| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar voor afstandsbedieningen is het op zich ook wel praktisch. ik raak die dingen altijd kwijt. en dan maar zoeken tijdens de reclame. ik moet echt een vriendin hebben! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jongens, leg mij eens uit waarom ik hier nog woon. - m'n ijs wordt opgegeten. - mijn favoriete huisgenoot is lief maar hij zeurt. - het is een teringbende - we hebben nauwelijks koelkastruimte, en koelkasten op de kamer mag niet. - het internet is slecht - ik heb een kuttige kuthuisgenoot. - ik heb ook nog een hypocriete huisgenoot. - het huis staat op instorten (na goed, ik overdrijf een beetje )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Oh, tijdens het uitgaan stop ik wel mijn geld en aansteker in mijn BH, bij gebrek aan zakken .
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil mooie verhalen & vunzige roddels
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Knijpen/grijpen in/naar de tieten, zegmaar. Bij voorkeur door een man met grote sterke handen natuurlijk. Uice haalde het ooit in zijn hoofd om bij een zekere forumster een toeter af te laten gaan op het moment dat hij haar pwèpte ![]() Ik hoop dat hij het goed vindt dat ik dat vertel. Ik was het niet ![]() En je wordt dus gepwèpt, je kunt ook iemand pwèppen, maar gepwèpt worden vind ik leuker. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() <3
|
|
![]() |
|