Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Net The Return of the Killer Tomatoes gekeken met een stel vrienden, hilariteit alom!
"Tomatoes are evil! A good tomatoe is a squashed tomatoe!" ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb 'm ooit de eerste film met m'n ouders gekeken toen ik een jaar of 11 was en we zingen de themetune nog steeds wel eens met een vreselijke opera-stem. "Attaaaaaack of the killer tomaaatoeeeeeeees". Die eerste is nog slechter trouwens. Dan zie je gewoon een stel tomaten drijven in een teiltje water en dan zie je iedereen schreeuwen en wegrennen. ![]()
|
Ik ging dit weekend uit eten met m'n familie in een Italiaans restaurant, waar een pasta op de kaart stond met 'kapertjes'. Dus ik zeg dat ik een bord pasta voor me zie met allemaal mini-somaliërs die eroverheen dansen
![]() ![]() ![]()
|
Ik speel tegenwoordig op mijn moeders oude viool en ik moest erg lachen om ons msngesprek:
moeder zegt: ik heb 1x een nieuwe snaar gekocht geloof ik, die gingen per stuk fizzle zegt: de a-snaar is gesprongen moeder zegt: zal die nieuwe zijn moeder zegt: hebben ze me verdorie afgezet moeder zegt: koop geen snaren bij een neger! Laatst gewijzigd op 11-05-2010 om 15:16. |
![]() |
|
Ik werd op straat aangesproken door zo'n typische 16-jarige jongen.
"Mevrouw, mag ik u wat vragen? Zou u voor ons naar de coffeeshop willen gaan?" :'""")
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik zie net dat alle seizoenen van Gilmore Girls zijn afgeprijsd naar 19,99 euro per seizoen (
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Update: zondag 16 mei 2010, 14:56
Gratis reizen door storing ov-kaart In Utrecht en Amersfoort werkt de ov-chipkaart niet. Er is een storing. Ook het gebied rond de steden wordt door de storing getroffen. Door problemen met de software krijgen reizigers die op een bus van Connexxion of het Utrechtse vervoerbedrijf GVU stappen, de mededeling dat hun ov-kaart ongeldig is. Het is volgens Connexxion nog onduidelijk waardoor de software het niet meer doet. Busreizigers mogen gratis met de bus totdat de storing is verholpen. Dat zal naar verwachting over enkele uren het geval zijn. De wondere wereld van techniek! _O- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grapjes. Missy | 29 | 09-01-2009 16:29 | |
De Kantine |
Welke grap heb jij weleens uitgehaald die niet in de smaak viel? De Zwartkijker | 72 | 30-08-2005 21:14 | |
De Kantine |
vind jij jezelf grappig? Ingemar | 53 | 07-02-2003 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Niks, grapje. Just Johan | 7 | 09-01-2003 13:25 | |
De Kantine |
Niet grappig NERD | 3 | 15-11-2002 13:02 |