Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2010, 10:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hehe, ik vind 1.5 uur treinen ook niet zo veel! Doe ik met liefde. Morgan heeft wel gelijk dat we misschien allebei andere dingen gaan doen en uit elkaar zouden kunnen groeien, maar ik geloof dat hij daar zo mee zat als met dat reizen. Misschien speelt het wel mee dat we echt nooit ruzie maken of problemen hebben met elkaar, we weten ook niet precies hoe sterk we staan met elkaar. We hebben nog niks ergers meegemaakt dan 1.5 uur moeten reizen voor elkaar. (Nouja in ons leven wel natuurlijk, maar met elkaar niet.)
Ik blijf wel op hem inpraten, het zal anders worden, daar heeftie gelijk in, maar dat wil niet zeggen dat het alleen maar slechter wordt. Dan hebben we tenminste dingen om aan elkaar te vertellen, nu valt dat nog wel mee, zeg maar. En inderdaad, straks is het alleen maar fijner om hem dan weer te zien. Ik had toen hij dat hele verhaal vertelde Kedeng Kedeng in mijn hoofd.

Het komt wel goed, denk ik.
Oud 27-05-2010, 11:05
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
@ Fosca: Over wie gaat dit? Over je ex? Of zat er nog wat tussen? Succes in ieder geval!
Nee, dit gaat over de jongen-met-vriendin die mij zo leuk vond en die nu ineens de jongen-zonder-vriendin is die niks meer laat horen. Vanavond heeft hij afgezegd
Oud 27-05-2010, 11:34
I C U
I C U is offline
Gisteravond waren we chagrijnig, heerlijk tegen elkaar miepen over wat er allemaal wel niet goed is Gelukkig vonden we elkaar nog wel lief. Ach ja, toch fijn dat dat kan.
Oud 27-05-2010, 11:53
Verwijderd
Ah Fosca wat een muts, die gozer. Geniet even van je vrijheid joh, zo lang ben je nou ook weer niet vrijgezel

OT: Hihi ik foeter op het feit dat we elkaar veel te weinig zien (na dit weekend 2 weken niet, bah) en hij stelt me gerust met 'ach we hebben nog wel een jaartje of 50 om elkaar te zien'
Oud 27-05-2010, 15:13
sicilion
sicilion is offline
@Fosca: Wat Freyja zegt, gewoon even die gast laten voor wat het is en genieten van je vrijgezellenbestaan!

Date gister was leuk, maar weer niet zo goed wat ik er nu verder mee moet. Dat is eigenlijk wel goed, want dan zit er iig wat minder druk en 'gestress' omheen. Maar het was leuk: pizza gegeten, filmpje gekeken, koekjes gebakken en veel gezoend!
Oud 27-05-2010, 15:18
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ah Fosca wat een muts, die gozer. Geniet even van je vrijheid joh, zo lang ben je nou ook weer niet vrijgezel
Citaat:
@Fosca: Wat Freyja zegt, gewoon even die gast laten voor wat het is en genieten van je vrijgezellenbestaan!
Jullie hebben helemaal gelijk en zo leuk is ie nou ook weer niet
Oud 27-05-2010, 17:53
Verwijderd
Helemaal geen muts, die gozer. Het gaat hem, net als bij jou krijg ik de indruk, gewoon allemaal te snel. Een maand (?) geleden waren jullie beide bezet met een kleine crush op elkaar, nu zijn jullie ineens vrijgezel en hoe leuk jullie elkaar ook vinden, soms heb je even tijd nodig om tijd en ruimte in je hoofd te maken.
Oud 27-05-2010, 19:28
wup
wup is offline
Als hij het zo uitlegt is het geen muts. Als hij afzegt met eens smoes wel, of gewoon afzegt.

ot: Vind het zo leuk om moeite voor hem te doen. Hij zíet het tenminste ook. Als ik wat leuks aan heb, zegt ie er wat van, als ik stiekem de afwas doe als hij even weg is, vindt ie dat lief. Klinkt misschien logisch, maar heb vaak genoeg meegemaakt dat ik echt moest zeggen: ik heb een nieuwe jurk aan! Heb net mijn hele huis gestoft, gepoetst en opgeruimd, want hij komt vanavond hier
Oud 27-05-2010, 21:14
Verwijderd
Haha! Ik word verleid door een 9jaar jongere Waal op msn
Oud 27-05-2010, 21:16
Breg
Breg is offline
Ultieme ironie? Mijn ex, waarmee ik vorig jaar mijn 1e echt serieuze relatie had, maakte het vorig jaar juni uit omdat we gingen verhuizen, ver uit elkaar zouden wonen (ik in Schotland, hij in Munchen) en hij geen lange afstands-relatie wilde.

