Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2010, 12:17
Verwijderd
howf howf howf.

Of zo.
Advertentie
Oud 27-04-2010, 12:19
Verwijderd
logboek maken
Oud 27-04-2010, 12:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goedemiddag!
Oud 27-04-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
Hee Wat goed, gefeliciteerd!
Oud 27-04-2010, 12:40
Verwijderd
Ik heb de vergadering overleefd, en heb ook nog een spannend avontuur beleefd maar dat vertel ik vanavond wel (het is niet een avontuur met een man, voordat de wwwww te enthousiast wordt, en heel erg spannend is het eigenlijk ook niet, misschien vertel ik het wel helemaal niet meer. Hm )
Anyway, nu vakkenvullen bij de AH, en ik vrees dat ik dát nu dus even helemaal niet ga trekken.
Oud 27-04-2010, 12:42
Verwijderd
Hoe laat is het trouwens nog geworden gisteravond?

Oh, en ik zat net op het station (gisteravond dus), kreeg ik een smsje van mijn vader. Hij heeft een huis gekocht. Ik ben er blij en verdrietig tegelijk om.
Oud 27-04-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de vergadering overleefd, en heb ook nog een spannend avontuur beleefd maar dat vertel ik vanavond wel (het is niet een avontuur met een man, voordat de wwwww te enthousiast wordt, en heel erg spannend is het eigenlijk ook niet, misschien vertel ik het wel helemaal niet meer. Hm )
Anyway, nu vakkenvullen bij de AH, en ik vrees dat ik dát nu dus even helemaal niet ga trekken.

heldin.
Oud 27-04-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:

Oh, en ik zat net op het station (gisteravond dus), kreeg ik een smsje van mijn vader. Hij heeft een huis gekocht. Ik ben er blij en verdrietig tegelijk om.
Ehm ik was iets na 2en thuis geloof ik . En nu lag het een x echt niet aan mij want ik riep om half 12 al dat ik naar huis wilde/moest .

Ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt bij het smsje van je vader. *knuffel*
Oud 27-04-2010, 13:00
Martiño
Martiño is offline
Haha, ik zit nu in de trein, en een mevrouw raakte helemaal in paniek omdat haar trajectkaart morgen zou verlopen en ze nog geen vervanging heeft. Nu heeft de conducteur de klantenservice gebeld, en kan ze een nieuwe kaart aanvragen. Toen moest ze haar rekeningnummer geven, maar dat wilde ze niet omdat de trein dat dan zou horen.
Oud 27-04-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zit nu in de trein, en een mevrouw raakte helemaal in paniek omdat haar trajectkaart morgen zou verlopen en ze nog geen vervanging heeft. Nu heeft de conducteur de klantenservice gebeld, en kan ze een nieuwe kaart aanvragen. Toen moest ze haar rekeningnummer geven, maar dat wilde ze niet omdat de trein dat dan zou horen.
jaja geef het maar toe mannetje! Je was van plan om stiekem allemaal geld naar haar over te maken!
Oud 27-04-2010, 13:05
Verwijderd
wie troost mij=
Oud 27-04-2010, 13:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ja, dat snap ik heel goed. Blijft je moeder nu in jullie huis wonen?
Oud 27-04-2010, 13:08
Philosophy
Philosophy is offline
What's wrong?
Oud 27-04-2010, 13:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
jaja geef het maar toe mannetje! Je was van plan om stiekem allemaal geld naar haar over te maken!
Ik beken Zulke types met een matige intelligentie en wereldvreemdheid weten me altijd weer te overtuigen om mijn portemonnee te trekken uit liefdadigheid.
Oud 27-04-2010, 13:14
Verwijderd
ik heb buiten geluncht maar wel met mijn jas aan. Uiteindelijk deed ik mijn jas toch uit omdat het warm werd en vijf minuten later gingen we naar binnen. Bij de thee-automaat zag ik dat mijn arm rood was en mijn eerste gedachte was dat het wel zonnebrand zou zijn maar dat kan natuurlijk niet van vijf minuutjes en het is nu weg
Oud 27-04-2010, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Wat een spannend avontuur!
Oud 27-04-2010, 13:48
Verwijderd
ja he
Oud 27-04-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb buiten geluncht maar wel met mijn jas aan. Uiteindelijk deed ik mijn jas toch uit omdat het warm werd en vijf minuten later gingen we naar binnen. Bij de thee-automaat zag ik dat mijn arm rood was en mijn eerste gedachte was dat het wel zonnebrand zou zijn maar dat kan natuurlijk niet van vijf minuutjes en het is nu weg
Dan maak je nog eens wat mee.

Hoe is je arm nu dan?
Oud 27-04-2010, 13:54
Verwijderd
ja vrij normaal eigenlijk!

*zet spookachtige stem op*
en tot op de dag van vandaag... weet niemand.... waar de roodheid door kwam
*echo*
Oud 27-04-2010, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Ik heb net ook een spannend avontuur meegemaakt, want de bus reed opeens de verkeerde kant uit, vijf minuten voor mijn uitstap. Zo ontwikkelde zich de volgende situatie:

Martiño: *haalt iPod-oortjes uit oren* Hey! Hallo! Chauffeur!
Meisje 1: Chauffeur! Er moet iemand uit!
Oude mevrouw 1: Stopt hij hier niet?
Martiño: Chauffeur, waarom rijdt u verkeerd?
Chauffeur: Oh, ja de weg is afgesloten
Oude mevrouw 2: Stopt hij niet op de laan dan?
Martiño: Waarom wordt dat nergens aangekondigd of omgeroepen dan
Chauffeur: ja eh, wie zou dat dan moeten aankondigen?
Meisje 1, Martiño, Oude mevrouw 1+2: *staren vol ongeloof naar de chauffeur*
Martiño: De busmaatschappij misschien???

maargoed, het toeval wil dus dat mijn moeder vandaag op vakantie gaat en de bus wilde nemen, op die tijdelijk opgeheven halte dus. Maar nergens op die halte is aangegeven dat de bus niet komt, dus mijn moeder had dus bijna daar gestaan, tien minuten gewacht, tot de conclusie zijn gekomen dat de bus niet reed en vervolgens haar trein gemist. Heb Veolia telefonisch maar even uitgekafferd.
Oud 27-04-2010, 14:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb net ook een spannend avontuur meegemaakt, want de bus reed opeens de verkeerde kant uit, vijf minuten voor mijn uitstap. Zo ontwikkelde zich de volgende situatie:

Martiño: *haalt iPod-oortjes uit oren* Hey! Hallo! Chauffeur!
Meisje 1: Chauffeur! Er moet iemand uit!
Oude mevrouw 1: Stopt hij hier niet?
Martiño: Chauffeur, waarom rijdt u verkeerd?
Chauffeur: Oh, ja de weg is afgesloten
Oude mevrouw 2: Stopt hij niet op de laan dan?
Martiño: Waarom wordt dat nergens aangekondigd of omgeroepen dan
Chauffeur: ja eh, wie zou dat dan moeten aankondigen?
Meisje 1, Martiño, Oude mevrouw 1+2: *staren vol ongeloof naar de chauffeur*
Martiño: De busmaatschappij misschien???

maargoed, het toeval wil dus dat mijn moeder vandaag op vakantie gaat en de bus wilde nemen, op die tijdelijk opgeheven halte dus. Maar nergens op die halte is aangegeven dat de bus niet komt, dus mijn moeder had dus bijna daar gestaan, tien minuten gewacht, tot de conclusie zijn gekomen dat de bus niet reed en vervolgens haar trein gemist. Heb Veolia telefonisch maar even uitgekafferd.
Veolia is sowieso poep.
Oud 27-04-2010, 14:02
Verwijderd
moet zo weg zus, lekker werken
Oud 27-04-2010, 14:03
Martiño
Martiño is offline
Ja, ze zijn nog te lui om een briefje op die halte op te hangen waar op staat dat je een halte eerder moet nemen.
Oud 27-04-2010, 14:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
moet zo weg zus, lekker werken
Hoera! Hoelaat be je thuis dan?
Oud 27-04-2010, 14:05
Verwijderd
kwart voor elf ofzo, maar dan wil ik ff langs jack om te douchen.
Oud 27-04-2010, 14:05
Verwijderd
dus zal 11.15 ofzo wel online zijn
Oud 27-04-2010, 14:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké zus! Tot vanavond dan. Werkze
Oud 27-04-2010, 14:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga geld storten, tot ziens!
Oud 27-04-2010, 15:01
Verwijderd
huhh zijn jullie zussen?
Oud 27-04-2010, 15:09
Martiño
Martiño is offline
Oud 27-04-2010, 15:09
Rationeel
Rationeel is offline
tering. ik stond vanmorgen voor de spiegel en moest gapen ofzo. ik schrok van mijn eigen en profil. wat een somaliër ben ik nu
Oud 27-04-2010, 15:15
Rationeel
Rationeel is offline
ok wel, een somaliër met een bierpensje, maar toch.
Oud 27-04-2010, 15:16
Verwijderd
Ik ga morgen naar DEEEEUUTSSCHHHLAAAAANDD!!!!!
Oud 27-04-2010, 15:42
Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag rookte ik een sigaret op het station, toen er een jongetje van like 10/11 aan me aan mijn mouw trok: "Mevrouw, mag ik misschien een sigaret van u?" Wtf, nee! Wat dachtie nou.

Ik heb trouwens een heel toffe ketting gekocht; een blad aan een lange ketting (van gruwelijk nepzilver ). De schitterende eenvoud <3

Zo, mijn belevenissen van vandaag. Hoi eenieder aanwezig!
Oud 27-04-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Vandaag rookte ik een sigaret op het station, toen er een jongetje van like 10/11 aan me aan mijn mouw trok: "Mevrouw, mag ik misschien een sigaret van u?" Wtf, nee! Wat dachtie nou.
Tijdje terug stond ik te wachten voor de C1000, een groep rotjochies gaat om me heen staan en zegt dat is sigaretten voor ze moet halen, ondertussen schelden ze me uit. Ben gewoon blijven staan, en na een tijdje liepen ze weg.
Oud 27-04-2010, 15:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ze durven toch niks .

Maar dit was echt zo'n lievig basisschooljongetje met een bril en bruine krullen . Dus het was nogal verbazingwekkend.
Oud 27-04-2010, 15:55
Verwijderd
ahhh wtf
Verwijderd
Citaat:
eins zwei drei
Verwijderd
Wat ga je in duitsersland doen Kat?
Oud 27-04-2010, 16:03
Verwijderd
Verkiezingsprogramma D66 komt als beste uit de bus

Het verkiezingsprogramma van D66 is in het televisieprogramma EenVandaag als beste beoordeeld op durf, duidelijkheid en haalbaarheid. "De financiële onderbouwing van de plannen van D66 springt er positief uit in vergelijking met die van andere politieke partijen. Daar vormt de economische onderbouwing vooral een struikelblok," aldus de deskundigen.

Duidelijk en haalbaar

Volgens de econoom Bas Jacobs heeft D66 duidelijke plannen voor hervormingen op zowel de korte als de lange termijn. Zo wil D66 een verhoging van de AOW-leeftijd, een sociaal leenstelsel voor studenten, een hervorming van het ontslagrecht en een beperking van de hypotheekrenteaftrek. "Duidelijke en haalbare plannen die de problemen op onder andere de woningmarkt aanpakken," aldus Jacobs.

Vaag

Drie deskundigen, taalwetenschapper Cathelijne de Busser, econoom Bas Jacobs en politiek commentator Kees Boonman bogen zich over de verschillende programma’s om te beoordelen hoe duidelijk de partijprogramma’s zijn geschreven. Volgens econoom Bas Jacobs zijn de programma’s van de PvdA en het CDA zo vaag, dat raakt volgens hem aan ‘volksverlakkerij’. ‘Op geen enkele manier kan ik uit het PvdA-programma afleiden hoe ze denken 10 miljard te gaan bezuinigen,’ aldus Jacobs.

Hoogste cijfer

De meeste partijen geven niet aan hoe ze Nederland economisch weer gezond willen krijgen. Als de partijen al lef tonen, ontbreekt het de meeste plannen aan haalbaarheid, zo blijkt in EenVandaag. Dat geldt niet voor D66 die gemiddeld het hoogste cijfer kreeg voor haar programma: een 7,3.
Oud 27-04-2010, 16:04
Martiño
Martiño is offline
Ik las weer ergens anders dat juist in het partijprogramma van de PvdA het minste aan vage termen werd gebruikt.
Oud 27-04-2010, 16:07
Verwijderd
http://nu.pvda.nl/standpunten
wat lelijk
Oud 27-04-2010, 16:08
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het wel grappig eigenlijk
Oud 27-04-2010, 16:08
Martiño
Martiño is offline
Jeetje, ik lijk wel een pvda-er *schoonschrobt*
Oud 27-04-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik las weer ergens anders dat juist in het partijprogramma van de PvdA het minste aan vage termen werd gebruikt.
Dat lijkt me sterk, het programma van de PVV is superduidelijk.
Oud 27-04-2010, 16:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Neem me mee.
Oud 27-04-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me sterk, het programma van de PVV is superduidelijk.
Nee hoor, veel vage bezuinigingsmaatregelen zoals "bezuinigen op immigratie" en "bezuinigen op Europa" en "bezuinigen op ambtenaren".
Oud 27-04-2010, 16:48
Verwijderd
hmmm vrijdag Q'Day
Oud 27-04-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
ik reed gisteren, vanwege alle wegafzettingen en omleidingen in delft, ineens tegen het verkeer in. toen ik in mijn spiegel keek zag ik dat een stuk of 5 auto's me klakkeloos de straat ingevolgd waren, dus daar reden we met z'n allen

het werd echt een dikke chaos, maar ik heb het overleefd
Wat een kuddedieren zijn automobilisten toch
Oud 27-04-2010, 17:27
Verwijderd
@ Carn/Ecnelis, ik snap de Zalgo-meme niet. /retard
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten