Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2010, 19:07
Verwijderd
350
Advertentie
Oud 29-04-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Roken is slecht voor je
Oh bweuh. Moraalridder.
Oud 29-04-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Oh bweuh. Moraalridder.
Krijg je rimpels van en gaan je schaamlippen van hangen! tip

ik hou van moralen
Verwijderd
Van suiker krijg je ook rimpels.
Verwijderd
Citaat:

ik hou van moralen
wtff ;D
Oud 29-04-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Van suiker krijg je ook rimpels.
Dat wist ik niet! moet ik eens weer minder koffie gaan drinken
Iedereen een beetje al in de feeststemming?
Oud 29-04-2010, 19:16
Verwijderd
Nou het niet zo leuk topic is vol maar ik vind het een beetje verdomme dat ineens alles weer zo'n pijn doet. Ik ben nog jong en bla, ik hoor geen pijn te hebben.
Oud 29-04-2010, 19:20
Verwijderd
Argh wat zijn een deel van mijn vrienden ineens crybabies
Oud 29-04-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Nou het niet zo leuk topic is vol maar ik vind het een beetje verdomme dat ineens alles weer zo'n pijn doet. Ik ben nog jong en bla, ik hoor geen pijn te hebben.

Lijkt op Woelie
Oud 29-04-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:

ik hou van moralen
Oud 29-04-2010, 19:45
Verwijderd
Brr wat ben ik slecht te pas
Oud 29-04-2010, 19:47
Verwijderd
Wat een rare werkavond zo zonder iets te doen (oke wel wat, maar weinig). Ik heb het gevoel dat ik iets heel belangrijks vergeet & straks alsnog vette stress heb, maar ik zou niet weten wat.

Hbweuh.

Wat gaan jullie vanavond doen?
Oud 29-04-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Lijkt op Woelie
Woulie?
Oud 29-04-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Woulie?
nee, die ik vandaag gekocht heb.
Oud 29-04-2010, 19:53
Verwijderd
Nu snap ik er nog minder van want je quote mij en als ik jou quote staat er een afbeelding die niet te zien is.
Oud 29-04-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Nu snap ik er nog minder van want je quote mij en als ik jou quote staat er een afbeelding die niet te zien is.
Ik snap er ook niks meer van
Oud 29-04-2010, 20:01
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Argh wat zijn een deel van mijn vrienden ineens crybabies
Willen ze geen Q night vieren?
Oud 29-04-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Willen ze geen Q night vieren?
Jawel, maar niet waar ik wil. En ze behoren gewoon te luisterne en geen eigen mening te hebben
Oud 29-04-2010, 20:15
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jawel, maar niet waar ik wil. En ze behoren gewoon te luisterne en geen eigen mening te hebben
Ik heb helaas niet zoveel keus want enige wat een beetje kan is Nijmegen In de buurt dan
Oud 29-04-2010, 20:20
Verwijderd
Ah joh maakt toch niet uit waar je Q night vier archont.
Je moet het zelf toch gezellig maken
welke plaats ga je heen?
Oud 29-04-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helaas niet zoveel keus want enige wat een beetje kan is Nijmegen In de buurt dan
Hehe tja.. Nouja ze willen hier in vwaard biljven maar ik wil naar eidnhoven verdomme maar helft van diegene die zeker zoudne meegaan is of werken of ziek. En andere helft crybabies zegt dat het gaat regenen en te druk enzo daarna op stratum. Ja fuck it..

En om daar nou met zijn 2en te gaan staan
Oud 29-04-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ah joh maakt toch niet uit waar je Q night vier archont.
Je moet het zelf toch gezellig maken
welke plaats ga je heen?
Maar als er een paar supervette dj's komen, komt de gezelligheid vanzelf.

