![]() |
|
Macbook pro 17" 2e hands uit 2009 unibody
of sony vaio deze: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...io&Nao=0&N=186 Prijs maakt niet uit, welke zou jij kopen, ik weet niet welke ik wil. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens wel af waarom jij kiest voor een i7 en geen i5-750 -- wat was de reden voor die keuze? |
![]() |
|
quid pro quo lijkt het me geen donder uitmaken, hardcore desktops zullen het beiden niet worden, prestatiematig doen ze niet veel voor elkaar onder en de hardware bij beiden is zachts gezegd floppy .
maar ach filmpjes een office en wat muziek draaien ze beiden wel.
||
Citaat:
Zo heb je digitaal geluid en beeld (eventueel full HD). VGA is alleen analoog beeld en geen geluid. Op iedere TV/beamer zit tegenwoordig HDMI, voor VGA gaat dit niet op..
||
Citaat:
btw, elke nieuwe laptop nu heeft een hdmi-aansluiting |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo beter, forumbaasjes? Pf. |
![]() |
|
Ik zou juist hardware specificaties van de beide systemen draaien, want windows kan op beide systemen draaien.
(Ik laat even mijn softwarekeuze achterwege) Voor mij waren kleine dingen die de mac had, waar ik voor koos: Onwijs scherp beeld, magnetisch energieplugje, chrome, mousepad, toetsenbord met backlight, goed geluid en netjes afgewerkt (> heb op dit moment de uitgang van mijn fans nog niet gevonden..). Het heeft ook een nadelen, wat ik niet bij een laptop had: Beweeg niet veel met je laptop (je macbook "hakt" dan), geen cd/dvdrom lader. de cd/dvd "ingang" maakt, naar mijn mening, een vreselijk geluid als het een cd/dvd slikt en uitspuugt (wat normaal blijkt te zijn) en je kan er geen eco-cd/dvd's in stoppen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Doodnormale cd's en dvd's.
Ik kan gewoon niet wennen aan dat geluid van de combodrive. (En nee, hij is niet defect, dit is normaal bij dit soort type macbook, zoals eerder aangegeven)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een sony vaio 17" besteld.
![]() http://www.sony.nl/product/vn-e-seri...torialarticle1' Apple laptop's zijn veel duurder, en de Vaio heeft betere spec's. 6Gb. 1000Gb. Intel core i5 €1400 probeer dat maar is bij apple, denk niet dat het lukt. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
de apple i phone farouk | 105 | 12-01-2007 18:18 |