Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2010, 18:46
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi klote am.

Laatst gewijzigd op 11-05-2010 om 19:08.
Advertentie
Oud 11-05-2010, 18:47
Vanilia
Vanilia is offline
Vandaag ben ik erg vermoeid! Heb vanmiddag 1,5 uur geslapen. Iets te lang voor mijn doen. Normaal slaap ik tussen de middag maximaal 1 uur. Ik was er vast aan toe. Ik moet echt snel weer een baan hebben, zo heb ik ook daar weer een bepaalde ritme in.
Oud 11-05-2010, 19:07
darkfairy
darkfairy is offline
morgen gaan ze verder met het huis enzo.
dus dan is er voor 3 dagen de verwarming uit.
dat zal dus wel koud worden.
en ik ben de laatste tijd constant moe.
maar dat zal ook wel door me gedachtes komen.
ik val er zelfs door in de taxi in slaap bijna elke ochtend.
Oud 11-05-2010, 22:18
kroot
kroot is offline
ik durf niet, ik durf niet...
Oud 12-05-2010, 09:57
Verwijderd
@kroot, wat durf je niet?
Je kunt het wel wat het ook is iig.

OT:
Heel druk aan het leren voor de examens. Of iig een poging daartoe
Het gaat eigenlijk best goed zolang ik niet achteruit kijk, en niet te ver vooruit kijk.
Maar gewoon leef. Slapen-eten-sociaal doen-leren-muziek luisteren.
Toch kan ik het niet laten om erover na te denken hoe ik mij ga voelen als ik 1 juni stop met 1 medicatie.
Ik heb het 1 week uitgeprobeerd zonder, en dat beviel slecht, en ik voelde mij ook erg slecht

Ik zie wel. Denk ik?
Oud 12-05-2010, 12:32
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik moet echt snel weer een baan hebben, zo heb ik ook daar weer een bepaalde ritme in.
Dit.

Net weer een sollicitatiebrief en toebehoren verstuurd. Ik ben er zowaar nog best tevreden over ook. Nu maar weer afwachten, maar ik zou dit wel graag willen.

Zo nog maar een sollicitatie versturen, al is het maar dat ik aan de sollicitatieplicht voldoe. Leuke functie, maar vrees dat ze me niet goed genoeg vinden, omdat ik niet kan aantonen dat ik geschikt ben/aan de functie-eisen voldoe. Nouja, we will see.
Oud 12-05-2010, 13:40
Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
Dit.

Net weer een sollicitatiebrief en toebehoren verstuurd. Ik ben er zowaar nog best tevreden over ook. Nu maar weer afwachten, maar ik zou dit wel graag willen.

Zo nog maar een sollicitatie versturen, al is het maar dat ik aan de sollicitatieplicht voldoe. Leuke functie, maar vrees dat ze me niet goed genoeg vinden, omdat ik niet kan aantonen dat ik geschikt ben/aan de functie-eisen voldoe. Nouja, we will see.
Je hebt nu een WW?
Ik heb geen sollicitatieplicht. Wel 3 gesprekken deze week gehad. Zit 1 functie bij wat lekker in de buurt is en leuk maar helaas betaald het wat minder dan ik gewend ben.
Sommige bedrijven nemen wel mensen aan die niet compleet aan de functie eisen voldoen. Als jij een goede sollicitatiebrief stuurt en er zijn voldoende aanknopingspunten komt het ongetwijfeld goed.

Ik heb de pech dat ik bij elke sollicitatie moet gaan uitleggen wat er mis is gegaan bij mijn ex-werkgever. En dat bevorderd niet echt mijn positie.
Oud 12-05-2010, 13:46
Verwijderd
m'n leven nu draait een beetje om "het feit dat ik weet dat ik maximaal nog zo'n 11 jaar zal leven" dit tussen haakjes wat je kunt er niet helemaal vanuit gaan maar het zou wel fijn zijn om andere doelen in het leven te hebben naast m'n belevingswereld vaste vormen te kunnen geven op papier, doek, via metaal of wat dan ook.

Ben dit verdwaald mens wat af en toe perongeluk een stap zet op een mooi pad maar die hebben een dood eind.
Dit spelletje speel ik niet graag. Vervelend is ook dat ik weet wat er aan de hand is maar durf/kan/wil etc er niks aan doen. Weet het niet precies.

En heb het niet zo op mensen de laatste tijd, die ik mag of mij mogen want mja teleurstellen doe ik niet graag en in de steek worden gelaten ben ik ook geen fan van.

Dan heb je van die momenten Ja! Ik kan het, het gaat goed komen! wat dan later de grootste illusie lijkt.

kan me de nek wel omdraaien
Oud 12-05-2010, 16:19
Missy1234567890
Citaat:
Je hebt nu een WW?
Ik heb geen sollicitatieplicht. Wel 3 gesprekken deze week gehad. Zit 1 functie bij wat lekker in de buurt is en leuk maar helaas betaald het wat minder dan ik gewend ben.
Sommige bedrijven nemen wel mensen aan die niet compleet aan de functie eisen voldoen. Als jij een goede sollicitatiebrief stuurt en er zijn voldoende aanknopingspunten komt het ongetwijfeld goed.

