Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Btw ik heb nog een storie over het concert: Ik lijk echt ALTIJD mongolen aan te trekken. Eerst stonden er 2 luid schreeuwende italianen achter me, die ik harder hoorde dan James Murphy, terwijl de muziek zo hard stond dat het pijn deed aan m'n oren. Die hielden gelukkig wel gauw op met te hard zingen... Toen halverwege de show ofzo, kwamen er ineens 3 neanderthalers vlak naast me staan en 1 ervan was echt als een mongool aan het dansen, maar echt op zo'n manier dat 'ie me keihard aan de kant beukte. Ik bleef standvastig staan, waardoor mijn ellebogen af en toe in zijn zij prikten. Toen zei hij ineens "Jaaaa, wat is je probleem nou? Iedereen danst hier en jij staat maar een beetje stil en als je niet tegen dansende mensen kan moet je maar opzouten!" Wtf. Ik stond daar al de hele show, was als één van de eersten in de zaal en heb de hele tijd staan dansen. Niet zo uitbundig als die randdebiel, maar waarom zou ik daar dan ineens niet mogen staan?! Ik word zo moe van al die mensen bij concerten die echt alleen maar aan zichzelf denken. Bij stille concerten lullen ze er constant doorheen en bij hardere concerten staan ze zo breeduit te dansen dat alle omstanders constant ledematen in hun gezicht krijgen. Echt flikker toch op! Gelukkig belandde ik door een flinke moshpartij in het midden van de zaal en daar was iedereen weer leuk en lief en blij enzo. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Btw, ellebogen etc. van vrouwen als je een kerel bent is iets anders dan ellebogen en een kont tegen je aangebeukt krijgen van een gigantische kerel, wanneer je een meisje bent. Hij deed me op een gegeven moment ook echt pijn, want hij stond als een malle te beuken. Dat is echt niet tof. Ach ja, na afloop van de gig werd ik ineens aangesproken door wat Engelse dudes "woah, you handled yourself well in the moshpit! We were watching you from the balcony and you were like the calm point in a sea of chaos." "Huhuh, like the eye of a tornado. But with more elbows ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nja, het is een geirriteerde traanbuis ofzo. JMaar het gebiedje aan de buitenkant eronder is waar het kriebelt. Ik hoop niet dat het morgen rood en dik is. Wrijven doe ik zo weinig mogelijk ;P Affijn, ik ga slapen. truste. |
![]() |
|
|