Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
meet meeting naamzoek
![]() We hebben nu nog steeds niet opgelost wat het verband is tussen mijn neefje en Lorelei's huisgenoot! Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kom echt tot rust, of ik nou hard scheur of in de file sta ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar nu heb ik gegeten en gedoucht en ga ik taartjes bakken enzo voor de High Tea, dag jongens!
||
![]() |
Citaat:
een vriend van mij heeft meer dan 80 lessen gehad en eindigde ook met staatsexamen. een keer reed hij op één examen door rood en een keer tegen het verkeer in ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook meer dan 80 lessen gehad en heb het de vierde keer gehaald dus nog net geen staatsexamen, maar dat komt vooral doordat ik heel nerveus ga rijden als ik nerveus ben. En dat was ik natuurlijk altijd op examens. Maar als je het uiteindelijk haalt, dan is toch gebleken dat je het kunt
![]() Op mijn eerste examen ging ik de uitrit van de parkeerplaats van het CBR af, en toen kwam er een auto van aan, en die zag ik echt pas op het allerallerlaatste nippertje ![]() En op mijn tweede liet ik de motor afslaan terwijl ik gewoon op de weg reed, niet bij het optrekken ofzo, ik weet ook niet hoe ik dat voor elkaar kreeg, en toen verloor ik alle nadenkvermogens en startte ik de motor niet opnieuw en ik stuurde ook niet maar rolde gewoon de berm in ![]() Maargoed, dat doe ik nu dus anders ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar rijles is niet eng ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Na je rijles moet je dan in je eentje gaan rijden. ![]() Ik gok dat ik rijd als een wijf. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() dat eerst had ik trouwens ook, maar toen zag de examinator het niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|