| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Sheiße, hij loopt nog niet goed..op de milliseconde geloof ik ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.videohelp.com/threads/2...sync?p=1246574 Oh, ik las een beetje over het woordje "geen" heen Nou ja, soms is de oplossing véél eenvoudiger dan het probleem of de uitleg er van.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik neem gewoon mijn zang op met een oordopje in (zodat je de muziek niet hoort, want dat klinkt echt óf ontzettend kut óf heel ver weg) en dan later, als ik het filmpje ga bewerken, zet ik de muziek eronder, want anders hoor je mij random zingen en met muziek klinkt het veel voller. Dan moet die muziek natuurlijk wel gelijk lopen met mijn zang (het filmpje), anders slaat het helemaal nergens op.Snapje
|
|
||
|
Citaat:
(was een request van iemand) dus of je dat wil.. (Aangezien jullie allemaal vieze gore TH haters zijn)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helemaal consequent is de Spellingcommissie overigens niet geweest in dit soort gevallen. Zo is onder meer locatie juist naast lokaal en lokaliseren, en akkoord naast accorderen. Woorden als product en locatie zijn bekende dictee-instinkers. Elders op deze website vindt u een verzameling dicteewoorden. Generatiekloof! On top of that speel ik de welbekende esthetica-kaart.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
eindelijk iemand die het begrijpt ![]() Als dat er is, ben ik nu boos dat niemand me dat ooit heeft verteld en dat ik al jaren moeilijk zit te doen
|
|
|
|
Weet je, vanaf nu ga ik Dobermanns opmerkingen over Th gewoon negeren. Serieus? Ja
ik heb er geen zin meer in om me te moeten verdedigen voor iets wat ik leuk vind. Dat jij dat niet vindt, heb je nu wel duidelijk gemaakt en met die kutopmerkingen ben ik wel klaar ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |