Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2010, 09:44
Randinho
Randinho is offline
Ik heb sinds kort het plan om een super interactieve huiswerk begeleiding te starten. Kort uitgelegd:

Alle technologische snufjes zijn op de website aanwezig: chatfunctie, call me now etc.

vb. huiswerk wiskunde som 1 tm 10 moet 5 mei klaar zijn het is 1 mei ik weet van mezelf dat iedereen het wil maken alleen vooruitschuiven etc je kent het wel. Je kan inloggen op de site en dan de agenda invullen. Ik hoor een toon als je online komt en bekijk je schema. Ik verdeel de sommen over de dagen. En geef een sms of een email als er iets niet gedaan is.

Het is de bedoeling dat de begeleider jonge meisje tussen 20 en 28 je maatje wordt 1x face to face ontmoeting ff kletsen wat je wilt en wat je niet wilt wanneer je traint etc. De chatfunctie zorgt ervoor dat je terwijl je ff lekker chat met je vriendinne je mij online kan laten staan.

Het kost per maan vast 39,95 en wanneer er werkstukken gemaakt worden help ik je met mijn idee van plannen en opmaak. Er zijn ook extra lesjes te volgen bv commerciele economie etc mocht je leergierig zijn en vast voorbereid zijn wat in de vervolg aan de orde komt.

Lang verhaal maar ik ben benieuwd naar jullie mening om een soort maatje te creeren die je wel begrijpt!!

Aub serieuze reacties

Evt mailen naar randy_smit@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2010, 12:16
*oma*
*oma* is offline
Op zich een goed idee, maar veel te duur. De persoonlijk ontmoeting lijkt me eigenlijk overbodig (lastig te realiseren). Bovendien vind ik je door je spelfouten niet professioneel overkomen.
Oud 30-04-2010, 13:08
talkingworm
talkingworm is offline
Nah, de prijs valt opzich mee in vergelijking met 'echte' huiswerkbegeleiding. Alleen ik heb niet het idee dat het gaat werken, zeker niet als het op middelbare scholieren gericht is. De middelbare scholier moet namelijk wel zijn opdrachten invoeren op de website alleen dat doen ze dus niet.

De leerlingen die het wel zouden opschrijven hebben de huiswerkbegeleiding meestal niet nodig, die doen het uit zichzelf al. De kinderen die het niet uitzichzelf doen kunnen beter huiswerkbegeleiding nemen bij een huiswerkinstituut die ze face-to-face controleert. (dat doe ik nu zelf, en het werkt echt )

Maar ik schrijf dit nu wel, maar is het wel op middelbare scholieren gericht?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 14:17
Verwijderd
Ik denk dat huiswerkbegeleiding beter werkt als je 'echt' iemand tegenover je hebt zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 15:04
Verwijderd
Vind ik wat duur voor bijvoorbeeld 10 sommen.
En ik denk dat een echte ontmoeting alleen beter helpt. Liegen via een chatfunctie is makkelijk en dan werkt het niet.
Bovendien, hoe wil jij controleren of die begeleiders ook wel echt zijn zoals ze zich voordoen?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 20:11
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
"Het is de bedoeling dat de begeleider jonge meisje tussen 20 en 28"

Wat bedoel je daar nou weer mee????
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 11:26
Randinho
Randinho is offline
Dat het vooral net afgestuurde of studerende @ uni zijn. Je ziet veel uitval bij huiswerk begeleiding vanwege kille verstandshouding
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Dat het vooral net afgestuurde of studerende @ uni zijn. Je ziet veel uitval bij huiswerk begeleiding vanwege kille verstandshouding
Ik denk dat je er veel meer aan hebt als je gewoon iemand voor je hebt die echt weet hoe en wat met schoolzaken. Zoals een docent.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 18:44
Stff
Stff is offline
Moet eerlijk zeggen dat als je serieus bent je het wel iets professioneler mag aanpakken zodra dit werkelijk start. Dit topic geeft namelijk een hele hoop lucht en 1 feitje, namelijk de prijs per maand.
Oud 02-05-2010, 19:03
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik geloof er niks van eerlijk gezegd. Volgens mij zit er niet zo'n goede bedoeling achter. Zeg het me als ik het fout heb hoor (in normaal Nederlands dan)

Dit baseer ik op:

Citaat:
Het is de bedoeling dat de begeleider jonge meisje tussen 20 en 28 je maatje wordt 1x face to face ontmoeting ff kletsen wat je wilt en wat je niet wilt wanneer je traint etc. De chatfunctie zorgt ervoor dat je terwijl je ff lekker chat met je vriendinne je mij online kan laten staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten