Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het wel gaaf. Maar je wilt het dus 7 dagen achter elkaar spelen? En als je nou een dag niet online kunt zijn? Hoeveel tijd heb je om in te vullen (als dat 24 uur is, is het al weer makkelijker) (Dus bij de uitslag van die dag nieuwe vragenlijst posten).
Als dat zo is gaat het me wel lukken & wil ik wel meespelen als scholier. Als je slechts 1 avond hebt om in te vullen gaat 't niet lukken & doe ik niet mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik snap nog steeds niet wat het testpanel dan moet doen, het daadwerkelijk testen door vogelhuisjes te bouwen? Ik zal wel dom zijn hoor, de rest lijkt het wel te snappen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn 4 deelnemers: m,n,b,v Er zijn 3 testpanel makers: A, B, C Nu maken A, B en C een ranking: A: m, n, v, b B: n, b, v, m C: m, v, b, n Totaal: m 9 n 8 b 6 v 7 Dus de volgorde is m,n,v,b Nu moeten de deelnemers dat proberen te raden. Voor elke juiste positie krijg je 1 punt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is een vraag over de 7 scholieren, die dan de testpanel moet beantwoorden, neem ik aan.
Die antwoorden vormen een gezamenlijke top 7. Deze top 7 is bindend. Dan krijgen de scholieren dezelfde vraag voorgeschoteld en moeten zij ook een top 7 maken. Elke plaats uit die top die overeenkomt met de plaatsen uit de panel-top-7 levert 1 punt op voor een scholier. Scholier met de meeste punten, en dus gelijke antwoorden (ivm testpanel), wint het spel. Klopt dit, freezertje? |
![]() |
||
Citaat:
Antwoord van freezer: vraag 1 Het testpanel maken een top 10 (eigenlijk top 7) en de spelers ook. Allen die wordt gemaakt van de deelnemers. vraag 2 Nee tuurlijk niet maar dat is wat mensen denken vraag 3 Het is logish dat je vraagt zal ik ook doen ![]() vraag 2 Nee tuurlijk niet maar dat is wat mensen denken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het klopt ik ben freezertje ben 11 daarom
||
Citaat:
Dus de eerste dag stuur ik een vraag. Die wordt dan beantwoord. Dan stuur ik een nieuwe vraag op de eerste dag van de nieuwe vraag worden de punten geaplood
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Lekker onsaaidig zijn tegen elkaar! #1010 Verwijderd | 500 | 16-06-2010 23:32 | |
De Kantine |
Dat stomme voetbal met die stomme vuvusaaila's #1006 Rivka | 500 | 14-06-2010 15:13 | |
De Kantine |
Waarom dat?! freezer | 110 | 19-05-2010 23:06 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #976a, deel 1.01, subsectie alfa, paragraaf I-A (45.332.12Z) Verwijderd | 500 | 01-05-2010 21:48 |