Nu is de kans groot dat hij volgend jaar naar Rotterdam verhuist, waar ik oorspronkelijk vandaan kom en mijn ouders nog steeds wonen. Uiteindelijk maakt het weinig uit omdat ik volgend jaar nog steeds in Schotland zit, maar ergens ben ik toch wel blij dat ik verder gegaan ben met mijn leven, een nieuwe vriend heb, etc., anders had ik het denk ik toch wel moeilijk gevonden en hem misschien toch geprobeerd te overtuigen om het nog een keer te proberen.

Maar ach, tijd om het verleden achter te laten, over 2 weken zitten mijn huidige vriend en ik als alles goed gaat in Zuid-Amerika
Oud 27-05-2010, 22:40
Verwijderd
OH jee Het klikt toch wel beter dan verwacht met die oude jonge vlam...

en hij heeft iets bekend... Ik had hem destijds gevraagd of ik de eerste was, hij zei van niet, maar nu heeft ie bekend van wel... OMG. Nou ja, blij dat ik hem een mooie eerste ervaring heb kunnen geven
Oud 27-05-2010, 23:15
Verwijderd
Ok dan... ik geloof dat ik een date met die gast heb... Na 7 jaar. En 4 jaar jonger te zijn. Waar ben ik weer mee bezig . Maar hey, we kunnen toch ook gewoon afspreken en een gezeliige avond hebben, na al die tijd?
Oud 28-05-2010, 00:30
Signy
Signy is offline
Cool Mutant! Gewoon zien hoe t gaat. Herinneringen ophalen..
Oud 28-05-2010, 01:24
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Als hij het zo uitlegt is het geen muts. Als hij afzegt met eens smoes wel, of gewoon afzegt.
Hij is toch nog langs gekomen en we hebben met andere vrienden de hele avond spelletjes gedaan. Met af en toe een stiekeme blik naar elkaar. Precies zoals het hoort en ik ben helemaal blij
Oud 28-05-2010, 09:15
metallica
metallica is offline
He bah, ik ben flink ziek en word gek van het thuiszitten Bijkomend voordeel is wel dat hij dan heel lief voor me zorgt en das ook wel echt heel fijn <3
Oud 28-05-2010, 09:32
I C U
I C U is offline
Gisteravond naar Tilburg geweest, masters bekeken op de universiteit. Fijn dat mijn vader erbij was! Denk dat ik er toch maar aan ga beginnen, heb er eigenlijk gewoon zin in! Nu nog de vraag of het Tilburg wordt of Rotterdam...
Oud 28-05-2010, 10:56
tuttebel
tuttebel is offline
ik vind mezelf niet leuk met die scriptie. en ik begin me ernstig af te vragen hoe hij en mn vrienden me nog leuk kunnen vinden. ik zeur elke dag wel over dat rotding en als ik mn vrienden eindelijk weer een keer zie, is het enige waar ik over praat dat ik nu eigenlijk aan mn scriptie had moeten zitten.
nog een paar weken en dan ga ik het allemaal goed maken.
Oud 28-05-2010, 11:08
Volk
Volk is offline
Ik kan wel dansen van geluk. Dat is ook wat ik nu ga doen
Oud 28-05-2010, 11:15
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Het lijkt net of een duiveltje ons geen leuke dingen gunt.
Gelukkig kunnen we het samen al leuk hebben, ondanks wat ''geshit'' er tussen door.
Naja, dit weekend moet het vast eindelijk goedkomen! Zin in.
Oud 28-05-2010, 12:04
Verwijderd
Hm ben er wel weer even klaar mee. Vond mezelf helemaal niet leuk de afgelopen dagen, maar ik kan en mag ook wel eens chagrijnig zijn. Gelukkig lijkt alles wel weer voorbij. Maar hij deed gister ook zo... eh ja, eigenlijk gewoon stom. Volgens mij heeft ie geen zin in commentaar van iedereen om ons heen. Maar hij mag nu mooi iets van zich laten horen, want ik heb er een beetje genoeg van als ik telkens zo'n reactie krijg
Oud 28-05-2010, 12:33
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Nog steeds rete gefrustreerd, hoewel het niet eens echt aan het relatie gedoe ligt.
Oud 28-05-2010, 12:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ok dan... ik geloof dat ik een date met die gast heb... Na 7 jaar. En 4 jaar jonger te zijn. Waar ben ik weer mee bezig . Maar hey, we kunnen toch ook gewoon afspreken en een gezeliige avond hebben, na al die tijd?
Gewoon doen
Oud 28-05-2010, 15:29
wup
wup is offline
Go Mutant!

ot: Gaat fijn

En wat haat ik mijn werk. Volgende week eens vrij op zaterdag, dus heb al half bedacht dat wij dan eens samen uit konden, leuke avond hebben zonder dat of ik moet werken of hij vroeg eruit moet de volgende dag. Word ik gebeld of ik tóch wil werken, omdat mijn collega naar een concert wil. Ik heb al gezegd dat ik liever niet wil, maar wil ook niet dat hij niet kan gaan omdat ik zo nodig een avondje met mijn gozert wil. Bah
Oud 28-05-2010, 15:38
Verwijderd
ik twijfel tussen mr right en mr right now, haha.
Oud 28-05-2010, 16:50
Verwijderd
Gaat eindelijk weer een beetje goed met mij, Ik ga lekker m'n eigen gangetje.
En hoef me niet druk te maken wat hij nou wel of niet aan het doen was.

Maar soms vind ik het ook moeilijk, we smsen af en toe nog welleens, en bellen.
Ik heb toch steeds de verleiding om hem weer te spreken.

En dat vind ik moeilijk...*Zucht*..
Oud 28-05-2010, 18:43
Verwijderd
Nou als het goed is, komt ie zondagavond, dat is als ie niet iets op de planning had staan wat ie vergat, want hij leeft zonder agenda, hoe bekend . En we hebben ook wat gepraat over 'wat als' in de zin van, wat als er iets gebeurt en van die toestanden. Hij was vooral bezorgd over het feit dat ik geen spijt zou krijgen mocht er iets gebeuren. Ik heb hem gerust gesteld, als er iets gebeurt, dan is dat mijn eigen wens en daar krijg ik nooit spijt van (behalve relaties die tegen me liegen, maar dat is in dit geval niet). En ik zei ook 'stel dat we echt opeens halsoverkop verliefd raken, dan is het maar een uur rijden' Kon ie wel mee lachen, gelukkig.
Oud 28-05-2010, 19:19
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Nou als het goed is, komt ie zondagavond, dat is als ie niet iets op de planning had staan wat ie vergat, want hij leeft zonder agenda, hoe bekend . En we hebben ook wat gepraat over 'wat als' in de zin van, wat als er iets gebeurt en van die toestanden. Hij was vooral bezorgd over het feit dat ik geen spijt zou krijgen mocht er iets gebeuren. Ik heb hem gerust gesteld, als er iets gebeurt, dan is dat mijn eigen wens en daar krijg ik nooit spijt van (behalve relaties die tegen me liegen, maar dat is in dit geval niet). En ik zei ook 'stel dat we echt opeens halsoverkop verliefd raken, dan is het maar een uur rijden' Kon ie wel mee lachen, gelukkig.
Mijn ervaring is dat als je dat soort uitspraken van te voren al gaat doen dat de 'date' zelf heel erg tegenvalt.. Maar ik hoop dat dat bij jou niet zo is
Oud 28-05-2010, 20:40
Verwijderd
Oh maar ik heb geen hoop of verwachtingen, dus...misschien hij wel, maar dat zullen we zien. Het was meer omdat ik over mijn problemen had verteld en hij zoiets had van maar wat als. Wel lief <3.
Oud 28-05-2010, 22:23
Optima
Optima is offline
worst fucking date ever! Naar concert geweest, eerst uurtje met date gekletst maar toen het concert begon ging hij pontificaal voor me staan. Ik heb eerst een uur tegen z'n rug aangekeken toen zijn zus kwam met een vriendin van haar. Toen keek ik niet alleen tegen zijn rug aan, maar ook hoe hij gezellig met zijn zus en haar vriendin aan het dansen was en ik er maar een beetje achter stond te dansen.
Tot overmaat van ramp belde m'n pa dat het bod op het appartement dat we uit hadden gebracht geweigerd was. Ik verdrietig, was het enige wat mijn date kon zeggen: ik zie dat je het moeilijk hebt. JA NOGAL WIEDES!

