Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou de beste vriend van die chick zegt dat ze me helemaal niet ziet zitten, behalve als gewoon vriendin. Maar ik wil ook helemaal niet een ander, en ik hoef hem ook niet terug, maar ik wil gewoon wel weer met hem afspreken enzo! Maar dat vindt hij geen goed idee want hij spreekt ook met dat meisje af. En en nou
![]() |
![]() |
|
Nou, ik heb ook zo een die ik het liefste normaal zou willen zien, maar hij wilde dat toen niet. Dus ik heb hem nu ook al een jaar of 3 niet gezien. Heb op zijn verjaardag voorzichtig een sms gestuurd, en dat werd gewaardeerd, maar verder niks.
En ik sta ook niet stil bij: omg vandaag zouden we 4 jaar bij elkaar zijn geweest. Tja, niks aan te doen joh. Klinkt misschien hard, maar het is over en hij wil het niet. Get over it. Oh, en btw: Die vriend van die chick ziet haar misschien zelf wel zitten? Je moet niet naar anderen luisteren, helemaal niet over dat soort dingen. Die moet je van de persoon zelf horen en anders telt het niet.
|||
Citaat:
![]() En ik weet wel zeker dat hij haar niet ziet zitten want hij heeft een relatie met mijn beste vriendin ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, dan moet je helemaal niet naar hem luisteren.
|||
Citaat:
Citaat:
Waarom moet ik dan al helemaal niet naar hem luisteren? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Omdat hij stom is ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
1. Mjah, als hij nu niet wil afspreken maakt het niet uit dat jij vindt dat hij daar geen goede reden voor heeft. Hij wil het toch niet.
2. Inderdaad WTF ![]() ![]() 3. Ik heb afgelopen twee maanden niet op mijn uitgaven gelet want mijn zus trouwt immers maar 1 keer. En nu had ik 30 euro op mijn rekening en woensdag wordt er 324 afgeschreven ivm collegegeld, oeps ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|