Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2010, 08:49
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Mijn vriend wilde dat ik mijn okselhaar liet groeien. dat vind hij mooier en wel sexy. Ik scheerde me elke dag onder mn oksels, Ik heb zwarte haren en een hele sterke beharing onder mn oksels. Dus elke dag scheren was echt nodig om geen grijs tapijtje met stoppels te zien. maar omdat mn vriend het zo mooi vind heb ik me al een jaar niet geschoren, en ik heb een flinke bos inmiddels. In het begin had ik er wel moeite mee, maar nu helemaal niet meer. In de zomer draag ik ook gewoon topjes en iedereen mag het zien. En toch is het bij de meeste vrouwen een enorm taboe. Heb jij je okselhaar wel een lang laten groeien? En zou jij okselhaar laten groeien als je vriend dat mooi vind?
Oud 27-04-2010, 11:43
JustADreamer
JustADreamer is offline
Uh nee, vroeger toen het net begon te groeien is het een tijdje wel aanwezig geweest. Maar daarna het er toch snel afgehaald, en ik blijf het wegscheren. Ongeacht wat mijn vriend er van zou vinden, ik vind het zelf gewoon enorm lelijk en zou me totaal niet lekker voelen als ik het liet staan. Daarbij is het ook minder hygienisch, meer bacteriën is meer zweetlucht, dus nee bah! Ben blij dat m'n vriend zijn okselhaar ook gewoon een beetje bijknipt trouwens, hoewel bij een man okselhaar dan wel weer oké is tot in zekere mate.
Oud 27-04-2010, 14:09
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Waarom, waaaaaroooom!!
Dat ik dit heb moeten lezen, nu zie ik het voor me!

Naja, ik vind het gewoon echt niks, weet je. Stel je iemand voor met enorm anushaar en dr reet vol met puisten, die dan een string draagt. Like, oooh, aaah, nee. Niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 16:21
Nona
Nona is offline
Nee bah, weg met die hap. Ik ga niet piepen voor elke keer sporten en die twee seconden omkleden en als ik stoppels heb, en in een periode waarin mouwen de bevriezingsverschijnselen deels voorkomen ga ik er niet om stressen. Maar gewoon regelmatig weg, en fijn verzorgen. Mijn vriend zou ook de pot op kunnen als hij wilde dat ik het liet staan.

Bij mannen mag het trouwens ook netjes bijgewerkt (of desnoods helemaal weg) zijn.
Oud 27-04-2010, 17:04
Verwijderd
Wat een topic weer

Ik vind het lelijk. Ook jammer van Beth Ditto, maar ok, die wil een statement maken. Maar zelf, in geen 100 jaar, vriend zou mogen zeiken wat ie wil. Ik heb trouwens zelf liever ook dat het bij hem weg is .
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 17:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik scheer m'n okselhaar wel weg, maar niet omdat ik me schaam voor m'n lichaamsbeharing. (M'n benen vergeet ik vaak te doen en daar heb ik een behoorlijke /care houding over).
Ik vind dat okselhaar vervelend aanvoelt en zonder vind ik 't gewoon veel schoner. Vaak moet ik lange afstanden fietsen en dan zweet ik nogal en dan wil ik niet dat dat blijft hangen.
Als ik het bij andere mensen zie denk ik automatisch ook 'eww, zweet', terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

Als m'n vriend van me zou eisen dat ik 't laat groeien, heeft hij mooi pech. Ik vind het niet fijn, dus het gebeurt niet.
Oud 27-04-2010, 17:57
Verwijderd
Ik als man scheer mijn okselhaar ook om eerlijk te zijn.
vind het nogal Johny om het te laten staan
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 18:20
RupertTM
RupertTM is offline
Volgens mij heeft er iemand teveel stripjes van S1NGLE gelezen in de ochtendkranten.. *fail*
Oud 27-04-2010, 18:39
Verwijderd
*huiver*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 18:51
Verwijderd
Ik scheer het zelf altijd wel, soms heb ik geen zin en dan doe ik het een weekje niet en is het een paar mm, daar lig ik niet wakker van. Maar als ik een mouwloos shirtje aandoe en openbare dingen ga doen zorg ik wel dat het geschoren is.

Ik zie trouwens vaak zat vrouwen met ongeschoren oksels, en dat is dan echt niet zo'n hele bos zoals het bij mannen kan zijn. Vrouwen hebben van nature minder lichaamsbeharing, het okselhaar is veel dunner dan bij mannen en wordt niet langer dan een cm of twee. Als de vrouw in kwestie gezet is, zie je het haar pas als ze de armen recht omhoog steekt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 19:04
Verwijderd
Ik vind dat als je okselharen hebt, je nooit of nimmer in publiek zonder mouwen zou mogen verschijnen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik scheer het zelf altijd wel, soms heb ik geen zin en dan doe ik het een weekje niet en is het een paar mm, daar lig ik niet wakker van. Maar als ik een mouwloos shirtje aandoe en openbare dingen ga doen zorg ik wel dat het geschoren is.

Ik zie trouwens vaak zat vrouwen met ongeschoren oksels, en dat is dan echt niet zo'n hele bos zoals het bij mannen kan zijn. Vrouwen hebben van nature minder lichaamsbeharing, het okselhaar is veel dunner dan bij mannen en wordt niet langer dan een cm of twee. Als de vrouw in kwestie gezet is, zie je het haar pas als ze de armen recht omhoog steekt.
jij komt zeker vaak in frankrijk

daar is het een soort nationale traditie
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 00:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Zeg iets nuttigs, of zeg gewoon niets.
Posten is niet verplicht hoor.
Oud 28-04-2010, 10:36
*oma*
*oma* is offline
Het interesseert mij niet zoveel. Ik hou het wel netjes bij, maar als iemand het wil laten staan. Be my guest. Ik vind dat veel mensen zich aanstellen wat betreft haar. Iedereen heeft haar en het zit ook bijna overal.
Als het hip was om bossen te hebben, dan had iedereen bossen.
Oud 28-04-2010, 13:52
Allure
Allure is offline
Citaat:
Uh nee, vroeger toen het net begon te groeien is het een tijdje wel aanwezig geweest. Maar daarna het er toch snel afgehaald, en ik blijf het wegscheren. Ongeacht wat mijn vriend er van zou vinden, ik vind het zelf gewoon enorm lelijk en zou me totaal niet lekker voelen als ik het liet staan. Daarbij is het ook minder hygienisch, meer bacteriën is meer zweetlucht, dus nee bah! Ben blij dat m'n vriend zijn okselhaar ook gewoon een beetje bijknipt trouwens, hoewel bij een man okselhaar dan wel weer oké is tot in zekere mate.
Waarom vind je het bij jezelf wel onhygiënisch maar bij je vriend niet?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 15:47
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:

jij komt zeker nooit in frankrijk.

ontopic: ja altijd. ik ben heel netjes in lichaamsbeharing bijhouden, want ik houd van zwemmen en dan vind ik het voor mijn mede-zwemmers (en mijzelf) wel zo hygienisch. plus, nouja, het ziet er gewoon frisser uit, waarin ik natuurlijk ongelooflijk beinvloed ben door alle bladen en het heersende haarloze schoonheidsideaal maar tough luck.

overigens: jongens hoeven zich dan weer niet te scheren. ZEKER niet down there guhhgrhfu
Oud 28-04-2010, 19:23
silentbob
silentbob is offline
vind het ook niet echt een aantrekelijk idee....
maar zelf ga ik het niet scheren, ik scheer alleen mn baard/snor
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 19:32
Verwijderd
Ik had exen die het wegwerkten, heel fijn. En exen die zelfs beneden geschoren waren, nog fijner. Ik heb er helemaal niks op tegen als mannen iets weghalen, als ze maar geen prikkende week-stoppels hebben
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 22:00
Verwijderd
En ik nu net denken dat alle meisjes geil werden van mijn stoppelbaard
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 22:37
Jwz.
Jwz. is offline
dit slaat echt nergens op, je okselhaar laten groeien terwijl je een meisje bent!
echt slim is het niet ik vind het juist slordig staan en een beetje zwerver achtig, als ik jou was had ik het snel afgeschoren je loopt een beetje voor gek!

Ik haal het er altijd af. het staat ook een stuk netter. het is gewoon aardig bedoelt en een tip voor jou!

suc6!!

xx.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 23:49
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Waarom, waaaaaroooom!!

Naja, ik vind het gewoon echt niks, weet je. Stel je iemand voor met enorm anushaar en dr reet vol met puisten, die dan een string draagt. Like, oooh, aaah, nee. Niets voor mij.
Oef, wat heb jij daar even ontzettend hard gelijk zeg
Oud 29-04-2010, 09:47
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Oef, wat heb jij daar even ontzettend hard gelijk zeg
Ik zie anders niet zo in wat anushaar & puisten & string met okselhaar te maken hebben .

Stelletje aanstellers.

En ontopic, ik heb het zelf liever niet, weghalen doe ik voor mezelf en als een man wil dat ik het laat staan, heeft hij pech gehad. Ik moet me toch prettig voelen in mijn eigen lijf .
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 10:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En ik nu net denken dat alle meisjes geil werden van mijn stoppelbaard
Baarden zijn ook heet hoor FA, maak je maar geen zorgen.
Mutant is gewoon raar.

@Jwz.: Als je verder goed verzorgt bent, maar je kiest ervoor om je okselhaar niet te scheren, zie je er toch niet meteen uit als een zwerver?
Mannen zien er toch ook niet uit als zwervers ómdat ze okselhaar hebben.
Het is iets natuurlijks en al dat dramatische gedoe erover vind ik nogal onzinnig. Het is maar haar.

Btw, ik vind het altijd jammer als mannen hun oksel- of ander lichaamshaar scheren. Mannen horen behaard te zijn imo.

Laatst gewijzigd op 29-04-2010 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 19:17
Verwijderd
Hey, ik heb het niet over baardhaar gehad Dat is tof. Maar ergens anders het weghalen en dan van die prikkerige stoppels hebben, dat is maar niks.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 22:14
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Speaking of which, hoe goed moet je het bijhouden om het er goed te houden? Is dat dan weer niet slecht voor je huid of hebben jullie aftershave?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2010, 00:02
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik zie anders niet zo in wat anushaar & puisten & string met okselhaar te maken hebben .
Ik doelde voornamelijk op de eerste 2 zinnen. Zag het ook direct voor me en ben voor de zekerheid maar even naar de wc gelopen. Gelukkig kon ik het nog net binnen houden.
Oud 01-05-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde voornamelijk op de eerste 2 zinnen. Zag het ook direct voor me en ben voor de zekerheid maar even naar de wc gelopen. Gelukkig kon ik het nog net binnen houden.
Ach man overdrijf toch niet zo. Alsof haar op zich ooit vies is. Ik vind het zo raar dat mensen doen alsof vrouwen helemaal geen haar horen te hebben. Ja hallo het groeit daar wel gewoon hoor, hoe kan het nou niet vrouwelijk zijn als het er van nature groeit goed ook ik ben beinvloed door het modebeeld en vind het niet móói, maar doen alsof je ervan moet kotsen, dat is echt niet serieus te nemen. Dan moeten we ook meteen wenkbrauwen uit gaan trekken en hoofdhaar, want dat is ook vies bahbahbah.

Maar goed supergirl is dan ook niet echt, natuurlijk, die lokt alleen maar discussies uit met stellingen of zogenaamde persoonlijke verhaaltjes die elkaar regelmatig tegenspreken. Met welk doel is me trouwens niet helemaal duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 00:55
Verwijderd
Ik ken een vrouw die haar okselhaar laat voor wat het is (of nou ja; in ieder geval niet scheren).. En het is toch niet zo erg als ik aanvankelijk dacht moest ik eerlijk toegeven. Mijn voorkeur gaat nog wel uit naar gladde oksels bij vrouwen maar mijn aversie jegens vrouwen mét is wel aanzienlijk minder geworden. Of zo.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 10:07
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Maar goed supergirl is dan ook niet echt, natuurlijk, die lokt alleen maar discussies uit met stellingen of zogenaamde persoonlijke verhaaltjes die elkaar regelmatig tegenspreken. Met welk doel is me trouwens niet helemaal duidelijk.
Oud 03-05-2010, 21:07
Sade
Sade is offline
bah
Oud 03-05-2010, 21:14
Verwijderd
Ik heb mij ooit een keer als CEO uitgegeven op een hippy forum, dus ergens begrijp ik supergirl#1, of liever de persoon die erachter zit, wel.
Het is leuk om zo nu en dan eens rel te schoppen en provocerende berichten te posten.
Een uitlaatklep voor dagelijkse frustratie die wij opdoen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 21:17
Sade
Sade is offline
Citaat:
Hmmmm oneens, tijd voor een hobby noem ik dat.
Oud 03-05-2010, 21:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb mij ooit een keer als CEO uitgegeven op een hippy forum, dus ergens begrijp ik supergirl#1, of liever de persoon die erachter zit, wel.
Het is leuk om zo nu en dan eens rel te schoppen en provocerende berichten te posten.
Serieus FA, wat snap je niet aan het begrip ontopic?

Als je niks meer over het onderwerp te zeggen hebt, post dan niet. Of denk na en post wat zinnigs.
Oud 04-05-2010, 05:50
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Serieus FA, wat snap je niet aan het begrip ontopic?

Als je niks meer over het onderwerp te zeggen hebt, post dan niet. Of denk na en post wat zinnigs.
Hij begon er niet over....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 06:39
nature_lover
nature_lover is offline
Citaat:
Waarom, waaaaaroooom!!

niemand verpicht jou om dit te moeten lezen. je ziet al aan de titel waar het overgaat en toch klik je erop dus. wazige opmerking.

Ontopic:
afgezien van het feit dat supergirl een fakegirl is...ik scheer me overal, behalve mijn borsthaar, gewoon omdat ik het frisser vind, voor mezelf en anderen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten