Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Fijn voor je dat je een nieuw huis hebt. Ik weet niet of we tijd hebben om langs te komen maar ik wil wel. Ik zal het overleggen en zodra ik meer weet spreken we wel een keer wat af. Je bent trouwens ook welkom om een keer hier in Haarlem langs te komen om ons huisje (en Maud natuurlijk) te bekijken.
|
Thanks mensen
![]() ![]() Zelf op 5 mei werken en dit weekend giro en werk, maja, woensdag en donderdag avond lekker stappen in Groningen, wel fijn weer eens ouderwets lam worden in kut tenten met kut muziek en volk waar je totaal niets mee hebt, soms moet dat gewoon ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
en niet alleen het lekkerste water maar zoveel raketijsjes als je wil, de muziek die je wil, de mensen die je wil enz enz.
Het is een goeie toevoeging op een feestje maar het chille fijne gevoel wat ik zo waardeer aan xtc komt thuis veel beter naar boven.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
gaan er vanavond nog mensen naar de lezing van stichting open op de uva? Laatst gewijzigd op 12-05-2010 om 16:18. |
![]() |
||
Citaat:
We hebben 3 kasten gekocht voor alle DVD's, boeken en overige zooi. De DVD's staan nu allemaal netjes op alfabet en enigszins op genre gesorteerd. Ik ga straks m'n cd's invoeren en ook sorteren en dan schiet het al met al weer lekker op. Ik zal wel foto's posten zodra ik klaar ben. Vandaag voor mij helaas geen joint. Morgenavond zijn m'n vriendin en Maud er niet dus dan kan het weer. ![]() ![]()
|
![]() |
ik heb gisteravond ff lkkr wiet gerookt uit zo'n turskse waterpijp, was lekker
![]() alleen jammer dat de vriend waarmee ik was na de 1e keer het water eruit gooide en we later nergens nieuw water konden krijgen(snackbareigenaar wou het niet vullen en zei het op een aardig veroordelende toon...terwijl ik daarna van die vriend hoorde dat die snackbareigenaar nogal in illegale zaken bezig is, dus lijkt me een pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet-scenario) |
![]() |
|
haha je kon toch gewoon een huis zoeken met een kraantje buiten voor de tuinslang
![]() nu lekker apfelkorn drinken en tv kijken ![]()
|
Ik heb een verjaardag gehad gister en was behoorlijk aangeschoten en had een paar goede joints gerokt. Ik ben uiteindelijk om 4 uur op de bank in slaap gevallen en werd om een uur of 10 weer wakker. Net thuis gekomen en ik doe verder niet heel veel meer vandaag.
![]()
|
^ klinkt goed wammus
![]() uhh het is gewoon te vroeg om op te staan ![]() ![]() ik wens jullie een fijne week . tot zaterdag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot! m3tr01dm1nd3d | 500 | 23-04-2010 12:35 |