Advertentie | |
|
![]() |
|
Het interesseert mij niet zoveel. Ik hou het wel netjes bij, maar als iemand het wil laten staan. Be my guest. Ik vind dat veel mensen zich aanstellen wat betreft haar. Iedereen heeft haar en het zit ook bijna overal.
Als het hip was om bossen te hebben, dan had iedereen bossen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ja altijd. ik ben heel netjes in lichaamsbeharing bijhouden, want ik houd van zwemmen en dan vind ik het voor mijn mede-zwemmers (en mijzelf) wel zo hygienisch. plus, nouja, het ziet er gewoon frisser uit, waarin ik natuurlijk ongelooflijk beinvloed ben door alle bladen en het heersende haarloze schoonheidsideaal maar tough luck. overigens: jongens hoeven zich dan weer niet te scheren. ZEKER niet down there guhhgrhfu
|
![]() |
dit slaat echt nergens op, je okselhaar laten groeien terwijl je een meisje bent!
echt slim is het niet ik vind het juist slordig staan en een beetje zwerver achtig, als ik jou was had ik het snel afgeschoren je loopt een beetje voor gek! Ik haal het er altijd af. het staat ook een stuk netter. het is gewoon aardig bedoelt en een tip voor jou! suc6!! xx. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Stelletje aanstellers. En ontopic, ik heb het zelf liever niet, weghalen doe ik voor mezelf en als een man wil dat ik het laat staan, heeft hij pech gehad. Ik moet me toch prettig voelen in mijn eigen lijf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mutant is gewoon raar. ![]() @Jwz.: Als je verder goed verzorgt bent, maar je kiest ervoor om je okselhaar niet te scheren, zie je er toch niet meteen uit als een zwerver? Mannen zien er toch ook niet uit als zwervers ómdat ze okselhaar hebben. Het is iets natuurlijks en al dat dramatische gedoe erover vind ik nogal onzinnig. Het is maar haar. Btw, ik vind het altijd jammer als mannen hun oksel- of ander lichaamshaar scheren. Mannen horen behaard te zijn imo.
Laatst gewijzigd op 29-04-2010 om 11:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed supergirl is dan ook niet echt, natuurlijk, die lokt alleen maar discussies uit met stellingen of zogenaamde persoonlijke verhaaltjes die elkaar regelmatig tegenspreken. Met welk doel is me trouwens niet helemaal duidelijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken een vrouw die haar okselhaar laat voor wat het is (of nou ja; in ieder geval niet scheren).. En het is toch niet zo erg als ik aanvankelijk dacht moest ik eerlijk toegeven. Mijn voorkeur gaat nog wel uit naar gladde oksels bij vrouwen maar mijn aversie jegens vrouwen mét is wel aanzienlijk minder geworden. Of zo.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb mij ooit een keer als CEO uitgegeven op een hippy forum, dus ergens begrijp ik supergirl#1, of liever de persoon die erachter zit, wel.
Het is leuk om zo nu en dan eens rel te schoppen en provocerende berichten te posten. Een uitlaatklep voor dagelijkse frustratie die wij opdoen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je niks meer over het onderwerp te zeggen hebt, post dan niet. Of denk na en post wat zinnigs.
||
Citaat:
Ontopic: afgezien van het feit dat supergirl een fakegirl is...ik scheer me overal, behalve mijn borsthaar, gewoon omdat ik het frisser vind, voor mezelf en anderen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geschoren of natuurlijk? losingxmind | 116 | 15-04-2014 17:32 | |
Seksualiteit |
Wie vindt haar nog meer vies? Verwijderd | 21 | 21-11-2012 19:02 | |
Lifestyle |
Okselhaar Rohit | 112 | 12-12-2005 21:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
okselhaar bij mannen misterme | 71 | 07-05-2004 16:32 | |
Seksualiteit |
'haar' daar vinniewebcammie | 102 | 24-08-2003 11:11 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie als een meisje dr okselhaar laat groeien? di-rectfan14 | 100 | 12-12-2002 13:56 |