Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 09:51
Verwijderd
Ah, mijn eerste dag als burger. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Ik denk dat ik ga vissen, ik heb alleen nog geen visspullen, maar die haal ik wel bij de kringloopwinkel
Advertentie
Oud 01-06-2010, 09:51
Tink*
Tink* is offline
Kan je niet gewoon universiteitskrantjes jatten ofzo?

Muuuh ik heb zo rijles en omdat het relationeel allemaal niet lekker zit ben ik al een paar dagen misselijk en buikpijn en nu moet ik ook nog rijden. Ik weet gewoon zeker dat het bagger gaat.
Oud 01-06-2010, 09:56
Missy
Missy is offline
Probeer er nog wat van te maken!
Oud 01-06-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet gewoon universiteitskrantjes jatten ofzo?

Muuuh ik heb zo rijles en omdat het relationeel allemaal niet lekker zit ben ik al een paar dagen misselijk en buikpijn en nu moet ik ook nog rijden. Ik weet gewoon zeker dat het bagger gaat.
Wat vervelend Maar mss is een beetje afleiding juist fijn dan?
Oud 01-06-2010, 09:57
Tink*
Tink* is offline
Ja ik doe mijn best, maar de auto en ik houden niet zo van elkaar.
Oud 01-06-2010, 10:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik denk dat ik ga vissen, ik heb alleen nog geen visspullen, maar die haal ik wel bij de kringloopwinkel
ja jongen, nu val je in dat grote zwarte gat dat 'klaar met de studie' heet
Oud 01-06-2010, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-06-2010, 10:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
gaat die rijles wel veilig verlopen?
vast niet, iedereen die in Utrecht woont moet vandaag maar binnen blijven!
Oud 01-06-2010, 10:24
Philosophy
Philosophy is offline
Heeft iemand van jullie nog tips voor leuke boeken die vakantieproof zijn en lekker weg lezen in het zonnetje?
Oud 01-06-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
ir. Lucky Luciano
congrats.

Citaat:
Nou lekker ik heb een virus op mijn nieuwe laptop.
Hoe kom je draan?
Oud 01-06-2010, 10:27
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja ik doe mijn best, maar de auto en ik houden niet zo van elkaar.
Gaat het rijden niet echt lekker?
Oud 01-06-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
ir. Lucky Luciano
<3
Oud 01-06-2010, 10:43
Rationeel
Rationeel is offline
ja, dat wordt cashen nu stefenootje!
Oud 01-06-2010, 10:46
Verwijderd
Hij heeft het heel erg goed gedaan, ik was zo trots. <3 Uiteraard snapte ik zijn presentatie al niet meer na de 1e dia.
Oud 01-06-2010, 10:52
Rationeel
Rationeel is offline
ja meestal houd ik het ook voor gezien na de naam, titel en begeleiders
Oud 01-06-2010, 10:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij heeft het heel erg goed gedaan, ik was zo trots. <3 Uiteraard snapte ik zijn presentatie al niet meer na de 1e dia.
Oud 01-06-2010, 11:00
Verwijderd
Mijn vriend is ir. huhu
Oud 01-06-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
je bent nog niet met pensioen hoor

Heb je al een baan in het vooruitzicht?
Oud 01-06-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
ja meestal houd ik het ook voor gezien na de naam, titel en begeleiders
Ja mijn onderzoek valt eigenlijk onder de technische geneeskunde en ik ben nu bij veel presentaties van technisch geneeskundigen, biomedische technici en zelfs natuurkundigen. Soms ben ik al blij als ik de titel begrijp
Oud 01-06-2010, 11:30
Rationeel
Rationeel is offline
zo, maar even 3 sleutels laten bijmaken. gelukkig waren deze niet zo duur
Oud 01-06-2010, 11:30
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
hooooooooooooooooi ik ga om halftien weg sporten en naar de bakkerbart een vakantiebaantje scoren (yes)
Hoe ging het?

*werkt zelf bij een bakkerij bart*
Oud 01-06-2010, 11:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja mijn onderzoek valt eigenlijk onder de technische geneeskunde en ik ben nu bij veel presentaties van technisch geneeskundigen, biomedische technici en zelfs natuurkundigen. Soms ben ik al blij als ik de titel begrijp
ik zit het ook alleen maar uit omdat aan het einde meestal het tijdstip en de locatie van de borrel bekend worden gemaakt
Oud 01-06-2010, 11:31
Verwijderd
meet meeting naamzoek
We hebben nu nog steeds niet opgelost wat het verband is tussen mijn neefje en Lorelei's huisgenoot!

Citaat:
ik zit het ook alleen maar uit omdat aan het einde meestal het tijdstip en de locatie van de borrel bekend worden gemaakt
haha ik zit het uit omdat dat van me verwacht wordt! En de onderwerpen overlappen vaak, dus nu zijn er allemaal termen waarvan ik niet weet wat het betekent maar waar ik toch vertrouwd mee ben. En vaak is het ook wel wat medischer en dan snap ik het wel. En dat weet je ook niet van te voren.
Oud 01-06-2010, 11:47
Verwijderd
Wat is Burn Notice toch een leuke serie.
Oud 01-06-2010, 12:04
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Gaat het rijden niet echt lekker?
Nee, de instructeur weet niet meer wat ie met me aanmoet. Maar het ging iig niet slechter dan anders. En ik had les van iemand die stage liep bij mijn rijschool, haha.
Oud 01-06-2010, 12:18
Verwijderd
Na een paar dagen niet hebben kunnen wassen, heb ik eindelijk weer schone kleren, .
Oud 01-06-2010, 12:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nee, de instructeur weet niet meer wat ie met me aanmoet. Maar het ging iig niet slechter dan anders. En ik had les van iemand die stage liep bij mijn rijschool, haha.
je moet echt zorgen dat je je op je gemak voelt in een auto. ik kan me voorstellen dat het anders allemaal veel te stressvol is

ik kom echt tot rust, of ik nou hard scheur of in de file sta
Oud 01-06-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
je bent nog niet met pensioen hoor

Heb je al een baan in het vooruitzicht?
Ik heb over een half uur een intakegesprek bij een detacheringsbureau die wel functies heeft die ik interessant vind en ik werd vanmorgen gebeld dat of ik over 2 weken langs kan komen voor een eerste gesprek bij een bedrijf
Oud 01-06-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
O dat had ik al op de uitnodiging gezet
Oud 01-06-2010, 12:28
Verwijderd
het sporten was heerlijk en mams gaat mijn speciaal -zo net- achteruitgelegde shirtje ophalen
Hoe gaat het met jullie?
Oud 01-06-2010, 12:28
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
je moet echt zorgen dat je je op je gemak voelt in een auto. ik kan me voorstellen dat het anders allemaal veel te stressvol is

ik kom echt tot rust, of ik nou hard scheur of in de file sta
Ja, ik heb nu zeg maar dat het een tijd goedgaat en alles mooi rustig gaat, maar dan gebeurt er een stressdingie en dan gaat het mis en ook vaker achter elkaar. En dat moet ik dan van me af proberen te zetten. Maar ik merk ook dat als ik niet weet waar ik heen moet, ik het dan lastiger vind. Die stagair vandaag wist de weg ook niet goed en gaf het ook vaak nog best laat aan en dan moet ik ineens nog dingen gaan doen en dat is ook best stressvol.

Maar nu heb ik gegeten en gedoucht en ga ik taartjes bakken enzo voor de High Tea, dag jongens!
Oud 01-06-2010, 12:29
Verwijderd
Nice wat voor taartjes tink? O en succes
Oud 01-06-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Hoe ging het?

*werkt zelf bij een bakkerij bart*
Het ging wel goed hoor ik heb gewoon een formulier meegekregen
Oud 01-06-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb over een half uur een intakegesprek bij een detacheringsbureau die wel functies heeft die ik interessant vind en ik werd vanmorgen gebeld dat of ik over 2 weken langs kan komen voor een eerste gesprek bij een bedrijf
dat klinkt in elk geval hoopgevend
Oud 01-06-2010, 12:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, ik heb nu zeg maar dat het een tijd goedgaat en alles mooi rustig gaat, maar dan gebeurt er een stressdingie en dan gaat het mis en ook vaker achter elkaar. En dat moet ik dan van me af proberen te zetten. Maar ik merk ook dat als ik niet weet waar ik heen moet, ik het dan lastiger vind. Die stagair vandaag wist de weg ook niet goed en gaf het ook vaak nog best laat aan en dan moet ik ineens nog dingen gaan doen en dat is ook best stressvol.

Maar nu heb ik gegeten en gedoucht en ga ik taartjes bakken enzo voor de High Tea, dag jongens!
ach, iedereen haalt het uiteindelijk, desnoods met een staatsexamen. en zodra je dan zelf je tijden en route kan uitzoeken en lekker rustig kan oefenen, dan komt het wel goed.

een vriend van mij heeft meer dan 80 lessen gehad en eindigde ook met staatsexamen. een keer reed hij op één examen door rood en een keer tegen het verkeer in nu rijdt hij prima
Oud 01-06-2010, 12:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
O dat had ik al op de uitnodiging gezet
en er kwamen nog mensen kijken?
Oud 01-06-2010, 12:37
Verwijderd
Ik heb ook meer dan 80 lessen gehad en heb het de vierde keer gehaald dus nog net geen staatsexamen, maar dat komt vooral doordat ik heel nerveus ga rijden als ik nerveus ben. En dat was ik natuurlijk altijd op examens. Maar als je het uiteindelijk haalt, dan is toch gebleken dat je het kunt en dan komt het verder op zelfkennis aan. Ik weet gewoon dat als ik gestressed bent, ik even niet moet gaan rijden. Of als ik erg moe ben.

Op mijn eerste examen ging ik de uitrit van de parkeerplaats van het CBR af, en toen kwam er een auto van aan, en die zag ik echt pas op het allerallerlaatste nippertje .
En op mijn tweede liet ik de motor afslaan terwijl ik gewoon op de weg reed, niet bij het optrekken ofzo, ik weet ook niet hoe ik dat voor elkaar kreeg, en toen verloor ik alle nadenkvermogens en startte ik de motor niet opnieuw en ik stuurde ook niet maar rolde gewoon de berm in
Maargoed, dat doe ik nu dus anders en dat deed ik toen tijdens de lessen ook heel anders, alleen op de examens wilde het niet.
Oud 01-06-2010, 12:47
Verwijderd
Ik durf niet eens te beginnen aan rijles. Ik raak al gestrest als ik denk aan het theorie-examen. En het rijden in een auto lijkt mij ook zo eng. Vooral het overtreden van verkeersgregels. ;x
Oud 01-06-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik durf niet eens te beginnen aan rijles. Ik raak al gestrest als ik denk aan het theorie-examen. En het rijden in een auto lijkt mij ook zo eng. Vooral het overtreden van verkeersgregels. ;x
maar het overtreden van verkeersregels hoef je ook niet te doen hoor

Maar rijles is niet eng er zit iemand naast je die op de rem kan trappen en die als het goed is je alleen dingen laat doen die je aankunt.
Oud 01-06-2010, 12:50
Verwijderd
Ik begin niet aan rijlessen omdat ik bang ben voor de rekeningen.
Oud 01-06-2010, 12:50
Verwijderd
Ik heb honger een kleine salade doet toch geen kwaad aan mijn wat strakkere lichaam?
Oud 01-06-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ik begin niet aan rijlessen omdat ik bang ben voor de rekeningen.
ja die zijn wel eng vooral als je twee keer zo veel lessen nodig hebt als je had verwacht
Oud 01-06-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
maar het overtreden van verkeersregels hoef je ook niet te doen hoor

Maar rijles is niet eng er zit iemand naast je die op de rem kan trappen en die als het goed is je alleen dingen laat doen die je aankunt.
Wel als ik er niks van bak.
Na je rijles moet je dan in je eentje gaan rijden.

Ik gok dat ik rijd als een wijf.
Oud 01-06-2010, 12:56
Verwijderd
Als je rijdt als een wijf heb je minder kans op invaliderende ongevallen (en meer kans op zachte botsingen met paaltjes, maar ach).

En ze laten je niet in je eentje rijden voordat je dat ook kán, hoor
Oud 01-06-2010, 12:58
Verwijderd

Mss, doe ik volgend jaar een poging. Mijn vriend wil eraan gaan beginnen. Eens zien hoe dat afloopt.
Oud 01-06-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb honger een kleine salade doet toch geen kwaad aan mijn wat strakkere lichaam?
jawel van sla word je heel erg dik.
Oud 01-06-2010, 13:00
Verwijderd
een kleine salade is geen goede lunch. Neem liever een grote salade. Met nootjes erin. En toast erbij.
Oud 01-06-2010, 13:02
Verwijderd
(8) *bromstem* Hey, Boney M (8).
Oud 01-06-2010, 13:07
Verwijderd
Citaat:
een kleine salade is geen goede lunch. Neem liever een grote salade. Met nootjes erin. En toast erbij.
ik eet nu een bord salada met stukjes rode ui, komkommer en tomaatjes en zo nog een broodje
Oud 01-06-2010, 13:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb ook meer dan 80 lessen gehad en heb het de vierde keer gehaald dus nog net geen staatsexamen, maar dat komt vooral doordat ik heel nerveus ga rijden als ik nerveus ben. En dat was ik natuurlijk altijd op examens. Maar als je het uiteindelijk haalt, dan is toch gebleken dat je het kunt en dan komt het verder op zelfkennis aan. Ik weet gewoon dat als ik gestressed bent, ik even niet moet gaan rijden. Of als ik erg moe ben.

Op mijn eerste examen ging ik de uitrit van de parkeerplaats van het CBR af, en toen kwam er een auto van aan, en die zag ik echt pas op het allerallerlaatste nippertje .
En op mijn tweede liet ik de motor afslaan terwijl ik gewoon op de weg reed, niet bij het optrekken ofzo, ik weet ook niet hoe ik dat voor elkaar kreeg, en toen verloor ik alle nadenkvermogens en startte ik de motor niet opnieuw en ik stuurde ook niet maar rolde gewoon de berm in
Maargoed, dat doe ik nu dus anders en dat deed ik toen tijdens de lessen ook heel anders, alleen op de examens wilde het niet.

dat eerst had ik trouwens ook, maar toen zag de examinator het niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten