| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
humpf ik zag de jongen waar ik in mijn vorige relatie mee vreemd ben gegaan vandaag weer na een jaar ofzo, met een zeilwedstrijd. we kunnen het nog steeds erg goed met elkaar vinden en hebben nog erg veel seksuele spanning.
en dat is best moeilijk, vooral met dit weer en in de sfeer die er was vandaag. ik ben blij dat ik het telkens af kap en dat ik vanavond al vroeg naar huis ging. want de keer dat ik vreemdging waren we met een groep 10 dagen op kamp.ik ben bang dat ik weer de fout in ga, maar zal alles doen om het tegen te houden.
|
|
||
|
Citaat:
Ontopic: mn vriendin en haar vriend zijn zo lief ze proberen me de hele tijd te koppelen met jongens "ik heb er weer eentje, hij heet bladiebla en is echt heel leuk en doet ditendit en houdt daarendaar van". Ze doen moeite. Het klinkt een beetje corny en pusherig maar dat is het niet want ik doe niks wat ik niet wil en dat weet mn vriendin ook. Ze houdt het casual zeg maar. Tot nu toe nog niks uit gekomen maar goed, ik wacht het af.
|
|
||
|
Citaat:
maar ik ben bang dat die oude vreemdganger nog ergens diep in mij verborgen zit. ![]() (schots, maar woont in ierland )
|
|
|
|
Ik ben inmiddels ook dikke maatjes met zijn toiletpot. Ben bij hem, hij is weg en ben ziekjes. Als hij me maar niet heeft aangestoken...
Hij heeft vandaag zijn moeder gesproken en ze vond me een lief verlegen meisje |
|
|
|
|
|
Zit in Turkije en net echt een onwijs knappe man leren kennen, hij spreekt geen woord Engels, ik geen woord Turks, maar toch een fijne avond gehad en een poging tot gesprek. Hij is wel jong, en het taalprobleem, maar hoop hem morgen toch nog eens te zien (helaas ziet mijn vriendin zijn vriend niet zitten en ja, kan ik haar niet achterlaten en omgekeerd, dus daar zal het eindigen vrees is
)
|
|
|
|
Ik heb zo'n perfecte dag gehad. <3 Buiten in de zon in m'n tuin ontbeten met aardbeien en Engelse thee met melk, en we zijn naar de weilanden gaan fietsen met een picnicmand vol lekkers en we zochten een goed plekje maar die waren er niet, zijn we over een hekje heengeklommen.
Heerlijk een paar uur liggen niksen, alleen maar geknuffeld en gelegen en gekletst en een ijsje gaan halen en televisie gekeken en hij moest naar z'n tram rennen na een romantisch afscheid en toen kwam ie 5 minuten later terug omdat hij zijn tram gemist had. Wat een schatje is het toch. <3333
|
|
|
|
@Fosca: stond er niet in een eerdere post dat je eigenlijk niet (meteen) wat met die jongen wilde?
OT: Waarom vinden mannen het zo verdomde moeilijk om terug te sms'en?
|
|
|
|
mag ik vragen waarom je op je 20e besluit om te trouwen met iemand waar je nog maar zo kort een relatie mee hebt?
is dat iets vanuit een geloof of gewoon puur uit overtuiging dat jullie voor elkaar gemaakt zijn?
|
|
||
|
Citaat:
dat was toen hij nog helemaal into mij was. Volgens mij hebben meer mensen last van dit fenomeen. Ik wil ook nog steeds geen relatie maar ik wil wel meer dan dit. Ik heb er gister met hem over gepraat en hij wil het gewoon rustig aan doen. Iets met 'na de zomervakantie'. Over dat niet terugsmsen hoef ik me niet druk te maken want dat vergeet hij heel vaak. Het stomme is dat ik hem nooit zou vergeten terug te smsen. Beter ermee stoppen dus voorlopig. Wel jammer, waarom kan het niet gewoon alleen maar leuk en vrijblijvend zijn?
|
|
||
|
Citaat:
Dan vraag ik mij toch af waarom je zo aangetrokken voelt tot die persoon en waarom het nooit wat was geworden. Ik moet er niet aan denken om vreemd te gaan, al staat het lekkerste wijf voor mij...Yuk! :-P Ot: Goed gesprek gehad laatst (vanuit mijn oogpunt). Ik liet wel merken dat ik het niet zo ok vond, en dat ik met een aantal dingen niet eens was. Ik luisterde ook goed naar haar en liet haar uitspreken zonder direct te gaan verwijten of persoonlijk aan te vallen. Dat is bij mij wel anders geweest. En dat gaf mij een sterk gevoel en krachtig gevoel. Niet dat ik mij gelijk wilde halen, maar gewoon de manier waarop ik mijn gevoel uitte. Voor de rest voel ik mij er gewoon weer goed bij. Ze heeft het druk even tijdelijk en dat begrijp ik. Komt allemaal goed. |
||
|
|
||
|
Citaat:
En het klinkt best erg zakelijk. En dat niet terugsmsen vind ik echt een l*lsmoes. |
||
|
|
|
|
Vrijdagavond was hij met een vriend/collega in de stad en die had opeens bedacht dat hij mij ging versieren, waarop ik niet zo goed wist hoe te reageren. Dat hij dan vervolgens een opmerking maakt als 'Dat móet een goed gevoel geven, twee mannen die om je staan te bedelen' maakt wel dat ik denk: 'Ehh, heb je het nou écht niet door hoe leuk ik jou vind?'
Samen naar huis vertrokken, gisteren een heerlijke luie dag gehad, grootste deel van de dag samen in bed gelegen en geknuffeld, gezoend, gesekst en heel veel gekletst en gelachen. Ik weet het allemaal niet zeker wat ik wil, hij maakte op een gegeven moment de opmerking 'Dit begint wel heel erg op een relatie te lijken, hoe denk jij erover?' en toen had ik zoiets van 'Waarom moeten we hier gelijk een naam aan geven, het is toch leuk zoals het is?!' Gisteravond ook maar gewoon blijven slapen en hij moest vroeg op om te werken dus nu ben ik thuis en heb ik ook nog iets aan mijn dag haha
|
|
|
|
Vannacht was heerlijk
en ik vind het tof dat hij toch gaat werken maar wel probeert om mij daarnaast zoveel mogelijk te blijven zien. Gisteren is hij vanaf hier gaan werken en 's avonds weer terug gekomen en vanmorgen weer gaan werken, vanmiddag ga ik naar hem toe, lekker daar in de tuin in de zon liggen Hij is lief en ik houd van hem ![]() Over drie weken gaat hij naar Azië voor twee weken en dat vind ik best lastig, nu zien we elkaar zo'n vier/vijf keer per week en dan zie ik hem ineens twee weken niet. Naja, ga maar proberen zoveel mogelijk te werken en leuke dingen te doen en dan zal het wel weer voorbij gaan
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
|
|
Nog steeds niks van hem gehoord
maar ja, ik zou hem met rust laten, dus dat doe ik dan ook.Vind het moeilijk om mijn moeder zo te zien, nu haar vriend weer in het ziekenhuis ligt. Ze kan zich eigenlijk met niks anders bezig houden dan met hem. 3 keer per dag op en neer klepperen. Ik probeer alles te doen wat ik kan, maar dat lijkt niet genoeg. En dan ook nog eens mijn oma die echt hard achteruit gaat en de boel zelf op begint te geven. Heb het gevoel dat we de zwaarste tijd nog niet achter de rug hebben ![]() Vanavond met haar naar Prince of Persia, beetje afleiding.. zal wel weer rare blikken krijgen dat ik met mn moeder naar de bios ga, maar kan mij dat boeien..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
ik vind het een beetje raar dat je er op voorhand vanuit gaat een hoop rare blikken te krijgen en stelt dat andere mensen dat kennelijk raar gaan vinden. Mochten ze (die blikken) er zijn, dan zal dat vast niet zijn omdat een dochter met haar moeder naar de film gaat.
lijkt me alleen maar prima om een goede verstandhouding met je moeder te hebben |
|
|
|
Verwijderd
|
Naar de bios met je moeder is idd toch niet heel raar? Volgens mij word je meer aangekeken als je alleen gaat.
Gisteravond topavond gehad: het feestje ging door tot half 7 En ik blijk after all gewoon aardig goed te zitten met hoe hij er over denkt, tenminste... daar kwam het gesprek wat hij met m'n huisgenootje had gehad wel op neer.
|
|
|
||
|
Citaat:
We gaan vaker naar de bios samen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik denk dat ik over mijn ex heen ben. En dat weet ik omdat het me echt helemaal niks uit maakt als hij weer een nieuwe relatie zou beginnen. En dat verbaast me wel. Het is nu 2 weken uit, en ik heb nu een week helemaal geen contact meer met hem. En ik leef gewoon door!
Ik heb genoeg lieve vrienden, ik heb hem helemaal niet zoveel nodig dan dat ik had gedacht!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is uit overtuiging dat we samen oud willen worden en omdat we onze liefde willen 'bezegelen'. Daarbij verwachten ons eerste kindje (wat we overigens nog niet wisten toen m'n vriend me vorige week ten huwelijk vroeg) en willen we in het huwelijksbootje gestapt zijn voor onze eerste ter wereld komt, maar da's meer een persoonlijk gevoel. ![]() OT. Vanmiddag gingen we met de familie (vriendjes gezien en mijn gezin) naar de dierentuin, zó gezellig. En wat ben ik toch in de wolken met die jongen, ik heb het echt met hem getroffen! <3
|
|
|
Mijn vriendje vertelde net dat hij een optreden met zijn band heeft op dezelfde avond als het toneelstuk waarin ik Macbeth speel en dat vond ik niet zo fijn omdat ik weet dat zijn band heel belangrijk voor hem is en hij vertelde over hoe hij waarschijnlijk na het stuk heel snel doormoest na dat optreden wat ik heel jammer had gevonden maar dat vertelde ik niet aan hem zodat ie zelf vrij kon kiezen en hij besloot dat hij bij mijn stuk blijft. (L) Ik was vrij overtuigd dat hij voor dat optreden zou gaan, wat ik nog wel begrepen zou hebben maar ik vind het zo lief dat hij voor mij kiest. ![]() @Abzg: zo dat gaat snel! Maar goeie les geleerd, hoe leuk je het ook gehad kan hebben met je ex, voor je hem kende leefde je ook gewoon. Oeh en net had ik het over een foto die hij van bovenaf had genomen waarop m'n haar heel gek zat en je mijn hoofdhuid heel duidelijk kon zien en dat vond ik een beetje freaky (ik hoor wel vaker dat ik dun haar heb) en toen zei hij dat ie mijn haar mooi vindt en suggereerde vervolgens een haarverdikkende shampoo ofzo, en toen zei ik dat die dingen toch niet werken (me ervan bewust dat ik dat nog een klein beetje kwetsend had kunnen vinden, zo van OH DUS JE VINDT MIJN HAAR WEL TE DUN?!) en toen zei hij dat hij dat inderdaad ook wilde zeggen, dat die shampoos niet werken, en vervolgens herinnerde hij me eraan dat ik toch zo lang ben dat niemand het merkt als mijn hoofdhuid van bovenop te zien is. Fijn mannetje is het toch.
Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 23:29. |
|
|
|
|
|
Pfffff, nog 1 dag in Turkije, maar een dag waarop ik de verrukkelijke jongen niet kan en mag zien.
Wil geen ruzie met reisgenootje, en het is spijtig want hij is echt super verrukkelijk. En anderzijds is terwijl wij dus op reis zijn een andere vriendin met de begeerlijke vrijgezel vriend gaan lopen achter onze rug... Toevallig gisteren ontdekt door tegen die jongen te praten... Dus ja, voelt wat raar, zou de nieuwe nog willen zien, om nog eens goed vastgepakt te worden, maar die kans is quasi onbestaande ( tenzij we elkaar in zo een grote stad nogmaals 'toevallig' tegen het lijf lopen )
|
|
||
|
Citaat:
en laat je niet beperken door vriendinnen....als het goed is gunnen die je ook een beetje geluk.OT: vandaag naar de film met 'rebound', maar hij is eigenlijk geen rebound meer want dat gedeelte hebben we afgesloten door elkaar een maand niet te zien. Ben wel benieuwd of het nu anders is om hem te zien nu we beiden onze relaties grotendeels hebben verwerkt. Ik wist al dat hij bijzonder was toen ik na hem bij iedere jongen dacht "maar deze is niet leuker". Ben zeg maar beetje verliefd op hem geworden door bij andere 'minder' leuke jongens te zijn en te beseffen dat ik hem miste. Nu alleen nog de knoop doorhakken of ik het met mijn huidige lover ga afbreken om dit een echte kans te geven. In principe ben ik single, hebben we geen afspraken, maar twee jongens tegelijk....dat kan ik zelfs niet voor mezelf verantwoorden. Ik wil niet 's ochtends uit bed stappen bij de een, en 's middags naar de film met de ander.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zou hem trouwens ook niet kunnen bereiken, heb enkel een e-mail en msn adres, geen telefoonnummer, weet hem ook niet wonen (allé eigenlijk wel want hij heeft ons gisteren zijn huis getoond) en ja weet niet goed wat ervan te denken, dat lijkt hier allemaal zo een netwerk het toeristen verleiden ... maar anderzijds lijkt hij nog zo jong en onervaren ... Ach ja, heb hem mailtje gestuurd met telefoonnummer en dat we normaal om 20u aan de bankjes van de blauwe moskee gaan zitten, als hij zijn mail checkt dan is er misschien nog een kans, en anders ja, heb ik wel de toffe dag en avond van gisteren om beetje op te teren
|
|
|
|
@Cherry, ja ik vind het zelf ook al best wel snel. Maar ik weet niet, ik had een maand voor dat het uit ging al het gevoel dat het uit zou gaan. Dus misschien heb ik toen ook al 'gerouwd'.
Maar ik ben nu ook lekker met mezelf bezig, en met andere vrienden, en dat voeld super goed. Dat heb ik wel gemist eigenlijk.
Laatst gewijzigd op 24-05-2010 om 17:52. |
|
|
|
|
|
Zag hem aan overkant straat lopen als ik hotel uitkwam, maar omwille van de goede vrede met vriendin niet aangekeken, en stiekem hoop ik dat ik hem nog even kan zien en afscheid nemen, maar denk dat die laatste blik alles is dat ik ervan heb :-(
Maar ja, mag niet te gehecht worden, hopen zo iemand tegen te komen in België en ja, gelukkig te zijn en worden :-)
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|