Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2010, 10:46
I C U
I C U is offline
^ Wel apart dat hij nu weer terug is bij haar dan en toch met jou aan het klooien is...

@ de reizigers onder ons: Zelfde verhaal, deels zijn we gaan samenwonen omdat we dat gehannes zat waren. Elke x tassen pakken, schoolspullen, 'ben ik echt niets vergeten?'-gedoe... En we woonden echt niet ver uit elkaar, zo'n 20 km.

OT: Eindelijk gaat het lekker met m'n scriptie, maar vind het wel sneu voor hem: de hele avond tegen een laptop aankijken kan niet leuk zijn, ook al is Joep (m'n laptop, even voor de goede orde) errug leuk, mooi en vooral handig
Oud 02-06-2010, 12:15
sicilion
sicilion is offline
Niks nieuws aan het front Geen initiatief van zijn kant, als spreek ik hem nog dagelijks op msn, maar ik geloof dat ik van hem niks meer verwacht en betwijfel ook of ik dat wel zou willen. Oftewel op naar een nieuw slachtoffer. Maar eerst even wat rust in mijn hoofd, want drukke studie, eng sollicitatiegesprek en dit soort gedoe is een slechte combi! Lang leve sport en vrienden!
Oud 02-06-2010, 14:12
ST*R
ST*R is offline
Gister was het weer gezellig en leuk met hem! Eerst doelloos al pratend 2 uur door de stad gelopen, en daarna bij mij thuis 'film gekeken'. Ik kom ook altijd te laat als ik met hem heb geslapen, ik kom gewoon 's ochtends het bed niet uit Vanochtend wilde hij alleen opeens hand in hand lopen op straat, in de trein steeds een arm om me heen en uitgebreid zoenend afscheid nemen. Het is hartstikke leuk met hem hoor, we lachen veel en hij is sexy en super lief, maar hopelijk wordt hij niet verliefd ofzo.
Haha owja, ik ga vanavond uit in zijn stad, en hij vroeg of ik daarna bij hem wilde slapen. Toen zei ik als grapje 'hm misschien regel ik wel iemand anders vanavond..', maar hij vond het niet zo grappig. Hij vroeg daarna ook of ik veel regel, en toen zei ik dat het wel mee viel..
Oud 02-06-2010, 14:20
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Gister was het weer gezellig en leuk met hem! Eerst doelloos al pratend 2 uur door de stad gelopen, en daarna bij mij thuis 'film gekeken'. Ik kom ook altijd te laat als ik met hem heb geslapen, ik kom gewoon 's ochtends het bed niet uit Vanochtend wilde hij alleen opeens hand in hand lopen op straat, in de trein steeds een arm om me heen en uitgebreid zoenend afscheid nemen. Het is hartstikke leuk met hem hoor, we lachen veel en hij is sexy en super lief, maar hopelijk wordt hij niet verliefd ofzo.
Haha owja, ik ga vanavond uit in zijn stad, en hij vroeg of ik daarna bij hem wilde slapen. Toen zei ik als grapje 'hm misschien regel ik wel iemand anders vanavond..', maar hij vond het niet zo grappig. Hij vroeg daarna ook of ik veel regel, en toen zei ik dat het wel mee viel..
Waar slaat dat nou weer op?
Oud 02-06-2010, 14:26
ST*R
ST*R is offline
^ aangezien ik het niet zie gebeuren dat ik verliefd op hem word, en sowieso niks vasts wil, lijkt het me niet heel handig als hij verliefd op mij wordt.
Oud 02-06-2010, 14:30
Verwijderd
Doe niet zo walgelijk quasi-naïef zeg! Deze jongen is al verliefd. Hoeveel tekens aan de wand heb je nodig? Beetje sadistisch om het nu aan te laten komen op het moment dat jij met grote ogen tegen hem gaat zeggen: "Je bent toch niet verliefd he? Want dat is niet de bedoeling".
Oud 02-06-2010, 14:39
ST*R
ST*R is offline
Hoe weet jij nou dat hij verliefd is?
Hij doet wel lief, maar ik heb hem 4 keer gezien ofzo. Als hij echt verliefd is zou het echt wel duidelijker zijn. Moet ik dan nu al tegen hem zeggen 'word maar niet verliefd op mij, want dat is niet handig', omdat ik een vermoeden heb dat hij wel eens verliefd zou kunnen worden?
Oud 02-06-2010, 14:41
Verwijderd
Als het voor jou alleen neuken is, dan kan je daar beter duidelijk over zijn ja.
Oud 02-06-2010, 14:45
Verwijderd
En waarom zeg je 'misschien regel ik vanavond wel iemand anders' tegen hem? Wat verwacht je daar voor een reactie op dan?
Oud 02-06-2010, 15:02
ST*R
ST*R is offline
ja dat was toch een grapje, miss niet heel geslaagd, maar gewoon plagerig bedoelt en niet serieus.
en ik gebruik hem niet alleen voor de seks ik vind hem ook best wel leuk , maar ik heb gewoon op dit moment geen zin in een relatie met wie dan ook. vind ook helemaal niet dat ik daar nu al over na moet denken, we hebben pas 3 dates ofzo gehad, en tot ik echt duidelijk doorheb dat hij me meer dan leuk vindt (ipv vaag vermoeden wat ik nu heb), ga ik gewoon door met het leuk en gezellig hebben met hem. vanochtend was ook voor het eerst dat hij zo deed, zo in het openbaar lief.
Oud 02-06-2010, 15:54
Verwijderd
Ik ben gewoon heel erg van de openheid en duidelijkheid. Juist als het op scharrelen aankomt. Dat je van elkaar weet hoe je er in staat. Gebroken harten moet je niet licht over denken vind ik.
Oud 02-06-2010, 16:25
ST*R
ST*R is offline
Ja klopt. Al zie ik hem wel als meer dan een scharrel. Als ik echt merk dat hij er anders tegen aankijkt/andere verwachtingen heeft, zal ik ook wel iets zeggen. Al lijkt dat me wel moeilijk om te doen, ook omdat ik het best jammer zou vinden als ik hem niet meer zou zien.
Oud 02-06-2010, 16:30
Optima
Optima is offline
Citaat:
@ Optima: of het nou egoisme of onhandigheid is, van erg veel interesse naar jou toe getuigd het in elk geval niet
Eens, maar waarom blijft die idioot dan mailen en bellen? Ben ik zijn reserve? Back-up plan? Of is dit aantrekken en afstoten?

Hoe dan ook, ik zie hem een tijdje niet. De jongen blijft leuk ik heb hem al min of meer geintroduceerd aan mijn leerlingen (de nieuwsgierige aagjes) dus merk wel dat het bij mij wat meer gaat leven als 'verkering'. Vrijdag lekker met z'n tweeen een paar uurtjes hangen op het waalstrand en zaterdag maakt hij de dagplanning. Ben benieuwd Wel leuk dit prille stadium vol met dates. Dat heb ik in mijn vorige relatie gemist omdat toen alles in het begin geheim gehouden moest worden.
Oud 02-06-2010, 16:31
Optima
Optima is offline
Citaat:
Hoe weet jij nou dat hij verliefd is?
Hij doet wel lief, maar ik heb hem 4 keer gezien ofzo. Als hij echt verliefd is zou het echt wel duidelijker zijn. Moet ik dan nu al tegen hem zeggen 'word maar niet verliefd op mij, want dat is niet handig', omdat ik een vermoeden heb dat hij wel eens verliefd zou kunnen worden?
nee, je hoeft hem geen waarschuwing te geven of tegen hemzelf in bescherming te nemen. Hij is oud (ehm) en wijs genoeg toch?Als je constant maar rekening moet houden met andermans gevoelens kun je nooit oprecht genieten.
Oud 02-06-2010, 16:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Maar Daantje, ik weet niet of het handig is qua ligging enzo als jouw vriend bij je intrekt, maar jullie hebben nog langer dan ik een relatie! En ik kan goed begrijpen dat jij het zo goed als beu bent nu om te reizen, je hebt niet voor niks je eigen plekje nu met je huisje. Kan hij niet bij jou intrekken? Is toch ook weer een goede oefening voor later .
Op zich kan het wel hoor maar ideaal is het niet. Mijn vriend werkt vlakbij zijn ouders en moet dan of heel vroeg beginnen of is heel laat klaar, omdat we zelf geen auto hebben en het OV zo vroeg nog niet gaat, moet ie dan toch bij z'n ouders slapen. Daarnaast is mijn huis als we er echt voor vast met z'n tweëen zouden wonen te klein denk ik. Op zich wonen we nu ook praktisch samen, maar dan of bij mij of bij hem. In de weekenden hebben we vaak dingen met zijn vrienden in de buurt van zijn ouders dus dan zijn we vaak daar, doordeweek zijn we vaker bij mij omdat dat centraler gelegen is en hij toch meestal in het weekend werkt. In september is hij als het goed is afgestudeerd en ik weet niet of hij zijn huidige werk dan nog blijft doen maar dan zou ik op zich wel willen samenwonen maar hangt uiteraard er ook vanaf wat hij dan gaat doen enzo.
Oud 02-06-2010, 16:44
Geriananas
Geriananas is offline
Jeetje, wat heeft iedereen veel probelemen! En dat reizen, bah.

Ik ben al 1,5 zonder ruzie heel gelukkig.
Oud 02-06-2010, 16:45
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
nee, je hoeft hem geen waarschuwing te geven of tegen hemzelf in bescherming te nemen. Hij is oud (ehm) en wijs genoeg toch?Als je constant maar rekening moet houden met andermans gevoelens kun je nooit oprecht genieten.
pardon?
Zou jij t niet fijn/praktisch/whatever vinden als je iig weet waar je aan toe bent met je scharrels?
En ook al kun je scharrels hebben puur voor je eigen genot, ergens is een stukje eerlijkheid over je verwachtingen geen overbodigheid en wel zo eerlijk.
Oud 02-06-2010, 17:03
Dott
Dott is offline
hmmpf, weer een weekend flink ver uit elkaar.
Maar de relatie op zich loopt prima, we weten onze draai bij elkaar te vinden en praten alles uit..
wie weet heeft het meer potentie dan ik dacht..

edit: Al blijft het irritant dat ie nooit beltegoed heeft maar als ie het heeft is het ook zo op

edit 2: goed nieuws op oma front, ze was apart genomen door de dokter, die haar subtiel gevraagd heeft of ze wel eens wat dronk.
Naar eigen zeggen had ze hier eerlijk op geantwoord en heeft toen flink op dr lazer gehad.
Al haar symptomen komen idd weg bij het feit dat ze veel en veel te veel drinkt.
Ze gaat nu stoppen (zo zegt ze.. eerst zien dan geloven) en mn opa wil haar steunen en doet mee.
Er is nog hoop dames en heren.
Oud 02-06-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
bunch of bollocks this

oud en wijs genoeg voor wat? om niet verliefd te worden op een leuk meisje?

toevallig had ik het er laatst over met een vriend, ik zou nooit met een scharrel hand in hand willen lopen...

Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 18:11. Reden: edit: willen vergeten;)
Oud 02-06-2010, 18:04
Changshan
Changshan is offline
Ik ben op die manier al na drie dates weleens met een gebroken hart afgedropen, pas daar dus inderdaad mee op. En ik heb nog niet eens handjes vastgepakt, alleen heel veel en heel gezellig gepraat rondom het zoenen e.d.
Oud 02-06-2010, 18:07
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
bunch of bollocks this

oud en wijs genoeg voor wat? om niet verliefd te worden op een leuk meisje?

toevallig had ik het er laatst over met een vriend, ik zou nooit met een scharrel hand in hand lopen...
Ja dit dus!
Oud 02-06-2010, 18:09
Changshan
Changshan is offline
Liepen wij niet ooit hand in hand, Anne?

Gaat hier goed trouwens, enige echt stabiele deel van m'n studentenleventje.

Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 18:23.
Oud 02-06-2010, 18:29
Optima
Optima is offline
Citaat:
pardon?
Zou jij t niet fijn/praktisch/whatever vinden als je iig weet waar je aan toe bent met je scharrels?
En ook al kun je scharrels hebben puur voor je eigen genot, ergens is een stukje eerlijkheid over je verwachtingen geen overbodigheid en wel zo eerlijk.
Eerlijkheid is natuurlijk altijd aan te raden, maar om nu al op voorhand een hele handleiding op tafel te leggen van "niet verliefd worden" etc, vind ik onzin. Als je verliefd op een ander wordt, loop je altijd het risico dat je hart gebroken gaat worden omdat de ander niet verliefd op jou is. Daar moet je ook eerlijk over zijn. Maar het risico hoort er nou eenmaal bij en je kunt niet van je (niet verliefde) scharrel eisen dat die je van tevoren al op de hoogte brengt van alle risico's.

Iemand aan het lijntje houden terwijl je weet dat jij toch nooit verliefd gaat worden op deze persoon is natuurlijk niet netjes. maar als je dit zegt, en deze persoon blijft desondanks bij je: his or her responsibility!
Oud 02-06-2010, 18:45
Verwijderd
Ik persoonlijk vind het wel leuk om op voorhand te weten 'no strings attached'. Anders loop ik waarschijnlijk in de wolken om alle 'verliefde dingen' die we doen terwijl het voor de ander gewoon fijn en leuk, maar meer ook niet is. En idd, dan loop je het risico om verliefd te worden, terwijl de ander dan na een paar weken opeens komt met 'ja allemaal leuk en aardig, maar ik wil niet dat je verliefd op me wordt'...
Oud 02-06-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
pardon?
Daar kun je dan toch prima zelf naar vragen, dat hoeft je toch niet voorgekauwd te worden Als ik in het verleden (misschien) meer wilde dan alleen vozen heb ik dat altijd gewoon gevraagd, of gezegd "dit doen we toch niet met anderen hè", en als de ander het daar niet mee eens is, is dat wel duidelijk. Maar ik zou bijna beledigd zijn als iemand mij bij voorbaat al komt melden "dit is maar tijdelijk hoor". Ja hehe zie ik er uit als een wanhopige muts ofzo
Oud 02-06-2010, 20:58
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Daar kun je dan toch prima zelf naar vragen, dat hoeft je toch niet voorgekauwd te worden Als ik in het verleden (misschien) meer wilde dan alleen vozen heb ik dat altijd gewoon gevraagd, of gezegd "dit doen we toch niet met anderen hè", en als de ander het daar niet mee eens is, is dat wel duidelijk. Maar ik zou bijna beledigd zijn als iemand mij bij voorbaat al komt melden "dit is maar tijdelijk hoor". Ja hehe zie ik er uit als een wanhopige muts ofzo
Dat hoeft niet voorgekauwd te worden maar als een jongen zich zo gaat gedragen zoals ster beschrijft in dr posts dan zou ik toch zeker op een bepaalde manier aangeven van hey ik hoef niet meer dan alleen een bats en/of gezelschap en meer dan dat zit er (voorlopig) niet in, en er vooral niet teveel in meegaan want dan zit je in mijn ogen fout, helemaal als je zelf vooral niet wil dat hij verliefd op je wordt.
Oud 02-06-2010, 23:50
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Pfuuuu! Er was jaren met pauzes gedoe met een jongen maar dat is nooit iets geworden omdat ik nooit zeker wist of ik het wel wilde en omdat hij eerst een vriendin had en gisteren dacht ik: 'volgens mij is onze interesse in elkaar nu echt wel over en dat is wel goed zo'. Staat 'ie vandaag prompt op mijn voicemail, of ik 'm wil bellen. En ik weet niet of ik daar wel zin in heb maar ik wil ook niet de vervelende, negerende heks zijn .
Oud 03-06-2010, 00:37
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
@ cherry springs: misschien zeg ik iets heel stoms hoor maar kan je niet (hoeft niet eens die volle vier weken) met hem mee op vakantie? Of wil je dat gewoon niet?
Hij heeft 3 jongere broertjes en ik wil me niet bij z'n familie opdringen, hij mag best zonder mij weg, als hij er maar duidelijk over is.

En @ WAT, dat is misschien ook wel een idee, alleen smsen als we echt wat te melden hebben want we sturen echt hersenverdovend saaie smsjes meestal maar alsnog hoor ik graag wat van hem, saai of niet.
Ik zie het allemaal wel als het eenmaal zover is. Het lijkt erop dat we toch nog wel aardig wat tijd met elkaar hebben. En ik ga mee naar z'n familiedag in België!
Hij lijkt wel een obsessie te hebben met mijn borsten. Leuk, op zich, maar ik vind het ook fijn als hij m'n persoonlijkheid leuk vindt. Vindt ie ook wel, dat weet ik, maar daar laat hij minder van merken zeg maar. Uiterlijk-complimentjes krijg ik nu wel meer dan genoeg van hem. Ik word er bijna arrogant van!
Oud 03-06-2010, 01:40
Verwijderd
Kan niet wachten tot er een einde komt aan alle tentamens en deadlines... M'n sociale leven bestaat even niet tot dit weekend. Maar vrijdag stappen als het goed is, dus gelukkig iets om naar uit te kijken! En meneer viert zaterdag ook nog z'n verjaardag, maar ik weet niet helemaal of ik daar zin in heb
Oud 03-06-2010, 01:48
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
^ Wel apart dat hij nu weer terug is bij haar dan en toch met jou aan het klooien is...
Het klooien is nu dan ook definitief over denk ik. Bah, die jongen weet gewoon niet wat ie wil. Hij hint nu heel erg op vrienden blijven. Ik huilde bij hem uit over de jongen met wie ik de vriendschap verbroken heb en toen zei hij heel hoopvol 'dus er is een vacature beste vriend open?' Alleen geen idee hoe hij dat voor zich ziet. Zijn vriendin is nogal ehm, claimend en ik gok niet dat zij mij nog heel erg ziet zitten nu.

Citaat:
Het is maar vanuit wiens perspectief je het bekijkt. Ik wou dat de -inmiddels weer- jongen-met-vriendin wat meer rekening met mijn gevoelens had gehouden. Hij gaf ook alleen maar verliefde signalen af en nu zit ik met de gebakken peren

Laatst gewijzigd op 04-06-2010 om 16:40. Reden: zij hij *schaam*
Oud 03-06-2010, 09:25
I C U
I C U is offline
Citaat:
Het klooien is nu dan ook definitief over denk ik. Bah, die jongen weet gewoon niet wat ie wil. Hij hint nu heel erg op vrienden blijven. Ik huilde bij hem uit over de jongen met wie ik de vriendschap verbroken heb en toen zij hij heel hoopvol 'dus er is een vacature beste vriend open?' Alleen geen idee hoe hij dat voor zich ziet. Zijn vriendin is nogal ehm, claimend en ik gok niet dat zij mij nog heel erg ziet zitten nu.
Getver. Zit je mooi mee!

OT: Hmmm, hij heeft het afentoe moeilijk en hij praat er dan niet over. Terwijl het juist beter gaat als hij er over praat! *zucht* Gisteravond/vannacht er dus wél over gepraat en hij voelde zich gelijk beter. Hopelijk gaat ie nu meer praten...
Oud 03-06-2010, 12:04
wup
wup is offline
De moeder van mijn vriendin ligt nu echt op sterven. Het is nog een kwestie van dagen. Het voelt zo raar.. om nu al na te denken over wat ik aan zal op de begrafenis, dat we als vrienden al een advertentie klaar hebben... Voel me raar. Heb zo met haar te doen, maar ze laat nu ook even niemand meer toe. Ze is elke vrije minuut bij dr moeder.

Bah...
Oud 03-06-2010, 13:00
ST*R
ST*R is offline
ahh kut wup..

hm vannacht na de kroeg weer bij m geslapen, was leuk ga komende tijd nog even aankijken hoe het allemaal gaat, moet ook eerst zelf uitvinden wat ik eigenlijk wil..
Oud 03-06-2010, 13:10
I C U
I C U is offline
Citaat:
De moeder van mijn vriendin ligt nu echt op sterven. Het is nog een kwestie van dagen. Het voelt zo raar.. om nu al na te denken over wat ik aan zal op de begrafenis, dat we als vrienden al een advertentie klaar hebben... Voel me raar. Heb zo met haar te doen, maar ze laat nu ook even niemand meer toe. Ze is elke vrije minuut bij dr moeder.

Bah...
Oh wat vervelend! Sterkte... Als ze maar weet dat jij/jullie haar steunt/en... Het is ook raar!
Oud 03-06-2010, 13:33
metallica
metallica is offline
Het gaat lekker, komend weekend toch echt even vakantie plannen, maar we hebben er zin in. Oeh, en eindelijk weer eens gewoon een weekendje thuis. Dat is toch wel echt heerlijk <3
Oud 03-06-2010, 14:29
WolterB
WolterB is offline

De afgelopen weken echt ontzettend veel bij elkaar geweest en zelfs wanneer we 2-3 dagen op 14m² zitten gaat het prima.

Dit weekend weer richting Enschede omdat we daar wat meer ruimte hebben, maar het loopt allemaal echt goed zonder enige mate van irritatie
Oud 03-06-2010, 14:35
Qimm
Qimm is offline
^ vind ik echt tof voor je
Oud 03-06-2010, 15:36
Verwijderd
Ik vind het tijd voor een foto Wolter, al dan niet in een pb
Oud 03-06-2010, 15:54
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
ahh kut wup..

hm vannacht na de kroeg weer bij m geslapen, was leuk ga komende tijd nog even aankijken hoe het allemaal gaat, moet ook eerst zelf uitvinden wat ik eigenlijk wil..
Jij verandert ook steeds van gedachten of niet dan? Word je niet gek met al de gegoochel met die kerels? En nu heb je één waarmee je wel veel doet enzo en je ook eigenlijk als deel van een stel gedraagt. Maar je weet het niet.. Die jongen is verliefd op je en jij bent imo bezig met het breken van zijn hart...

Ot: Hier gaat het wel goed we zijn allebei alleen druk met werken en ik ook met sporten erbij. En we zien elkaar ook erg weinig terwijl we nu samenwonen, hij werkt 50 uur en ik werk soms tijdens de uren dat hij weer net thuis is enzo.. 's avonds is hij nu ook niet in voor dingen omdat hij kapot is van het vele werken.. Pff Hoop dat het snel weer wat rustiger wordt op zn werk.
Oud 03-06-2010, 15:58
Lente
Lente is offline
wat een onzin, je hoeft na een paar dates toch nog niet te weten wat je wil?
Oud 03-06-2010, 17:13
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Zij weet het al wel.
Oud 03-06-2010, 17:46
Lente
Lente is offline
Citaat:
Zij weet het al wel.
ehh in haar laatste post schrijft ze iets anders
Oud 03-06-2010, 18:16
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
En vrolijk door blijven daten tot je wel weet wat je wilt. Knap lullig voor de knul in kwestie lijkt me. Blijkt na weet ik veel hoeveel dates dat je het uiteindelijk toch maar niks vindt en zit die knul met de gebakken peren.
Oud 03-06-2010, 18:20
wup
wup is offline
Bedankt voor de reacties

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven hakschoenen gekocht ( ook met het idee dat ik netjes wil zijn op de begrafenis en sowieso eens nette schoenen moest hebben) en nu voel ik me enorm vrouwelijk en sexy ( en 2 meter 10).
Ging hem net bellen, maar hij zit met zijn ex op het terras. Kan volgens mij heel goed doen alsof ik dat heeeeeeeelemaal niet naar vind. Ik mag niet zeuren, want spreek ook nog wekelijks met de ouwe, maar wij zijn geen 5 jaar samen geweest en hij woont niet in Nieuw Zeeland waardoor het bijzonder is om hem weer te zien en... ik stel me een beetje aan
Oud 03-06-2010, 18:32
Verwijderd
Sterkte wup!

Nieuwe meid ontmoet via bb. Jlikt wel, erg leuk om met haar te praten! Alleen in Amersfoort, zo'n eind weg

En vanavond moet ik toch echt weer eens langs die ene vriendin, maar ik vraag me af wat ik haar te melden heb en zij mij.

Daarbij hoop ik dat ik, naast mijn depressiviteit, nooit zo wanhopig ben geweest of zal worden als een bepaald persoon. Ik bedoel, als het uit gaat enzo, dan mag je best wat zwelgen, maar een reactie als, je bent knap en lief, maar je woont te ver, opnemen met 'en zie je wel, niemand wil me, ik ben lelijk en ik krijg nooit een vriendin. Het hoeft allemaal niet meer voor mij. Ik geef het op'? Wtf... En dan doe ik nog moeite om met hem te praten over dat hij niet zo negatief moet zijn, negatieve uitstraling stoot mensen af. Maar zelfs ik hou dit niet vol.
Oud 03-06-2010, 18:59
Lente
Lente is offline
Citaat:
En vrolijk door blijven daten tot je wel weet wat je wilt. Knap lullig voor de knul in kwestie lijkt me. Blijkt na weet ik veel hoeveel dates dat je het uiteindelijk toch maar niks vindt en zit die knul met de gebakken peren.
haha ja en dus? verwacht jij serieus na 3 dates al zekerheid?
Oud 03-06-2010, 19:01
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Liepen wij niet ooit hand in hand, Anne?

Gaat hier goed trouwens, enige echt stabiele deel van m'n studentenleventje.
Ik was het ook meer eens met het 'wat een bullshit, wanneer ben je 'oud en wijs' genoeg om niet verliefd te worden!
Ik loop met mijn huidige scharrel ook wel hand in hand, maar ik weet ook echt niet wat ik met hem aan moet

En als je vijftien bent dan hoor je hand in hand te lopen met leuke jongens
Oud 03-06-2010, 19:02
Verwijderd
Op je 16e was dat tenminste zekerheid. Tot de liefde over was, 2 weken later Ik vind dat hoe ouder je wordt, hoe vager de grenzen worden...
Oud 03-06-2010, 19:50
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
haha ja en dus? verwacht jij serieus na 3 dates al zekerheid?
Als jij na 3 dates merkt dat een ander verliefd begint te worden, en je zelf al weet dat je daar geen zin in hebt/niet open staat voor relatie met wie dan ook, dan vind ik dat je bijna verplicht bent om dit aan hem te melden.

Als je wel open staat voor een relatie, maar gewoon nog niet zeker weet of die persoon wel de juiste is, dan vind ik het weer anders. Dan is het logisch dat je na 3 dates nog geen zekerheid kan geven, je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen.
Oud 03-06-2010, 20:00
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Als jij na 3 dates merkt dat een ander verliefd begint te worden, en je zelf al weet dat je daar geen zin in hebt/niet open staat voor relatie met wie dan ook, dan vind ik dat je bijna verplicht bent om dit aan hem te melden.

Als je wel open staat voor een relatie, maar gewoon nog niet zeker weet of die persoon wel de juiste is, dan vind ik het weer anders. Dan is het logisch dat je na 3 dates nog geen zekerheid kan geven, je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen.
Dit.

En na 3 dates kan je dat echt wel merken. Ga dan niet nog verder zitten aankloten, op die manier ga je wel heel erg makkelijk om met de gevoelens van anderen.

Regels voor berichten