Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Vorige zomer is het voorstel in elk geval door de Tweede Kamer gekomen http://www.studned.nl/37/onderwijs/t...t-fors-duurder In februari heeft ook de Eerste Kamer er mee ingestemd. http://www.studned.nl/2155/onderwijs...wordt-mogelijk Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat nu? |
![]() |
|
Dat betekent dus dat je volgend jaar het instellingscollegegeld moet betalen, als je wel al aan een opleiding begonnen bent, maar dit je tweede opleiding is?
Fijn, je kon voor je begon aan deze tweede opleiding nooit weten dat dat zou gaan gebeuren. Ik had gedacht dat ze wel iets coulanter zouden zijn voor mensen die al bezig waren aan een tweede studie... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb overigens nog steeds geen reactie ![]()
||
Ah typisch, ik krijg hem net binnen.
Citaat:
Als ik het goed begrijp vormt een bachelor filosofie geen probleem, maar moet ik tijdens mijn co-schappen instellingsgeld gaan betalen. Mooie boel ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar het instellingscollegegeld van mijn school wordt dus inderdaad dit jaar gelijk gehouden en daarna gaat het stapsgewijs omhoog, dus ik vermoed dat ik nog wel een eindje kom... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niks stapsgewijs bij de universiteit Leiden. De bachelor psychologie die ik nu volg (2e studie) mag ik dan voor de oude prijs afronden, maar als ik de aansluitende masteropleiding wil doen, kost me dat 14.200 euro. Nee, dat is geen typefout, het kost echt 14.200 euro.
Nederland ontslimt op deze manier... |
![]() |
||
Citaat:
Verschrikkelijk trouwens ![]()
|
![]() |
De Stichting CAU is nog steeds bezig om via de rechter meer redelijke prijzen af te dwingen. SCAU voert onder andere aan dat de onderwijsinstellingen misbruik maken van hun bevoegdheden en dat zij een kartel vormen. Het is mogelijk je als belanghebbende aan te melden en zo de stichting te steunen en te profiteren van deze procedure.
Meer in het algemeen spant SCAU zich in door middel van deze procedure maar ook door middel van lobbywerk en opiniestukken het Nederlandse hoger onderwijs meer klantgericht en meer kostengeorienteerd te maken. Nogmaals: Het is mogelijk je als belanghebbende aan te melden en zo de stichting te steunen en te profiteren van de activiteiten van de stichting. Meer informatie is te vinden op www.stcau.nl en op onze facebookpagina door te zoeken op STCAU of SCAU. Vr gr Tom |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Tweede studie onbetaalbaar Hells Ezel | 81 | 11-11-2009 22:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bos overweegt afschaffen basisbeurs Kitten | 123 | 07-10-2009 14:10 |