Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2010, 09:01
wup
wup is offline
Ja! Gister goede vriendin weer gezien. Een half jaar lang zat of zij of ik in het buitenland en nu zijn we weer herenigd <3! Gevierd bij Angus and Julia Stone, waar ik ineens erg begon te twijfelen aan mijn scharrel, want blijkbaar zijn er ook heel veel leuke mensen die dezelfde muzieksmaak hebben als ik ( waaronder een enorme heterd die altijd bij me in de trein zit). Maar misschien til ik te zwaar aan dat soort dingen.

Vanavond werken, dus eerst eten met mn collegavriendin. Hij gaat vanavond ook langs komen. Ben benieuwd of dat akward zal zijn...
Advertentie
Oud 07-05-2010, 09:10
Rob
Rob is offline
Ik vind het wel heel tof dat we nu al een paar maanden samen bas- en gitaarles volgen.
Oud 07-05-2010, 14:09
Changshan
Changshan is offline
@ Sanne en Freyja: Het is het iets oudere meisje ja, was stiekem al vrij duidelijk, al bleek dat misschien niet zozeer uit mijn post. Ging ongelooflijk snel, nu nog uitvinden of ik niet stiekem toch een rebound ben.
Oud 07-05-2010, 17:25
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ja precies, dat heb ik dus ook, tegen anderen zeg ik: leef en denk in het hier en nu.. wat de toekomst brengt zie je vanzelf.
Maar als het om jezelf gaat wil je gewoon wat extra zekerheid, weten dat hij in ieder geval op een bepaald punt heeft gewild dat er een toekomst in zat.
Al maakt dat eigenlijk geen verschil het kan net zo goed uit gaan
Maar helemaal als je al een keer flink gekwetst bent zijn dat juist de woorden die je zo graag wilt horen..
Ja, zo is het ook bij ons lang geweest. Maar op het moment lijkt het alsof hij er wel een toekomst in ziet, ik vraag me alleen zelf af of ik hem over tien jaar nog wel spannend genoeg vind Maarja, de mannen die ik wel heel erg spannend vind zijn voor mij geen relatiemateriaal, omdat dat spannende ook samengaat met een hoop onzekerheid. M'n vriendje is lief en betrouwbaar en ik heb nog steeds de kriebels in mijn buik als ik bij hem ben. Dus daarom dat ik probeer er maar niet teveel aandacht aan te geven. Komt misschien ook wel doordat het steeds erieuzer wordt en das toch ook wel heel erg eng
Oud 07-05-2010, 18:55
Dott
Dott is offline
Haha, volgens mij is het bij ons precies andersom, ik zou hem graag ook in de toekomst nog hebben, en hij heeft zoiets van we zien wel.
Hij zei zelfs letterlijk dat ie niet wist of ik over een jaar nog wel in zijn leven zou passen.
Wist niet dat zo'n uitspraak zo veel pijn kon doen.. al weet ik dat natuurlijk zelf ook helemaal niet..
Oud 08-05-2010, 09:55
Optima
Optima is offline
oh my god, gisteren met een vriendin op mijn oude laptop even een statistiekprogramma bekeken, kwam ik in mijn documenten nog het lijstje tegen dat ik voordat ik iets met mijn ex kreeg had gemaakt met redenen waarom hij een foute vent was. We hebben ons kapot gelachen maar het is eigenlijk best wel triest. Kun je nagaan wat verliefdheid en uiteindelijk houden van met je doet, als dit lijstje me dus niet afschrok.

- hij gaat vreemd (heeft al jaren met talloze vrouwen in bed gelegen terwijl hij een relatie heeft)
- hij liegt (zijn vriendin weet niet wat hij allemaal uitspookt)
- hij gedraagt zich als de eeuwige kroegtijger (iedere week dronken in de kroeg)
- hij hangt teveel aan zijn vrienden (heel rigide iedere donderdag en zaterdag afspreken)
- hij hangt teveel aan zijn moeder (niet zelf de was doen en kleding door haar laten kopen)
- hij heeft de smaak van een chappie (zijn auto’s: peugot 205 en een turken BMW en hij draagt van die ijzeren ringen en foute kleding.)
- hij kan geen keuzes maken (ondanks zijn bedrog naar zijn vriendin heeft ZIJ en niet HIJ het uitgemaakt. HIJ wilde een time-out)
- hij woont in een studentenhuis en wil hier de rest van zijn leven blijven wonen.
- Hij is ongeorganiseerd, maakt troep/heeft vieze gewoontes (stofzuigt nooit, papieren op een hoop, afvalzakken die zich opstapelen in zijn keukenkamer, plassen in de wasbak).
- Seksueel is hij erg passief. Heeft opstartproblemen en heeft kennelijk de thrill nodig van het vreemdgaan of veroveren om te kunnen presteren. vanaf september nadat het uit was met zijn vriendin is de seks slechter geworden.
- Hij is niet ambitieus. Ondanks dat hij zijn geneeskundediploma heeft, ligt daar zijn passie niet. Zijn passie is muziek, maar daar durft hij niet voor te gaan. Misschien heeft hij daar ook het talent niet voor.
- Zijn hoogtijdagen zijn voorbij (hij heeft het altijd over toen hij in de IT draaide etc, maar nu doet hij helemaal niks meer)
- hij is oneerlijk (zelfs nadat zijn vriendin het uit heeft gemaakt, heeft hij niet alles opgebiecht)
- hij is onverantwoordelijk (heeft zijn vriendin een soa gegeven, en andere bedpartners, door onveilige seks te hebben)
- hij is onbeschoft (mij laten wachten tot na middernacht voordat hij iets laat horen of we afspreken of niet)

en dit lijstje was 5 jaar geleden, en wat is er veranderd? Bijna niets. Ohja, hij is zijn studentenhuis uit omdat hij gedwongen moest verhuizen, anders zat hij er nog. En de geschiedenis heeft zich herhaald: IK heb het uitgemaakt terwijl hij dat niet wilde en ik er 2 maanden later achterkwam dat hij me al die tijd al besodemieterde. Kansloos figuur.

Ohja, optimistischer nieuws: vanavond date
Oud 08-05-2010, 10:00
Verwijderd
Pfoe, mijn ex is niet komen opdagen, ik heb hem gesmst en gemaild dat ik nu zijn spullen aan de straat zet. Maar natuurlijk durf ik dat toch niet Dus ik verberg ze wel weer in mijn garage.

Gisteren was wel tof met de 2 jongens hier. Ze hebben mijn foto's bekeken en ik kreeg een heleboel complimenten . De interessante jongen van de opleiding, ik zal hem nu gewoon J. noemen, vond dat ik veel op zijn 'lief' leek. Nou ja, hij weet zelf niet hoe het met haar zit. En ik heb vannacht over J. gedroomd, en nu voel ik me een beetje verward, want ik blijf nog vaak in dromen hangen en dan voel ik me een beetje verliefd. En dat wil ik niet want hij is te jong, te moeilijk en te vaak een klootzak, al behandelt hij mij wel met respect enzo. Rare dromen.

En zijn huisgenoot, W., is zo snel jaloers. Hij vindt mij leuk, maar tja. Hij is wel lief enzo, maar ook een beetje niet mijn type, leest geen boeken, kent weinig van muziek, houdt niet van Bert Visscher (heel belangrijk ). *sigh*

En ik weeg eindelijk onder de 100, niet dat dat veel met L&R te maken heeft, maar ik wil het wel van de daken schreeuwen
Oud 08-05-2010, 10:04
ST*R
ST*R is offline
Super leuk feestje gehad! nog bij een jongen geslapen, maar die was echt té jong ik ga toch maar wat minderen met jongens, want het begint een beetje uit de hand te lopen
vanavond weer uit! ow en gesmst met de ex, en we gaan weer afspreken..
Oud 08-05-2010, 10:26
Dott
Dott is offline
Hij komt straks langs en ik moet nog stofzuigen en afwassen eerst maar eens aankleden.
Ik vind het raar hoe burgerlijk ik van hem word.
Ik vind het heerlijk om voor hem te koken en te zien hoe die alles met smaak wegkauwt en me vervolgens uitgebreid bedankt voor het lekkere eten.
Hoop dat ik vannacht bij hem slaap of hij hier, ondanks dat ik morgen vroeg op moet, maar ik denk van niet.. al is het alweer anderhalve week geleden..
Mis hem altijd naast me in bed