Ik heb de pech dat ik bij elke sollicitatie moet gaan uitleggen wat er mis is gegaan bij mijn ex-werkgever. En dat bevorderd niet echt mijn positie.
Ja, ik heb WW, nog 1 maand nu en dan is mijn recht op, ik hoop dat ik tegen die tijd werk heb gevonden of in elk geval uitzicht daarop. Mijn probleem is dat ik bijna geen werkervaring heb.

Ben jij op staande voet ontslagen ofzo?

OT: ik heb al bericht terug, tot nu toe positief. Als ik maar eens op gesprek mag...ik blijf steeds hangen in de brievenfase.
Oud 12-05-2010, 17:38
darkfairy
darkfairy is offline
het was een rustige dag bij de dagbehandeling.
in de pauze heb ik met me 1ste coordinator een nieuw signaleringsplan gemaakt.
waar we volgende week mee verder gaan.
na therapie mochten we gelijk gaan om 15:00 wie verder niks had.
dat was wel fijn dus toen heb ik me in het dorp laten afzetten.
en nou heb ik gelukkig weekend.
en wat nog fijner is is dat me moeder heeft besloten dat de verwarming toch blijft hangen.
Oud 12-05-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
m'n leven nu draait een beetje om "het feit dat ik weet dat ik maximaal nog zo'n 11 jaar zal leven" dit tussen haakjes wat je kunt er niet helemaal vanuit gaan maar het zou wel fijn zijn om andere doelen in het leven te hebben naast m'n belevingswereld vaste vormen te kunnen geven op papier, doek, via metaal of wat dan ook.

Ben dit verdwaald mens wat af en toe perongeluk een stap zet op een mooi pad maar die hebben een dood eind.
Dit spelletje speel ik niet graag. Vervelend is ook dat ik weet wat er aan de hand is maar durf/kan/wil etc er niks aan doen. Weet het niet precies.

En heb het niet zo op mensen de laatste tijd, die ik mag of mij mogen want mja teleurstellen doe ik niet graag en in de steek worden gelaten ben ik ook geen fan van.

Dan heb je van die momenten Ja! Ik kan het, het gaat goed komen! wat dan later de grootste illusie lijkt.

kan me de nek wel omdraaien
Ik weet niet wat je hebt, en of het echt vast staat dat je een relatief 'kort' leven hebt of dat je het denkt(geen belediging maar ik weet totaal niet wat er aan de hand is vandaar), maar probeer is te denken in het nu. Je leeft nu, en maak daar het beste van. Waarom denken aan later? Daar word je dood ongelukkig van. Waarom denk je dat jij de mensen teleurstelt? Ik denk sommige illusies moet je hebben/houden om te kunnen leven

Oud 12-05-2010, 22:24
Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
Ja, ik heb WW, nog 1 maand nu en dan is mijn recht op, ik hoop dat ik tegen die tijd werk heb gevonden of in elk geval uitzicht daarop. Mijn probleem is dat ik bijna geen werkervaring heb.

Ben jij op staande voet ontslagen ofzo?

OT: ik heb al bericht terug, tot nu toe positief. Als ik maar eens op gesprek mag...ik blijf steeds hangen in de brievenfase.
Oh dat is balen zeg! Helpen ze je wel vanuit het UWV?

Ik ben inderdaad op staande voet ontslagen (in februari, terwijl ik ziek ben/was), rechtzaak gehad en kan nu pas weer solliciteren. Maar het is wel lastig Heb nu een aantal sollicitaties gehad en het uitleggen is echt kut! Wat voor werk zoek jij precies?

OT: Heb een lange vermoeiende dag gehad, wel een beetje ontspanning gehad tijdens cello les. Hopelijk ben ik morgen vol met energie, kan het wel weer gebruiken. En ik haat het dat ik zo mijn best doe om alles op orde te houden en andere er een troep van maken.
Oud 13-05-2010, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat je hebt, en of het echt vast staat dat je een relatief 'kort' leven hebt of dat je het denkt(geen belediging maar ik weet totaal niet wat er aan de hand is vandaar), maar probeer is te denken in het nu. Je leeft nu, en maak daar het beste van. Waarom denken aan later? Daar word je dood ongelukkig van. Waarom denk je dat jij de mensen teleurstelt? Ik denk sommige illusies moet je hebben/houden om te kunnen leven

microdipje was het, ben ze langer gewend.

Citaat:
Waarom denken aan later?
Omdat er voor de komende maanden er geen zak te doen is, en de afgelopen 2 jaar ook niet.

Citaat:
Waarom denk je dat jij de mensen teleurstelt?
Faalangst en stel mezelf teleur.

