| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Maargoed, laten we uitgaan van een situatie waar iedereen op de wereld "basic comforts" heeft, dus goede riolering, elektriciteit, stromend drinkwater, een fatsoenlijk huis, mogelijkheid tot transport, toegang tot fatsoenlijke medische voorzieningen, een baan en/of toegang tot degelijk onderwijs, en voldoende voedsel en kleding heeft etc. etc. dus niet zo hoog als het Nederlandse/West-Europese niveau, maar dat het wel in de buurt komt. Ik betwijfel of dat echt zou kunnen qua grondstoffen etc. Zeker is wel dat als je 6 miljard mensen net zo veel verbruiken als wij hier dit een enorme last voor het milieu zou zijn.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als ik ga zoeken naar extra klusjes zijn die er ongetwijfeld, dus ik vermaak me nog wel tot 23. En anders lekker betaald forummen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Studie, ja. Ineens vloog de tijd. En nee ik weet en volgende keer (zat.) mag ik ook niet eerst weer drie uur naar informatie zoeken maar moet ik een definitieve vraagstelling formuleren en dan leg ik die aan jou en een vriendin voor.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedenk met net dat ik ook braaf jurisprudentie kan gaan lezen voor mijn her maandag als ik niks te doen heb hier, ipv forummen .
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Grrrr waarom neemt L niet op. Ze zou allang terug in Utrecht moeten zijn en had me al lang moeten bellen over wat we nou gaan doen.
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|