Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2010, 16:04
Sade
Sade is offline
Ik ga het klooster maar in, denk ik. Daar weten ze vast wel een maniertje hoe om te gaan met verleiding, verzoeking, overspel en dat soort bijbelse zaken.
Oud 30-05-2010, 16:06
Optima
Optima is offline
volgens mij heb ik verkering, of een relatie of...hoe noem je het als je met elkaar date maar wel hebt afgesproken dat je in de tussentijd geen anderen date? Exclusief daten?

Och, het was wel schattig toen hij zei dat hij het niet leuk zou vinden als ik nog met andere mannen zou gaan. Tuurlijk wel even de bal teruggekaatst en dat schrok hem niet af.
Oud 30-05-2010, 16:36
Dott
Dott is offline
In america is dat volgens mij gewoon Daten, de fase voor een relatie? dacht ik?
Anyhoe, leuk

Vanavond een vriend op bezoek, als ik daar zin in heb
Oud 30-05-2010, 16:38
Verwijderd
Jaja Dott, een vriend ja hihi

Maar omg. Wat moet ik nou?
Oud 30-05-2010, 16:49
Fosca
Fosca is offline
Vijf jaar geleden (ik 16, hij 21) werd ik heel erg verliefd op een jongen. We hebben ongeveer een half jaar om elkaar heen gedraaid en uiteindelijk ongeveer twee weken gedate en gezoend en meer (voor mij de eerste keer.) Ik was helemaal verliefd en hij had 'bindingsangst' wat hij even vergeten was mij te vertellen. Na die twee weken liet hij mij weten mij niet meer te hoeven zien door niks meer van zich te laten horen. Vreselijk liefdesverdriet van mijn kant, vooral omdat hij twee weken later een nieuw vriendinnetje had. Die hij overigens ook na twee maanden dumpte.

Na ongeveer 8 maanden hebben we het contact hersteld en zijn we vrienden gebleven. Eerlijk gezegd van mijn kant alleen omdat er nog gevoelens in het spel waren. Sindsdien zijn we vrienden maar hij blijft altijd hetzelfde effect op mij hebben. Hij weet dat en speelt er graag in mee. Met hem afspreken betekende altijd dagen zenuwachtig en na afloop altijd huilen in bed want hij gaf me nooit wat ik van hem wilde. Toch hadden we het leuk samen en was de vriendschap me veel waard. Ongeveer een half jaar geleden stopte de interesse van zijn kant. Hij liet nauwelijks iets van zich horen en wachtte weken met het antwoorden op mijn berichten. Vorige week kreeg ik eindelijk antwoord op een smsje van mij of hij samen naar een voorstelling wilde. Ik helemaal blij, totdat bleek dat hij mij alleen gesmst had omdat hij mij persoonlijk wilde vertellen dat hij aan het daten was met een collega van mij. Iets wat ik uiteraard allang van haar wist.

Hele lange aanloop naar wat ik kwijt wil: ik heb hem vandaag laten weten dat ik stop met onze vriendschap na vijf jaar
Oud 30-05-2010, 16:50
ST*R
ST*R is offline
@ optima: leuk! is dat nu met die jonge? hoe oud is hij eigenlijk?
@ mutant: ik snap het bij jou even niet meer, gaat het nu over die jonge jongen (ook al!) die had afgezegd?
Oud 30-05-2010, 16:52
Verwijderd
Goed van je...

Ik heb uiteindelijk ook maar een sms naar die date die niet doorgaat gestuurd, want ik wil toch énige opheldering. Als ie nu niet antwoord, tja dan is het vergeefse moeite dat ik terug contact met hem zocht, want ik heb hem altijd graag gemogen...
Oud 30-05-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
@ optima: leuk! is dat nu met die jonge? hoe oud is hij eigenlijk?
@ mutant: ik snap het bij jou even niet meer, gaat het nu over die jonge jongen (ook al!) die had afgezegd?
Ja dus, maar ik zit met zoveel vragen, ik begrijp het gewoon niet. Vooral omdat je na pakweg 6 jaar en 30 kilo later (in mijn geval) kunt zeggen: ja ik wil meer, maar dat wil ik niet, dus doe maar niet. Hoe kun je oordelen in zo'n geval terwijl je elkaar nog niet gesproken hebt? Tenzij zijn oude vrienden op hem ingepraat hebben, maar ik dacht niet dat hij daar nog mee omging...

Ik zit er maar mee
Oud 30-05-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ja dus, maar ik zit met zoveel vragen, ik begrijp het gewoon niet. Vooral omdat je na pakweg 6 jaar en 30 kilo later (in mijn geval) kunt zeggen: ja ik wil meer, maar dat wil ik niet, dus doe maar niet. Hoe kun je oordelen in zo'n geval terwijl je elkaar nog niet gesproken hebt? Tenzij zijn oude vrienden op hem ingepraat hebben, maar ik dacht niet dat hij daar nog mee omging...

Ik zit er maar mee
dat kun je niet en daarom is het een beetje aandachtvragerij.. gok zomaar dat hij geen gigantische ladiesman is en nu ineens ergens een opening ziet, maar tegelijkertijd ook niet durft
Oud 30-05-2010, 17:00
Verwijderd
dat zou kunnen... maar zo ken ik hem niet, maar ok, dat is alweer7 jaar geleden, dus ik weet het niet. Iig, ik wil antwoord en als ik dat niet krijg, dan heb ik weer maar eens vergeefse moeite gestoken in een man. Dat went wel
Oud 30-05-2010, 17:22
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Je hebt ook nog gelijk . Vannacht krijg ik een stel smsjes over dat hij wil komen, maar het toch maar niet gaat doen, omdat hij meer wil. Hij wil het niet, maar als hij er is, wil hij het wel... En hij wil me graag terugzien en zelfs in 1 bed slapen, maar hij denkt dat het beter is van niet...

WTF. Kunnen we dan nooit meer afspreken? Ben ik zo verleidelijk? Is hij bang dat hij weer verliefd wordt op me? Is hij bang dat hij weer in een relatie gesleurd wordt? Is hij bang dat hij zich niet kan beheersen (wat ie in het verleden wel gekund heeft)? En zo waren er vannacht nog een reeks vragen die in me opkwamen. J. heeft me zelfs geknuffeld omdat ie het zielig vond dat ik me daar om 4u 's nachts druk over liep te maken.

Ik volg niet helemaal. Ik wou hem graag zien. Maar ja, als hij zegt dat het beter zo is, dan ga ik niet aan hem lopen trekken van kom dan toch. Ik hoop hem wel op msn te spreken, want ik kan nog steeds leuk met hem praten, al verschillen we zoveel in leeftijd en interesses.

En dan zegt J. dat W. verliefd op me is. Nou ja, crush had ik wel verwacht, maar verliefd? Ik hoop dat dat niet de boel gaat bemoeilijken, want ik wil geen 2 goeie vrienden kwijt.
Niet altijd fijn om gelijk te hebben Maar vergeet die gast, wat een sukkel
Oud 30-05-2010, 17:45
Verwijderd
IK heb hem dus een allerlaatste sms gestuurd, zo van als je mij niet wil spreken, zeg hetdan eerlijk. En nu ben ik al met een ander aan het chatten die me opvrolijkt Gaat goed. Maar zo hoort het!
Oud 30-05-2010, 18:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
Jaja Dott, een vriend ja hihi

Maar omg. Wat moet ik nou?
Ja wat nou, ik ben bezet hoor
En ik doe niet aan vreemdgaan.. dus en en en mijn vriendje is de leukste.
Dus.
Zo.
Wil jij hem?
Oud 30-05-2010, 19:18
Verwijderd
Je zei het toch al: strik errond en de 10e meenemen, dan was je klaar. Ik daag je uit!
Oud 30-05-2010, 19:44
Neko*
Neko* is offline
Ik kan wel janken. Gadverdamme, ik wil dit helemaal niet zo.
Oud 30-05-2010, 19:51
Akhlys
Akhlys is offline
Toch maar niet gezegd wat ik voor haar voel vandaag... Ben van mening dat het compleet nutteloos is, dat het sowieso niet verstandig is om het te zeggen (stel dat ik een daarmee een goeie vriendschap verpest) en ik krijg niet het idee dat het wederzijds is. Misschien is het maar gewoon beter dat ik een tijdje single blijf. Ik kan me op dit moment ook niet echt een leven met iemand anders voorstellen, alleen met haar, maar dat gaat niet werken.
Oud 30-05-2010, 20:07
Verwijderd
@ Mutant Kan het niet zijn dat hij a) misschien zich bedacht heeft en toch niet zo veel zin had in dat hoteldebotel stel nou dat gedoe of b) jou niet zo goed kon peilen in wat je nou werkelijk wilde van deze date en bang was dat hij je puntje bij paaltje teleur moest stellen of niet aan die verwachting zou kunnen voldoen?