Naar de plaats waar jij ook heen gaat?
Oud 29-04-2010, 20:50
Verwijderd
Ohaaaai!
Oud 29-04-2010, 21:24
Verwijderd
Ik hoop echt heel hard dat mijn postcode niet wordt getrokken in de K-dagloterij.
Oud 29-04-2010, 21:28
Verwijderd
Nou, ik ga sowieso uit huis!
Oud 29-04-2010, 21:34
Verwijderd
gezeik?
Oud 29-04-2010, 21:37
Verwijderd
het regent hier SNOEIHARD.
Oud 29-04-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
het regent hier SNOEIHARD.
Dat is wel uitzonderlijk hard!
Oud 29-04-2010, 21:39
Verwijderd
Waarom ga je sowieso uit huis Pandaaatje?
Oud 29-04-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
gezeik?
Mijn pa (weet niet of je ervan weet) gaat steeds meer achteruit, ik moet dit gehele huis, wat niet niks is, onderhouden. Buren klagen over de voortuin en ben het gewoon zat.
Oud 29-04-2010, 21:43
Verwijderd
ik weet niks ;o

Maar klinkt niet fijn!
Oud 29-04-2010, 21:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als je doden tot leven wil wekken probeer je irreversibele processen om te draaien, het kan gewoon niet. Je kan ook niet een gebroken glas weer heel maken.
Het is met moderne technieken niet mogelijk, maar zou het nooit mogelijk kunnen zijn om gebroken glas weer heel te maken?
In de tijd van Leonardo da Vinci dacht men ook dat de mens nooit zou kunnen vliegen, toen de eerste treinen gingen rijden mocht de koning niet mee omdat vooraanstaande wetenschappers bang waren dat de luchttoevoer werd afgesloten als de trein sneller dan 50 km/h reed. Aan het begin van de twintigste eeuw dacht men dat de natuurkunde "klaar" was toen de kerndeeltjes waren gedefinieerd, want er zou niks meer zijn na het atoom.
Ik ben met je eens dat het ontzettend vergezocht is om te denken dat doden weer tot leven kunnen worden gewekt, maar als de wetenschap ons iets geleerd heeft is het denk ik wel dat er altijd nieuwe inzichten worden ontwikkeld en dat technologische ontwikkeling ons niet in staat stelt om natuurwetten te veranderen, maar wel om er mee om te leren gaan en manieren te vinden om om die beperkingen heen te werken.
Oud 29-04-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Maar als er een paar supervette dj's komen, komt de gezelligheid vanzelf.

Naar de plaats waar jij ook heen gaat?
enschede
Oud 29-04-2010, 21:56
Verwijderd
Even in het kort dan:

Pa, die ik altijd Ad noem is een man als geen ander. Het is onmogelijk om met hem een normaal gesprek te voeren.
Ruimt nooit op en doet niks anders dan: Spulletjes zoeken buiten, deze meenemen naar huis en ze op een bepaalde
manier neerzetten op een tafeltje.
Hiermee maakt hij connecties en is het in zijn ogen allemaal informatie. De laatste tijd is dit erger aan het worden.

Zo dus. Kan niet over emoties hebben.

Vandaag waren ik en mijn besten de hele dag bezig in de achtertuin, een oerwoud van heb ik jou daar. Wij willen deze omtoveren tot een mooie tuin om deze zomer in te relaxen. Dan komt pa eraan. Mooi mooi en draaft meteen door met onzin, praat met mijn beste vriend maar nooit met mij. Pa, we moeten wel zus en zo naar de stort brengen. Kijkt me niet aan en praat erdoorheen terwijl hij tegen mijn besten zit uit te leggen wat de berekeningen zijn van een godverdomme tiefspeelgoedpoppetje.

Later op de dag komt mijn buurvrouw, deze zei tegen mij dat de voortuin ook wel onder handen mocht worden genomen maar ik zei tegen haar dat mijn vader dat moet doen gezien:
Ik 2 jaar geleden de gehele voortuin eruit heb gehaald in mijn eentje, alles was zand en mijn idee was om een simpel voortuintje te maken. Toen kwam mijn vader: "Ah mooi, nu kan ik er wat van maken."
De deal was dat hij ervan kon maken wat hij wou zolang hij het zou bijhouden. Wat niet gebeurde.
Nu begint mijn buurvrouw tegen mijn vader, niet alleen de voortuin, ook het gehele huis is een bende op mijn kamers na, badkamer en de keuken.

Mijn vader begint kutgrapjes te maken maar beloofd de buurvrouw wel dat hij wat doet. Pa's kennende: Hij doet 1 keer wat, daarna zal hij nooit uit zichzelf wat gaan doen. Maar hij luisterd wel naar de buurvrouw. Nog een vriend komt. Hij praat ook met hem, buurvrouw gaat weg want pa begint toch over zijn speelgoedonzin, ik wil weer wat tegen pa zeggen en nogmaals ben ik onzichtbaar.

Het is op geen manier goed om in dit hol der depressies te blijven, ben het spuugzat.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
I really don't mind what happens now and then, as long as you'll be my friend at the end. (8)
Verwijderd
Citaat:
enschede
;x daar ga ik wonen
Oud 29-04-2010, 22:02
Verwijderd
topickill @_@
Oud 29-04-2010, 22:03
Verwijderd
damn, dat klinkt behoorlijk kut...
Oud 29-04-2010, 22:04
Verwijderd
Niet alleen dat is kut, wel meer en het spookt in mijn hoofd. Oei!
Oud 29-04-2010, 22:05
Verwijderd
Dus ik zou graag de ghostbusters op willen bellen maar die bestaan niet. *mopper*
Verwijderd
maar dit speelt dus al veel langer?
Verwijderd
Owja zeker.
Oud 29-04-2010, 22:16
Verwijderd
Wat heeft je pa dan? Is dat niet een psychische aandoening, die obsessie voor prullaria?
Oud 29-04-2010, 22:19
freezer
freezer is offline
Morgen lekker koninginnendag yes!!
Lekker naar rotterdam
Oud 29-04-2010, 22:20
Verwijderd
ik doe niet aan koninginnedag en het gaat hier onweren en daar word ik nerveus van
Oud 29-04-2010, 22:21
Verwijderd
daarentegen heb ik wel bijna in twee dagen ongeveer 30 pagina's getekend voor een simpel beeldverhaal over uh, transseksuelen.
Oud 29-04-2010, 22:30
freezer
freezer is offline
Citaat:
ik doe niet aan koninginnedag en het gaat hier onweren en daar word ik nerveus van
Hier ook en heb net een film gezien die daar ook een beetje over gaat.
Twighlight chek de preview
Oud 29-04-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Het is met moderne technieken niet mogelijk, maar zou het nooit mogelijk kunnen zijn om gebroken glas weer heel te maken?
In de tijd van Leonardo da Vinci dacht men ook dat de mens nooit zou kunnen vliegen, toen de eerste treinen gingen rijden mocht de koning niet mee omdat vooraanstaande wetenschappers bang waren dat de luchttoevoer werd afgesloten als de trein sneller dan 50 km/h reed. Aan het begin van de twintigste eeuw dacht men dat de natuurkunde "klaar" was toen de kerndeeltjes waren gedefinieerd, want er zou niks meer zijn na het atoom.
Ik ben met je eens dat het ontzettend vergezocht is om te denken dat doden weer tot leven kunnen worden gewekt, maar als de wetenschap ons iets geleerd heeft is het denk ik wel dat er altijd nieuwe inzichten worden ontwikkeld en dat technologische ontwikkeling ons niet in staat stelt om natuurwetten te veranderen, maar wel om er mee om te leren gaan en manieren te vinden om om die beperkingen heen te werken.
Nou ja, in principe zijn die hoofdwetten van de thermodynamica axiomatisch. Maar als ze kloppen, is er natuurlijk ook geen techniek mogelijk om ze te omzeilen.
Oud 29-04-2010, 22:32
Verwijderd
RP, er zijn toch downers tegen schizofrenie? Neemt je vader die niet?
Oud 29-04-2010, 22:35
Verwijderd
schizofrenie,waar haal je dat vandaan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten