Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ooooh, ik wil echt zo graag op kamers gaan wonen.
En ik ben nu in dubio; ik ga denk ik wel een mailtje rondsturen wie er met z'n tengels aan mijn ijs heeft gezeten, maar misschien moet ik even wachten want ik verdenk natuurlijk die asociale kuthuisgenoot en die gaat het sowieso nooit toegeven dat hij hem gepakt heeft en misschien zet hij hem na een paar happen nog wel terug ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh Minke, jij had toch een Lowlandskaartje verkocht via marktplaats? Ik heb nu een advertentie gevonden, vet overpriced maar goed, over een paar weken komt daar alleen maar meer bij. Waar moet ik op letten omtrent betrouwbaarheid etc? Ik vind 200 euro toch een beetje te veel geld als het een grapje blijkt te zijn ;x
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Koop je eigen ijs. Of koop je eigen minikoelkast voor dat soort dingen, als het vaker gebeurt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eens kijken of die huisgenoot van Abs dat ook doet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik een mailtje ga sturen met de titel 'Grappig' oid. Of 'Frappant' ofzo.
'beste huisgenoten, Gisteren kreeg ik van mijn liefhebbende papa en mama een bak Ben & Jerry's ijs. En zowaar, een dag later, is de bak spoorloos verdwenen. Ik dacht dat Anne-Lou hier niet meer woonde? Beetje jammer. Gelukkig staat er morgen een nieuwe bak in de vriezer? Groetjes, Minke' Ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Briefje op de vriezer is nog beter natuurlijk. |
![]() |
|
|