Ik beide gevallen is afzeggen de makkelijke weg.
Ik ben het met GK eens dat het vaak niet slim is om de verwachtingen van een date vooraf heel erg de hoogte in te praten. Dan kan het alleen maar tegenvallen.
Oud 30-05-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
IK heb hem dus een allerlaatste sms gestuurd, zo van als je mij niet wil spreken, zeg hetdan eerlijk. En nu ben ik al met een ander aan het chatten die me opvrolijkt Gaat goed. Maar zo hoort het!
En hop! Alweer naar de volgende. Tsjonge.
Oud 30-05-2010, 20:56
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik voel me heel veilig en gelukkig als ik bij hem ben, maar ik mis hem niet verschrikkelijk als ik dat niet ben. En hoewel ik eerst dacht dat ik ultiem gelukkig en trots zou zijn als hij een relatie met mij zou hebben, twijfel ik daar nu aan. Is dat überhaupt iets wat ik wil? En ben ik verliefd op hem of is het gewoon het gelukkige gevoel dat me kriebels geeft? Ik weet het allemaal niet en ik weet niet eens wanneer ik hem weer zie. STOM.
Oud 30-05-2010, 21:08
indigo
indigo is offline
Sipsipsip. Het is suf dat hij wel midden in de nacht naar me toe komt fietsen, maar dan niet de spullen meeneemt die hij nodig heeft om een écht nachtje te blijven slapen. Jammerdebammer . Nouja we hebben nog even fijn geknuffeld en morgen zie ik hem weer, dus ik mag niet zeuren.
Oud 30-05-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
En hop! Alweer naar de volgende. Tsjonge.
Hey, ik ben nu niet eens op zoek. En ze vliegen als gebraden kippetjes rond . Ik wil gewoon wat lol hebben. Niet eens in bed ofzo...

En ik heb helemaal niet hoteldebotel gedaan, dacht ik. Hij was zelf over dat stel nou begonnen. Gewoon wat geplaagd en hij heeft daarop gereageerd. Ook allemaal om wat te lachen, dacht ik. Hij was diegene die ermee kwam dat hij meer zou willen op bepaalde gebieden en dat niet wou en dus maar afzegt.
Oud 31-05-2010, 15:54
wup
wup is offline
[QUOTE=Optima;30539884]volgens mij heb ik verkering, of een relatie of...hoe noem je het als je met elkaar date maar wel hebt afgesproken dat je in de tussentijd geen anderen date? Exclusief daten?

Ik noem het ´iemand zien´.

@ Fosca: Gek eigenlijk, dat je relaties wel uitmaakt en dat het bij vriendschap vaak niet zo werkt. Ik denk dat je er wel goed aan doet.. Al is het wel lastig denk ik. Heb zo vaak tegen de ouwe gezegd dat ik niets meer met hem wilde aan vriendschap, maar uiteindelijk komt het steeds terug. Sterkte, want dit is vast bagger.

ot: Misschien moet ik hem maar dumpen, want ik heb hier zo weinig meer te vertellen. Zaterdagnacht sliep ik bij hem, maar hij was naar een feestje. Komt ie midden in de nacht half dronken thuis met een enoooorme ballon, die hij voor me had gejat <3 Werd wakker van het lawaai, want het ding paste niet door de deur 2 minuten later knapte die zomaar
Oud 31-05-2010, 18:41
Verwijderd
@ Wup, geweldig dat soort dingen
Oud 31-05-2010, 20:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben eigenlijk boos op hem. Dit is voor ons allebei de laatste zomer op de grens van volwassen moeten zijn voordat we naar de universiteit gaan en ik neem het hem kwalijk dat hij het idee heeft dat hij geen keus heeft in hoe hij die tijd besteedt. Hij kiest ervoor om te gaan werken de hele maand juni en wilde eerst in juli eerder terugkomen van zijn familievakantie in Turkije zodat hij niet zonder me zit voor 5 weken lang. Gister wilde hij dat overleggen met zijn ouders en dat ging niet echt dus komt het erop neer dat hij zich erbij neerlegt dat hij gewoon 5 weken van me weg is. Op zich 5 weken overleven we heus wel, maar ik vind het teleurstellend dat hij ze niet heeft weten te overtuigen hoe belangrijk hij me vindt. Zijn vader zette een meisjesstemmetje op en zei iets van 'Oh ik mis mijn vriendin zo erg!' en daarmee is hij overtuigd dat niet zonder je vriendin kunnen iets beschamends is en lijkt vastbeslotener om het tegendeel te bewijzen en dat hij wel zonder me kan. Zo wilde hij gister niet langskomen omdat dat 'bewijs voor zijn vader zou zijn'.
Vervolgens vertelde hij dat hij maar iets van 10 smsjes zou kunnen sturen omdat dat zo duur is, daar werd ik boos om want om 5 weken van me weg te zijn moet hij er wel wat voor over hebben, dan koopt hij maar meer beltegoed. Toen zei hij, ja daar gaat mijn salaris (wat hij verdient met de vakantiebaan waardoor hij in juni ook relatief weinig tijd voor mij heeft). Waar verdient hij dat geld dan voor? Hij bedoelde het niet zo maar het klonk heel lullig in mijn oren. Hij zei daarna iets als dat hij naar me toe zou kruipen als het moest en dat vond ik helemaal stom want het is zojuist gebleken dat hij niet zo veel geld aan beltegoed voor me uit wil geven en hij al eerder me het idee geeft een hele zomer bij me te kunnen zijn en dat vervolgens niet waar weet te maken. Klinkt lief allemaal maar daar kan ik niet zo veel mee.
Ik ben al een half uur aan het van me afschrijven maar ik voel me er niet beter over. Morgen zie ik hem weer en ga ik het allemaal tegen hem vertellen. En proberen niet af te dwalen en weer lief te gaan lopen doen omdat hij zo sip kan kijken. Ik wil het uit m'n hoofd hebben. Ik ben alleen bang dat ik hem niet weet te overtuigen dat hij altijd wel een keus heeft, en hij blijft denken dat hij dat niet heeft en altijd moet werken en verantwoordelijk doen en ik dus altijd benadeeld wordt. Dat zou ik burgerlijk van hem vinden, en daar houd ik niet van.
Maar misschien doe ik wel overdreven en ben ik een idiote idealist. Ik weet het niet.

tl;dr:
Oud 31-05-2010, 20:46
justhanna
justhanna is offline
Tussen mij en m'n vriend is het momenteel soms wel erg lastig, ook meer ruzies om kleine dingen maar bij mij is dat ook wel te verklaren omdat ik enorm ontregelt word de laatste tijd. Gelukkig blijven we wel praten, dat scheelt een hoop. Vervelende is wel dat hij alles maar probeert te rationaliseren en uit te leggen, terwijl ik daar soms gewoon niet de behoefte aan heb. Het is toch niet raar, dat ik soms geen uitleg wil over waarom iemand bepaalde keuzes maakt, maar dat ik gewoon ff boos wil zijn?
Oud 31-05-2010, 23:09
Akhlys
Akhlys is offline
@Cherry: Wat een klote situatie, vind dat je niet overdrijft. Maar ik denk dat je als je op een rustige manier verteld hoe jij je voelt en dat met goede argumenten kan onderbouwen, dat hij wel bij draait

@justhanna: Als je boos bent ga je dingen in een ander perspectief zien, ik denk dat je vriend, door dingen uit te leggen, probeert te zorgen dat je weer rustig wordt. Ook al zit je niet op die uitleg te wachten Ik doe dat zelf ook as you can see En als je daar echt geen behoefte aan hebt, dan kan je dat lijkt mij ook gewoon tegen hem zeggen.

OT: Ik heb het allemaal compleet opgegeven. Ik heb haar niet verteld wat ik voor haar voel, omdat ik het idee kreeg dat het toch niet wederzijds was. Hoewel ik nog wel heel verliefd ben op haar, denk ik gewoon niet dat het gaat werken. Maar ja, in de zomervakantie verhuizen naar Barneveld en lekker rustig aan doen. Ik zie wel wat er daar op m'n pad komt. Ik ga in ieder geval niet meer zoeken, ben ook niet van plan er überhaupt nog echt moeite voor te gaan doen. Moeite doen heeft het afgelopen jaar alleen maar negatieve effecten gehad.
Oud 31-05-2010, 23:09
Dott
Dott is offline
hij is lief (L)
Oud 31-05-2010, 23:31
Optima
Optima is offline
Citaat:

Ik noem het ´iemand zien´.
jippiee, ik " zie iemand"

hmm, maar deze week zie ik hem even niet. Hij heeft een belangrijk tentamen, ik heb achterstallig nakijkwerk dat ik heb laten liggen omdat we elkaar de laatste tijd zoveel hebben gezien. Maar nu maken we elkaar helemaal gek op msn en kom ik nog niet aan mijn werk toe! En 's nachts begint het hele sms circus, dus slapen zit er ook niet echt in.
Oud 01-06-2010, 00:33
Signy
Signy is offline
Citaat:
Maar nu maken we elkaar helemaal gek op msn en kom ik nog niet aan mijn werk toe! En 's nachts begint het hele sms circus, dus slapen zit er ook niet echt in.
Oud 01-06-2010, 10:25
Dott
Dott is offline
Hmm, ons weekendje weg moet voorlopig maar even in de ijskast.. we zijn allebei zo druk en ik wil het liever niet in de zomervakantie doen omdat ik dan een paar weken flink wil verdienen.
Ach ja, misschien dat wat extra geld opzij zetten om later in het jaar een weekje weg te gaan
Oud 01-06-2010, 11:53
ST*R
ST*R is offline
Vanavond zie ik ´m weer
Niet echt relationeel, maar ik moet echt even meer studeren zodat ik binnenkort kan afstuderen!! Ik doe echt veeeeel te weinig..
Oud 01-06-2010, 11:56
tuttebel
tuttebel is offline
ik mis heeeeem! maar we hebben wel iets leuks afgesproken. volgend jaar gaan we 1 week voordat de andere 2 jongens komen, al samen in ons nieuwe huis wonen. naar de ikea, en alles inrichten enzo, en gewoon even met zn tweeen een huis hebben.
Oud 01-06-2010, 12:01
I C U
I C U is offline
Gisteren naar SATC 2 geweest, leuke film! Veel beter dan de eerste en de zaal was ook leuk: iedereen leefde mee enzo, super grappig. Wel jammer dat ik heb dan eigenlijk de hele avond niet zie, maar ja, hij blijft dan wel weer op totdat ik thuis ben <3
Oud 01-06-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ben eigenlijk boos op hem. Dit is voor ons allebei de laatste zomer op de grens van volwassen moeten zijn voordat we naar de universiteit gaan en ik neem het hem kwalijk dat hij het idee heeft dat hij geen keus heeft in hoe hij die tijd besteedt. Hij kiest ervoor om te gaan werken de hele maand juni en wilde eerst in juli eerder terugkomen van zijn familievakantie in Turkije zodat hij niet zonder me zit voor 5 weken lang. Gister wilde hij dat overleggen met zijn ouders en dat ging niet echt dus komt het erop neer dat hij zich erbij neerlegt dat hij gewoon 5 weken van me weg is. Op zich 5 weken overleven we heus wel, maar ik vind het teleurstellend dat hij ze niet heeft weten te overtuigen hoe belangrijk hij me vindt. Zijn vader zette een meisjesstemmetje op en zei iets van 'Oh ik mis mijn vriendin zo erg!' en daarmee is hij overtuigd dat niet zonder je vriendin kunnen iets beschamends is en lijkt vastbeslotener om het tegendeel te bewijzen en dat hij wel zonder me kan. Zo wilde hij gister niet langskomen omdat dat 'bewijs voor zijn vader zou zijn'.
Vervolgens vertelde hij dat hij maar iets van 10 smsjes zou kunnen sturen omdat dat zo duur is, daar werd ik boos om want om 5 weken van me weg te zijn moet hij er wel wat voor over hebben, dan koopt hij maar meer beltegoed. Toen zei hij, ja daar gaat mijn salaris (wat hij verdient met de vakantiebaan waardoor hij in juni ook relatief weinig tijd voor mij heeft). Waar verdient hij dat geld dan voor? Hij bedoelde het niet zo maar het klonk heel lullig in mijn oren. Hij zei daarna iets als dat hij naar me toe zou kruipen als het moest en dat vond ik helemaal stom want het is zojuist gebleken dat hij niet zo veel geld aan beltegoed voor me uit wil geven en hij al eerder me het idee geeft een hele zomer bij me te kunnen zijn en dat vervolgens niet waar weet te maken. Klinkt lief allemaal maar daar kan ik niet zo veel mee.
Ik ben al een half uur aan het van me afschrijven maar ik voel me er niet beter over. Morgen zie ik hem weer en ga ik het allemaal tegen hem vertellen. En proberen niet af te dwalen en weer lief te gaan lopen doen omdat hij zo sip kan kijken. Ik wil het uit m'n hoofd hebben. Ik ben alleen bang dat ik hem niet weet te overtuigen dat hij altijd wel een keus heeft, en hij blijft denken dat hij dat niet heeft en altijd moet werken en verantwoordelijk doen en ik dus altijd benadeeld wordt. Dat zou ik burgerlijk van hem vinden, en daar houd ik niet van.
Maar misschien doe ik wel overdreven en ben ik een idiote idealist. Ik weet het niet.

tl;dr:
Ah man dat is ook stom, ja ik zou naar je kruipen als het moest, maar ik zou er niet mijn ouders voor trotseren of er geld aan uitgeven Ja ga dan maar kruipen ja, muts. Volgens mij mag hij dat flink gaan showen dan hoor, ik zou me hier ook wild aan ergeren En het is heus niet dat je niet zonder hem kan maar als hij beweert er zo veel voor over te hebben, dan mag hij dat toch tenminste ook laten zien. Zo!
Oud 01-06-2010, 13:31
Volk
Volk is offline
Citaat:

tl;dr:
Laat die jongen toch lekker lang op vakantie gaan. Jullie wonen altijd al in hetzelfde land, wat maken die paar weekjes nou uit. Vind je echt dat hij er een probleem van moet maken bij zijn ouders en dat hij je continu moet sms-en? Je hoeft toch niet altijd bij elkaar te zijn en altijd contact te hebben? Ik snap dat het voelt als het afsluiten van een bepaalde periode en het beginnen van een nieuwe, maar volgend jaar is er weer een zomervakantie en misschien kunnen jullie dan allebei sparen om samen op vakantie te gaan. Ik vind het zelf altijd een beetje belachelijk om op vakantie te gaan en dan alsnog veel contact te hebben met het thuisland. Hij houdt hierdoor echt niet minder van je. Hij zal alleen een fijnere vakantie hebben omdat hij niet hoeft te stressen over geld en of hij zijn vriendin wel genoeg smst, hij krijgt ook geen gedoe met zijn ouders. Wees blij voor hem dat hij op vakantie gaat en wacht lekker af tot hij terug is om te horen hoe geweldig het was.

Ik zal er even bij zetten dat dit mijn mening is en hoe ik hiernaar kijk. Het komt misschien bevelend over, maar zo praat ik nou eenmaal en je moet natuurlijk zelf doen wat je wilt.
Oud 01-06-2010, 17:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hihi
Ik was niet zozeer boos omdat hij 4 weken wegging want dat had hij al eerder gezegd, ik vond het eerder vervelend dat hij me eerst het idee gaf lekker lang niks te hoeven doen en vervolgens gaat werken en 4 weken op vakantie gaat, waarna hij zegt dat hij wel eerder terug kan komen om me te zien en daar uiteindelijk ook niet echt wat van waarmaakt. Ik kan best een paar weekjes zonder hem, maar liever niet zeg maar. Maar ik vind het wel belangrijk om ook contact te onderhouden als hij weg is. Ik heb nooit eerder een vriendje gehad en dus ook niet eerder meegemaakt dat hij lang wegblijft en hoe erg ik zijn smsjes zou missen, misschien ben ik zelf ook wel heel druk. Maar ik krijg graag smsjes van hem. Wat Freya idd zegt, soms lijkt hij heel veel voor me over te hebben maar andere keren dan komt er niets van terecht zeg maar. Dat vond ik een beetje ergerlijk. Hoewel ik wel weet dat hij zijn bandoptreden af ging zeggen om naar mijn toneelstuk te komen kijken, dus het is niet alsof hij nooit iets voor me over heeft.

Ik heb het er met hem over gehad, hij bedacht zich dat hij nogal opgefokt was die avond dus niet nadacht over wat hij zei en hoe dat op mij overkwam. Hij gaat proberen met zijn vader te overleggen over hoeveel hij gaat werken deze maand (hij blijkt het werk echt niet leuk te vinden) maar die vakantie staat wel ongeveer vast. Maar het is lastig dat er geen 100% duidelijkheid is, hij bleef maar zeggen dat hij dat werk echt niet wilde blijven doen, waarna ik wilde weten wat voor effecten dat op korte termijn zou hebben, dat heb ik echt uit hem moeten slepen ongeveer. Nouja. Het is even proberen enzo maar we komen er wel uit.
Oud 01-06-2010, 17:37
*flawless*
*flawless* is offline
Ik vind het zo leuk dat we na 1 heel jaar van twijfelen nu eindelijk de goede richting op lijken te gaan
Oud 01-06-2010, 18:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ cherry springs: misschien zeg ik iets heel stoms hoor maar kan je niet (hoeft niet eens die volle vier weken) met hem mee op vakantie? Of wil je dat gewoon niet?

Ik kan het me wel voorstellen hoor. Mijn vriend gaat volgende week voor twee weken op studiereis naar Maleisië en ik denk niet dat ik dan veel van hem hoor. We hebben geen idee of hij vanaf daar kan smsen naar Nederland (en hoe duur dat is), msn komt hij waarschijnlijk niet aan toe en het is sowieso de vraag of hij regelmatig op internet kan. Ik heb m'n weken maar volgepland met andere leuke dingen in de hoop dat ik hem niet al te veel mis.

@ wup: ow, dat komt me zo bekend voor (van die ballon) Mijn vriend is een keer met vrienden naar zo'n centrum gegaan waar toen een tienerdisco was toen we met vrienden (stelletjes) een weekendje weg waren in zo'n centerparcs achtig iets en toen heeft ie daar stomdronken allemaal van die pluche beestjes uit een kapotte graaiautomaat gehaald voor me, waar ie toen mee thuiskwam En die beesten zijn nog lelijk ook
Oud 01-06-2010, 18:48
wup
wup is offline
Tis dat we nog maar net samen zijn, maar anders trok ik bij hem in. Dit heen en weer gesjouw, ben ik nu al zat.
Hij gaat straks sporten, bij mij om de hoek. Dus hij zou daarna misschien hier komen, maar nu gaat ie toch voetbal kijken met vrinden. En nu wil ik best leuk ook voetbal kijken, maar gatver, kan ik alle troep weer daarheen verhuizen terwijl ik het vanmiddag net weer hierheen gebracht heb. En oefenwedstrijden zijn mega suf natuurlijk. Maar volgens mij ben ik gewoon wat chagrijnig.

Weet trouwens dat ik me aanstel en dat er hier mensen zijn die duizend kilometer uit elkaar wonen. Maar ik vind dit ook naar.
Oud 01-06-2010, 18:49
wup
wup is offline
Citaat:
@ wup: ow, dat komt me zo bekend voor (van die ballon) Mijn vriend is een keer met vrienden naar zo'n centrum gegaan waar toen een tienerdisco was toen we met vrienden (stelletjes) een weekendje weg waren in zo'n centerparcs achtig iets en toen heeft ie daar stomdronken allemaal van die pluche beestjes uit een kapotte graaiautomaat gehaald voor me, waar ie toen mee thuiskwam En die beesten zijn nog lelijk ook
Hahah, dat is gewoon nog veel erger!
Oud 01-06-2010, 18:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
^^ Kan je niet gewoon wat spullen standaard bij hem neerleggen. Mijn vriend en ik wonen 25 kilometer uit elkaar, ik werk in het midden dus slaap regelmatig bij hem of thuis, wisselt heel erg. Ik heb gewoon standaard twee pyjama's bij hem liggen (die zijn moeder dan ook voor me wast), tandenborstel, medicijnen, etc. Tandpasta, douchespul, shampoo, handdoeken pak ik gewoon bij hun. M'n vriend heeft hier ook ondergoed, sokken en kleding liggen. Dat heb ik niet maar zou je ook nog kunnen doen als je dat fijn vind. Scheelt je een hoop gesleep en dan kan je ook makkelijker onverwacht langsgaan.
Oud 01-06-2010, 18:57
wup
wup is offline
Ja, dat heb ik al ( make up, douche spul, pil, ondergoed ), maar moet veel met school bezig, dus moet steeds ene laptop en boeken meeslepen. En daar heb iik helaas geen 2 van. Ik stel me ook aan, want het past makkelijk in 1 tas. En stiekem wil ik graag wat meer bij mij zijn, omdat ik mijn huisje nou eenmaal fijn vind en van mij is. Maar hij woont vlakbij het station en centrum, dus ik snap ook wel dat dat makkelijker is, maar toch.
Oud 01-06-2010, 19:01
Verwijderd
Ah dat ken ik Wup, ik sjouw dus elke week mijn klimspullen en hardloopschoenen mee (en gebruik ze de helft van de tijd niet) en als ik schoolspullen mee moet, zijn het ook nog eens dummy's en tekenspullen dus dat tikt ook nogal aan, vaak ook een tekenmap bij me en altijd zo'n backpack ipv een kleine rugzak. Mensen denken dat ik continu op reis ga geloof ik
Oud 01-06-2010, 19:51
indigo
indigo is offline
Pff, inderdaad, dat stomme heen- en weergereis. Ik had het al toen ik alleen in 't weekend naar m'n ouders ging (en nog geen vriendje had), nu ben ik echt op drie verschillende locaties de hele tijd . Zwaar vermoeiend. Vriendje komt nu gelukkig veel bij mij (echt superfijn, want ik kan het echt niet hebben met coschappen en alles om ook nog heen en weer te reizen) en wij hebben idd ook bij elkaar een paar spulletjes staan. Maar nu, na bijna 2 jaar, heb ik er toch wel genoeg van. Dus ik wil zo graag een eigen huisje met hem... maar ik woon geloof ik niet in de goede stad .
Oud 01-06-2010, 20:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben het ook wel een beetje zat aan het worden hoor. Heb nu drie jaar met m'n vriend waarin ik heen en weer reis, daarvoor 3 jaar een vorige relatie en m'n ouders zijn gescheiden toen ik 14 was en sindsdien bivakkeer ik al overal en nergens. Pak m'n tas en toilettas ook eigenlijk nooit meer helemaal uit, ik vul alleen aan (en pak thuis wel spullen uit m'n tas als ik ze nodig heb ) Het scheelt wel dat ik niet meer studeer dus geen studiespullen meer mee moet maar m'n laptop gaat wel vaak nog mee.
Oud 01-06-2010, 20:54
Verwijderd
Ik ben best tevreden op het moment geloof ik. Ondanks dat die date niet doorging. En ondanks wat wanhopige mensen om me heen. Maar het feit dat ik daar niet op inga, lijkt te bevestigen dat ik tevreden ben . Ik denk dat het vooral voortkomt uit het feit dat ik nu eindelijk vrienden heb hier .
Oud 01-06-2010, 22:27
groovy
groovy is offline
Oh ik herken het ook, reis vaak 1 keer per week 140 km heen en 140 km terug naar mijn vriendje, of hij naar mij. Ik pak mijn toilettas ook nooit helemaal uit, ook thuis leef ik daar half uit .

Ik ben echt zo blij als ik met hem samenwoon, gewoon 1 rustig plekje. Ik reis nu 2,5 jaar heen en weer en ben het echt beu. Maar als alles goed gaat, wonen we eind dit jaar samen .

Maar Daantje, ik weet niet of het handig is qua ligging enzo als jouw vriend bij je intrekt, maar jullie hebben nog langer dan ik een relatie! En ik kan goed begrijpen dat jij het zo goed als beu bent nu om te reizen, je hebt niet voor niks je eigen plekje nu met je huisje. Kan hij niet bij jou intrekken? Is toch ook weer een goede oefening voor later .
Oud 01-06-2010, 23:07
WAT
WAT is offline
Succes met het reizen van iedereen XP Ookal woont mijn vriend in dezelfde stad (of eigenlijk beiden net buiten de stad) ik leef ook uit mijn toilettas en vind het eigenlijk niet zo'n probleem. Ik heb toch eigenlijk altijd wel mijn schoolspullen bij me dus ik neem hooguit wat ondergoed en mijn toilettas mee in mijn tas naar school. Maar ik heb ook jaren lang veel mee lopen sjouwen naar exen heen en terug. Enige les die ik daar van geleerd heb is dat je echt niet voor elke dag schone sokken en bovenkleding nodig hebt en dat een weekend toch echt maar 2 dagen lang is.... Als we uit gaan is het weer anders natuurlijk....

O.O van het weekend was het ineens "En waarom zijn wij nog niet verloofd met zo'n mooie ring enzo." Ik schrok me rot omdat ik dat nooit van hem verwacht had, wij weten beiden dat we niet (voor de wet en de kerk) willen trouwen, maar verloven vind ik dan weer net iets anders. Hij kwam er op omdat wij het vermoeden hebben dat een van onze klasgenoten verloofd/getrouwt is, hij heeft een ring (en voor de rest ook echt geen sierraden) en woont al samen met zijn vriendin (voor zo ver we kunnen schatten).
Ik schrok er vooral van omdat hij juist altijd zo nuchter is, zeker omdat ik straks naar engeland ga, en omdat we nog nieteens 7 maanden samen zijn. Met mijn exen verwachtte ik het wel rond deze tijd maar met hem gaat alles zo veel rustiger en relaxter.
Onze toekomstplannen zijn zo concreet als "Als we over 3 jaar nog samen zijn dan komt hij naar mij toe in Engeland en als ik dan klaar ben met mijn opleiding kijken we samen verder wat we willen gaan doen waar op de wereld." (Als ICT'er/software engeneer en schijver/docent heb je in zekere zin die vrijheid.)
Ik heb me er vanaf gemaakt met dat hij al iets draagt van mij en dat ik van hem vooral liefde wil. Ik stond echt even met mijn mond vol tanden.

@Cherry Springs, ik sprak met mijn exen vaak af dat als ik ze smsten dat ze tenminste een keer per dag terug zoudn smssen, als ze zin hadden meer. Meestal gebeurde het dan dat we elkaar terusten smssen of elkaar snel op de hoogste brengen als er iets interessants gebeurt is.
Oud 02-06-2010, 00:30
Optima
Optima is offline
nou meneer ik-ga-tijdens-een-concert-date-een-uur-met-mijn-rug-naar-je-toe-staan-en-gezellig-met-anderen-kletsen heeft mij gemaild en na mijn enigszins koele reactie zelfs gebeld!

wat blijkt: hij heeft gewoon een gi-gan-tisch bord voor zijn kop. Helemaal niet in de gaten gehad dat hij me compleet negeerde tijdens het concert.

Ik ben er nog niet over uit of dit nu sociale onhandigheid is, of ergelijk egoisme. Hoe dan ook, hij heeft het druk de komende weken, en ik 'zie iemand'. Dat weet hij nog niet en voorlopig gaat hem dat ook niks aan. We zien wel of hij nog een gewone vriend kan worden, maar voorlopig gaat mijn love interest uit naar de jonge jongen ik voel me een cougar
Oud 02-06-2010, 02:02
Fosca
Fosca is offline
@ Optima: of het nou egoisme of onhandigheid is, van erg veel interesse naar jou toe getuigd het in elk geval niet

OT: *huil* onze 'echte' date van vanavond alleen met z'n tweetjes buiten school en werk om heeft hij afgezegd. Zijn exvriendin heeft via via roddels over ons gehoord en nu heeft hij moeten opbiechten dat hij met mij gezoend heeft nadat het uit was tussen hen. Dat is slechts 1% van het verhaal maar het is maar goed dat ze niet meer weet. In elk geval was hij hierdoor zo van streek dat onze date niet door kon gaan. Ik geloof dat het nu weer aan is tussen hen. Nouja... *zucht* is niet anders. Al snap ik niet hoe iemand zo van verliefd naar niks over kan gaan in één week.

Steeds meer mensen horen nu van 'ons' (hoewel ze dus achterlopen) en heel veel mensen geven een verbaasde reactie van 'huh ik vind jou eigenlijk veel te leuk voor hem' en hoewel ik het eigenlijk onzin vind dat de ene persoon meer waard is dan de ander voelt het toch stiekem wel goed

Regels voor berichten