| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Mean
Dark Phoenix snoopy Mr Soija Siorin Absinthe Dark Phoenix Mean testout.com Queasy ggcy8 -- Little Phoebe Ik denk dat we er zeker wel wat mee kunnen. Het is het meest logisch dat er een wolf onder Dark Phoeninx staan. En aangezien Mean dat dus sowieso niet is, zou dat misschien testout.com kunnen zijn (of Queasy). ggcy8 en little phoebe vind ik totaal niet verdacht. Aangezien het heel dom zou zijn als wolf om op dat moment bij Dark Phoenix te gaan staan. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan nog even voor de duidelijkheid (ook veranderd op de blog): Hangronde 1 Mean Dark Phoenix snoopy Mr Soija Siorin Absinthe Dingaantouwtje Dott Dark Phoenix Mean testout.com Queasy ggcy8 Little Phoebe Absinthe Bretlow sann Bretlow Toddish Dingaantouwtje -- achter naam: Stem onduidelijk of niet definitief. Niet gestemd fizzle_fluffy Abzg Dan zal dit lijstje in een verder stadium van het spel waarschijnlijk heel nuttig worden, aangezien het inderdaad gelijkspel had moeten zijn. @snoopy: Ja, nu weten we inderdaad nog steeds niets, maar dat is meestal wel een beetje het geval na de eerste hangronde. All we can do now is wachten om te zien wie de wolven hebben gegeten. Overigens zou het natuurlijk heel voorbarig kunnen zijn, maar ik denk nu dat Abzg sowieso onschuldig is, want een wolf zou nooit zoiets raars in het topic zetten. En daarbij heeft Abzg altijd van die domme, oprecht onschuldige foutjes (waar ze steeds om werd opgehangen terwijl ze achteraf wel degelijk dorpeling was). Dit is namelijk onnodig aandacht op jezelf vestigen en ik neem aan dat wolven dat niet doen. |
|
|
|
|
|
Oohhh! Ik word in de gaten gehouden.
Maar ja, dit lijstje kan inderdaad heel erg handig zijn voor in de toekomst. Persoonlijk deel ik Abzg's mening over wie er waarschijnlijk een wolf zou kunnen zijn, maar ja, dan zeggen jullie 'uhu, omdat jij dan onschuldig hoort te zijn!' Daar zit naturulijk ook wel wat in. Misschien dat een wolf reverse psychology heeft gebruikt en toch op het laatst bij DP is gaan staan... We zullen vanavond moeten afwachten.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ghehe... Jongens, ik was niet zo dom dat ik echt me afvroeg wat er nu ging gebeuren hoor! Bedoelde meer dat ik het frustrerend vond dat we nu weer een dag moesten afwachten
![]() En wat het niet-stemmen van Abzg betreft: dat is eigenlijk alleen maar positief. De wolven/verrader etc. dachten dat ze gestemd zou hebben, dus nu kunnen we hopelijk inderdaad iets uit de stemlijstjes halen over een tijdje.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, wat ik bedoelde is, iedereen weet toch dat Abzg in het verleden tig keer dat soort stomme foutjes heeft gemaakt en er daarom ook vaak uit is gewerkt? Het kan natuurlijk een goede tactiek van haar zijn om daar nu op terug te vallen, maar dat lijkt me sterk. En ik heb er natuurlijk niet voor niets bijgezet dat het voorbarig is om haar vrij te spreken, maar vooralsnog staat ze bij mij buiten verdenking. |
|
|
|
|
|
Fizzle's watching you
![]() Maar goed, het is inderdaad wel voordelig dat ze een stemronde vergeten is, dat kan ons weer helpen. Bij de drie anderen onder DP heb ik tot nu toe nog geen verdenkingen (is ook best moeilijk na 1 ronde), maar ik ga toch extra opletten en nog wat terug lezen. Misschien hebben we een hint gemist (van verrader naar de wolven) of wat dan ook. We moeten maar wachten op de eetronde, helaas.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De lijstjes staan op de blog die in de sig van siorin staat. Ik snap niet zo goed waarom mensen denken dat er eerder een wolf onder mean zou gaan staan dan onder DP? |
|
|
|
|
|
@ sann: omdat Mean dus sowieso onschuldig is en Abzg zegt (!) dat ze niet gestemd heeft. Het hoéft natuurlijk niet per se, er kunnen ook mensen gelogen hebben over hun stem (@Queasy: volgens mij 'mag' dat gewoon hoor) maar de kans is wel groter aangezien Mean toch opgehangen is.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Of Abzg heeft een meester zet gedaan of de wolven/verader hebben nu al gevaalt. Waarom zouden de wolven het op een gelijkspel laten uitdraaien? Ik zou het niet fijn vinden om als wolf direct al verdacht zijn in een rijtje. Zolang we geen goeie reden hebben om iemand anders weg te stemmen is het logische dat we maar de meest verdache uit dat rijtje nemen. De wolf zal dan altijd sterven. Uiteraard is het ook van belang om de minder nuttige stemmen in de gaten te houden. Wolven willen natuurlijk nooit opvallen. Zo zullen er vast één of twee wolven zijn die niet in één van de grotere rijtjes staat en die het in deze eerde ronde op Random.org gooit. Een betere stemreden als wolf kun je niet hebben. Ik zal me vooral gaan richten op de mensen die buiten de lange lijst staan. Het is hoogst waarschijnlijk dat daar ook een evil functie tussen zit.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Alle posts, hoe bizar of dom ook, kunnen ook bewust zo gedaan worden. En misschien speelt ze wel expres zo op verzoek van een medewolf om verwarring te zorgen. Effectief wel, want de meeste mensen zouden het inderdaad als een dom foutje af doen. Ik houd het in ieder geval in de gaten.
|
|
|
|
Maar de verrader weet toch wie de wolven zijn? Laten we dan even ervan uit gaan dat Abzg de verrader is en zegt dat ze niet gestemd heeft, om een wolf in haar eigen rijtje te beschermen en iemand van de andere lijst verdacht te maken.
Toch?
|
|
||
|
Citaat:
Als ze wolf is echter...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik zie gewoon niet zo goed in hoe dat echt nuttig voor haar zou kunnen worden, al zou het natuurlijk een tactiek kunnen zijn.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar toeval kan inderdaad ook. Ik zou er alleen niet zo makkelijk vanuit gaan, vooral bij het weerwolfspel.
|
|
|
|
Haha echt. Ik blijf maar verversen en kijken hier en het regent posten. Jongens, er is één hangronde geweest waarin een dórpeling is opgehangen.
|
|
|
|
Ach, ik vind het wel leuk. Als er veel mensen iets zeggen is er des te meer kans dat iemand iets zegt waardoor er op z'n minst mensen gaan reageren, waardoor we dan weer kans hebben om ergens een verdachte uit te halen. Als niemand reageert is het inderdaad gewoon wachten wat de wolven doen. Tsja, en dan? Dan kunnen we nog niet veel natuurlijk...
|
|
|
|
Yeah en mijn ervaring zegt ook dat zoveel paniek en geblaat ook wel lekker is als je wolf bent. Inmiddels is zowat de helft van de spelers al verdacht genoemd.
En met een eerste eetronde kun je over het algemeen meer dan een eerste hangronde.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
voor plaatsen.
|
|
|
|
Ja ik zal me gedragen
![]() @snoopy: als er gewoon 10 verdachten genoemd worden, kunnen wolven gewoon het draaien zoals ze maar willen, het is een vorm van luxe, zo vroeg in het spel, want je kunt gewoon weinig zinnigs zeggen. En het is zeker wel leuk als mensen wat laten horen hoor, maar dat is minder zinvol dus.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
|
|