Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2010, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben dood

Kan ik wel rustig slapen vannacht zonder over het wwspel te dromen
Oud 27-04-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Aww ohja Ehm. Schilderes des Vaderlands?
:"(
Oud 27-04-2010, 20:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, en Rationeel wordt mijn minister van Verkeer en Waterstaat.

maar dan noem ik het wel het ministerie van 'infrastructuur', want dan kan ik zaken als terrassen ook onder mijn hoede nemen
Oud 27-04-2010, 20:56
Rationeel
Rationeel is offline
het is groen met rode billen

Spoiler
Oud 27-04-2010, 21:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg RP
Oud 27-04-2010, 21:00
Verwijderd
Oud 27-04-2010, 21:01
Verwijderd
Ik was zo zeker van mijn zaak..
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat heerlijk om jou jezelf te zien facepalmen.

Stiekem is de HA-BLOODY-HA het wel waard om dood te gaan
Martiño
Martiño is offline
neeeee godverdegodver als ik nieuw internet moet aanvragen van kpn, dan duurt dat nog tot 1 juni ik weet niet eens of ik dan nog in dat huis woon kutzooi
Oud 27-04-2010, 21:02
Verwijderd
WTF, mijn ouders hadden vier potten Ben & Jerry's ijs gewonnen met de Postcode Loterij. Hebben ze mij één zo'n bon gegeven, gisteren een pot ijs gehaald. In de vriezer gezet (na een paar happen eruit natuurlijk), en nu is ie weg. Godverdomme, ik kan daar echt pissig om worden. Wie zit er nu weer met z'n vuile vingers aan mijn (dure) ijs?! Het is nou niet bepaald zo dat we eten en drinken delen hier in huis.
Oud 27-04-2010, 21:02
Verwijderd

Het origineel van Alabama Song van the Doors. Goh.
Oud 27-04-2010, 21:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
WTF, mijn ouders hadden vier potten Ben & Jerry's ijs gewonnen met de Postcode Loterij. Hebben ze mij één zo'n bon gegeven, gisteren een pot ijs gehaald. In de vriezer gezet (na een paar happen eruit natuurlijk), en nu is ie weg. Godverdomme, ik kan daar echt pissig om worden. Wie zit er nu weer met z'n vuile vingers aan mijn (dure) ijs?! Het is nou niet bepaald zo dat we eten en drinken delen hier in huis.
Ik zou ze bij voorbaat allemaal al smacken
Oud 27-04-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er echt vijf minuten geleden eentje opgegeten
Oud 27-04-2010, 21:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
waarom doet iemand dat?
Verwijderd
Behoorlijk asociaal idd!
Verwijderd
Citaat:
waarom doet iemand dat?
Geen idee.
Ik heb ook echt drie keer de vriezer doorgespit omdat ik het niet kon geloven. Echt te lomp voor woorden.
Oud 27-04-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Het origineel van Alabama Song van the Doors. Goh.
Wist je dat niet?
Oud 27-04-2010, 21:07
Verwijderd
Ooooh, ik wil echt zo graag op kamers gaan wonen.

En ik ben nu in dubio; ik ga denk ik wel een mailtje rondsturen wie er met z'n tengels aan mijn ijs heeft gezeten, maar misschien moet ik even wachten want ik verdenk natuurlijk die asociale kuthuisgenoot en die gaat het sowieso nooit toegeven dat hij hem gepakt heeft en misschien zet hij hem na een paar happen nog wel terug ofzo
Oud 27-04-2010, 21:08
Verwijderd
Nou, ik ga pitten, morgen weer aan de noeste arbeid.
Oud 27-04-2010, 21:09
Verwijderd
Gewoon briefje in de keuken met: 'Beste vrinden appelmoes, prima dat iemand zo pauper is om mijn ijs op te eten maar gelukkig staat er morgen een nieuw pak in deze smaak in vriezer. Thanks. '
Oud 27-04-2010, 21:09
Verwijderd
Oh en wat lief jullie support over mijn kutdag.
Oud 27-04-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Gewoon briefje in de keuken met: 'Beste vrinden appelmoes, prima dat iemand zo pauper is om mijn ijs op te eten maar gelukkig staat er morgen een nieuw pak in deze smaak in vriezer. Thanks. '
Dat is ook nog een idee ja
Oud 27-04-2010, 21:10
Verwijderd
Oh Minke, jij had toch een Lowlandskaartje verkocht via marktplaats? Ik heb nu een advertentie gevonden, vet overpriced maar goed, over een paar weken komt daar alleen maar meer bij. Waar moet ik op letten omtrent betrouwbaarheid etc? Ik vind 200 euro toch een beetje te veel geld als het een grapje blijkt te zijn ;x
Oud 27-04-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-04-2010, 21:13
Martiño
Martiño is offline
Ja idd, of plak een briefje op de koelkast dat je blij bent dat je nu niet de enige huisgenoot bent met Pfeiffer (of iets anders besmettelijks).
Oud 27-04-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Oh Minke, jij had toch een Lowlandskaartje verkocht via marktplaats? Ik heb nu een advertentie gevonden, vet overpriced maar goed, over een paar weken komt daar alleen maar meer bij. Waar moet ik op letten omtrent betrouwbaarheid etc? Ik vind 200 euro toch een beetje te veel geld als het een grapje blijkt te zijn ;x
Of ze het aankoopbewijs erbij hebben zitten, het bij eventim is besteld... ze vragen om te bieden vanaf 145 euro ofzo, er evt, een foto van het kaartje bij zit.
Oud 27-04-2010, 21:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Juistem! Wat een idee
Oud 27-04-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ja idd, of plak een briefje op de koelkast dat je blij bent dat je nu niet de enige huisgenoot bent met Pfeiffer (of iets anders besmettelijks).
Ja, of ik begroet onze nieuwe Anne-Lou! (dat is het meisje dat ze hier vier jaar terug - vlak voor ik er kwam wonen - het huis uit hebben gezet omdat ze dingen jatte. Kleding en paaseitjes)
Oud 27-04-2010, 21:16
Swlabr
Swlabr is offline
Gojira - The Heaviest Matter of the Universe
Oud 27-04-2010, 21:16
Verwijderd
Doet me trouwens denken aan Stefanie die een keer de pizza van een huisgenoot heeft opgegeten met de bedoeling de volgende dag een nieuwe te kopen (maar toevallig ontdekte de huisgenoot dat die avond nog)
Oud 27-04-2010, 21:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Doet me trouwens denken aan Stefanie die een keer de pizza van een huisgenoot heeft opgegeten met de bedoeling de volgende dag een nieuwe te kopen (maar toevallig ontdekte de huisgenoot dat die avond nog)
Ja idd, maar dat vind ik dan wel een heel klein beetje minder erg, omdat Stefanie toen echt honger had, en het eerlijk toegaf en een nieuwe wilde kopen. Als je enorme honger hebt, dan eet je geen B&J.
Oud 27-04-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Hier gebruikt iemand ook wel eens een pak melk van een ander ofzo, maar dan schrijft ie het er meteen bij op het bord in de woonkamer, dat er de volgende dag een nieuwe staat dus. Ik vind het nog steeds best een beetje lomp hoor, want mensen doen inkopen en rekenen misschien diezelfde avond nog wel op dat die inkopen aanwezig zijn in huis en dan grijp je dus leuk mis
Oud 27-04-2010, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan heb je nog de intentie om een nieuwe te kopen, als je dat uitlegt, vind ik dat fair enough. Vooral als iedereen toch al gegeten heeft. Maar hallo, B&J, aangegeten ook nog, blijf je toch vanaf.
Koop je eigen ijs. Of koop je eigen minikoelkast voor dat soort dingen, als het vaker gebeurt?
Oud 27-04-2010, 21:20
Martiño
Martiño is offline
kutkutkutkutkut volgende week zit ik gewoon zonder internet, tenzij ik zo'n dure dongel neem met belachelijk lage databundels
Oud 27-04-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Of ze het aankoopbewijs erbij hebben zitten, het bij eventim is besteld... ze vragen om te bieden vanaf 145 euro ofzo, er evt, een foto van het kaartje bij zit.
Okay thanks, ja ik ga waarschijnlijk bij een kerel langs maar dan weet ik in ieder geval waar ik op moet letten. 230, tja
Oud 27-04-2010, 21:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan heb je nog de intentie om een nieuwe te kopen, als je dat uitlegt, vind ik dat fair enough. Vooral als iedereen toch al gegeten heeft. Maar hallo, B&J, aangegeten ook nog, blijf je toch vanaf.
Koop je eigen ijs. Of koop je eigen minikoelkast voor dat soort dingen, als het vaker gebeurt?
Ja, als ik op kamers ga neem ik gewoon mn koelkast mee denk ik. Maargoed, daar moet je dan ook ruimte (en geld, als je er geen hebt) voor hebben.
Oud 27-04-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, als ik op kamers ga neem ik gewoon mn koelkast mee denk ik. Maargoed, daar moet je dan ook ruimte (en geld, als je er geen hebt) voor hebben.
Wij mogen geen eigen koelkast van de woningbouwvereniging
Oud 27-04-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ja idd, maar dat vind ik dan wel een heel klein beetje minder erg, omdat Stefanie toen echt honger had, en het eerlijk toegaf en een nieuwe wilde kopen. Als je enorme honger hebt, dan eet je geen B&J.
Ja, idd, Stefanie biechte het eerlijk op.

Eens kijken of die huisgenoot van Abs dat ook doet.
Oud 27-04-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Okay thanks, ja ik ga waarschijnlijk bij een kerel langs maar dan weet ik in ieder geval waar ik op moet letten. 230, tja
Ik heb die van mij ook voor 240 verkocht.
Oud 27-04-2010, 21:24
Verwijderd
Overigens zou ik best B&J eten om mijn honger te stillen hoor ;o
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom niet? Betaal je een vast bedrag voor gwl dan?
Verwijderd
Citaat:
Wat stom
Oud 27-04-2010, 21:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gojira - The Heaviest Matter of the Universe
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die van mij ook voor 240 verkocht.
Gelijk heb je maar ik denk we even een der deze dagen moeten besluiten voordat het 300 wordt ofzo
Verwijderd
Ik denk dat ik een mailtje ga sturen met de titel 'Grappig' oid. Of 'Frappant' ofzo.

'beste huisgenoten,

Gisteren kreeg ik van mijn liefhebbende papa en mama een bak Ben & Jerry's ijs. En zowaar, een dag later, is de bak spoorloos verdwenen. Ik dacht dat Anne-Lou hier niet meer woonde?
Beetje jammer.
Gelukkig staat er morgen een nieuwe bak in de vriezer?

Groetjes, Minke'

Ofzo.
Oud 27-04-2010, 21:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kutkutkutkutkut volgende week zit ik gewoon zonder internet, tenzij ik zo'n dure dongel neem met belachelijk lage databundels
En bah, mn ex doet er nogal blasé over, en dat vind ik erg irritant. Hij is wel mooi degene die de internetaansluiting meeneemt omdat het op zijn naam staat. En nu zit ik met een probleem.
Oud 27-04-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Betaal je een vast bedrag voor gwl dan?
Niet eens. Maar dat is gewoon een afspraak die gemaakt is met TBV.
Niet echt iets tegenin te brengen na 20 of 30 jaar ofzo
Oud 27-04-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik een mailtje ga sturen met de titel 'Grappig' oid. Of 'Frappant' ofzo.

'beste huisgenoten,

Gisteren kreeg ik van mijn liefhebbende papa en mama een bak Ben & Jerry's ijs. En zowaar, een dag later, is de bak spoorloos verdwenen. Ik dacht dat Anne-Lou hier niet meer woonde?
Beetje jammer.
Gelukkig staat er morgen een nieuwe bak in de vriezer?

Groetjes, Minke'

Ofzo.
Uitroepteken ipv vraagteken, en een erbij.

Briefje op de vriezer is nog beter natuurlijk.
Oud 27-04-2010, 21:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet eens. Maar dat is gewoon een afspraak die gemaakt is met TBV.
Niet echt iets tegenin te brengen na 20 of 30 jaar ofzo
Wat stom, ik kan me geen enkele reden bedenken waarom dat niet zou mogen...
Oud 27-04-2010, 21:31
Martiño
Martiño is offline
Of het heeft misschien iets met de groepen te maken? Dat ze bang zijn dat er stoppen springen?

Regels voor berichten