Wat is het met emotioneel onbereikbare mannen wat me aantrekt...?

maargoed, ik heb mijn "wraak" genomen door na het concert naar mijn jonge jongen te gaan, hem mee naar huis te nemen, nog uren met hem te hebben gekletst/tv gekeken en heerlijk geslapen heb. He grows on me, vooral als ik zijn gezelschap kan vergelijken met de man. De jongen schuift het tenminste niet onder stoelen of banken dat hij me graag wil zien. We spreken makkelijk en spontaan 3 keer per week af, en it's never a dull moment met hem.

Ik moet toch maar afscheid gaan nemen van de man (al voor de tweede keer) want deze gecompliceerde ellende heb ik geen zin in.
Oud 29-05-2010, 10:22
Rysair
Rysair is offline
oke dus ik heb voor t eerst gezoend.. hulde!
Oud 29-05-2010, 11:29
Neko*
Neko* is offline
Het voelt zo rot, het enige wat ik voor haar kan betekenen nu is luisteren en haar laten weten dat ik er ben. Maar ik vind het moeilijk en ik weet ook niet zo goed hoe dat moet. Waarschijnlijk trek ik het me te veel aan, maar bah zeg.. En dan ligt opa ook weer in het ziekenhuis, maakt het allemaal nog fijner. Waar blijft nummer 3?..
Oud 29-05-2010, 14:19
Verwijderd
Pfoe, gisteren op stap met een vriendin die me niet in de steek laat Heel erg tof, alleen werden we lastig gevallen door mannen die we niet zagen zitten en zijn we opgelicht door een handtastelijke barman .

En wat krijg ik de laatste tijd weer veel aandacht . W. is helemaal in de wolken dat ik vanavond op bezoek kom en heeft gsmst dat ie hapjes en red bull voorzien heeft. Hoezo moeite? Dan mijn date met die oude vlam morgen, die me gisteren smste dat ik hem niet aan het plagen was (ik stuurde terug dat ik zelf geplaagd werd door mannen in hawai-shirts...) en dan een Waal uit 1991 die erop staat dat ik vanavond naar zijn wrestling-show kom kijken (maar 25 euro is me iets te duur).
En dan zie ik zelf opeens leuke mensen zoals die hottie op aquatherapie.

Ze hebben wel gelijk dat als je geen moeite ervoor doet, het allemaal veel beter verloopt ^^ Al vraag ik me toch af wat ik bijvoorbeeld met een Waal die 9 jaar jonger is moet .
Oud 29-05-2010, 15:37
metallica
metallica is offline
Hihi, kriebels zijn fijn <3 Ik moet gewoon eerder dingen uitspreken die me dwarszitten, dat zorgt ervoor dat ik me een stuk beter voel en het heeft nog nooit negatieve gevolgen gehad (al ben ik er altijd bang voor). Ik heb gezegd dat het me dwarszit dat ie altijd zo inactief is en nooit zin heeft om iets te gaan doen, dus hij zou er iets meer z'n best voor doen. Het is zo lastig in te schatten of zoiets een karaktertrek is, of iets tijdelijks. Maargoed, komende week vakantie plannen, en damn ik heb er zin in. Schotland we komen eraan! En vanavond naar de verjaardag van een vriend, die we heel lief vinden maar waar we soms een beetje gek van worden. Denk dat ik straks maar muffins voor 'm ga bakken.
Oud 29-05-2010, 17:47
Verwijderd
Jezus, samen met mijn moeder met de vader van m'n ex gaan praten, gaat echt niet goed met haar. Weet niet hoe ik dit moet formuleren, maar ze is echt wanhopig en wil me terug, en dat is het laatste wat ik wil. Komt nogal hard aan voor haar, mja dan komt het maar hard aan, ik kan haar niet voorliegen. Heel jammer dan. Had ze het zelf maar niet uit moeten maken.
Oud 29-05-2010, 18:10
Dott
Dott is offline
Citaat:
Pfoe, gisteren op stap met een vriendin die me niet in de steek laat Heel erg tof, alleen werden we lastig gevallen door mannen die we niet zagen zitten en zijn we opgelicht door een handtastelijke barman .

En wat krijg ik de laatste tijd weer veel aandacht . W. is helemaal in de wolken dat ik vanavond op bezoek kom en heeft gsmst dat ie hapjes en red bull voorzien heeft. Hoezo moeite? Dan mijn date met die oude vlam morgen, die me gisteren smste dat ik hem niet aan het plagen was (ik stuurde terug dat ik zelf geplaagd werd door mannen in hawai-shirts...) en dan een Waal uit 1991 die erop staat dat ik vanavond naar zijn wrestling-show kom kijken (maar 25 euro is me iets te duur).
En dan zie ik zelf opeens leuke mensen zoals die hottie op aquatherapie.

Ze hebben wel gelijk dat als je geen moeite ervoor doet, het allemaal veel beter verloopt ^^ Al vraag ik me toch af wat ik bijvoorbeeld met een Waal die 9 jaar jonger is moet .
Niks, die vent is zelfs 3 jaar jonger dan ik ben dat kan echt niet hoor
Heb trouwens zin in je verjaardag en ik zou zeggen geniet gewoon lekker van de aandacht
Oud 29-05-2010, 18:59
Lente
Lente is offline
hij is er bijna weer en verder baal ik er onzettend van dat mijn half jaartje buitenland bijna afgelopen is. ik wil nog niet naar huis, ga iedereen en het land heel erg missen.
Oud 29-05-2010, 19:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er werkt een heel schattige turk bij mij in de supermarkt. Hij is zeventien en hij heeft eerst zijn havo verkloot en toen zijn vmbo en uiteindelijk heeft hij niveau 2 gedaan en dat legde hij uit als "nou, neem een slimme aap, die puzzels kan maken, en een domme aap. Die domme aap kan nog een diploma halen voor niveau 2."
en nou werkt hij veertien uur per dag in de supermarkt om geld te verdienen zodat hij een HBOstudie kan gaan doen en een gezin kan gaan onderhouden want hij wil dat zijn kinderen later een goed leven hebben en rijk zijn in hun hoofd en hun hart en ik kan vet goeie gesprekken met hem voeren.
Hij vindt klassieke muziek 'vet hard' en hij praat met een zware Z, hij draagt patserkettinkjes en een oorbel en lage broeken (en verder weet ik het niet, verder draagt hij een nettorama-overhemd, maar ik ook ). En hij is vet lief en ik ga hem denk ik op een date vragen
Oud 29-05-2010, 20:00
Verwijderd
Oud 29-05-2010, 23:18
Dott
Dott is offline
Fizzle, ik deel jouw smaak echt niet.. dat zou mijn ergste nachtmerrie zijn maar leuk dat je verder gaat gun het je!

ot: ik mis hem, maar hij moet het hele weekend werken.. en dat weet ik ook.
Heb alleen gewoon een knuffel nodig.
En ik ben geen dokter maar volgens mij zoeken ze bij mn oma totaal op de verkeerde plek naar de oorzaak.
En zij in het ziekenhuis maar zeggen: "Ja, zo kon het ook niet langer"
Maar als mn moeder en ik geen dokter hadden gebeld had ze nu nog rustig thuis gezeten.
Mijn grootouders maken me zo vreselijk kwaad, ze maken hun eigen lichaam kapot door van 10 smorgens tot bedtijd te zuipen alsof hun leven ervanaf hangt, elke dag (ik overdrijf niet). maar ze zien het zelf niet.
En ik mag er niet over beginnen, want dan heb ik het weer gedaan, want ze drinken alleen gezellig.
Ja, maar ondertussen als ik om half 9 langskom na het sporten geen fatsoenlijke zin nederlands meer uit kunnen kramen.
Vind je het dan gek dat je leverwaarden naar de hel zijn.

Sorry.. moest het ff kwijt..
Oud 30-05-2010, 10:06
Akhlys
Akhlys is offline
@dott: Geeft niet hoor, daar is dit topic voor

OT: Strakjes naar tattoo convention in Breda met m'n ex waar ik hopeloos verliefd op ben en heb mezelf voorgenomen om haar te vertellen dat sinds het uit is die vlinders alleen maar erger zijn geworden. Ben benieuwt, volgens mij wordt het een compleet fiasco.
Oud 30-05-2010, 10:13
miekmuis
miekmuis is offline
@ Dott: Mijn oma doet hetzelfde. Heel erg irritant. Kwaad worden dat we nooit bellen, maar als we bellen is ze vervolgens te lam om nog verstaanbaar te zijn. Maar ik vond mijn oma sowieso al een trut. Sterkte met je grootouders.

@ Ahklys: Waarom ga je daar met je ex heen dan? Zijn jullie gewoon vrienden nu? Misschien voelt zij ook wel hetzelfde voor jou

ot: Het voelt een beetje als een zinkend schip. Eergister gepraat en dat is dan wel weer even prettig, maar meteen daarna is het weer terug bij af.
Oud 30-05-2010, 10:43
kita
kita is offline
hmmm t is nu ruim een maand geleden dat ik heel hard gedumpt ben. In de tussentijd heb ik veel leuke dingen gedaan en heb ook alweer een rebound gehad. Het ging ook echt heel goed met me, maar de laatste dagen ben ik alleen maar hard mn best aan het doen om niet in janken uit te barsten. Ik hoef die jongen nooit meer terug, daar ligt het niet aan, maar het doet zo verdomd veel pijn..! 3,5 jaar alles samen gedeeld, wat nu NIKS meer waard is. Ik kan er zo kwaad en verdrietig van worden.. Ik wil zo graag weer verliefd worden op een man die een keer wat voor mij doet
Oud 30-05-2010, 11:16
Optima
Optima is offline
Citaat:
hmmm t is nu ruim een maand geleden dat ik heel hard gedumpt ben. In de tussentijd heb ik veel leuke dingen gedaan en heb ook alweer een rebound gehad. Het ging ook echt heel goed met me, maar de laatste dagen ben ik alleen maar hard mn best aan het doen om niet in janken uit te barsten. Ik hoef die jongen nooit meer terug, daar ligt het niet aan, maar het doet zo verdomd veel pijn..! 3,5 jaar alles samen gedeeld, wat nu NIKS meer waard is. Ik kan er zo kwaad en verdrietig van worden.. Ik wil zo graag weer verliefd worden op een man die een keer wat voor mij doet
ik ken het stadium waar je nu in zit, en soms lijkt het hopeloos en denk je dat je de rest van je leven iedere dag aan het huilen bent. Maar neem maar van mij aan: het neemt af. Ik heb ook eerst afleiding gezocht en daarmee een beetje mijn verdriet weggedrukt, maar het komt als je alleen bent toch weer naar boven. Je moet er even doorheen. En ja, het is pijnlijk om te beseffen dat die 3,5 jaar voor niets lijken te zijn, maar dat is niet zo, en dat weet je stiekem zelf ook wel. Je moet een relatie niet zien als een investering waar je de rest van je leven wat aan hebt, want feit is dat veel relaties stuklopen en de exen dan geen contact meer met elkaar hebben. It's part of life.

Probeer te beseffen dat ondanks je nu midden in het verdriet zit, het echt overgaat.
Sterkte!
Oud 30-05-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Mijn ervaring is dat als je dat soort uitspraken van te voren al gaat doen dat de 'date' zelf heel erg tegenvalt.. Maar ik hoop dat dat bij jou niet zo is
Je hebt ook nog gelijk . Vannacht krijg ik een stel smsjes over dat hij wil komen, maar het toch maar niet gaat doen, omdat hij meer wil. Hij wil het niet, maar als hij er is, wil hij het wel... En hij wil me graag terugzien en zelfs in 1 bed slapen, maar hij denkt dat het beter is van niet...

WTF. Kunnen we dan nooit meer afspreken? Ben ik zo verleidelijk? Is hij bang dat hij weer verliefd wordt op me? Is hij bang dat hij weer in een relatie gesleurd wordt? Is hij bang dat hij zich niet kan beheersen (wat ie in het verleden wel gekund heeft)? En zo waren er vannacht nog een reeks vragen die in me opkwamen. J. heeft me zelfs geknuffeld omdat ie het zielig vond dat ik me daar om 4u 's nachts druk over liep te maken.

Ik volg niet helemaal. Ik wou hem graag zien. Maar ja, als hij zegt dat het beter zo is, dan ga ik niet aan hem lopen trekken van kom dan toch. Ik hoop hem wel op msn te spreken, want ik kan nog steeds leuk met hem praten, al verschillen we zoveel in leeftijd en interesses.

En dan zegt J. dat W. verliefd op me is. Nou ja, crush had ik wel verwacht, maar verliefd? Ik hoop dat dat niet de boel gaat bemoeilijken, want ik wil geen 2 goeie vrienden kwijt.
Oud 30-05-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Niks, die vent is zelfs 3 jaar jonger dan ik ben dat kan echt niet hoor
Heb trouwens zin in je verjaardag en ik zou zeggen geniet gewoon lekker van de aandacht
Ik was er ook niks mee van plan Maar ik heb wel zo iets van hoe idioot is het lot... Neem ik me voor alleen nog naar ouderen te kijken, smijten ze me zoiets op mijn pad.

