Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2010, 16:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Right. Ik merkte op dat de post nogal typisch was en een mogelijkheid zou kunnen zijn dat jullie snel nog willen overleggen. Vervolgens reageert LP, in mijn ogen, er nogal fel op dat dat een absurd idee is, en ik heb uitgelegd waarom ik dat denk. Ik kan er naast zitten, maar de timing is net wat te toevallig wat mij betreft. Je zegt namelijk niks over de talloze keren waar wordt gepost dat het een onzinnige theorie is, dat wordt namelijk ook nogal vaak gedaan.

@Little Phoebe: Great minds think alike, en dat zullen Siorin en ik dus ook wel hebben. Zo zijn wel meer mensen het vaak met mij (of met een ander) eens. Ik ben niet elke seconde bezig om Soija subtiel te dekken en alle aanvallen op hem of af te doen als onzin, of de aandacht op anderen te focussen. Maar kudo's, wie weet lukt het je nog me eruit te spelen ook. Alleen hopelijk niet voor je wolvenmaatje Soija eruit is. Oh en je zou ondertussen van vorig spel moeten weten dat opzichtig samen spelen dom is en dat ik dat toen ook niet deed. Als je me dan zo'n goede speler vindt, geef me dan ook nog enige punten voor het niet maken van dergelijke beginnersfoutjes.

Goh, wie had dat nou gedacht.
Fel? Absurd?

Omg, wat doe je weer irritant. Je weet dat ik jullie door heb, en dit probeer je te verdoezelen als gmta. En ik ben niet subtiel Soija aan het verdedigen hoor, ik dacht toen nog niet dat hij wolf was. Nu ik alles nog eens heb nagelezen en die opmerking van hem ineens als hint zag, zie ik dat natuurlijk anders. Hij is een wolf, maar no offence, ik hang hem liever later op dan dat ik de geliefden laat winnen.

Je speelt niet opzichtig samen, het is juist heel goed samen spelen zonder samen te spelen. Ik moest toch ook woord voor woord alles nogmaals analyseren (deze theorie is echt niet zomaar tot stand gekomen, ik heb ontzettend zitten noteren), dus dat wil wel zeggen dat jullie heel subtiel zijn.
Ik hoop inderdaad dat het me lukt, en dat is niet eens meer persoonlijke grudge tegen jouw speelstijl, dat is omdat ik gelijk heb en dat weet je.

Die laatste zin, wat bedoel je daar nou weer mee?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 30-05-2010, 16:53
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Je zegt namelijk niks over de talloze keren waar wordt gepost dat het een onzinnige theorie is, dat wordt namelijk ook nogal vaak gedaan.
Dat wat een onzinnige theorie is?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 16:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je zegt 2 keer dat LP verdacht is, en vervolgens stem je op mij?

edit;

Leuke theorie trouwens, alleen jammer dat Soija begon met mij aanvallen en niet andersom, en dat Dott degene was die een theorie had over Soija die veel mensen als geloofwaardig beschouwden. Je kunt het nu leuk draaien alsof wij de enige mensen zijn die hem eruit willen hebben, maar ik had hem gewoon wat eerder door. Nogal opvallend ook dat je hem nu ineens wel als wolf ziet, terwijl je hem al de hele tijd loopt te verdedigen omdat hij compleet niet verdacht zou zijn.
Joh, heb ik dat niet net uitgelegd? Ik heb alles opnieuw gelezen en toen zag ik dat het opgevat kon worden als hint. Die jullie blijkbaar niet zagen En ik heb nooit gezegd dat jullie de enige zijn die hem eruit willen hebben, maar het is wel gunstig voor jullie als geliefden dat iedereen het ermee eens is om Soija eruit te gooien.

Opvallend dat je nu ook zegt dat ík je woorden verdraai dat doe je vaak he?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 16:56
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik ben het met Lp eens. Ik heb me al eerder afgevraagt waarom na de eerste ronde nietmand meer op Dp ging stemmen. De optie was nog steeds aan wezig dat de wolven hem (als wolf zijnde) de eerste ronde hebben gered.
__________________
Pang
Oud 30-05-2010, 16:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Fel? Absurd?

Omg, wat doe je weer irritant. Je weet dat ik jullie door heb, en dit probeer je te verdoezelen als gmta. En ik ben niet subtiel Soija aan het verdedigen hoor, ik dacht toen nog niet dat hij wolf was. Nu ik alles nog eens heb nagelezen en die opmerking van hem ineens als hint zag, zie ik dat natuurlijk anders. Hij is een wolf, maar no offence, ik hang hem liever later op dan dat ik de geliefden laat winnen.

Je speelt niet opzichtig samen, het is juist heel goed samen spelen zonder samen te spelen. Ik moest toch ook woord voor woord alles nogmaals analyseren (deze theorie is echt niet zomaar tot stand gekomen, ik heb ontzettend zitten noteren), dus dat wil wel zeggen dat jullie heel subtiel zijn.
Ik hoop inderdaad dat het me lukt, en dat is niet eens meer persoonlijke grudge tegen jouw speelstijl, dat is omdat ik gelijk heb en dat weet je.

Die laatste zin, wat bedoel je daar nou weer mee?
Je brengt het leuk. Ik snap dat mij eruit gooien en vervolgens zeggen 'ja ik zei toch dat Soija wolf was dus ik ben onschuldigggg!111' een leuke tactiek is, maar het is vrij obvious dat je hem nu probeert te offeren omdat iedereen hem toch wel doorheeft. Dat jij nu vrijwel iedereen op hem stemt ineens ook "doorhebt" dat hij wolf is maakt het alleen maar duidelijker. Ik hoop dat de dorpelingen inzien wat je nu aan het doen bent en gewoon Soija ophangen zodat we een wolf kwijt zijn.

Oh en met dat laatste bedoelde ik dat je wel vaker blijft doordrammen dat iemand oh zo slecht is. ggcy8, bijvoorbeeld.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 16:58
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Sorry hoor DP, maar hoezo vind je LP fel? Dit is wat ze opmerkt over wat Siorin zegt over mijn post:

Citaat:

Dat kan ook, maar daar ga ik niet vanuit. Ik begrijp wat je wil zeggen, echt. Maar het lijkt me nogal dom en onvoorzichtig om dat zo in het wsz topic te posten, snap je? Ze weten dat andere mensen daar ook lezen en ik geloof nooit dat ze zo ontzettend dom zijn. Maar goed, opties open.
Dit is wat jij erop antwoordt.

Citaat:

Als je snel nog wilt overleggen, geen pm kunt sturen en elkaar niet op msn hebt is dat zo'n beetje de enige betrouwbare mogelijkheid. Daarbij kunnen ze het afdoen als iets persoonlijks of als een grapje, zoals nu. Beetje gek dat je het nu al 2 keer zo opmerkelijk afdoet als onlogisch en onverstandig.
Waar zie jij felheid?
Edit: Ik vind jou eerder fel overkomen met de vetgedrukte woorden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 17:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sorry hoor DP, maar hoezo vind je LP fel? Dit is wat ze opmerkt over wat Siorin zegt over mijn post:

Waar zie jij felheid?
Fair enough, fel is een foute woordkeuze. Ik bedoelde eigenlijk dat ze nogal overdreven probeert duidelijk te maken dat het vast niet klopt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je brengt het leuk. Ik snap dat mij eruit gooien en vervolgens zeggen 'ja ik zei toch dat Soija wolf was dus ik ben onschuldigggg!111' een leuke tactiek is, maar het is vrij obvious dat je hem nu probeert te offeren omdat iedereen hem toch wel doorheeft. Dat jij nu vrijwel iedereen op hem stemt ineens ook "doorhebt" dat hij wolf is maakt het alleen maar duidelijker. Ik hoop dat de dorpelingen inzien wat je nu aan het doen bent en gewoon Soija ophangen zodat we een wolf kwijt zijn.

Oh en met dat laatste bedoelde ik dat je wel vaker blijft doordrammen dat iemand oh zo slecht is. ggcy8, bijvoorbeeld.
Jij ook! Ach, als ik niet onschuldig overkom, vind ik dat ook prima joh. Ik heb net gezegd hoe het kwam dat ik hem niet als wolf zag en nu wel, misschien heb je erover heen gelezen? Mijn doel is om jou op te hangen, zodat de geliefden niet winnen. Ik hoop zeker dat de dorpelingen inzien wat ik doe, dat zou betekenen dat jij en Siorin niet meer kunnen winnen.

Ik heb me in dit spel heel erg rustig gehouden, maar nu ben ik overtuigd van mijn gelijk en dan ga ik nogal fel te werk, 'doordrammen' zoals jij dat noemt, ja. Ga je serieus die fout van vorige keer, toen ik best aannemelijke redenen had om ggcy8 te verdenken, in mijn gezicht smijten? Alsof jij nooit een fout hebt gemaakt door de ziener te pmen om te vragen of ze je had opgevraagd

Oude koeien uit de sloot halen kunnen we allemaal.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jij ook! Ach, als ik niet onschuldig overkom, vind ik dat ook prima joh. Ik heb net gezegd hoe het kwam dat ik hem niet als wolf zag en nu wel, misschien heb je erover heen gelezen? Mijn doel is om jou op te hangen, zodat de geliefden niet winnen. Ik hoop zeker dat de dorpelingen inzien wat ik doe, dat zou betekenen dat jij en Siorin niet meer kunnen winnen.

Ik heb me in dit spel heel erg rustig gehouden, maar nu ben ik overtuigd van mijn gelijk en dan ga ik nogal fel te werk, 'doordrammen' zoals jij dat noemt, ja. Ga je serieus die fout van vorige keer, toen ik best aannemelijke redenen had om ggcy8 te verdenken, in mijn gezicht smijten? Alsof jij nooit een fout hebt gemaakt door de ziener te pmen om te vragen of ze je had opgevraagd

Oude koeien uit de sloot halen kunnen we allemaal.
Ik wil alleen maar zeggen dat je er misschien wel gruwelijk naast zit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wil alleen maar zeggen dat je er misschien wel gruwelijk naast zit.
Ja, dat kan. Maar ik zit er niet naast.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:



En nog even het lijstje:


Hangronde 4.


Mr Soija
Dark Phoenix
Queasy
Dingaantouwtje
Siorin
Dott

Dark Phoenix
Mr Soija
Little Phoebe


Niet gestemd
ggcy8
Abzg
Bretlow
Toddish

.
Als ik het zo even overneem en de nieuwe stemmen toevoeg, is dit het als het goed is. Correct me if I'm wrong.

Hangronde 4.


Mr Soija
Dark Phoenix
Queasy
Dingaantouwtje
Siorin
Dott

Dark Phoenix
Mr Soija
Little Phoebe
Abzg
Toddish --

Niet gestemd
ggcy8
Bretlow

Onduidelijke stem = --
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Je zegt 2 keer dat LP verdacht is, en vervolgens stem je op mij?
Het heeft op dit moment echt helemaal geen zin om op LP te gaan stemmen. Aangezien voglensmij niemand anders haar verdacht vind.

Dus dan kan ik maar beter zorgen dat mijn stem een beetje mee teld.
Oud 30-05-2010, 17:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het heeft op dit moment echt helemaal geen zin om op LP te gaan stemmen. Aangezien voglensmij niemand anders haar verdacht vind.

Dus dan kan ik maar beter zorgen dat mijn stem een beetje mee teld.
Als je LP verdacht vindt en de theorie van haar zegt dat je mij moet stemmen, is het toch handiger om niet op mij te stemmen joh! /zelfverdedig

Nee ik snap het wel, maar ik zie liever wolven als Soija of LP eruit gaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Noem je me nou een wolf?

En trouwens, als jullie me willen ophangen, doe dat dan nadat DP is opgehangen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Noem je me nou een wolf?

En trouwens, als jullie me willen ophangen, doe dat dan nadat DP is opgehangen
Of een wolf, of een geliefde, of een dorpeling die er gigantisch naast zit. Aangezien ik je intelligentie niet wil beledigen ga ik uit van een van de eerste twee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Of een wolf, of een geliefde, of een dorpeling die er gigantisch naast zit. Aangezien ik je intelligentie niet wil beledigen ga ik uit van een van de eerste twee.
Oke, dus nadat ik jou beschuldig van wolf en geliefde zijn, doe je het terug? Apart en bedankt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oke, dus nadat ik jou beschuldig van wolf en geliefde zijn, doe je het terug? Apart en bedankt
Welnee, ik zei allang dat je de hele tijd Soija liep te verdedigen. Dat kan of als medewolf zijn, of als geliefde.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Welnee, ik zei allang dat je de hele tijd Soija liep te verdedigen. Dat kan of als medewolf zijn, of als geliefde.
Tuurlijk DP Om in jouw woorden te blijven: Je weet het leuk te vertellen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom je mij aanvalt, terwijl je zelf zegt dat je me nergens op kunt betrappen. Zou best kunnen dat je de aandacht naar mij probeert te sluizen, bijvoorbeeld.
Check het tijdstip van deze post maar. Way before je mij beschuldigde van geliefde zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Of een wolf, of een geliefde, of een dorpeling die er gigantisch naast zit. Aangezien ik je intelligentie niet wil beledigen ga ik uit van een van de eerste twee.
Citaat:
Welnee, ik zei allang dat je de hele tijd Soija liep te verdedigen. Dat kan of als medewolf zijn, of als geliefde.
Citaat:
Check het tijdstip van deze post maar. Way before je mij beschuldigde van geliefde zijn.
Ik zie nergens dat je denkt dat ik wolf/geliefde ben in die post van je. Alleen dat ik misschien de aandacht probeerde weg te sluizen (wat jij nu ook doet).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zie nergens dat je denkt dat ik wolf/geliefde ben in die post van je. Alleen dat ik misschien de aandacht probeerde weg te sluizen (wat jij nu ook doet).
En wie proberen de aandacht van iemand anders af te houden? Precies.

Dat ik het niet letterlijk zeg wil niet zeggen dat je me niet snapt. En ik houd de aandacht niet van mezelf af, ik wil nog steeds graag Soija dood hebben, wat ik al een tijdje wil. Ik probeer namelijk de wolven te doden. Ik snap dat jij dat liever niet wilt, maar toch.

Dat jij jezelf ondertussen ook wel hebt verraden is mooi meegenomen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En wie proberen de aandacht van iemand anders af te houden? Precies.

Dat ik het niet letterlijk zeg wil niet zeggen dat je me niet snapt. En ik houd de aandacht niet van mezelf af, ik wil nog steeds graag Soija dood hebben, wat ik al een tijdje wil. Ik probeer namelijk de wolven te doden. Ik snap dat jij dat liever niet wilt, maar toch.

Dat jij jezelf ondertussen ook wel hebt verraden is mooi meegenomen.
(Jammer dat je net je post aanpast als ik op quote druk)

Jij en Siorin ik wil dat ook, daarom mijn hele verhaal om jou en Siorin eruit te werken. Maar zoals altijd, weet je het allemaal weer leuk te verkondigen.

Heb ik mezelf verraden? Tof man, dan kun je me ongetwijfeld vertellen wat ik ben?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 17:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heb ik mezelf verraden? Tof man, dan kun je me ongetwijfeld vertellen wat ik ben?
Citaat:
Of een wolf, of een geliefde, of een dorpeling die er gigantisch naast zit. Aangezien ik je intelligentie niet wil beledigen ga ik uit van een van de eerste twee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 17:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ontzettend goede redenatie man

In het vorige spel heb ik me verraden, nu heb jij slechts vermoedens.

Edit: ggcy8 en Bretlow naamzoek, jullie hebben nog geen (of onduidelijke) stem doorgegeven, zouden jullie dat nog even willen doen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 18:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
@DP:

Citaat:
Dat wat een onzinnige theorie is?


LP, lees de één na mijn laatste post op de vorige pagina voor mijn stem
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 18:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@DP:

LP, lees de één na mijn laatste post op de vorige pagina voor mijn stem
Oh, dat jij Soija wilde pm'en over het veranderen van de wolvenstem.

Ik ben alweer een beetje van dat idee afgestapt, overigens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 18:25
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Oh, dat jij Soija wilde pm'en over het veranderen van de wolvenstem.

Ik ben alweer een beetje van dat idee afgestapt, overigens.
Haha, dus jij vindt het vreemd dat ik mensen die zeggen dat de theorie, waarin ik Soija pm over het veranderen van de wolvenstem, onzin is niet tegenspreek? Grapjas
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 18:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Haha, dus jij vindt het vreemd dat ik mensen die zeggen dat de theorie, waarin ik Soija pm over het veranderen van de wolvenstem, onzin is niet tegenspreek? Grapjas
Nee joh, ik bedoelde dat je er niks over zei dat het door een aantal mensen veelvuldig werd afgewezen, terwijl je er wel wat over zei dat ik een paar keer zei dat het wel zou kunnen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 18:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, maar je snapt hoe belangrijk het is om de geliefden eruit te werken? Als ze er niet uitgaan, winnen de geliefden namelijk en verliezen de dorpelingen dus automatisch.

@DP: Wel opvallend dat je nu ineens niet meer denkt dat het een wolvenpm was he, nu je weet dat hij niet op jou stemt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 18:36
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Oke, maar je snapt hoe belangrijk het is om de geliefden eruit te werken? Als ze er niet uitgaan, winnen de geliefden namelijk en verliezen de dorpelingen dus automatisch.
Ik neem aan dat dit aan mij gericht is?
Kijk, ik wil best op DP stemmen hoor, maar dan is het alleen maar om jou een plezier te doen. Ik bedoel, ik denk meer zekerheid te hebben over Mr Soija's wolverigheid dan over die van DP. Kijk maar naar het einde van mijn laatste post op de vorige pagina. Daarentegen is het een theorie die jij hebt bedacht dat DP en Siorin beide wolf en geliefden zijn. En het is ook nog eens zo dat je het vorige spel ook ongelijk had met je verdenkingen.

Alsnog stem wissel ik mijn stem naar DP. Het bovenstaande kun je zien als een regelrechte indeking van mezelf, van mijn kant. Ik wil niet dat mensen mij aanspreken als DP een dorpeling blijkt te zijn. En prima als dit mij verdacht maakt.

Ik stem hierbij op DP.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 18:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oke, maar je snapt hoe belangrijk het is om de geliefden eruit te werken? Als ze er niet uitgaan, winnen de geliefden namelijk en verliezen de dorpelingen dus automatisch.

@DP: Wel opvallend dat je nu ineens niet meer denkt dat het een wolvenpm was he, nu je weet dat hij niet op jou stemt
Het is meer dat ik nu weet dat jij waarschijnlijk wolf bent en dat andere mensen andere posts hebben geplaatst. Het is nog steeds een mogelijkheid, ik heb nu alleen voorlopig even andere dingen die ik verdachter vind.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 18:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik neem aan dat dit aan mij gericht is?
Kijk, ik wil best op DP stemmen hoor, maar dan is het alleen maar om jou een plezier te doen. Ik bedoel, ik denk meer zekerheid te hebben over Mr Soija's wolverigheid dan over die van DP. Kijk maar naar het einde van mijn laatste post op de vorige pagina. Daarentegen is het een theorie die jij hebt bedacht dat DP en Siorin beide wolf en geliefden zijn. En het is ook nog eens zo dat je het vorige spel ook ongelijk had met je verdenkingen.

Alsnog stem wissel ik mijn stem naar DP. Het bovenstaande kun je zien als een regelrechte indeking van mezelf, van mijn kant. Ik wil niet dat mensen mij aanspreken als DP een dorpeling blijkt te zijn. En prima als dit mij verdacht maakt.

Ik stem hierbij op DP.
Oh god, ze weet je nog mee te sleuren ook. Je ziet toch hopelijk ook dat ze de hele tijd Soija zit te verdedigen en nu mij als zondebok neemt?

Daarbij, waarom verliezen we als de geliefdes er niet nu uitgaan, LP? Dat is alleen het geval als er nu een wolf uitgaat en er inderdaad 2 wolven geliefdes zijn. Dus eigenlijk alleen als het precies zo gaat als jij zegt. Die kans is niet alleen best klein, het is tevens opvallend dat je er nu zo op doordramt, terwijl je nu 'ineens' doorhebt dat Soija wolf is.

Als het scheelt, ik durf hier en nu te zweren dat ik geen wolf ben en als ik dat wel ben zal ik voortaan nooit meer meespelen met het weerwolfspel. Dat is bij deze mijn belofte. Bovendien denk ik ernstig dat LP een wolf en /of geliefde is, en daarom met zo'n briljante theorie over Siorin en mij komt, want dan is en een wolf veilig, en als ze geliefde is zijzelf ook.

Maak deze fout niet, mensen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 18:41
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Als het scheelt, ik durf hier en nu te zweren dat ik geen wolf ben en als ik dat wel ben zal ik voortaan nooit meer meespelen met het weerwolfspel.
Dat vind ik nou een beetje jammer, zo persoonlijk en uit het spel.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 18:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat vind ik nou een beetje jammer
I agree. Maar liever dat dan verliezen omdat LP de boel loopt te manipuleren.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 18:44
Bright Blue
Bright Blue is offline
DP, ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. En eigenlijk wil ik heel graag op LP stemmen, maar ik denk niet echt dat ik iemand mee kan krijgen.

Nouja, ik probeer het gewoon!

Mijn stem gaat naar Little Phoebe!
Oud 30-05-2010, 18:45
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hangronde 4.


Mr Soija
Dark Phoenix
Queasy
Dingaantouwtje
Siorin
Dott

Dark Phoenix
Mr Soija
Little Phoebe
Toddish --
ggcy8

Little Phoebe
Abzg

Niet gestemd
Bretlow
Oud 30-05-2010, 18:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik neem aan dat dit aan mij gericht is?
Kijk, ik wil best op DP stemmen hoor, maar dan is het alleen maar om jou een plezier te doen. Ik bedoel, ik denk meer zekerheid te hebben over Mr Soija's wolverigheid dan over die van DP. Kijk maar naar het einde van mijn laatste post op de vorige pagina. Daarentegen is het een theorie die jij hebt bedacht dat DP en Siorin beide wolf en geliefden zijn. En het is ook nog eens zo dat je het vorige spel ook ongelijk had met je verdenkingen.

Alsnog stem wissel ik mijn stem naar DP. Het bovenstaande kun je zien als een regelrechte indeking van mezelf, van mijn kant. Ik wil niet dat mensen mij aanspreken als DP een dorpeling blijkt te zijn. En prima als dit mij verdacht maakt.

Ik stem hierbij op DP.
Ik neem alle verantwoordelijkheid op me, dus mocht ik er naast zitten (ik ga er niet van uit, nogmaals), dan ben ik de volgende die gaat en niet jij of een andere DP stemmer.

Oh oeps edit!

Bretlow, naamzoek, stem?
Citaat:
Het is meer dat ik nu weet dat jij waarschijnlijk wolf bent en dat andere mensen andere posts hebben geplaatst. Het is nog steeds een mogelijkheid, ik heb nu alleen voorlopig even andere dingen die ik verdachter vind.
Tuurlijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 18:47
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
DP, ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. En eigenlijk wil ik heel graag op LP stemmen, maar ik denk niet echt dat ik iemand mee kan krijgen.

Nouja, ik probeer het gewoon!

Mijn stem gaat naar Little Phoebe!
Je weet dat je hiermee jezelf verdacht maakt? Waarom een losse stem nu we zo ver in het spel zitten?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 18:47
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik blijf bij Soija. Hoe hij hier verder op reageert lijkt op de reacties die andere mensen in andere spellen geven als ze slecht zijn en eruit gaan.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 18:48
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik neem alle verantwoordelijkheid op me, dus mocht ik er naast zitten (ik ga er niet van uit, nogmaals), dan ben ik de volgende die gaat en niet jij of een andere DP stemmer.

Oh oeps edit!
Daar hou ik je aan. Ik stel hierbij voor dat als DP niet slecht blijkt te zijn dat jij de volgende hangronde aan iedereen voorstelt om jou op te hangen.

En wat heb je precies geedit?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-05-2010, 18:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh god, ze weet je nog mee te sleuren ook. Je ziet toch hopelijk ook dat ze de hele tijd Soija zit te verdedigen en nu mij als zondebok neemt?

Daarbij, waarom verliezen we als de geliefdes er niet nu uitgaan, LP? Dat is alleen het geval als er nu een wolf uitgaat en er inderdaad 2 wolven geliefdes zijn. Dus eigenlijk alleen als het precies zo gaat als jij zegt. Die kans is niet alleen best klein, het is tevens opvallend dat je er nu zo op doordramt, terwijl je nu 'ineens' doorhebt dat Soija wolf is.

Als het scheelt, ik durf hier en nu te zweren dat ik geen wolf ben en als ik dat wel ben zal ik voortaan nooit meer meespelen met het weerwolfspel. Dat is bij deze mijn belofte. Bovendien denk ik ernstig dat LP een wolf en /of geliefde is, en daarom met zo'n briljante theorie over Siorin en mij komt, want dan is en een wolf veilig, en als ze geliefde is zijzelf ook.

Maak deze fout niet, mensen.
Ok. ik vind je nu gewoon grappig ik vind het geweldig dat je dat soort dingen kunt verzinnen.
En 'zweren' is toch niet oprecht in dit spel.
Citaat:
DP, ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. En eigenlijk wil ik heel graag op LP stemmen, maar ik denk niet echt dat ik iemand mee kan krijgen.

Nouja, ik probeer het gewoon!

Mijn stem gaat naar Little Phoebe!
Dat zal veel doen, in je eentje. Je verspilt je stem. Stem dan de volgende ronde op mij, dat heeft dan (als DP gelijk heeft, ALS) meer zin, want dan stemt iedereen mij er toch uit. Of ik word opgegeten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 18:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Je weet dat je hiermee jezelf verdacht maakt? Waarom een losse stem nu we zo ver in het spel zitten?
Ik ga even kijken of ik iemand met me mee krijg. Als dit niet zo is, dan stem ik ook op DP.
Als DP geen wolf is, dan ben ik er vrijwel zeker van dat LP wolf is.
Oud 30-05-2010, 18:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Daar hou ik je aan. Ik stel hierbij voor dat als DP niet slecht blijkt te zijn dat jij de volgende hangronde aan iedereen voorstelt om jou op te hangen.

En wat heb je precies geedit?
Ja, bij deze bied ik me aan om opgehangen te worden als het niet zo is. So much for 'zweren', mijne heeft tenminste directe consequenties

Ik had de lijst gepost, maar abzg was me net voor.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 18:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ok. ik vind je nu gewoon grappig ik vind het geweldig dat je dat soort dingen kunt verzinnen.
En 'zweren' is toch niet oprecht in dit spel.
Jullie mogen me aan mijn belofte houden hoor. Het is voor iedereen lees en quotebaar, ik heb niks te verbergen.

Nu is de vraag, durf jij hetzelfde te zweren?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 18:54
Bright Blue
Bright Blue is offline
Maar opzich, ik vind niet dat het Little Phoebe vrijpleit als DP wolf is.
Dan vind ik het juist een geniale techniek, maar dat wil niet zeggen dat LP zeker weten géén wolf is.

Maar we zullen wel zien wat er gebeurt vanavond.
Oud 30-05-2010, 18:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jullie mogen me aan mijn belofte houden hoor. Het is voor iedereen lees en quotebaar, ik heb niks te verbergen.

Nu is de vraag, durf jij hetzelfde te zweren?
Citaat:
Ja, bij deze bied ik me aan om opgehangen te worden als het niet zo is. So much for 'zweren', mijne heeft tenminste directe consequenties

Ik had de lijst gepost, maar abzg was me net voor.
Je kan natuurlijk ook lezen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 18:54
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Jullie mogen me aan mijn belofte houden hoor. Het is voor iedereen lees en quotebaar, ik heb niks te verbergen.

Nu is de vraag, durf jij hetzelfde te zweren?
Dit valt me een beetje tegen hoor.
Zweren werkt gewoon niet in het weerwolf spel.
Oud 30-05-2010, 18:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog even, voor de mensen die hun stem nog kunnen en willen wijzigen:

Citaat:
Ja, ik snap wat je bedoelt en ik denk ook juist niet dat het dom van ze was. Want jouw reactie ("Zo dom zullen ze toch niet zijn?!") is precies wat ze hadden verwacht. Dat zou ggcy8 later zelfs nog kunnen gebruiken als verdediging wanneer Soija wolf blijkt: "Nee, natuurlijk ben ik geen wolf. Denk je nu echt dat ik zo dom zou zijn?"

Dat is juist een geniaal staaltje reversed psychology. Tenminste.. dat vind ik. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik té veel aan het doordenken ben. Dat doet dit spel soms.


Nouja, zoals ik al zei: Het maakt niet eens zoveel uit. Één van hen gaat dood en als we de verkeerde hebben, hangen we de volgende ronde de ander op.
Het maakt wel uit wie we als eerste ophangen, omdat als mijn scenario klopt, de geliefden winnen als de 'lonerwolf' wordt opgehangen. En het is opvallend dat juist Siorin, de wederhelft van DP dit zegt he.

Edit: EN let op wat ze over de pm van ggcy8 zegt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 19:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je kan natuurlijk ook lezen
Overheen gelezen.

Citaat:
Dit valt me een beetje tegen hoor.
Zweren werkt gewoon niet in het weerwolf spel.
Misschien niet, jullie hoeven me niet te geloven. Maar dan kan ik ten minste 'I told you so' zeggen.

Je hebt het goed gespeeld, LP.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 19:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Overheen gelezen.

Misschien niet, jullie hoeven me niet te geloven. Maar dan kan ik ten minste 'I told you so' zeggen.

Je hebt het goed gespeeld, LP.
Jij ook, maar niet goed genoeg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.