| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
* me wijde relaxte spijkerbroek.
* met een zwart strak hempie. * en daaroverheen een coowl donkerblauw vest. * en me sloffies donkerblauw met een grote paarse zachte bloem * en de rest wat overblijft natuurlijk
|
|
|
|
- Zwarte Armani Pak
- Witte Hugo overhemd - D&G Stropdas, wit met rood gestreept, beetje net als die van Pim(p) Fortuyn ![]() - Zwarte EA sokken - Zwarte lederen Boss schoentjes - Leren plakaat riem van Boss - Donkergrijze Boss boxers - Kapsel: scheiding even kijken hoe m'n gala outfit eruit zag
Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 18:28. |
|
|
|
|
|
- zwarte schoentjes (Emotion)
- spijkerbroek (Britain) - oranje/roze gestreepte overknees (Hema) - roze/paars gebloemd ondergoed (Zeeman) - zwart spaghettitopje (Hema) - donkerblauw met witte NFG-longsleeve (NFG?) - zwarte capuchontrui (Yankee Dump) - zwarte muts (H&M) Omdat het zó koud is...
|
|
|
|
- blauwe overzeas broek, met uitgescheurd gat :\ :]
- iced earth longsleeve - grijze blouse eroverheen, mouwen opgerold, open hangend, mouwen van longsleeve heel leuk niet opgestroopt ![]() - sokken - boxer - haar in een staart en mijn haar weer fris en schoon
|
|
|
|
Wijduitlopende spijkerbroek
Rood asymmetrisch truitje met roze en lichtblauw kant Zwart korn-vest (tis koud) Zwarte riem met rode sterren Roze ondergoed Bruine sokken met poppetje erop ofsow Ketting met phoenix Ketting met pentagram (true, true) Elfenring Vlinderring Spikering Horloge Haar in een staart en blauwe bloem erin Geen make-up |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ninh wordt gesponsord .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb aan.. blauwe broek wit hemdje lichtblauw polootje rode trui met diepe v-hals en kraag lichtblauwe hele lange sjaal lichtblauwe suede instappers (ik zit toch binnen) Heb weer last van m'n nek
|
||
|
|
||
|
Citaat:
baggy spijkerbroek rood-wit gestreepte sokken wit shirtje met rode mouwen ondergoed groene kapusjontrui met donkergroene vage tekens [hijs droog] roze fladdershawl met rode vage tekens om mn nek jeej
|
|
|
|
donkere beetje vale spijkerbroek (laten we eens origineel gaan doen anders) - indian rose
rose/paars achtig shirtje..heel oud maar ach het is zondag - beneton grijs vestje - tripple 5 soul eskimo sokken.. .. nogmaals het is zondag ringen - overal vandaan horloge - guess armband - van mijn moeder geweest oorbellen - geen idee waar ik die vandaan heb ondergoed - h&m ik kan me voorstellen dat iedereen er echt op zat te wachten om dit te weten (...) |
|
|
|
|
|
Net terug van trainingsweekend in vriezend weer
Ik had aan: Lichte broek Dockers Blauwe regenbroek Sunderland of Scotland Thermisch truitje Stano Blauw/wit gestreepte polo Pringle Lichtblauwe polo RL Rood vest Replay daarover blauwe trui Armani Sjaal Muts 2 paar burlingtons aan Golfschoenen Adidas En het nog koud hebben ![]() Nu: Blauwe joggingsbroek Nike Blauwe longsleeve Ck Rode (te grote) fleecetrui van ??? Lichtgeel boxerachtig broekje h&m Sexy...
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 15:16 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 14:57 | |
| Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 15:36 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 02:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 15:40 | |
| Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 12:13 | |