Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb er zelf een bepaalde regel voor,
die meestal klopt , wanneer jij een smsje stuurt naar een jongen, met xx en hij stuurt er maar 1 terug, dan voel je je minder. wanneer jij een smsje krijgt met drie kusjes en je stuurt er 2 terug, vind hij jou leuker dan jij hem . Dat is wat ik vind, maar dit moet je in je achterhoofd houden en niet als serieus iets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk dat het meest kendmerkende vooral verandering in het gebruik is. Iemand die eerst xx doet en dan ineens aantal keren xxx! gebruikt er wel wat opbloeit. Al is dat zonder context natuurlijk lastig te bepalen; het zou me niet verbazen als het wel zo is. |
![]() |
|
Altijd leuk, die onbeschreven regels
![]() xxx is volgens mij iets wat de meeste vaak gebruiken, zonder dat er wat achter zit. Zelf vind ik 1,2 of 4 mooier. In smsjes gebruik ik er vaak maar 1. Dit komt ook wel door gebrek aan ruimte. Op hyves vaak 2 en een hartje.. Bij de een doe je dat omdat het hoort, bij de ander omdat je het.. de ander toewenst of zo?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Maar dan betekent hij toch nog steeds meer voor je dan 'gewoon een vriend', of begrijp ik dat nu verkeerd? Die krijgen immers helemaal niets. Vind het knap van je vriend dat hij dat allemaal best vindt, ik zou het denk ik niet heel leuk vinden.
|
^ Je moet er niet meer in zien dan er is... Het is een gewoonte, dat is zo gegroeid. En als je er niemand mee lastig valt, is er ook geen reden om het te veranderen, lijkt me.
Sowieso lijkt me dat het eerste echte vriendje toch anders voor je is dan gewoon een vriend, los van hoe je je smsjes naar hem afsluit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik nog even afwachten of moet ik het hem gaan vertellen? Mutsjuh | 11 | 21-05-2002 18:02 |