Citaat:
Ik denk sommige illusies moet je hebben/houden om te kunnen leven
Het zuigt om af en toe compleet vertrouwen te verliezen in deze "illusies".
Oud 13-05-2010, 02:11
Verwijderd
Vandaag was een vervelende dag waarbij ik heel onzeker was
Oud 13-05-2010, 08:48
Missy1234567890
@ Vanilia: ik heb één gesprek gehad en ze kon me niet helpen (had ik ook niet verwacht). Ze kwam alleen maar met dingen aanzetten waar ik allang naar gekeken/aan gedacht had.

Ik ben afgestudeerd op een taal- en cultuurstudie en het is erg moeilijk daar werk mee te vinden.
Ik wil graag een baan waarbij ik kan schrijven, iets met taal (in de journalistiek bijv.), maar die liggen momenteel sowieso niet voor het oprapen en zonder aantoonbare ervaring is het ook erg lastig. Ik schrijf nu vooral op traineeships, zodat ik en een opleiding krijg en werkervaring opdoe.

OT: Onze poes is gisteravond heel plotseling overleden Hij was gewoon aan het spelen (door de kamer aan het stuiven achter balletjes aan) en ik was in de keuken en ik hoor opeens een raar 'mensen'geluid en ga kijken en daar lag hij dood te gaan. Nog wel naar de dierenarts geweest voor de zekerheid, hoewel ik voor 99% al dacht dat hij dood was en dat klopte ook. Waarschijnlijk was het een acute hartstilstand en heeft hij geen pijn gehad, maar wij zij echt heel erg verdrietig dat hij er niet meer is. Hij was net 11 jaar geworden en kon dus nog heel wat jaren mee, zeker als binnenkat. We hebben hem 1 jaar en 10 dagen gehad.
Oud 13-05-2010, 11:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
He toch, Missy1-0, wat vervelend...

OT: Zo, eens kijken wat de komende dagen brengen gaan. Nog een paar daagjes rust, en dan is het weer tijd om te werken. Nog 7 weken ofzo, dan is het zomervakantie. En wat een boel moet er nog gedaan worden in die 7 weken... Ik krijg al bijna stress als ik er aan denk. Maar goed, we gaan het zien, misschien valt het wel mee.
Oud 13-05-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
microdipje was het, ben ze langer gewend.

Omdat er voor de komende maanden er geen zak te doen is, en de afgelopen 2 jaar ook niet.

Faalangst en stel mezelf teleur.

Het zuigt om af en toe compleet vertrouwen te verliezen in deze "illusies".
Had ik niet echt gedacht dat je faalangst hebt
Heb je geen werk dan of studie etc?
Wat bedoel je met een microdipje?

OT:
bah gaat nu even bagger, en dan vandaag en morgen ook nog verplichte verjaardagen.
Vriend zou mee gaan, maar ik wed dat hij afhaakt.
Oud 13-05-2010, 16:46
Verwijderd
Omdat ik er echt mee wil dealen en van het ik heb te weinig vrienden gevoel wil afstappen heb ik dit gevonden een cursus socializen bij het rode kruis

rode kruis

heeft er iemand ervaring mee het hoeft niet perse van het RK maar ook soortgelijke dingen en wie kan er wat meer over vertellen?
Oud 13-05-2010, 20:06
kroot
kroot is offline
Citaat:
@kroot, wat durf je niet?
Je kunt het wel wat het ook is iig.
Ik durfde niet naar school, vooral niet naar mijn hoofdvak. Ik had er de hele vakantie niets aan gedaan. Niet eens per se omdat ik niet wilde, maar ik was gewoon zo zo moe, heb heel veel geslapen. Uiteindelijk gisteren verslapen en ik was pas om 14.00 op school. 2 vakken gemist, maar gelukkig precies op tijd voor hoofdvak. En het viel mee, dit keer.

Het hele weekend moet ik op een beurs staan, lekker vermoeiend. En er vliegen echt iets van 10 kleine vliegjes door mijn huis, ik weet echt niet waar ze vandaan komen. Er viel er net zelfs een in mijn pan toen ik aan het koken was...wat moet ik daar nu weer mee??
Oud 13-05-2010, 22:03
Vanilia
Vanilia is offline
@ Missy123.... Kut zeg dat je kat dood is gegaan zo plotseling! Ik vind het persoonlijk zeer slecht dat ze je niet verder kunnen helpen. Het UWV loopt te koop met het feit dat ze jongeren (met opleiding) aan het werk willen zetten. Je solliciteert je vast het ongeluk, is misschien bij een uitgeverij o.i.d. waarbij je met de teksten kan werken wat voor jou? Ik weet niet hoe de banen daar in zijn maar wellicht. (En mocht je het wat vinden zijn er ook traineeships in het buitenland waar je bijv. iets heel anders kan leren (management e.d.))

OT: Vandaag een lange maar leuke dag gehad. Nieuwe huis van mijn zus bekeken echt super mooi, oud en groot! Heerlijk! Kan niet wachten om daar in de zomer te BBQ'en. Morgen hoop ik een paar telefoontjes te krijgen op mijn sollicitaties en dat ik snel aan de slag!
Oud 13-05-2010, 22:28
Little_lady
Little_lady is offline
@ Darkfairy & Queasy: ik vertel dingen die ik niet zou moeten vertellen aan mensen, omdat ik daarmee mensen kwets. En van de week ben ik daar heel ver mee gegaan, waar ik nu dus - logisch - gezeur mee heb gekregen. Het stomme is dat ik altijd weet of ik iets kan zeggen of niet, maar dat ik toch altijd weer het verkeerde zeg. Ik moet echt leren om tot 10 (duizend) te tellen...

OT. Net aan het tekenen geweest, mezelf. Van een foto, omdat vriendje die foto zo leuk vindt en hij die wel als tekening wilde hebben. En ach, madame had me toch de opdracht gegeven om mezelf in karakterkleuren te tekenen, dus waarom dan geen 2 vliegen in 1 klap? De tekening was leuk, tot ik de dingen waar ik van hou erbij ging tekenen. En nu twijfel ik, want ze 'moeten' er eigenlijk bij maar ik vind dat ze de tekening verpesten dus het liefst gum ik ze weer uit... Gummen is echt een uitvinding <3

En hállo, ze deelt ons in voor een opdracht. 2 aan 2, dus 5 groepjes. Waar bemoeide je je mee toen jij mijn partner vertelde dat jij jouw idee wel even zou sturen, zodat hij dan ook maar klaar was? 1: Het moest iets nieuws zijn, 2: het moest in groepjes van 2 en 3: ik ben er ook nog? Bijdehand. 'Leg het naast je neer, je hebt genoeg zorgen' zou madame zeggen als ik haar hierover zou vertellen. Ja, goed idee. Alleen kan ik het voor geen meter.

Maar hoi, het gaat de goede kant op met de studie. Met een beetje geluk ga ik over, nog even door. En wat maakt het mij dan uit dat het op het randje is? Over is over

Nu drie weken zonder madame te zien door, er tegenaan en haar niet teleurstellen! Gelukkig mag ik d'r bellen als er wat is ('Dit is mijn nummer, gebruik het als het nodig is! Maakt niet uit wanneer, gewoon bellen als je me wilt spreken!' <3), maar ik wil het nu een keer alleen doen. Echt alleen.

Ik ben al groot, ik kan al zoveel zelf.
Hihi, jeugdsentiment.

En wat ben ik toch blij met m'n vriendje <3 'I believe in you' heeft 'ie op m'n arm geschreven, zó lief.
Oud 13-05-2010, 23:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wat naar Missy(..) Sterkte!!!

Ik moet morgen weer voor vragenlijsten naar het trtc.. bluh, geen zin in. Kon eigenlijk wel mijn therapiegesprek gebruiken. Verder wel fijn natuurlijk dat er weer een feestdag voor het weekend zit. Mannetje heeft een brugdag en dus een lang weekend. Alleen moet ie morgenvroeg om acht uur bij autotaalglas zijn.. weer 125 euri door de drain.. dahaag vakantiegeld. Maargoed, we moeten zondag naar Zwolle en dat kan echt niet met zo'n barst in de ruit.
Oud 14-05-2010, 11:39
Verwijderd
Vandaag heerlijk een vrije dag, dus heb ik lekker een lang weekend .
Gisteren bij mijn ouders op bezoek geweest en met mijn ouders en met mijn zus, mijn zwager en mijn nichtje en 2 neefjes naar de braderie geweest.
Het was daar wel erg druk maar ook wel heel gezellig.
Wel was het ook best wel koud, brrrrr.
Verder gisteren nog met mijn kleine neefje gspeeld en gepuzzeld en ook heb ik samen met mijn nichtje gezellig zitten te borduren .
Zo dadelijk ga ik mijn zit/slaapkamer poetsen en mijn kleren en dergelijke uitwassen.
Dat moet ook gebeuren.
Verder hoop ik dat mijn gedachte`s vandaag wegblijven, want ik heb zowat de hele week last gehad van rottige en vervelende gedachte`s .
Eerst ga ik gezellig even beneden in de groep lunchen en daarna ga ik mijn gedachte `s heerlijk wegpoetsen.
Dat helpt vaak wel als ik bezig ben met het huishouden, dan heb ik minder last van rottige en vervelende gedachte`s.

@Darkfairy, ik hoop dat het met jou ook weer wat beter gaat en dat jij geen last hebt van spanningen en of angsten.
Probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken.......
Ik wens je veel succes
Oud 14-05-2010, 12:43
Verwijderd
@kroot goed dat je toch gegaan bent, maar waarom is het erg dat je er niks aan gedaan hebt?
Het kwam nou gewoon eenmaal zo uit en niemand die er over oordeelt toch?
Oud 14-05-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Had ik niet echt gedacht dat je faalangst hebt
Heb je geen werk dan of studie etc?
Wat bedoel je met een microdipje?

OT:
bah gaat nu even bagger, en dan vandaag en morgen ook nog verplichte verjaardagen.
Vriend zou mee gaan, maar ik wed dat hij afhaakt.
Nope geen werk en nog geen studie. Eerst flink aantal maanden moeten revalideren i.v.m. een rugopratie. Wel een vooropleiding gedaan dat ook een toelatingstest was op de AKI, aangenomen en nu wachten tot het 1e schooljaar begint.

Microdipje, ben om de zoveel weken down en meestal ook goed down voor een paar weken.
Dit is wat ik gewend ben voor een aantal jaar:
-maand down
-2 a 3 weken gaat het goed
-maand down
-maand down
etc etc etc

maar deze keer was het "dezelfde downheid" om het maar zo te noemen en het was gewoonweg 1 dag. Heel raar.
Oud 14-05-2010, 15:08
darkfairy
darkfairy is offline
@ little lady *dikke knuffel*.
@diddlina ik hoop dat het schoonmaken je geholpen heeft.
en fijn dat je van je longontsteking af bent *dikke kuffel*.

ot.
vanmiddag even een stagiare van me werk gebeld of ze meeging naar het dorp.
even iets voor me moeder gehaald en voor mij.
zijn we even naar toe gegaan en daarna is ze nog een paar minuten bij me thuis geweest.
daarna nog even alleen terug geweest naar het dorp.
nog even wat boodschappen voor mij en me moeder gehaald.
ben nou even aan het bij typen met diddlina want ik mis haar best wel.
dadelijk eten en daarna nog even boven stofzuigen.
en verder weet ik niet wat ik ga doen vanavond.
Oud 14-05-2010, 19:47
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Vandaag weer vragenlijsten moeten invullen bij het trtc. Deze keer was het 'gewoon voor onderzoek en de behandeling' en ik had de vragenlijsten al eens gehad, maar het heeft er wel weer ingehakt. Thuis toen ik met mijn man aan het praten was besefte ik me ineens ook hoeveel het had losgetrokken en nu ben ik ook echt bekaf en half k.o. Ik weet dat dat laatste niet kan, maar het lijkt alsof mijn hoofd half uitgeschakeld is zegmaar. Bah.. Het werd me op het laatst ook echt teveel.. toen keek ik omhoog naar het scherm en zag ik "bedankt voor het invullen etc.." pffft.. *hapt naar lucht* Ik wil eigenlijk alleen maar slapen nu, maar dat lukt ook voor geen meter.. Help?
Oud 14-05-2010, 20:07
darkfairy
darkfairy is offline
@droomvlucht wat is trtc? en een *dikke knuffel*.

ot.
de spanning stijgt weer flink.
en zeker als me vader dadelijk thuis is.
Oud 15-05-2010, 09:24
Verwijderd
oh ik heb gesolliciteerd. En nu stik ik van de zenuwen, want ergens wil ik niet aangenomen worden omdat ik bang ben dat alles mislukt en ik dan keihard ontslagen word. Maar dat is niet echt realistisch en ik heb echt geld nodig.
En gisteren kreeg ik een brief dat de wachtlijst onverwacht langer was geworden en dat de eerste afspraak nog wel even gaat duren. Wat raar, want de vrouw aan de telefoon zei dat ik ver bovenaan de wachtlijst stond Maargoed, ik wacht wel af.
Maargoed, alles gaat vandaag wat beter want er is weer wat zon en ik heb een vakantie geboekt. Ik heb er zin in
Oud 15-05-2010, 15:34
Verwijderd
@regendruppel succes, hopelijk word je aangenomen!

OT:

Mijn vriend vind dat ik zeur, maar je bent ook wel een imbeciel als je uitgaat als je
al weken ontzettende pijn hebt in je rug. Sorry maar gezondheid gaat toch boven het uitgaan?
Alsjeblieft 22 is hij, dus volwassen, gebruik je verstand. Argh
Oud 15-05-2010, 17:59
Little_lady
Little_lady is offline
Gaat 'ie me ten huwelijk vragen, de leukste. Ik ga trouwen mensen.
Oud 15-05-2010, 19:04
darkfairy
darkfairy is offline
@little_lady gefeliciteerd ik vind het fijn voor je.

ot.
vanmiddag naar het dorp geweest.
met me moeder me zusje me tante en me neefje.
heb een nieuwe boxer gekocht nieuwe oorbellen met tinkerbell erin .
en ik heb ook een nieuw t-shirtje gekocht en een t-shirtje van me moeder gekregen.
maar hoelanger we in de stad waar hoe onrustiger en angstiger ik werd door die drukte.
en toen we thuis kwamen ging het dus ook gelijk weer mis met am.
ik probeer het verder rustig te houden vandaag.
en straks nog een paar glaasje bleu curacua pakken heb ik nou wel zin in.
want het is toch weekend.
Oud 15-05-2010, 21:05
Verwijderd
@little lady, wat leuk! gefeliciteerd

OT:
Ik denk dat mij een boel duidelijk is. Ik denk dat ik weet wat er mis met mij is.
Na de examens alleen nog even alle dossiers opvragen, en ik functioneer redelijk zolang ik enigzins een vast levensritme heb, en iets doe wat ik echt leuk vind. Nu nog leren om gaan met onverwachte situaties, vertrouwen, eenzaamheid, en nog veel meer. Dit doe ik wel alleen. Vertrouwen in de hulpverlening heb ik absoluut niet.
Lekker eigenwijs, en ik zie wel waar het schip strandt..
Oud 15-05-2010, 22:40
darkfairy
darkfairy is offline
me gedachtes blijven maar komen.
maar ik probeer ze te negeren okal gaat dat lastig.
anders gaat het nog meer mis.
Oud 16-05-2010, 13:36
darkfairy
darkfairy is offline
vanacht bij me tante oom neefje en nichtje ff tv gekeken.
zou daar blijven slapen maar ben toch maar naar huis gegaan.
want ik kon niet in slaap komen.
en ze wonen toch aan de overkant van de straat.
en kwam straks thuis van de hond uitlaten kwamen me oom en tante hierrheen.
toen ik binnenkwam zag ik dat me moeder erg aan het huilen was.
ben er verder maar niet op ingegaan want ze zei dat er niks is.
dus ik hoop dat het gauw weer goed komt wat er ook is.
vandaag ga ik verder niet veel doen.
me neef is jarig maar ik heb geen zin om er heen te gaan.
Oud 16-05-2010, 15:20
darkfairy
darkfairy is offline
me hoofd staat op ontploffen.
door gedachtes en neigingen.
het blijft maar de hele tijd misgaan.
en de pijn komt pas even daarna.
Oud 16-05-2010, 17:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
Little Lady: gefeliciteerd! Hoelang zijn jullie al samen en wanneer willen jullie ongeveer gaan trouwen?

Pff, ik ben deze week alleen maar bezig en dat zal de komende weken nog wel even doorgaan. Ik heb mijn slaaptekort van Belgie nog niet eens kunnen bijslapen. Ik ben alleen maar aan het studeren en als ik niet aan het studeren ben, ben ik aan het werk. En mijn rug werkt ook weer lekker mee, misschien moet ik geen dingen doen waarvan ik weet dat ze te zwaar zijn. Ik zag ook helemaal bleek gisteren. Ik ben benieuwd hoelang ik dit nog ga trekken. De komende week bijna alleen maar lange dagen (vroeg beginnen en laat klaar), dinsdag deeltentamen waar ik nog hard voor moet leren en daarna moet ik nog hard werken voor opdrachten die af moeten en achterstallig schoolwerk bijwerken en dan van het weekend weer twee dagen werken... Het voordeel van dat ik het zo druk heb, is wel dat ik niet zit te stressen over mijn tentamen. Ik ben wel een beetje bang dat ik het niet ga halen omdat ik normaal alle details leer en dit keer niet, maar ik heb geen fut en geen tijd om me er echt druk over te maken.

Ik baal wel heel erg dat ik bijna twee jaar lang met mijn rug aan het klooien ben, zeker nu ik heb besloten dat ik wil proberen in het (nog op te richten) damesteam te komen en minstens een wedstrijd te gaan vechten. Maar dan moet mijn rug wel meewerken. Gelukkig wil iemand van de sport me masseren, hij heeft toch proefpersonen nodig voor zijn opleiding. Ik hoop dat het helpt en anders weet ik echt niet meer wat ik eraan kan doen.

Nu ik even de tijd neem om rustig te zitten voel ik ook wel hoe moe ik ben. Dat gaat echt geen leuke week worden, ik denk dat ik tijdens de hoorcolleges mijn ogen niet open kan houden

Edit: wat heb ik toch een super lief vriendinnetje die me even moed inpraat en zegt dat ik vooral aan mezelf moet denken. En met haar zit ik straks in Vietnam, ik had geen beter iemand kunnen treffen.

Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 19:58.
Oud 16-05-2010, 18:02
Redhair
Redhair is offline
Het is allemaal zo moeilijk. Aankomen blijft moeilijk, de weekenden zijn lastig. Het gaat gewoon helemaal niet goed in de kliniek.

Vannacht was wel heel fijn. Gister was broer jarig, dus taart en uiteten, heel veel spanning in me. Maar vannacht lekker met broer en mijn beste vriend op de bank gezeten, dronken, en me normaal voelen. Even niet denken aan eten, aankomen, de kliniek, calorieën. Even gewoon dronken zijn en me normaal voelen.
Oud 16-05-2010, 20:17
Verwijderd
Gisteren met mijn moeder gezellig naar de stad in Eindhoven geweest.
Dat was wel erg gezellig .
Ik heb nieuwe kleren gekocht, alvast voor de zomer en voor mijn vakantie naar Gran Canaria van 16 juni t/m 24 juni .
Ik ben erg goed geslaagd .
Verder naar Pipoos, hobby winkel in Eindhoven geweest en ik ga beginnen met een nieuwe hobby, pixellen.
Gisteren middag bij mijn ouders al mee begonnen met pixellen en ik denk wel dat het erg verslavend zal worden.
Maar goed, heb ik er toch weer een nieuwe hobby bij .

Verder vandaag, veel last van rottige en vervelende gedachte`s .
En ook heb ik last van am neigingen .
Dit heb ik overiggens nog niet gedaan.
Ik heb erg veel last van een huisgenoot die dag in dag uit alles aan het controleren is en op alles en iedereen aan het letten is .
Ik word er werkelijk waar niet goed van.
En ook de begeleiding doet er niet veel aan als ik aangeef hier last van te hebben gggrrrrrr .
Vandaag maar geprobeerd om veel afleiding te zoeken en me eigen van alles en iedereen afgesloten en boven op mijn kamer lekker gerommeld en mijn eigen dingen gedaan.
Ook nog al mijn gedachte`s op papier gezet en van me eigen afgeschreven.
Dit laat ik dan lezen aan mijn zorgcoordinator tijdens het wekelijkse gesprekje in het woonhuis waar ik woon.
Maar ja, of ze er wat aan doen????
Verder mis ik Darkfairy heel erg en hoop ik snel een keer met haar af te spreken zodat ik bij haar kan komen .

Vanavond maar lekker rustig aan doen en lekker optijd mijn bedje opzoeken.
Hopen dat ik dan eindelijk eens wel goed in slaap kan komen.
Oud 16-05-2010, 20:21
blurred
blurred is offline
Weet je wat ik blijkbaar doe als er een inbreker in huis is?
Oordopjes in tegen de herrie en gewoon doorslapen...
Oud 16-05-2010, 20:24
Little_lady
Little_lady is offline
Bedankt voor de felicitaties, ik vind het zelf ook heel erg leuk
@ Heksjuh: we zijn anderhalf jaar samen en we willen in november gaan trouwen. We zijn allebei wintermensen en we zijn in november bij elkaar gekomen, vandaar. Datum is nog niet bekend, van de week het een en ander regelen

OT. Er gaan zoveel leuke dingen komen. <3

Maar pff, die schoenen waren echt te klein. Oh en je kunt ook gewoon bedenken dat sommige mensen er vandaag voor het eerst waren? En nu luister ik Acda en de Munnik.
Oud 17-05-2010, 06:43
Verwijderd
Waarom ben ik zo zenuwachtig voor stage ik wil het niet
Oud 17-05-2010, 11:06
Missy1234567890
@ Little_lady: gefeliciteerd!
@ Blurred: zijn er nog dingen van je gestolen?

OT: het afgelopen weekend niet thuis geweest, wat voor mij wel goed was i.v.m. onze overleden kat. Ik zou al naar m'n ouders gaan dit weekend, zaterdag met moeder en zusje naar de sauna geweest, erg lekker, we hebben ook afgesproken het nu wat vaker te gaan doen. Gisteren de hele middag in de tuin in de zon gezeten en niet veel gedaan eigenlijk.

Vanmorgen de trein van 7:45 genomen, fijn dat m'n vader me er net op tijd aan hielp herinneren dat m'n kortingskaart dan nog niet geldig was, dus nu moest ik 2 kaartjes kopen (ik ben nog niet over op de ov-chipkaart) en was ik ruim 10 euro duurder uit. Nouja.
Straks voor het eerst in 2 jaar weer naar de tandarts, ben benieuwd, maar ook wel een beetje bang. Heb nog nooit een gaatje gehad en hoop ook nu niet. *duimt*

En het is raar en leeg in huis, normaal was ik bij thuiskomst blij verwelkomd met allemaal kopjes en geluidjes, nu is het maar stil.

Edit: geen gaatjes, alles was goed. Hij zei nog wel dat ik iets had maar dat dat geen kwaad kon, pas over een x aantal jaar maar dat klonk wel eng. Maar ik weet niet meer wat hij nou zei , een medische term in elk geval. Moet over een half jaar terug en dan vraag ik het nog wel.

Laatst gewijzigd op 17-05-2010 om 15:51.
Oud 17-05-2010, 11:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Weet je wat ik blijkbaar doe als er een inbreker in huis is?
Oordopjes in tegen de herrie en gewoon doorslapen...
Hm... Is er veel vernield/gestolen?

OT: Gisteravond had ik heel veel paniek voor de komende weken. En dat terwijl het 'maar' werk is. Nou ja, de komende twee weken vreet het ook veel vrije tijd, maar dat is nu eenmaal zo, dus daar moet ik me dan maar bij neerleggen. Dat schijnt normaal te zijn in het onderwijs. Maar ik moet maar eens een nieuwe POP maken waarin ik ga werken aan stressvermindering bij mezelf. Zie je wel, ik ben helemaal niet geschikt voor deze functie.
Gelukkig heb ik vandaag nog een dagje vrij, even wennen aan het feit dat de vakantie voorbij is en dat er nu 7 hele drukke weken komen voor het zomervakantie is. Wel irritant dat iedereen vraagt of we op vakantie gaan. Ik zou het graag al lang geregeld hebben, maar dat kan nu eenmaal niet.
Vorige week zijn we bij een vriend geweest die een huisje heeft gevonden; ze waren aan het klussen. Dat bracht me wel weer op goede ideeën voor hoe wij evt. op korte termijn ergens aan kunnen komen. En een referentiekader voor hoe groot hoeveel m2 is enzo.
Oud 17-05-2010, 17:16
darkfairy
darkfairy is offline
geestelijk kan ik even niet meer.
waardoor ik me neigingen niet bij neigingen kan laten.
Oud 17-05-2010, 18:15
Verwijderd
Ik ben echt bang dat ik niet over ga.
Ik vergeet zo ontzettend veel en op mijn stage lijkt het ook alsof ik niks goed kan doen. Ik moet veel saaie klusjes doen en bijna altijd als ik iets meeneem is er nog iets niet goed aan. Ik probeer er morgen over te praten of iig een gesprek te plannen. Ik wil volgend jaar afstuderen ja.
Oud 17-05-2010, 18:16
darkfairy
darkfairy is offline
nou ben ik pissig.
me moeder vroeg of ze even de bank mocht bellen via mijn telefoon.
dat vind ik geen enkel probleem dus dat mocht van me.
kom ik eventjes later naar boven heeft ze heel me telefoon zitten nakijken.
al me smsjes en naar voicemails wie ik gebeld heb.
en daarna begon ze vragen te stellen over me smsjes.
terwijl het hele gewone smsjes zijn.
en toen zei ze daarna dat ik helemaal niet te vertrouwen ben.
dat ze me telefoon voortaan vaker gaat nakijken.
dat ik niet te vertrouwen ben in wat ik doe.
terwijl dat nergens opslaat verdomme.
Oud 17-05-2010, 19:37
Little_lady
Little_lady is offline
@ Darkfairy: Wat stom Snap dat je boos bent, het zijn jouw smsjes en jouw voicemails in jouw telefoon.. Ik weet dat het stom is om met je eigen telefoon te (moeten) doen, maar kun je geen wachtwoord op je berichten zetten? Dan kan je moeder er niet meer bij en blijven jouw smsjes ook echt jóuw smsjes.. *Hele dikke knuffel!*

OT. Ik had een vreemd dagje. Zoveel leuke dingen gedaan, maar ik voelde me totaal niet lekker. Trilde de hele dag door, geen idee wat dit nu weer is. Maar hee, morgen doe ik die té leuke opdracht. Ik hou ervan! <3
Oud 17-05-2010, 19:44
Verwijderd
Het gaat niet echt geweldig met me. Ben woensdag met een IBS opgenomen op een gesloten afdeling. Ik hoor continue stemmen van goden die me opdrachten geven en schreeuwen dat ik niet mag eten en drinken. Nou doe ik dat wel af en toe maar dan wordt het alleen maar erger.

Sorry voor alle ongelukken...
Oud 17-05-2010, 19:55
darkfairy
darkfairy is offline
@little lady ik weet niet hoe ik een wachtwoord op me berichten moet zetten.
ik wist nog niet eens dat het kan.
en bedankt voor de hele dikke knuffel.

@lentekriebel kun je wel goed met de verpleging praten? een hele *dikke knuffel*.

ot.
net naar me kamer gegaan.
eerst geprobeerd afleiding te zoeken met me handen onder de kraan.
daarna even naar de afdeling proberen te bellen.
want ik wou met ge-am voor zijn.
en ik had beloofd te bellen.
in een gesprek vanmiddag met me 1ste coordinator.
pakt er helemaal niemand op.
daarna is het toch flink misgegaan.
heb daarna toch nog maar een keer geprobeerd te bellen.
gelukkig kreeg ik toen wel een vpk aan de telefoon.
heb hem alles verteld ook van me moeder en van het ge-am van net.
en ik heb beloofd morgen naar hem toe te komen voor een gesprek.
het is een aardige jongen nog best wel jong en kon er gelukkig goed meepraten.
en zit te denken om nou na lange tijd een oxazepam te nemen.
maar zelfs daar twijfel ik over.
ik zit gewoon helemaal onder de spanning en angsten.

Regels voor berichten