*Zucht*
What's happening to me....?
Oud 08-05-2010, 10:30
sicilion
sicilion is offline
Pfff, waar blijft die tweede date? Waarom is hij zo verdomde druk *sigh* En met de scriptie wil het zo ook niet echt opschieten.
Oud 08-05-2010, 10:59
Tink*
Tink* is offline
Oh bah it's meeting the parents day.
Oud 08-05-2010, 11:01
sicilion
sicilion is offline
Good luck!
Oud 08-05-2010, 13:42
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
No way! Waarom? Sterkte!
ik herinner me jouw foto's van de muur en cadeautjes..
Tja. Het is ruim drie jaar aan geweest en het laatste jaar merkte ik dat ik steeds meer zin had om weer vrijgezel te zijn. We zijn allebei heel verschillend: ik ben heel ondernemend en altijd druk en met van alles bezig terwijl hij nauwelijks studeert, niet werkt en eigenlijk niet zoveel doet op een dag. Ook (of: hierdoor) ging het de laatste paar weken niet zo soepel meer. We hadden geen ruzie en waren nog steeds heel knuffelig maar het had niet meer de glans van vroeger. Toen ik ook nog gevoelens voor een andere jongen begon te krijgen heb ik besloten dat ik het maar uit moest maken.

Hij was het hiermee eens dus we hebben het een soort van samen uitgemaakt. Een uurtje heel hard gehuild allebei, waarna we een heel goed gesprek hebben gehad, waarna we heel melig de slappe lach kregen, waarna we - hoe fout - nog seks hebben gehad en ik ben blijven slapen. En nu is hij gister langs geweest en hebben we heel lang in bed gelegen en een taart gebakken en was het weer helemaal leuk zoals vroeger. Maar dan dus uit. Verwarrend.
Oud 08-05-2010, 13:50
Fosca
Fosca is offline
Oja. En die andere jongen heeft ook nog een heel verhaal. Hij is een collega én studiegenoot naast wie ik al bijna een jaar vreedzaam studeerde tot de vonk ineens een soort van oversloeg. We hadden alleen beide een relatie maar ik voelde dat het niet goed zou gaan dus mijn relatie is inmiddels uit. We zitten steeds te handjevrijen en elkaar blikken toe te werpen maar hij heeft dus een vriendin. En nu kreeg ik een smsje dat hij mij steeds leuker begint te vinden en dat hij z'n relatie gaat doorgronden om te kijken wie hij leuker vindt wat z'n relatie precies nog voorsteld. En vanavond komt ie langs

Ik heb besloten hier voortaan ook maar te posten aangezien ik eindelijk wat te vertellen heb op relationeel gebied.
Oud 08-05-2010, 14:31
Dott
Dott is offline
Wat jij beschrijft is precies de situatie van mij en mijn vriend.
Ik studeer en ben hard op zoek naar werk, hij studeerd niet, en doet eigk niks op een dag als ie niet hoeft te werken, wat heel onregelmatig en part time is.
Snap dat dat botst..

Iig succes met uitzoeken hoe en wat
Oud 08-05-2010, 16:11
Dvine
Dvine is offline
Hmmm, we zitten écht zoooo op één lijn.. <3 Fijn is dit..
Oud 09-05-2010, 08:54
Iduna
Iduna is offline
@ Fosca: wel begrijpelijk, maar toch jammer. Zou me niet op die andere jongen storten aangezien je vrijheid miste in je andere relatie en hij nog bezet is.. Leuk dat je weer gaat posten!
Oud 09-05-2010, 09:24
Verwijderd
Ik ga hier ook eens posten. Ik heb nu een half jaar een hele lieve vriend. We hebben elkaar leren kennen in de kliniek en dat is natuurlijk niet de beste plek om je vriend te vinden. Hij is op het moment heel stabiel maar ik (nog (lang)) niet. In het begin twijfelde hij en wist hij niet of hij lang verder met me wilde. Met name door mijn ziekte. Toch heeft hij ervoor gekozen om door te gaan en het heeft ook heel veel voordelen. Hij weet waar ik doorheen ga, ik kan echt alles met hem delen. Hij is open naar mij en ik ben open naar hem. Hij kan mij perfect steunen maar slaat daar niet in door. Hij is 30 en ik 22 en dat is natuurlijk wel een leeftijdsverschil. Ik merk dat hij veel meer bezig is met de toekomst. Wat nou als we later kinderen willen? Dan heeft dat kind 75% kans om ook schizofrenie te krijgen. Dat zijn de moeilijke kanten van deze relatie. Dan is er nog het puntje van de intimiteit. Ik ben heel preuts opgevoed en heb wat nare dingen meegemaakt waardoor intimiteit voor mij gevoelig ligt, terwijl hij juist heel aanhankelijk is. Door erover in gesprek te blijven gaat dat goed. Hij is echt een schat
Oud 09-05-2010, 11:36
wup
wup is offline
Gister slechte dag en eigenlijk wilde ik zooo graag tegen hem aan liggen na het werk, maar ben naar huis gegaan. Ik zit nu even niet goed in mn pak. Ik werk veel te veel, enorme schoolstress en dan slaap ik ook nog eens weinig, omdat hij naast me ligt. Ik wil dat hij me even gezellig ziet, want volgens mij kom ik over als een heel negatief persoon en dat ben ik niet.
Ik blijf benieuwd hoe lang dit goed kan gaan, want vergeleken met hem ben ik echt zo gemeen. Voel me echt een vreselijk gemeen wijf haha.
Oud 09-05-2010, 14:07
Dott
Dott is offline
ontbijt op bed <3
Hij maakt me blij met kleine dingen
Oud 09-05-2010, 14:33
sicilion
sicilion is offline
Voel me stom. Heb hem overtuigd dat hij vanavond deze kant op wil en aangezien hij echt een verschrikkelijke control freak was daar redelijk wat overtuiging voor nodig. Nu heb ik het gevoel dat ik hem heb aangepraat dat hij vanavond moet komen en hij eigenlijk geen zin heeft. Zal wel meevallen en wordt zeker wel gezellig vanavond, maar dit voelt gewoon stom! En dan heb ik ook nog eens geen internet thuis waardoor ik steeds naar de ub of de cb moet om berichtjes en msn te checken
Oud 09-05-2010, 17:50
Verwijderd
Ah hij is zo lief <3 En zijn familie is leuk En gek
Oud 09-05-2010, 18:06
Lente
Lente is offline
oeioeioei vannacht was hij dronken en veel te eerlijk. waarom zegt hij zulke dingen??
Oud 09-05-2010, 18:14
Optima
Optima is offline
Citaat:
Hij weet waar ik doorheen ga, ik kan echt alles met hem delen. Hij is open naar mij en ik ben open naar hem.
ah meis, fijn voor je dat je een gozer hebt getroffen die zo lief voor je is

ontopic: gisteren was date blijven slapen, niet omdat ik dat wilde, maar omdat ik iemand er om 04:00 uitzetten nou ook weer zo onbeschoft vond. Ik was echter om 10:00 klaarwakker, zag hem naast me liggen en dacht "jij hoort daar niet".....
Kortom, het begint teveel op een relatie te lijken, hij probeert ook stiekem mijn leven binnen te sijpelen, maar ik vind hem niet leuk genoeg om dit door te laten gaan. Het feit dat ik 'm 's ochtends zo subtiel maar snel mogelijk de deur uit heb gezet zegt genoeg....

