Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2010, 01:16
Rationeel
Rationeel is offline
o, dat is een ja natuurlijk
Advertentie
Lorelei
Lorelei is offline
Verwijderd
Citaat:
Oke ik ga echt naar bed. Trusten lieverds. En Lorelei niet naar die rare dobermann luisteren hoor, het komt heus goed.
Oi, ik ben niet raar. Ik ben heel erg snoezig. En verstandig. Nou ja, soms. Althans ik probeer soms verstandig te zijn. Dat lukt dan ook niet altijd maar de intentie is er! En zo.

Slaap lekker.
Oud 02-05-2010, 01:17
Rationeel
Rationeel is offline
dan ben je trouwens wel echt een faler, als je op je sterfbed nog een oeps-moment hebt
Verwijderd
Oh lorelei! Ga je 19 juni nu mee naar dat festival in tilburg met (iig) absinthe en mij? Het heet iets met een M maar ik ben het vergeten En 20 juni naar haar optreden? White Trash en Martino naamzoek what about jullie?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oi, ik ben niet raar. Ik ben heel erg snoezig. En verstandig. Nou ja, soms. Althans ik probeer soms verstandig te zijn. Dat lukt dan ook niet altijd maar de intentie is er! En zo.

Slaap lekker.

Maar idd, slaap lekker sannlief.
Verwijderd
Citaat:
:

Gemeen
Geen ontkenning = ja
Verwijderd
Citaat:
je verlaat me.. Zomaar!
Natuurlijk niet snoes. Ik ga nooit echt weg als ik dat zeg, maar minimaal 5 minuten later, dat weet je toch!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh lorelei! Ga je 19 juni nu mee naar dat festival in tilburg met (iig) absinthe en mij? Het heet iets met een M maar ik ben het vergeten En 20 juni naar haar optreden? White Trash en Martino naamzoek what about jullie?
Erh. Hm. Vraag me dat morgen nog een keer alsjeblieft
Oud 02-05-2010, 01:18
Verwijderd
Citaat:

Slaap lekker.
Goed verhaal knul
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
dan ben je trouwens wel echt een faler, als je op je sterfbed nog een oeps-moment hebt
heb ik wel het gas uitgedaan thuis?

Verwijderd
Citaat:
Erh. Hm. Vraag me dat morgen nog een keer alsjeblieft
okido! Als je maar ja zegt. We gaan op mooie mannenjacht enzo .

Dan ga ik er nu wel vandoor. Trusten!
Oud 02-05-2010, 01:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goed verhaal knul
Nah, Dobermann is echt snoezig, dat moet ik toegeven
Verwijderd
Citaat:
Ik zie mezelf daar wel voor aan hoor. /bonk
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Met z'n vieren? Of nee.. met WT en Martin erbij.. met z'n zessen op mannenjacht
Rationeel
Rationeel is offline
trusten sann!
Verwijderd
Citaat:
Goed verhaal knul
Don't you "knul" me!
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:

thats my line!

welterusten sann
Oud 02-05-2010, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Met z'n vieren? Of nee.. met WT en Martin erbij.. met z'n zessen op mannenjacht
Nou ik weet niet of WT & Martin mee gaan naar festival. Medeia iig niet want die is op oerol
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ik weet niet of WT & Martin mee gaan naar festival. Medeia iig niet want die is op oerol
Stom!
Verwijderd
Citaat:
Don't you "knul" me!
<3. Mijn nederige excuses.
Verwijderd
Citaat:
Stom!
Vindikook
Verwijderd
Lorelei: mijn vroegere docent filosofie, een heel gave verlegen man van vijftig die altijd heel snel moest blozen en filosofen doorgaans nadeed met vreemde stemmetjes en accenten, is al duizend jaar getrouwd met zijn vrouw. Ze zijn inmiddels over de zestig en ze lopen nog steeds heel verliefd hand in hand. Dus; het bestaat.

Het flauwe is alleen dat je nooit van te voren kunt weten of het voor jou als persoon kan bestaan, want zoals niet iedereen uitgesneden is voor 't leger of het ambtenaarschap of een carriere in de kunsten, zo zijn er ook mensen met een karakter dat onmogelijk te combineren valt met (levenslange) liefde. Niet dat het dan per se vervelende mensen zijn, hoor, het kan zijn dat ze zichzelf het geluk niet gunnen en de liefde dus zelf saboteren, of dat ze er te wantrouwend voor zijn, of uiteindelijk teveel vasthouden aan hun vrijheid, nouja, etc. En je kunt nooit van jezelf of je partner weten of je tot die groep behoort, want daar kun je niet objectief genoeg over oordelen. Jammer is dat.
Oud 02-05-2010, 01:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei: mijn vroegere docent filosofie, een heel gave verlegen man van vijftig die altijd heel snel moest blozen en filosofen doorgaans nadeed met vreemde stemmetjes en accenten, is al duizend jaar getrouwd met zijn vrouw. Ze zijn inmiddels over de zestig en ze lopen nog steeds heel verliefd hand in hand. Dus; het bestaat.

Het flauwe is alleen dat je nooit van te voren kunt weten of het voor jou als persoon kan bestaan, want zoals niet iedereen uitgesneden is voor 't leger of het ambtenaarschap of een carriere in de kunsten, zo zijn er ook mensen met een karakter dat onmogelijk te combineren valt met (levenslange) liefde. Niet dat het dan per se vervelende mensen zijn, hoor, het kan zijn dat ze zichzelf het geluk niet gunnen en de liefde dus zelf saboteren, of dat ze er te wantrouwend voor zijn, of uiteindelijk teveel vasthouden aan hun vrijheid, nouja, etc. En je kunt nooit van jezelf of je partner weten of je tot die groep behoort, want daar kun je niet objectief genoeg over oordelen. Jammer is dat.

Jeetje.
Oud 02-05-2010, 01:24
Verwijderd
Wat voor festival is dat?
Oud 02-05-2010, 01:26
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 02-05-2010, 01:27
Verwijderd
Citaat:

Mijn opa en oma waren ook 40 jaar getrouwd en waren daar makkelijk overheen gegaan ware het niet dat Magere Hein veel te vroeg om de hoek kwam zeilen. De hopeloze romanticus in mij hoopt wel op zo'n relatie, later "als ik groot ben". En dan niet bij elkaar blijven "bij gebrek aan beter" of angst om los te laten wat je hebt omdat je niet weet wat je er voor terug krijgt if at all maar echt omdat die andere persoon gewoon jouw leven is. En vice versa.

</ramble>
Oud 02-05-2010, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn opa en oma waren ook 40 jaar getrouwd en waren daar makkelijk overheen gegaan ware het niet dat Magere Hein veel te vroeg om de hoek kwam zeilen. De hopeloze romanticus in mij hoopt wel op zo'n relatie, later "als ik groot ben". En dan niet bij elkaar blijven "bij gebrek aan beter" of angst om los te laten wat je hebt omdat je niet weet wat je er voor terug krijgt if at all maar echt omdat die andere persoon gewoon jouw leven is. En vice versa.

</ramble>
Ja, idem

Semi-relevant: ik vind Natural Born Killers om deze reden een heel romantische film
Oud 02-05-2010, 01:30
Lorelei
Lorelei is offline
Ja nou. Meh.
Oud 02-05-2010, 01:31
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja, mijn moeder heeft na 17 jaar ook nog vrij geregeld vlinders (voor haar man ). Dus t zal wel kunnen. Maar goed, zij hebben dan eerst wel 8 jaar hel moeten doorstaan
Oud 02-05-2010, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, idem

Semi-relevant: ik vind Natural Born Killers om deze reden een heel romantische film
Mhm. Mickey & Mallory zijn een snoezig stel.
Oud 02-05-2010, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, mijn moeder heeft na 17 jaar ook nog vrij geregeld vlinders (voor haar man ). Dus t zal wel kunnen. Maar goed, zij hebben dan eerst wel 8 jaar hel moeten doorstaan
Wat was er dan? Of is dat geheimmmm?
Oud 02-05-2010, 01:33
Carn
Carn is offline
Citaat:

precies . Daarom moet je het ook niet echt als 'doel' hebben gezien het een soort onhaalbaar iets is wat je overkomt; en niet wat je kan forceren.
Oud 02-05-2010, 01:34
Verwijderd
Waar kan ik trouwens een leuke vrouw downloaden?
Oud 02-05-2010, 01:36
Soundwave
Soundwave is offline
Eigenlijk ben ik al bijna 2 jaar vrijgezel
Toch ook wel treurig
Oud 02-05-2010, 01:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat was er dan? Of is dat geheimmmm?
Hmnou. Lang verhaal. Ze hadden (hebben nog steeds) een LAT relatie. Hij had een kind uit een vorig huwelijk. En dat meisje heeft werkelijk alles geprobeerd om die relatie te saboteren. Op een manier waar mn moeder bijna aan onderdoor is gegaan. Tot ze op een dag heeft gezegd dat ze het meisje nooit meer wilde zien en dat het aan hem was om of te zorgen dat die twee levens gescheiden bleven, of weg te gaan. Hij heeft voor het eerste gekozen, maar dus wel na lange toestanden met veel knipperlicht gebeuren.
Oud 02-05-2010, 01:37
Verwijderd
Dit is toch echt wel bewijs dat WSZ meer is dan een Onzin-topic *lurkt*
Oud 02-05-2010, 01:39
Carn
Carn is offline
urg. stiefmoeders.
Oud 02-05-2010, 01:40
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Dit is toch echt wel bewijs dat WSZ meer is dan een Onzin-topic *lurkt*
Mwah valt wel mee hoor, de groep is vooral anders. Ieder subforum heeft zijn eigen vaste kern, die bij elkaar/levendig gehouden/ wordt door (semi)spamtopics. Zoals deze topic dus voor de kantine blijkbaar is
Oud 02-05-2010, 01:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mwah valt wel mee hoor, de groep is vooral anders. Ieder subforum heeft zijn eigen vaste kern, die bij elkaar/levendig gehouden/ wordt door (semi)spamtopics. Zoals deze topic dus voor de kantine blijkbaar is
Oud 02-05-2010, 01:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
urg. stiefmoeders.
Mja. Nou ja. En stiefdochters. Zij was/is wel echt een trut. En haar vader, met bindingsangst en allerlei andere issues, hielp daarin niet mee.
Oud 02-05-2010, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk ben ik al bijna 2 jaar vrijgezel
Toch ook wel treurig
Zullen we het nu gewoon enorm op een zuipen zetten zodat we voor 03:00 kácheltjelam zijn en dan keihard muziek draaien en meeblčren en even een emouurtje hebben voor we gaan slapen zodat we wanneer we wakker worden weer helemaal het heertje zijn?
Oud 02-05-2010, 01:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
urg. stiefmoeders.
mijn stiefie is echt een topwijf.

en mijn moeder gaat volgende week weer eens trouwen, dus ik krijg er weer een gezellig nieuw familiedeel via de andere kant bij
Oud 02-05-2010, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Hmnou. Lang verhaal. Ze hadden (hebben nog steeds) een LAT relatie. Hij had een kind uit een vorig huwelijk. En dat meisje heeft werkelijk alles geprobeerd om die relatie te saboteren. Op een manier waar mn moeder bijna aan onderdoor is gegaan. Tot ze op een dag heeft gezegd dat ze het meisje nooit meer wilde zien en dat het aan hem was om of te zorgen dat die twee levens gescheiden bleven, of weg te gaan. Hij heeft voor het eerste gekozen, maar dus wel na lange toestanden met veel knipperlicht gebeuren.
Aannemende dat jouw moeder gewoon een lieve vrouw is en geen gemene nazistiefmoeder: oioioi, dat lijkt me ontzettend lastig, ja. Hoe oud was z'n dochter? Wel gaaf dat ze het uiteindelijk hebben weten op te lossen, en nu nog steeds gelukkig zijn samen enzo
Oud 02-05-2010, 01:43
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Zullen we het nu gewoon enorm op een zuipen zetten zodat we voor 03:00 kácheltjelam zijn en dan keihard muziek draaien en meeblčren en even een emouurtje hebben voor we gaan slapen zodat we wanneer we wakker worden weer helemaal het heertje zijn?
André Hazes?
en.. het is al bijna drie uur he
Carn
Carn is offline
Citaat:
mijn stiefie is echt een topwijf.

en mijn moeder gaat volgende week weer eens trouwens, dus ik krijg er weer een gezellig nieuw familiedeel via de andere kant bij
beter . Ik moet het doen met een esotherische bossnol die de hele familie ontwricht heeft; in haar eigen wereld leeft en te lam is om een fucking baan te zoeken. Want dat zal vast slecht zijn voor haar aura. ofzo.
Lorelei
Lorelei is offline
De nieuwe vriendin van m'n vader was ook wel aardig. Jammer dat ik het niet met mn vader kon vinden maar goed.. da's een ander verhaal
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik doel meer op dat hier interessante gesprekken zijn die je op Onzin amper vindt.
Verwijderd
Citaat:
André Hazes?
en.. het is al bijna drie uur he
Nee man, depressieve muziek!

Oh, nou, half 4 dan.
Oud 02-05-2010, 01:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nouja, ik doel meer op dat hier interessante gesprekken zijn die je op Onzin amper vindt.
op onzin zijn ze ook hoor; maar daar is het tempo wat hoger

Regels voor berichten