| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had nog een WT naamzoek over 'va te faire foutre', betekent inderdaad zoiets als fuck off en dan maken ze altijd zo'n 'fuck the macarena vuist handbeweging'. Mijn lievelingsgebaar en zin als ik vervelende zwervers in Frankrijk wil weren is 'Va- t'en'. Daar hoort de typische arrogante smoel en afschudgebaar bij. Wat betreft gebaren zijn Nederlanders maar saaie lullen hoor
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe was dat andere ookalweer? Oja ze kreeg ook een waarschuwing omdat ze zei "dan moet je een zak over je hoofd doen!" toen ik niet kon slapen, en ze werd geband(d/t?) toen ze commendatore een sukkel noemde, terwijl ze elkaar overduidelijk aan het plagen waren
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel leuk bedacht dan, 976a, dan kunnen we onbeperkt de 1000 uitstellen |
|
|
|
||
|
Citaat:
(ik vind het leukste om die auto's op een stad af te sturen of een hele kudde olifanten )
|
|
||
|
Citaat:
Het relaxte aan dat spel is, je zegt een slaafje (ja, ik noem het slaafjes) dat ie een houthakkersding moet bouwen en daarna gaat ie gelijk houthakken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zit trouwens nog in de pre-history en dan loopt het op tot ongeveer 1500-1600. (hopen dat archont dit niet leest, want ik weet eigenlijk niet precies tot welk tijdperk mijn versie gaat maar ze hebben iig aan het einde wel mooie boten enzo, dus ik gok 1600 )
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Archont praat toch alleen maar over Jimi Hendrix en dat soort dingen ![]() De pre historie als in dinotijdperk heb ik niet. Gewoon crappy tentjes ipv huizen
![]() |
|
|