Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2010, 11:32
freezer
freezer is offline
Ik doe ook mee
ik uit dordt
Oud 02-05-2010, 11:33
Verwijderd
ik zie het. Duuuurt lang met nummer 4!
Oud 02-05-2010, 11:34
Verwijderd
hoe begint jullie dag wat hebben jullie al gedaan en of wat gaat er gebeuren?
Oud 02-05-2010, 11:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hoe begint jullie dag wat hebben jullie al gedaan en of wat gaat er gebeuren?
Ik heb dusdanig uitgeslapen zodat ik te laat was om naar de kerk te gaan. En nu eet ik een koekje.
freezer
freezer is offline
wat een kut spel
Verwijderd
Oei dat was een hele slechte ronde

@mean. Ik ben opgestaan. Ik heb dingen geprint. Nu moet ik douchen & straks werken. En ik hoop dat het heel rustig is zodat ik op mn werk nog wat kan doen voor mn her morgen .

en jij?
Oud 02-05-2010, 11:36
Rationeel
Rationeel is offline
wat voor werk doe je, dat je tussendoor nog kunt leren?
Oud 02-05-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Goed, ik ga straks koekjes bakken dus nog beter dan! En ik vond dat ik toch niet bij de ouders van mijn vriendje op bezoek hoefde dus ook beter!
oeh koekjes Ik moet zo mijn bed maar eens uit om wat te eten te zoeken enzo.
Citaat:
Ben jij nou al bij de ouders van je chick geweest? En hoe was dat?
Ja! Was wel goed enzo allemaal En ik kon blijven slapen, prr.
Oud 02-05-2010, 11:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Is het de chick van je laatst geposte foto?
Oud 02-05-2010, 11:39
Verwijderd
Ik heb twee croisantjes gehad, en nu zit de klok te tikken en ik moet zo weg werken maar ook jurk ophalen bij de H&M en verekte schoenen.
En vanavond hangen en ik ga mijn baan opzeggen en dat vind ik eng
Oud 02-05-2010, 11:39
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Ja, ik had het verboden woord gezegd op stam(jaarclub)avond en dan moet je koekjes meenemen. En ik had wel zin om koekjes te bakken dus tadaaa.

Nice, vooral omdat ze nu ook naar jou toe mag!
Oud 02-05-2010, 11:40
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik heb twee croisantjes gehad, en nu zit de klok te tikken en ik moet zo weg werken maar ook jurk ophalen bij de H&M en verekte schoenen.
En vanavond hangen en ik ga mijn baan opzeggen en dat vind ik eng
Maar dat werk doe je toch niet zo lang nog? Bevalt het niet?
Oud 02-05-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
wat voor werk doe je, dat je tussendoor nog kunt leren?
receptioniste bij een hotel maar zondagavond is de rustigste shift die je kunt hebben, dus als ik de eerste 3 uur even heel hard doorbikkel & er niet te veel is blijven liggen dit weekend kan ik van 18.00 - 22.00 wel wat effectieve dingen doen. (tussendoor wel mensen inchecken enzo, maar het adminstratieve gedeelte kan in principe in 3 uur gedaan worden, als het hotel verder redelijk leeg is heb je dus behoorlijk wat tijd over en op zondag wordt er ook weinig gebeld )