En ik heb ook zin in mijn verjaardag ^^ Kunnen we fijn irl wat kletsen!

En klote van je grootouders. Maar hebben ze niks anders te doen? Ik kan me wel voorstellen dat als je achter de geraniums gekluisterd zit dat je gaat zuipen...
Oud 30-05-2010, 13:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, ik deel jouw smaak echt niet.. dat zou mijn ergste nachtmerrie zijn maar leuk dat je verder gaat gun het je!
Ja dat is het grappige, ik val altijd op mannen die in alles superieur zijn aan me, en juist heel erg niet op dit type, maar misschien trekt het daarom wel, het is heel nieuw en interessant.

Citaat:
ot: ik mis hem, maar hij moet het hele weekend werken.. en dat weet ik ook.
Heb alleen gewoon een knuffel nodig.
En ik ben geen dokter maar volgens mij zoeken ze bij mn oma totaal op de verkeerde plek naar de oorzaak.
En zij in het ziekenhuis maar zeggen: "Ja, zo kon het ook niet langer"
Maar als mn moeder en ik geen dokter hadden gebeld had ze nu nog rustig thuis gezeten.
Mijn grootouders maken me zo vreselijk kwaad, ze maken hun eigen lichaam kapot door van 10 smorgens tot bedtijd te zuipen alsof hun leven ervanaf hangt, elke dag (ik overdrijf niet). maar ze zien het zelf niet.
En ik mag er niet over beginnen, want dan heb ik het weer gedaan, want ze drinken alleen gezellig.
Ja, maar ondertussen als ik om half 9 langskom na het sporten geen fatsoenlijke zin nederlands meer uit kunnen kramen.
Vind je het dan gek dat je leverwaarden naar de hel zijn.

Sorry.. moest het ff kwijt..
Oh pf, en die dokters kijken zeker alleen naar die lever in plaats van naar hun drinkgedrag? Wat ontzettend frustrerend voor je. Sterkte!
Oud 30-05-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
ik ken het stadium waar je nu in zit, en soms lijkt het hopeloos en denk je dat je de rest van je leven iedere dag aan het huilen bent. Maar neem maar van mij aan: het neemt af. Ik heb ook eerst afleiding gezocht en daarmee een beetje mijn verdriet weggedrukt, maar het komt als je alleen bent toch weer naar boven. Je moet er even doorheen. En ja, het is pijnlijk om te beseffen dat die 3,5 jaar voor niets lijken te zijn, maar dat is niet zo, en dat weet je stiekem zelf ook wel. Je moet een relatie niet zien als een investering waar je de rest van je leven wat aan hebt, want feit is dat veel relaties stuklopen en de exen dan geen contact meer met elkaar hebben. It's part of life.

Probeer te beseffen dat ondanks je nu midden in het verdriet zit, het echt overgaat.
Sterkte!
Nou ja zelfs al gaat het uit en heb je geen contact meer, dan nog was het toch wel een investering waar je de rest van je leven aan hebt? Je gaatg mij niet vertellen dat je die 3,5 jaar niks leuks hebt meegemaakt. Of dat je niks geleerd hebt. Dan had je 'm zelf toch na 3,5 weken al gedumpt? Als het tijdens die 3,5 jaar de moeite waard was, dan is het nooit een verspilling geweest. Op dat moment was het goed en nu is het voorbij en dat is beter, want voor je toekomst wil je toch iets anders.
Oud 30-05-2010, 13:44
Dott
Dott is offline
Citaat:

Oh pf, en die dokters kijken zeker alleen naar die lever in plaats van naar hun drinkgedrag? Wat ontzettend frustrerend voor je. Sterkte!
Ze kijken in dr buik, bij de maag/darmen, terwijl daar het probleem in onze ogen niet zit.
Maar ja, wij zijn geen dokters natuurlijk..
Oud 30-05-2010, 13:51
ST*R
ST*R is offline
^ eens met freyja

jongetje sliep laatst bij me en dat was leuk! hij is eigenlijk best wel leuk/sexy/gezellig en super lief. dit weekend is hij weg maar ws zie ik m deze week weer!
Oud 30-05-2010, 15:39
Verwijderd
FUCK en ik had zo'n zin in knuffelen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten