![]() |
|
![]() |
Ik heb sinds kort het plan om een super interactieve huiswerk begeleiding te starten. Kort uitgelegd:
Alle technologische snufjes zijn op de website aanwezig: chatfunctie, call me now etc. vb. huiswerk wiskunde som 1 tm 10 moet 5 mei klaar zijn het is 1 mei ik weet van mezelf dat iedereen het wil maken alleen vooruitschuiven etc je kent het wel. Je kan inloggen op de site en dan de agenda invullen. Ik hoor een toon als je online komt en bekijk je schema. Ik verdeel de sommen over de dagen. En geef een sms of een email als er iets niet gedaan is. Het is de bedoeling dat de begeleider jonge meisje tussen 20 en 28 je maatje wordt 1x face to face ontmoeting ff kletsen wat je wilt en wat je niet wilt wanneer je traint etc. De chatfunctie zorgt ervoor dat je terwijl je ff lekker chat met je vriendinne je mij online kan laten staan. Het kost per maan vast 39,95 en wanneer er werkstukken gemaakt worden help ik je met mijn idee van plannen en opmaak. Er zijn ook extra lesjes te volgen bv commerciele economie etc mocht je leergierig zijn en vast voorbereid zijn wat in de vervolg aan de orde komt. Lang verhaal maar ik ben benieuwd naar jullie mening om een soort maatje te creeren die je wel begrijpt!! Aub serieuze reacties Evt mailen naar randy_smit@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Moet eerlijk zeggen dat als je serieus bent je het wel iets professioneler mag aanpakken zodra dit werkelijk start. Dit topic geeft namelijk een hele hoop lucht en 1 feitje, namelijk de prijs per maand.
||
Ik geloof er niks van eerlijk gezegd. Volgens mij zit er niet zo'n goede bedoeling achter. Zeg het me als ik het fout heb hoor (in normaal Nederlands dan)
Dit baseer ik op: Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Mate met maat Marlous | 7 | 28-07-2004 23:32 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriendin is lesbisch Kleintjeyakult | 34 | 04-05-2003 18:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Maatjes...Lovers.. Maatjes Kleintjeyakult | 2 | 02-06-2002 22:39 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn maatje.. ~*InDo SHorTy*~ | 6 | 01-05-2002 12:00 |