Maar als je zulke dingen plant is er nooit tijd voor natuurlijk, we zullen vanavond wel helemaal vol zitten omdat er morgen een of andere beurs begint ofzo. maar een mens mag hopen!
Oud 02-05-2010, 11:41
Verwijderd
hoi
Oud 02-05-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Maar dat werk doe je toch niet zo lang nog? Bevalt het niet?
ik ga het vandaag derde keer doen het team vind ik ja mwauh en afwassen is niet echt wat ik in gedachten had elke keer zie ik er tegenop om naar mijn werk te gaan dus ja
Verwijderd
Goeiemiddag Jiiive!
Verwijderd
Hoi Jiiive
Oud 02-05-2010, 11:43
Verwijderd
hoi mooie mean
Oud 02-05-2010, 11:43
Martiño
Martiño is offline
Nathan!
Oud 02-05-2010, 11:44
Verwijderd
Martinnnn
Oud 02-05-2010, 11:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Somebody got lucky tonight.
Oud 02-05-2010, 11:45
Verwijderd
Ziek, gvd.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martinnnn
En hoe is het atm met je fysieke gesteldheid?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik ga het vandaag derde keer doen het team vind ik ja mwauh en afwassen is niet echt wat ik in gedachten had elke keer zie ik er tegenop om naar mijn werk te gaan dus ja
Maar je werkt in een winkel toch? En je bent 15? Dan begin je vrijwel altijd onderaan, want je mag pas achter de kassa staan vanaf je 16e. En zo komen ze als overig winkelpersoneel erachter wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Oud 02-05-2010, 11:46
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou ja ik heb ook ooit in de horeca gewerkt en ik kan het me op zich wel voorstellen. Afwassen is al niet heel tof, maar als het met leuke mensen is dan valt het nog mee. Maar als je ertegenop ziet, dan kun je er idd beter mee stoppen! Succes dan!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ziek, gvd.
*medeia in bed stop, toedekt en van thee, fruit, chocolade en emotionele support voorziet*
Verwijderd
wtf, mijn fysieke gesteldheid? Hartstikke lekker eigenlijk, alleen een beetje moe maar de is mijn eigen schuld!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
receptioniste bij een hotel maar zondagavond is de rustigste shift die je kunt hebben, dus als ik de eerste 3 uur even heel hard doorbikkel & er niet te veel is blijven liggen dit weekend kan ik van 18.00 - 22.00 wel wat effectieve dingen doen. (tussendoor wel mensen inchecken enzo, maar het adminstratieve gedeelte kan in principe in 3 uur gedaan worden, als het hotel verder redelijk leeg is heb je dus behoorlijk wat tijd over en op zondag wordt er ook weinig gebeld )

Maar als je zulke dingen plant is er nooit tijd voor natuurlijk, we zullen vanavond wel helemaal vol zitten omdat er morgen een of andere beurs begint ofzo. maar een mens mag hopen!
ah, dat is wel relaxed, als het dus niet zo druk blijkt te zijn
Verwijderd
Miekje misschien kan je ipv hier te posten eens op BZ een kijkje nemen. Er is daar een topic en het is wellicht handig om daar op te reageren als DK-fb.
Verwijderd
Citaat:
*medeia in bed stop, toedekt en van thee, fruit, chocolade en emotionele support voorziet*
Ik kom net uit bed, maar buiten dat, bedankt voor de lieve zorgen.
Oud 02-05-2010, 11:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Chocolade als je ziek bent?
Oud 02-05-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Is het de chick van je laatst geposte foto?

Citaat:
Nice, vooral omdat ze nu ook naar jou toe mag!

