| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik moest ineens weer denken aan één van mijn favoriete films vroeger: Dunderklumpen! En nu zit ik youtube af te speuren naar leuke fragmenten <3
Jammer dat 'ie er niet in het Nederlands opstaat, dan was het jeugdsentiment compleet.
|
|
|
Verwijderd
|
Een paar maanden geleden had ik een flauw mailtje gestuurd naar TopVit over hun verpakking, dat ze een irritant plastic clipje hadden wat bij openen gelijk de hele inhoud over tafel morst.
Ik kreeg een reactie terug dat ze nog niet eerder een dergelijke klacht hebben gehad en toen kreeg ik een waardebon van 2 euro ![]() Vandaag kocht ik weer een TopVit en die heeft geen plastic clipje meer ![]()
|
|
|
||
|
Citaat:
ik heb geen idee wat het is, maar wel cool zeg!
|
|
|
|
"You can stay a bit longer, i know that you can..." Hun 'broekjes' zijn echt tof en op een gegeven moment 'zingt' hij in een microfoon die hij op zijn arm heeft getekent ^^ En verder op dit moment schuddebuikjes. Net zelfs foto's zitten maken van het pak
Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 14:54. |
|
|
|
|
|
Mijn moeder is ervan overtuigd dat ik ga slagen dus heb ik alvast mijn slaag-cadeau gekregen
<3. Een heeeeeel gaaf vet overpriced jurkje dat ik al zo'n beetje een jaar wil hebben. Voor mijn diploma-uitreiking. Wauw <33.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Er waren net wat jochies stoer aan het doen tegen mijn buurjongens. Ze waren tegen elkaar aan het schreeuwen, maar ik lag nog in bed, dus ik was boos. Ik trok mijn badjas aan, ging op het balkon staan en riep: 'HEY!
Als jullie hier alleen komen om ruzie te maken, heb ik liever dat jullie opflikkeren naar je eigen straat!'Stonden ze me stom aan te kijken en gingen ze smoezen tegen elkaar. En toen riep ik weer: 'Hallo, ik hoor echt wel wat je zegt (was niet waar, maar goed ) en dan nogmaals, als jullie hier alleen maar ruzie komen maken, flikker dan op.'Toen gingen ze toch maar weg en ik voelde me zo stoer.Nou vind ik mijn buurjongens ook vreselijk, die doen me altijd na als ik meeblerend langsloop/brom, maar ik werd wakker van die dikzak en zijn handlangers op de fiets ![]() En nu ben ik nog steeds moe
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe doen ze je na dan?
|
|
![]() |
|
|