Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt bij het smsje van je vader. *knuffel* |
![]() |
|
Haha, ik zit nu in de trein, en een mevrouw raakte helemaal in paniek omdat haar trajectkaart morgen zou verlopen en ze nog geen vervanging heeft. Nu heeft de conducteur de klantenservice gebeld, en kan ze een nieuwe kaart aanvragen. Toen moest ze haar rekeningnummer geven, maar dat wilde ze niet omdat de trein dat dan zou horen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb buiten geluncht maar wel met mijn jas aan. Uiteindelijk deed ik mijn jas toch uit omdat het warm werd en vijf minuten later gingen we naar binnen. Bij de thee-automaat zag ik dat mijn arm rood was en mijn eerste gedachte was dat het wel zonnebrand zou zijn
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe is je arm nu dan? |
![]() |
|
Ik heb net ook een spannend avontuur meegemaakt, want de bus reed opeens de verkeerde kant uit, vijf minuten voor mijn uitstap. Zo ontwikkelde zich de volgende situatie:
Martiño: *haalt iPod-oortjes uit oren* Hey! Hallo! Chauffeur! Meisje 1: Chauffeur! Er moet iemand uit! Oude mevrouw 1: Stopt hij hier niet? Martiño: Chauffeur, waarom rijdt u verkeerd? Chauffeur: Oh, ja de weg is afgesloten ![]() ![]() ![]() Oude mevrouw 2: Stopt hij niet op de laan dan? Martiño: Waarom wordt dat nergens aangekondigd of omgeroepen dan Chauffeur: ja eh, wie zou dat dan moeten aankondigen? Meisje 1, Martiño, Oude mevrouw 1+2: *staren vol ongeloof naar de chauffeur* Martiño: De busmaatschappij misschien??? ![]() maargoed, het toeval wil dus dat mijn moeder vandaag op vakantie gaat en de bus wilde nemen, op die tijdelijk opgeheven halte dus. Maar nergens op die halte is aangegeven dat de bus niet komt, dus mijn moeder had dus bijna daar gestaan, tien minuten gewacht, tot de conclusie zijn gekomen dat de bus niet reed en vervolgens haar trein gemist. Heb Veolia telefonisch maar even uitgekafferd.
||
Citaat:
|
Vandaag rookte ik een sigaret op het station, toen er een jongetje van like 10/11 aan me aan mijn mouw trok: "Mevrouw, mag ik misschien een sigaret van u?" Wtf, nee!
![]() Ik heb trouwens een heel toffe ketting gekocht; een blad aan een lange ketting (van gruwelijk nepzilver ![]() Zo, mijn belevenissen van vandaag. Hoi eenieder aanwezig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verkiezingsprogramma D66 komt als beste uit de bus
Het verkiezingsprogramma van D66 is in het televisieprogramma EenVandaag als beste beoordeeld op durf, duidelijkheid en haalbaarheid. "De financiële onderbouwing van de plannen van D66 springt er positief uit in vergelijking met die van andere politieke partijen. Daar vormt de economische onderbouwing vooral een struikelblok," aldus de deskundigen. Duidelijk en haalbaar Volgens de econoom Bas Jacobs heeft D66 duidelijke plannen voor hervormingen op zowel de korte als de lange termijn. Zo wil D66 een verhoging van de AOW-leeftijd, een sociaal leenstelsel voor studenten, een hervorming van het ontslagrecht en een beperking van de hypotheekrenteaftrek. "Duidelijke en haalbare plannen die de problemen op onder andere de woningmarkt aanpakken," aldus Jacobs. Vaag Drie deskundigen, taalwetenschapper Cathelijne de Busser, econoom Bas Jacobs en politiek commentator Kees Boonman bogen zich over de verschillende programma’s om te beoordelen hoe duidelijk de partijprogramma’s zijn geschreven. Volgens econoom Bas Jacobs zijn de programma’s van de PvdA en het CDA zo vaag, dat raakt volgens hem aan ‘volksverlakkerij’. ‘Op geen enkele manier kan ik uit het PvdA-programma afleiden hoe ze denken 10 miljard te gaan bezuinigen,’ aldus Jacobs. Hoogste cijfer De meeste partijen geven niet aan hoe ze Nederland economisch weer gezond willen krijgen. Als de partijen al lef tonen, ontbreekt het de meeste plannen aan haalbaarheid, zo blijkt in EenVandaag. Dat geldt niet voor D66 die gemiddeld het hoogste cijfer kreeg voor haar programma: een 7,3. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|