Citaat:
Somebody got lucky tonight.
Oud 02-05-2010, 11:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is er niks anders dat je kunt doen dan? Je kunt natuurlijk ook altijd eens naar je leidinggevende stappen en zeggen "hè, ik vind het fijn dat ik hier kan werken, maar mag ik ook eens iets anders proberen dan afwassen?". Misschien is er wel iets dat ze kunnen doen, maar als jij niet laat weten dat je het niet zo leuk vindt, dan kunnen ze je ook niet helpen. En niet geschoten is altijd mis.
Oud 02-05-2010, 11:49
Verwijderd
Ik moest gisteren werken, en ik kreeg allemaal complimenten dat ik een goede barman was enzo
Oud 02-05-2010, 11:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik moest gisteren werken, en ik kreeg allemaal complimenten dat ik een goede barman was enzo
Tap je al biertjes?
Oud 02-05-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Tap je al biertjes?
Nee we hebben geen tap.
Oud 02-05-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Miekje misschien kan je ipv hier te posten eens op BZ een kijkje nemen. Er is daar een topic en het is wellicht handig om daar op te reageren als DK-fb.
Verwijderd
En er was een basisschooljuf van mij. Die mensen veranderen gewoon helemaal niks ofzo
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee we hebben geen tap.
Een bar zonder tap . Waar werk je dan? Toch niet in zo'n keet hoop ik hè?
Oud 02-05-2010, 11:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
wtf, mijn fysieke gesteldheid? Hartstikke lekker eigenlijk, alleen een beetje moe maar de is mijn eigen schuld!
Ja dat bedoelde ik, na al je q-dag activiteiten.
Citaat:
Ik kom net uit bed, maar buiten dat, bedankt voor de lieve zorgen.
Geen moeite hoor.
Citaat:
Chocolade als je ziek bent?
Waarom niet? Tenzij je misselijk bent of buikgriep oid hebt kun je best een stukje chocolade nemen. Chocolade bevat stoffen als endorfine die juist een positief effect op je gesteldheid hebben en daarnaast is het gewoon lekker en het is soms gewoon fijn om iets lekkers te eten als je ziek bent.
Oud 02-05-2010, 11:54
Verwijderd
Fuck, keelpijn. Maar wel lekker uitgeslapen Maar omdat ik mijn verwarming uit had gezet was het ook nog eens ijskoud op mijn kamer.
Miekje*
Miekje* is offline
@ LL en Medeia: soms is het beter om niks meer te zeggen, omdat je niet weet wát.
freezer
freezer is offline
Oooh wat was die pasta lekker!!
Oud 02-05-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
@ LL en Medeia: soms is het beter om niks meer te zeggen, omdat je niet weet wát.
Dus, drie forumbazen van DK tegen. Oke.
Oud 02-05-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Soms is het ook beter om consequenties te trekken uit fouten gemaakt in het verleden.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom niet? Tenzij je misselijk bent of buikgriep oid hebt kun je best een stukje chocolade nemen. Chocolade bevat stoffen als endorfine die juist een positief effect op je gesteldheid hebben en daarnaast is het gewoon lekker en het is soms gewoon fijn om iets lekkers te eten als je ziek bent.
Hmnee das waar. Maar als ik denk aan 'ziek', denk ik automatisch aan buikgriep o.i.d. omdat ik mezelf niet ziek vind als ik geen buikgriep heb .
Verwijderd
Citaat:
Een bar zonder tap . Waar werk je dan? Toch niet in zo'n keet hoop ik hè?
Nee, op zoiets waar allemaal familiefeesten ed zijn. Met een beugelbaan erbij. Het is met twee keer per week groepen van +/- 20 tm 40 veel makkelijker om gewoon flesjes te geven (en naderhand de flesjes te tellen voor de rekening) dan te moeten tappen en ieder biertje op te moeten schrijven.
Oud 02-05-2010, 11:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, op zoiets waar allemaal familiefeesten ed zijn. Met een beugelbaan erbij. Het is met twee keer per week groepen van +/- 20 tm 40 veel makkelijker om gewoon flesjes te geven (en naderhand de flesjes te tellen voor de rekening) dan te moeten tappen en ieder biertje op te moeten schrijven.
Oké. Ja, inderdaad.
Oud 02-05-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik ergens wel begrijpen, maar er staan wel nog een heleboel vragen en reacties open. Je snapt dat ik beledigd ben door deze reeks als ''ziek'' te bestempelen, bijvoorbeeld?

Citaat:
Hmnee das waar. Maar als ik denk aan 'ziek', denk ik automatisch aan buikgriep o.i.d. omdat ik mezelf niet ziek vind als ik geen buikgriep heb .
Wat een ironie, ehm, ziek dus, nee, zo ziek ben ik zeker niet, integendeel. Maar toch ook niet in staat te studeren etc.
Oud 02-05-2010, 11:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Apart dat je dan zelf toch nog post in een topic dat je zelf omschrijft als "ziek".

Regels voor berichten