en eigenlijk was mijn vorige rebound veel leuker, dus als ik het zo vergelijk moet ik huidige date maar zachtjes duidelijk maken dat het niks wordt.
Oud 09-05-2010, 20:40
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Kortom, het begint teveel op een relatie te lijken, hij probeert ook stiekem mijn leven binnen te sijpelen, maar ik vind hem niet leuk genoeg om dit door te laten gaan.
Waarom is hij niet leuk genoeg dan? :-)

ot:
Gaat prima hoor! Ik voel mij ook beter in mijn vel.
Ik merk wel dat ik wel een erg sensitieve kant heb!
Oud 09-05-2010, 20:58
ST*R
ST*R is offline
Gister leuk feestje, en uiteindelijk weer bij het jonge jongetje geslapen. heel fout, maar hij is super schattig en zoent geweldig.
ondertussen doet de ex een beetje raar en twijfel ik steeds meer of afspreken wel zo´n goed idee is..
Oud 09-05-2010, 21:42
WolterB
WolterB is offline
ST*R, ik ben benieuwd, maar bij hoeveel verschillende jongens heb je in bed gelegen de laatste week/maand? Ik kan het niet meer bijhouden

OT: Hier gaat het echt prima. Morgen 5 maanden en we zijn de laatste weken heel veel bij elkaar geweest, leuke dingen gedaan en het voelt goed
Oud 09-05-2010, 22:04
Kali
Kali is offline
Een foute coup de foudre, die ik moet vergeten, maar bon een heel fijn weekend gehad toch

(Blijft stiekem toch wel hopen op een mailreactie maar ik ga ervanuit dat die niet gaat komen)
Oud 09-05-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
kom op zeg, zet al je berichten eens onder elkaar en trek een conclusie.
Jaja je hebt ook gelijk!

Maar dan heb ik er nog wel moeite mee.

Ot:

Morgen zie ik hem weer na anderhalve maand ongeveer, De laatste keer dat ik hem zie.
Heb zijn sleutels al in een envelope zitten, en die ga ik morgen teruggeven.
Kijk er wel allemaal tegenop, maar het is het beste!
Oud 10-05-2010, 05:06
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik ben boos en geïrriteerd.. Ik weet wel dat we niets hebben en dat ik vooral niets van hem moet verwachten, maar hij moet niet ineens raar en afstandelijk gaan doen tegen me en vooral niet als hij er eigenlijk geen reden toe heeft. En ik kan prima leven met enkel zo nu en dan (of ja, inmiddels wekelijks/dagelijks) seks met hem, maar doe dan ook niet zo lief en verliefd tegen me. Je hoeft niet onze handen te verstrengelen als ik bij je ben, te zeggen dat je me belt als je een keer veel tijd voor me hebt, alleen maar lief tegen me te zijn of je werk te verzetten zodat we twee uur langer samen zijn. Het is óf 'friends with benefits' óf dat hij me leuk vindt en daar ook vol voor uit durft te/kan komen, maar niet zoals het nu gaat.

En misschien heeft mijn boosheid er ook mee te maken dat hij vanavond samen met een vriendin van hem uit te kroeg vertrok en dat ik het idee heb dat zij hem graag wil dus dat er wellicht iets gaat gebeuren en ik zoiets heb als 'rot dan op met al je leuke verliefde gedoe en neuk vooral alle meisjes die je maar willen'
Oud 10-05-2010, 07:11
stout!
stout! is offline
Citaat:
Jaja je hebt ook gelijk!

Ot:

Morgen zie ik hem weer na anderhalve maand ongeveer, De laatste keer dat ik hem zie.
Misschien helpt het om eraan te denken dat je het voorbeeld voor je dochter bent, en haar dus kunt laten zien dat je meer waard bent dan een man die niet volledig voor je gaat.

Wat het niet minder moeilijk maakt. Maar wel goed.
Oud 10-05-2010, 09:35
sicilion
sicilion is offline
Mm, dacht na de eerste date dat dit wel echt een jongen was waar ik verliefd op kon worden, maar heb daar nu ernstig mijn twijfels over en heb eigenlijk ook geen zin meer om er zo veel mee bezig te zijn/er zo veel energie in te steken. Het was gisteren heel gezellig, maar hij ging weg met een rotgevoel en daarna kreeg ik nog een smsje dat 'dit misschien een beetje een bad idea' was.. Wat moet ik daar dan weer mee. En net op msn doet hij weer heel nonchalant en normaal. Ik denk dat ik dit maar laat hangen.. En sowieso wacht ik voorlopig op zijn initiatief.
Oud 10-05-2010, 10:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heel tof weekend gehad samen, gebeurt zelden dat we een heel weekend samen zijn maar voelt onwijs goed. Denk dat we zachtjesaan wel aan samenwonen toe zijn, gaat prima tot nu toe iig En gisteravond in bed nog even liggen praten. Ik vind hem zo lief en houd zoveel van hem. En hij vond het fijn dat ik hem zo goed snap en hem heel erg vrij laat overal in. Vind het wel heel tof dat hij dat zo ziet
Oud 10-05-2010, 12:07
wup
wup is offline
Ok, ik vind hem officieel leuk.
Oud 10-05-2010, 13:03
Luna
Luna is offline
Citaat:
Jaja je hebt ook gelijk!

Ot:

mijn reactie was klonk wat hard maar uiteindelijk komt het daar wel gewoon op neer!
Heel knap van je dat je nu een keuze maakt, sterkte!

en wup: Leukk!
Oud 10-05-2010, 13:57
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
en wup: Leukk!
Oud 10-05-2010, 15:15
Optima
Optima is offline
Citaat:
Mm, dacht na de eerste date dat dit wel echt een jongen was waar ik verliefd op kon worden, maar heb daar nu ernstig mijn twijfels over en heb eigenlijk ook geen zin meer om er zo veel mee bezig te zijn/er zo veel energie in te steken. Het was gisteren heel gezellig, maar hij ging weg met een rotgevoel en daarna kreeg ik nog een smsje dat 'dit misschien een beetje een bad idea' was.. Wat moet ik daar dan weer mee. En net op msn doet hij weer heel nonchalant en normaal. Ik denk dat ik dit maar laat hangen.. En sowieso wacht ik voorlopig op zijn initiatief.
oeh, heel erg herkenbaar! Je bent dus niet verliefd, maar dacht wel van ' deze jongen heeft alles in zich waar ik op val en mogelijk verliefd op kan worden?' Dat had ik ook bij mijn eerste rebound na een lange relatie. Zowel uiterlijk als innerlijk als ehm...tja was het een goede match, maar zijn gedrag (ook nonchalant) werd ik een beetje beu. Heb daarom ook even geen energie meer in hem gestoken. Nu spreek ik deze week nog met hem af om nog iets uit te wisselen dat nog bij hem lag, maar heel stiekem hoop ik toch dat we daarna weer verder gaan scharrelen

Maarja, wordt dat niks, dan ben ik alweer voor in de toekomst gekoppeld door een vriendin die gaat trouwen. Op de bruiloft heeft ze een date voor me geregeld, maar hij moet eerst nog uit Amerika komen. Maar de foto's die ik tot nu toe gezien heb....damn!(en ja, ik ben heel erg oppervlakkig )
Oud 10-05-2010, 23:03
Lente
Lente is offline
Ik heb vandaag een rotdag door iets dat gebeurde tijdens de les, het ging over een onderwerp dat ik echt niet trek. Hij kwam net even langs en ik zei dat ik heel chagrijnig was. Hij vroeg of het door hem kwam. Nou ehh nee dus. En toen zei hij niks meer, door naar het volgende onderwerp. Ik weet dat ik geen relatie wil, maar toch vond ik het jammer dat hij niet even doorvroeg. Gewoon omdat ik het zo goed met hem kan vinden en ik het heel moeilijk vind om er zelf over te beginnen maar het toch graag kwijt wil. Ik weet dat ik teveel verwacht en tegenstrijdig ben. Ik neem het hem dus ook niet kwalijk. Ik heb hier heel veel leuke mensen leren kennen, maar ik ken ze te kort om ze echt vriendinnen te noemen. Het gebeurt niet vaak maar op momenten als deze, als ik me zo rot en verdrietig voel, voel ik me ontzettend alleen. En dan zou het fijn zijn als hij er voor me was zonder dat ik erom hoef te vragen.

pff ik maak het mezelf te moeilijk.
Oud 10-05-2010, 23:04
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
\En vanavond komt ie langs
Hm, afgezegd. Na een inkoppertje van mij, dat wel. Nu komt hij morgen hardlopen en daarna samen film kijken. Ben benieuwd waar dat op uitloopt.

