Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
There, I Fixed It vervult me altijd met gemengde gevoelens. Namelijk, enerzijds zegt de ratio iets als 'emg
![]() Hier, deze hamer bijvoorbeeld: ![]() Maar misschien komt het doordat ik zo'n mietje ben. Wel zelf een pc in elkaar kunnen zetten, maar het badkamerlicht al een halfjaar niet durven te vervangen omdat de vorige bewoonster de lamp vastgeverfd heeft aan de socket en hij bovendien loshangt aan de elektriciteitsdraad. Ik ben ook vergeten of ik 'm - voor het lampje doorbrandde - nou aan had staan of niet. Dus eh ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het bezoek is overigens wel terug. Hij gaat nu ook niet meer weg. Morgen misschien. |
![]() |
|
Hihi ik kwam net aan op mijn brommer en toen dacht ik, ik kan beter onder het raam van mijn ouders maar vast de motor uitzetten. Waarna ik op het verkeerde knopje drukte, er een debiel geluid, wat moest klinken als een claxon, uit mijn brommer kwam en een luide 'oh kut' uit mij.
So much voor stil thuiskomen ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik 'stil' thuiskwam, moest alsnog de deur dicht zonder geluid, moest ik alsnog de krakende trap op, de badkamer in, licht aan, tandenpoetsen, kraan aan, deur dicht en rolgordijnen omlaag. Mijn ouders werden er standaard wakker van, dus op een gegeven moment deed ik niet zoveel moeite meer.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ja, toen ik zo oud was als jij (Hahahaha alsof dat decennia geleden is
![]() Edit: En ik heb ontzettende trek in warme melk, dus dat ga ik even maken. En Trimm, ben je niet ontzettend trots op mijn editskillz ![]()
||
Citaat:
btw, toen ik zo oud was als Jasper ging ik gewoon níet uit. Ik ging af en toe wel naar concerten, maar dat was in m'n eentje en dan ging ik zsm weer terug naar huis. Dan werd 't half 1 op z'n laatst ofzo. PS: wtf, pogostick? ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Edit: Ja, ik weet wel wat een pogostick is, maar wat moet je ermee om 3 uur 's nachts ![]() Citaat:
![]() Oh, nee, toen ik 16 was deed ik alles om niet thuis te zijn. Omg, nu moet ik er dus niet aan denken om elk weekend uit te gaan. Als ik uitga, is er echt iets boeiends, anders blijf ik lekker zitten met een filmpje of whatever. Of ik ga naar mijn zus, zoals vanavond ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zit ondertussen Lady en de Vagebond te kijken ![]() ![]()
|
|