![]() |
||
Citaat:
Ik zal Saai zo missen. ![]() Misschien kunnen wij een apart Saaiding maken: www.saaimoetblijven.forum.com
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Goedeavond mensen, ik heb net even het topic op BZ doorgelezen. Ik denk niet dat het veel zin heeft als ik me er in meng, want LL, Paranoide, Lorelei en Kazet hebben het allemaal al meerdere keren heel duidelijk uitgelegd.
Waar staat 'va te faire voutre' voor? Ik ken alle woorden maar kan er geen Nederlandse zin van maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Guise!
Va te faire foutre is spelt INCORRECTLY. The conjugation for Aller (to go) in French for tu (which is the assumed pronoun, as the reflexive is using te se foutre is a reflexive verb) is Vas NOT Va which is the conjugation for il/elle/qui/on (he/she/who/one) Vas te faire foutre! En nu!? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je zou er wel nog even bij kunnen zetten, in een zin van mij part, dat je het er niet mee eens bent. En van Rivka's groep (zie link hierboven) lid worden. |
![]() |
|
|