Vraagje aan de rest: stel je vind iemand leuk in mijn situatie (heeft een vriendin etc.) zou je het dan pikken als diegene na de seks vrij direct naar huis gaat cq jou eruit gooit?

Hypothetische vraag he, ik snap dat veel van jullie sowieso niks met een bezette jongen aan zouden gaan. Zelf ben ik absoluut niet jaloers en ik 'gun' hem zijn vriendin maar ik vond het niet zo fijn dat ik niet mocht blijven slapen terwijl het wel heel gezellig was samen. Aan de andere kant vind ik het weer hypocriet van mezelf want tja, dan had ik maar voor een vrijgezelle jongen moeten kiezen.
Oud 10-05-2010, 23:09
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik geloof dat mn relatie over is.
Oud 10-05-2010, 23:12
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik geloof dat mn relatie over is.
Hoezo?
Oud 10-05-2010, 23:13
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hoezo?
nouja als iemand niet meer verliefd op je is dan wordt het lastig he?
Oud 11-05-2010, 00:12
Verwijderd
Dankje voor jullie reactie,

Ik ben er nu ook wel achter, dat zo'n man het allemaal niet meer waard is!
Ik kom op voor mezelf, en voor mijn dochter.
Een chagerijnige mama zijn, dat wil ik niet meer!

Meneer is niet opkomen dagen vandaag, omdat hij zich verslapen had..Ik ben zo boos geworden door de telefoon.
Dat kon hij niet waarderen en kreeg weer de volle laag over me heen op msn, hoe hij zich vernederd voelde dat ik zo ophing.
Maar hierheen komen ho maar.

Vrijdag komt hij z'n sleutels ophalen, en als hij einde van de middag nog niet is geweest dan doe ik ze op de post!
En hoef ik z'n gezicht helemaal niet meer te zien.

Ik was er zo op voorbereid vanmorgen, ik had alles in m'n hoofd om nog tegen hem te zeggen.
En nu ben ik vooral kwaad, Maar dat ga ik opzij zetten...Lekker slapen en morgen genieten van een heerlijke dag.
Als single mammie, En dat blijft voorlopig zo!
Oud 11-05-2010, 00:13
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
nouja als iemand niet meer verliefd op je is dan wordt het lastig he?
sterkte meis
Oud 11-05-2010, 07:31
Verwijderd
Citaat:
Hm, afgezegd. Na een inkoppertje van mij, dat wel. Nu komt hij morgen hardlopen en daarna samen film kijken. Ben benieuwd waar dat op uitloopt.

Vraagje aan de rest: stel je vind iemand leuk in mijn situatie (heeft een vriendin etc.) zou je het dan pikken als diegene na de seks vrij direct naar huis gaat cq jou eruit gooit?

Hypothetische vraag he, ik snap dat veel van jullie sowieso niks met een bezette jongen aan zouden gaan. Zelf ben ik absoluut niet jaloers en ik 'gun' hem zijn vriendin maar ik vond het niet zo fijn dat ik niet mocht blijven slapen terwijl het wel heel gezellig was samen. Aan de andere kant vind ik het weer hypocriet van mezelf want tja, dan had ik maar voor een vrijgezelle jongen moeten kiezen.
Ik heb het een paar keer geprobeerd, en ik krijg het niet echt voor elkaar om mezelf hypothetisch in die situatie te plaatsen. Als ik de jongen in kwestie echt leuk zou vinden, zou ik hem vragen om te kiezen. Dan zou ik me wel gekwetst voelen als ie me de deur uit zet, ja, maar ik zou een soort eigenschulddikkebultgevoel hebben denk ik en me bovendien enorm schuldig voelen tegenover die vriendin, dus zou het idee hebben dat het m'n verdiende loon is denk ik.
Oud 11-05-2010, 10:33
Verwijderd
op vakantie kwam ik er ineens achter dat ik de wielrenner miste. heel toevallig smste hij of hij me uiteten mocht nemen en dat was gister en dat was erg gezellig! toen vroeg hij iets of ik nog leuke jongens had gezien op vakantie en toen daarna vroeg ik; zou je het eigenlijk iets doen als ik een vriendje kreeg? en toen zei die, ligt eraan wie en wanneer, als je weer iets met je ex zou beginnen zou ik dat heel erg vinden maar als het een leuke gast is en je wil nog steeds met mij blijven afspreken, dan vind ik het ok.

