Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2010, 11:45
Verwijderd
Een forum verjaardagsfeest?
Je bedoelt toch niet dat ik slingers om mijn laptop heen moet draperen, wijnafbeeldingen van mijn beeldscherm af moet likken en verder heel gezellig het met jullie hier ga hebben over koetjes en kalfjes en om de haverklap vragen of iedereen nog voorzien is van drank, hè?
Advertentie
Oud 06-05-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt toch niet dat ik slingers om mijn laptop heen moet draperen, wijnafbeeldingen van mijn beeldscherm af moet likken en verder heel gezellig het met jullie hier ga hebben over koetjes en kalfjes en om de haverklap vragen of iedereen nog voorzien is van drank, hè?
Oud 06-05-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dat de hele wwwww (en andere gave forummers natuurlijk!) met een fles wijn naast zich gaat forummen en we waanzinnig genante verhalen gaan houden, uiteindelijk dans ik hier op het bed met de muziek keihard aan & komt de buurman klagen
Oud 06-05-2010, 11:48
Rationeel
Rationeel is offline
de genante verhalen beginnen pas na een flesje wijn of 4
Oud 06-05-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
de genante verhalen beginnen pas na een flesje wijn of 4
prima, dan zet jij 4 flessen wijn naast je neer als je dan het niveau van eergisteren bereikt ben je van harte welkom
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dat de hele wwwww (en andere gave forummers natuurlijk!) met een fles wijn naast zich gaat forummen en we waanzinnig genante verhalen gaan houden, uiteindelijk dans ik hier op het bed met de muziek keihard aan & komt de buurman klagen
En daar maak je dan natuurlijk filmpjes van, zodat we dat ook kunnen ZIEN
Rationeel
Rationeel is offline
dan moet je wel snel zijn want na een fles of 4,5 kan ik toch niet mee praten, laat staan typen
Verwijderd
Citaat:
ga straks op youtube zoeken, bedankt voor de tip.
zoekterm 'america's next top model cycle 11 final episode part 1'
Oud 06-05-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
En daar maak je dan natuurlijk filmpjes van, zodat we dat ook kunnen ZIEN
dat is dan mijn verjaardagscadeau voor jou! inclusief livereportage waarbij ik de boze buurman in beeld breng.
Verwijderd
Ik vind het trouwens maar stom dat Archont geband is.
Heeft ie dat zelf aangevraagd of is het na dat gedoe om Saai gebeurd? (het is haast niet te doen om allemaal terug te lezen )
Verwijderd
Citaat:
dan moet je wel snel zijn want na een fles of 4,5 kan ik toch niet mee praten, laat staan typen
ik ben de hele avond online voor absinthes verjaardagspartij dus dat komt goed
Verwijderd
Citaat:
dat is dan mijn verjaardagscadeau voor jou! inclusief livereportage waarbij ik de boze buurman in beeld breng.

Als ie me maar niet vergeet te feliciteren!
Oud 06-05-2010, 11:51
Verwijderd
Maar helaas jongens, ik was dat toch niet helemaal van plan eerlijk gezegd
Rationeel
Rationeel is offline
hij ging wel over de schreef hoor
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens maar stom dat Archont geband is.
Heeft ie dat zelf aangevraagd of is het na dat gedoe om Saai gebeurd? (het is haast niet te doen om allemaal terug te lezen )
gekregen om dingen die ie in beleidszakentopic over saai gezegd heeft (en wel een terechte ban overigens)
Verwijderd
Ik kan natuurlijk wel na mijn werk nog even naar Utrecht komen om rosétjes op het terras te drinken ofzo En dan neem ik taart mee!
Verwijderd
Citaat:
Maar helaas jongens, ik was dat toch niet helemaal van plan eerlijk gezegd
Maar het kan zo leuk worden
Verwijderd
Citaat:
hij ging wel over de schreef hoor
Citaat:
gekregen om dingen die ie in beleidszakentopic over saai gezegd heeft (en wel een terechte ban overigens)
Ok, wat een sukkeltje dan.
Maar jammer is het wel.
Oud 06-05-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ik kan natuurlijk wel na mijn werk nog even naar Utrecht komen om rosétjes op het terras te drinken ofzo En dan neem ik taart mee!
Dat vind ik heeeeeeel gaaf maar ik moet zondag om 06.45 op werk beginnen & ik heb nog een tentamen te leren enzo
Oud 06-05-2010, 11:52
Verwijderd
Mijn collega in Tiel (die morgen jarig is) heeft een reusachtige taart besteld voor mijn leerlingen. En mijn eerstejaars stuurden me de laatste les even naar buiten omdat ze 'iets moesten bespreken'. Het duurde heel lang. Volgens mij voeren ze iets in hun schild
Oud 06-05-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik heeeeeeel gaaf maar ik moet zondag om 06.45 op werk beginnen & ik heb nog een tentamen te leren enzo
Oh ja, da's waar, zaterdagavond/middag was sowieso al geen optie voor jou.
Oud 06-05-2010, 11:54
Verwijderd
meh wat ben ik "gemeen" de laatste dagen
Oud 06-05-2010, 11:55
Rationeel
Rationeel is offline
hey verdomme, het is al ruim over lunchtijd. gauw wat eten halen
Oud 06-05-2010, 11:57
Verwijderd
Ik vrees een beetje dat mijn moeder moeilijk gaat doen als ik mijn was in de droger ga doen, maar het is wel goed... anders moet ik nog uren voordat ik wat kleren aan kan trekken en dus de deur uit kan
Oud 06-05-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees een beetje dat mijn moeder moeilijk gaat doen als ik mijn was in de droger ga doen, maar het is wel goed... anders moet ik nog uren voordat ik wat kleren aan kan trekken en dus de deur uit kan
waarom mag het niet in de droger?

Hoej wat vind ik mei en juni toch leuke maanden <3. Ik ga bijna elk weekend tot en met 20 juni leuke dingen doen
Oud 06-05-2010, 12:24
Verwijderd
Dat vind ze onzin; als het droog is hang ik het maar gewoon buiten te drogen.

Maar gelukkig had ze vandaag al begrepen dat het wel fijn was als mijn kleding in de droger kon, dus ze had ze er zelf al in gedaan
Oud 06-05-2010, 12:29
Verwijderd
hoi.
Oud 06-05-2010, 12:30
Verwijderd
dag
Oud 06-05-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ok, wat een sukkeltje dan.
Maar jammer is het wel.
Ja veel drank enzo. En maar zeuren, en daarna konden de fb's zielige kleutertjes gaan spelen "o noes o noes ze doen allemaal stom"
Oud 06-05-2010, 12:35
Verwijderd
haha, dat slaaponderzoek:

"Mensen die meer dan negen uur per dag slapen, lopen namelijk eveneens een verhoogd risico om op relatief jonge leeftijd te overlijden."

"Lang slapen is op zich niet schadelijk. Maar vaak is een extreem lange nachtrust wel een teken van onderliggende gezondheidsproblemen, zo ontdekten de wetenschappers."

Jaja, blabla. Niet schadelijk, wat zeuren ze dan.
Oud 06-05-2010, 12:36
Verwijderd
ik heb af en toe onderliggende gezondheidsproblemen!

Vooral op zondag!
Oud 06-05-2010, 12:36
Tink*
Tink* is offline
Mijn gezicht is verbrand.
Oud 06-05-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:

je hebt een link gestuurd, hoe moet ik daar nou op reageren!
Ja! dat is een feit
Oud 06-05-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ja! dat is een feit
like duh, ik ben ook superarrogant
Oud 06-05-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn gezicht is verbrand.
bevrijdingsfestival werken was niet zo leuk? vertel!
Oud 06-05-2010, 12:44
Verwijderd
TINK werkte jij op bevrijdingsfestival waaro?
Oud 06-05-2010, 12:44
Rationeel
Rationeel is offline
we didn't start the fire (8)
Oud 06-05-2010, 12:47
Tink*
Tink* is offline
Ja in Assen hè, niet in Groningen. En ik moest thank god in kinderland werken, maar dat op- en afbouwen is sowieso kut. En alles was zo slecht geregeld, ze wisten niet waar alles was en de hele tijd wachten op busjes die niet kwamen. En we moesten ook helpen afbouwen, terwijl we van 8 tot 11 nutteloos hebben zitten rondhangen en het was tyfuskoud en ik moest nog rennen voor de trein ook omdat we het station kwijt waren.
Oud 06-05-2010, 12:48
Verwijderd
goh, ANTM is echt zoveel beter dan HNTM/BNTM, en vooral de finale. Geen grote show met smsdiensten maar gewoon een keihard oordeel van de jury zonder poespas. Nu ga ik 12 downloaden.
Oud 06-05-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ja in Assen hè, niet in Groningen. En ik moest thank god in kinderland werken, maar dat op- en afbouwen is sowieso kut. En alles was zo slecht geregeld, ze wisten niet waar alles was en de hele tijd wachten op busjes die niet kwamen. En we moesten ook helpen afbouwen, terwijl we van 8 tot 11 nutteloos hebben zitten rondhangen en het was tyfuskoud en ik moest nog rennen voor de trein ook omdat we het station kwijt waren.
bweh
Oud 06-05-2010, 12:49
Verwijderd
Doh antm is al zoveel jaren beter, en uiteindelijk de modellen ook
Oud 06-05-2010, 12:50
Verwijderd
dat is wel kuttig, ach ja wel geld verdient hé
Oud 06-05-2010, 12:50
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm, ik heb spierpijn op heel rare plekken
Oud 06-05-2010, 12:52
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
dat is wel kuttig, ach ja wel geld verdient hé
Ja op die hele dag heb ik verdiend wat ik normaal per uur verdien, nuttig. En niet eens voor mezelf maar voor een commissie. Ik deed het alleen maar omdat ze niemand anders konden vinden die wilde en ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn (was het overdag nog best wel overigens, gewoon beetje op kinderen letten of met ze verven)
Oud 06-05-2010, 12:57
Martiño
Martiño is offline
Absinthe! Hoe was la france?
Oud 06-05-2010, 13:04
Verwijderd
Martin! je had wel eerder foto's van mij gezien toch?
Oud 06-05-2010, 13:06
Rationeel
Rationeel is offline
zo, ik ga de a4 weer onveilig maken. ciao
Oud 06-05-2010, 13:14
Verwijderd
OMFG omg omg

In onze oude straat hadden we buren verderop, en die hadden 2 kinderen waar we regelmatig mee speelden. Die moeder is zo'n surinaamse big momma met nogal achterlijke manieren om haar kinderen op te voeden, middels slaan en dreigen enzo. Die wijf eisde ook van de leraar dat haar dochter bakken vol met huiswerk moest maken na school want haar dochter moest en zal slagen in het hoger onderwijs.
Anyway, ze zijn verhuisd naar oud rijswijk.
En gister zat ik opsporing verzocht te kijken en ik hoorde de naam Antonio (naam van de man/vader) rijswijk en moord. Maar er ging geen lampje bij me branden hoewel dat gezicht en die naam me wel iets zeiden, maar dat drong niet door.
Nu blijkt die moeder mannen te hebben ingehuurd om die vader te vermoorden en hun zoon heeft dus hun vermoorde vader aangetroffen.
Ze deed het allemaal omdat ze geld widle, omfg wat een bitch!!!!
Oud 06-05-2010, 13:16
Verwijderd
meen je dit?
Oud 06-05-2010, 13:17
Verwijderd
wat is er anders aan mijn haar Martin
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten