Citaat:

heldin.
|
Nou dus. Ik moet altijd overstappen in Geldermalsen en daar heb ik 4 minuten voor. De trein staat dan aan de overkant van het perron. Maar best vaak gebeurt het dat mijn eerste trein iets te langzaam rijdt (die staat vervolgens 6 minuten stil, dus die kan dat) en dan wacht de tweede trein nooit. Echt al vaak meegemaakt dat de deuren echt récht voor mijn neus dichtgingen terwijl er echt tien man van de ene naar de andere trein renden, zeg maar

(drie keer ’echt’ in een zin

). Vandaag was weer zo'n dag. ik rende als een malloot naar de trein, hoorde de fluit al en sprong nét op tijd de trein in. Maar mijn collega, die toevallig achter mij aan liep, kwam alleen met haar handen met reusachtige tassen erin de trein in, en toen zat ze dus vast. De conducteur zag het gewoon, maar vertikte het om de deuren open te doen. Dus toen stond ze daar zo even vast, totdat er een man op het perron naar de conducteur ging roepen. Toen kon ze dus naar binnen en zaten we net. Riep die conducteur om 'Excuses dames en heren, we hebben drie minuten vertraging opgelopen omdat iemand zo nodig een sluitende trein in wilde springen'

We gaan nu allebei een boze brief schrijven omdat het echt belachelijk is dat die trein niet gewoon een halve minuut wacht als de trein ervoor net binnen komt rijden.
Citaat:
Ehm ik was iets na 2en thuis geloof ik  . En nu lag het een x echt niet aan mij want ik riep om half 12 al dat ik naar huis wilde/moest  .
Ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt bij het smsje van je vader. *knuffel*
|
En Eric ook? En die had nog wel tentamen vandaag!
Citaat:
Ja, dat snap ik heel goed. Blijft je moeder nu in jullie huis wonen?
|
Ja, voorlopig wel. Al kan ze het eigenlijk niet betalen geloof ik...

Dus ik begrijp nog niet helemaal hoe ze het nu gepland had dat te gaan doen.