toen werd ik boos. of ja, boos op mijn manier: niets meer zeggen en liggen bokken en zeggen dat er niets is maar alle aanrakingen vermijden zodat hij uiteindelijk wegging en ik me daarna schuldig voelde.

ik voel me een beetje verwend, als in, als ik iets wil dan lukt het meestal ook maar dit keer niet en daar kan ik niet mee om gaan. hij ziet mij dus duidelijk niet als potentieel vriendinnetje en dat is even slikken.
Oud 11-05-2010, 13:54
I C U
I C U is offline
Leuk weekend gehad! Motor rijden gaat wel aardig, al valt het me wel op dat ik er toch regelmatig mee omval Zondag voor de hele familie gekookt wat supergezellig was en ook goed ging.

Gisteren een presentatie gegeven op een bijeenkomst van de KvK. Ging goed, ik ben trots op mezelf
Oud 11-05-2010, 15:56
wup
wup is offline
Citaat:

'Mijn' Italiaan was bezet, maar dat was maar 1 nacht. Toch vond ik het idd wel heel fijn dat hij gewoon is blijven slapen ( ik wat minder, want hij was zo stil dat ik dacht dat ie dood was).
Ik moet zeggen dat ik waarschijnlijk zelf wel was weggegaan als ik bij hem zou zijn geweest. Slapen vind ik lief en als ik weet dat het toch niets wordt, dan wil ik dat niet.
Oud 11-05-2010, 16:01
wup
wup is offline
Ow, en ot: Gister uit eten geweest ( afscheidsfeestje voor mijn verstandskiezen die morgen gaan), daarna weer blijven slapen. Dit is zo raar. Het duurt nu anderhalf week en we hebben al 6 keer samen geslapen. Hij ligt echt zo lekker En nu ben ik thuis en wil ik het liefst meteen weer naar hem toe, maar dat zal nog wat dagen duren.
Oud 11-05-2010, 17:05
Verwijderd
Omg, er zit een hottie opeens bij aquatherapie ^^ Hij komt uit Engeland, maar spreekt al beter Nederlands dan sommige landgenoten. En hij rijdt motor, daarom komt hij naar therapie, hij heeft een ongeluk gehad. Ik hoop dat hij volgende week nog komt, dan eens wat interesse tonen

Oh en gisteren probeerde ik een vriendin te bellen, die nam niet op, dus ik stuur een sms, krijg een sms, bel terug. Ik bel terug, krijg ik een jongen aan de lijn die zegt dat ze haar gsm vergeten is. Dus ik stuur een smsje voor als ze haar telefoon terug heeft, krijg ik een sms van die jongen of ik niet slimmer ben ofzo, omdat ze haar gsm niet heeft. Ik stuur terug dat dat was voor als ze haar telefoon weer heeft en of hij altijd andermans smsen leest. Hij begint te zeiken dat ze hem tenminste wel graag heeft, ik stuur dat dat nergens op slaat en dat ik nooit mijn lief zijn smsjes zou lezen. Hij weer dat hij haar lief niet is en dat ik hem met rust moet laten want dat hij wil gaan slapen. Ik uiteindelijk maar gestuurd dat hij dan haar telefoon moet afzetten en er afblijven en hem een goeie nacht gewenst. WTF? Nu durf ik haar niet meer te bellen, bang dat die kerel weer opneemt en weer begint te zeiken. Waarom stuurt hij dan niet in eerste instantie dat ze haar telefoon vergeten is ipv bel terug?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten