Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Mujahideen (25-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Nee dat heb jij niet. Maar jij bent dan ook een gelovig persoon. Dogmatische bevooroordeelde types die niet in staat zijn hun eigen leven op te zetten. Alleen het besef dat de mensheid nog honderden jaren zal zuchten onder het juk van mensen als jij maakt me kots en kots misselijk.
En heb jij GVD enig idee van wat je naam betekent? Je vergelijkt jezelf met 'de grote helden' van de Islam. Die term wordt tegenwoordig ook gebruikt voor lui die aan zelfmoordaanslagen doen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
ik schaam me hardstikke dood waar haal ik het lef vandaan om me naar een werledberoemde zanger te vernoemen ooow de schaamte.... ps: dat was sarcasme
||
Citaat:
waarom zou je er nog 10 aanmaken dat is tog zinloos het kan aan mij ligge maar ik vin 1 nick wel genoeg hoor maar jij bent vast zon gast die zich voordoet als 10 verschillende mensen erg zielig hoor
||
Citaat:
dan kan je beter selected writings of zo lezen want dat is ook een boek die bestaat uit bij elkaar geniette verhaaltje die nergens over gaan
||
Citaat:
Hallo allemaal, Ik ben me de laatste tijd wat meer in godsdienst gaan verdiepen. En ik zou graag van verschillende mensen hun mening willen hebben over de Bijbel of de Koran. Welke van de twee is het meest geloofwaardig? Ik zelf kies voor de Bijbel, omdat die veel persoonlijker is dan de Koran. Kus, Think twice daar gaat dit topic over als je daarop wilt antwoorden doe dat dan en anders hou je je bek als je Mujahideen zijn nick echt zo mooi vindt start dan een topic met nick top 10 of zo
||
![]() |
Citaat:
waarom zal God ons niet kunnen vergeven terwijl Hij een God vol met liefde is?? als je liefde in je hart hebt, dan moet je toch ook kunnen vergeven... dat heb ik van God geleerd. |
![]() |
||
Citaat:
hij zegt dat het in de christendom vergeven wordt en dan ga jij uit zitte legge dat het WEL vergeve wordt omdat jullie god vol met liefde zit ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben trots omdat ik een levende God heb en het is niet te vergelijken, en niet genoeg om alleen maar met woorden te zeggen. Hij is gewoon wonderbaarlijk. En waarom een levende God? Hij was doodgegaan, maar Hij is weer opgestaan. Nou... ik wil aan jullie vragen die dit leest, hebben jullie ook een God zoals ik? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Mujahideen (29-01-2002).] |
![]() |
|
Ligt het nou aan mij, of beginnen de replies steeds vager en irrelevanter te worden? De laatste paar posts zou ik toch graag nader verklaard willen zien...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OK: slaat direct terug op oorspronkelijke vraag: welke is geloofwaardiger. Dat ze allebei even onzinnig zijn wil ik met dit voorbeeld even duidelijk maken, hoewel "onzinnig" hier eigenlijk vervangen moet worden met "fantasievol", met nadruk op FANTASIE. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Betrouwbaarheid van de koran? Diary of Dreams | 72 | 26-03-2012 16:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De koran, de bijbel, Wilders en tolerantie voor de geschriften Daevrem | 196 | 10-10-2007 23:18 | |
2012 Weetikveel86 | 110 | 26-02-2007 21:39 | |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
Wat weten jullie over Maria? naamloozzz | 175 | 30-06-2005 14:31 | |
EO-jongerendag zus | 110 | 01-07-2003 11:01 |