Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het staat voor ´Wij Willen Woestaantrekkelijke Wezens´- Wijven. En het zijn sann, Lorelei, Medeia en ik, die onszelf ooit eens zo genoemd hebben ![]() Tja, ach. ![]() Oh ja, en er zijn forumers die ons niet zo mogen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is ook echt te erg hè. Mijn beste vriendin komt zo, dan gaan we picknicken in het park.
Ze zei gisteren dat ze om half 4 zou komen, ze moet om half 7 weer weg. Kreeg ik eerder vandaag al een smsje dat het 4 uur ging worden, krijg ik nu een smsje 'Ben onderweg'. Oh oh oh... kunstenaars ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik doe dan altijd zeggen kom om 4 uur en rekenen op half vijf ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, ik wil niet stoken, maar nu het onderwerp er is (en zelf door een wwwww'er ter sprake is gekomen), kan ik wel melden dat ik uit verschillende hoeken gehoord heb dat men het niet zo heeft op die groep. ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik ben een beetje moody een 'vriendin' van blamet alles op mij en dat ik dit doe en dat ik dat doe terwijl ik juist degene was die altijd voor haar klaar stond. Of als ze weer eens wou zeuren over bepaalde dingen (heel vaak spec. een probleem). Die vriendschap is duidelijk over, gelukkig 10 voor haar en anders genoeg andere dingen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Momenteel chatten er 34 mensen, waaronder: Sador, j0o0st, toddish, Jon, Remco---_), Guus_1548, Rochelleee_, Geert_9774, Gus, Grapig, DaliaDD, Simon, rachelpouwer, Hero_Brinkman, Micky, Mammoet, Mr_Mark, kopmuntkip, Jan_9624, Sara_9280, Jaeger, Vogelvrij_6432, Belal, aanmaaklimonade, S_3882, meid1993, Liberaaltje, Mean, timkuyper.
![]() |
![]() |
|
|