Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2010, 11:14
wup
wup is offline
Oeh, morgen voor het eerst allebei vrij ( zonder dat een van ons ziek is..), dus ik zit al d ehele week na te denken over wat we moeten doen. Denk een boot huren en het meer op, of de dierentuin.. we zien wel.

Met mijn broer even de situatie van mijn vriendin en haar moeder besproken. Hij heeft 3 jaar wat met mijn vriendin gehad, dus hij wil straks ook wel naar de begrafenis. Vind het wel fijn, want mijn vrienden hebben allemaal een partner mee, dus nu kan ik fijn met mn broer.
Advertentie
Oud 04-06-2010, 12:10
groovy
groovy is offline
Sterkte wup, met de begrafenis.

Pffff ik ben echt halfdood door die &%^$*# scriptie. Maar hij is zo lief dat ie mij dit weekend gaat helpen . Door omstandigheden had ik maar een paar dagen om een hele scriptie te schrijven, dus dat kost nogal wat stress..maar hij is mijn redder in nood . Heb m'n lief alweer de hele week niet gezien en ik mis hem . Zal zo blij zijn als het zomervakantie is, dan heb ik in ieder geval wat meer tijd en kan ik wat vaker zijn kant uitkomen .

@Daantje, oke, ik begrijp je situatie. Het is inderdaad ook maar weer afwachten waar hij gaat werken . Ik weet ook nog niet waar ik ga werken, maar waar ik nu woon, is de werkgelegenheid niet echt optimaal, dus we gaan nu gewoon samenwonen waar hij werkt en ik studeer, en ik wil daar na mijn afstuderen ook graag werken. Daar is in ieder geval veel meer werkgelegenheid dan waar ik nu woon, dus dan is de keuze ook makkelijker gemaakt .
Oud 04-06-2010, 14:32
Joehoedith
Joehoedith is offline
gelukkig is hij nog altijd, ondanks mijn gezeur over mijn gewicht, over het ongeluk en over mijn onzekerheden de liefste die er is!
Oud 04-06-2010, 19:10
sicilion
sicilion is offline
@Wup: sterkte!

OT: Ik heb het gehad. Hij zat gister via sms als zijnde grapje een opmerking te maken in de trant van: dan kan ik via jou andere meisjes leren kennen. Nou, nee dank je. Dat is mijn eer te na! Misschien had ik iets duidelijk moeten zijn, maar voor nu is het genoeg geweest. Niet meer gereageerd en hem geblokkeerd op msn. Eerst even wat afstand nemen en dan praten we wel weer. Nu eerst focussen op tentamen en sollicitatie en volgende week lekker feesten in Grunn met de homies
Oud 04-06-2010, 19:19
Douwee
Douwee is offline
verliefd.
Oud 04-06-2010, 20:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Bedankt voor de reacties

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven hakschoenen gekocht ( ook met het idee dat ik netjes wil zijn op de begrafenis en sowieso eens nette schoenen moest hebben) en nu voel ik me enorm vrouwelijk en sexy ( en 2 meter 10).
Ging hem net bellen, maar hij zit met zijn ex op het terras. Kan volgens mij heel goed doen alsof ik dat heeeeeeeelemaal niet naar vind. Ik mag niet zeuren, want spreek ook nog wekelijks met de ouwe, maar wij zijn geen 5 jaar samen geweest en hij woont niet in Nieuw Zeeland waardoor het bijzonder is om hem weer te zien en... ik stel me een beetje aan
Meh dat ken ik. Het is uit tussen de ex van mijn vriend en haar vriend en nu heeft ze hem zo hard nodig want hij is haar beste vriend blabla. Ik snap dat wel dus hij doet maar lekker, maar ik vond het toch fijner toen ze nog met die kerel had. Het stomme is ook dat het juist uitging tussen zijn exvriendin en haar inmiddels ex omdat hij dacht dat zij weer naar mijn vriend terug zou gaan ofzo, daar was ie para voor blijkbaar. *staat zwaaiend aan de kant* En ik dan. Maar goed, ik zeur er maar niet over en ik vertrouw hem maar gewoon. (En jij sterkte verder met dat hele gedoe)

Maar muuh het gaat nog steeds niet zo super allemaal tussen ons. Ik deed even moeilijk en zat hem een beetje weg te duwen emotioneel en dat vond hij heel naar en kan hij maar moeilijk vergeten en daardoor gaat ie twijfelen. Dat heeft natuurlijk ook allemaal te maken met exen die dat ook deden en hoe kut dat afliep. Maar hij is bang dat hij hier heel veel energie insteekt en dat het dus ook weer kut gaat lopen. Maar ik vind dat maar stom, want dat is gewoon het risico. En ik ben zijn exen niet. Maar hij zit dus te twijfelen en ondertussen loop ik op mijn tenen. Maar dat was gelukkig aan het begin van de week veel erger dan nu, nu wordt het steeds weer normaler. Ik had namelijk ook echt weer dat misselijkheidsgevoel enzo dat je hebt als het net uit is, bah. Maar hopelijk gaat dit allemaal verder goed nu, want ik wil niet dat het stukloopt op dit stomme dingetje. Ik heb zo mijn best gedaan om over mijn ex heen te komen en met hem iets op te bouwen dat ik er natuurlijk veel te diep inviel. Lekker stom weer, want straks zit ik weer met de gebakken peren, want ik wil hem echt niet kwijt. Morgen gaan we samen naar een gala en ik wil er mooier uitzien dan zijn ex vorig jaar dus ik ga lekker tutten met een vriendin en het wordt vast allemaal leuk!
Oud 04-06-2010, 21:44
Verwijderd
Ik heb de wanhopige man duidelijk gemaakt hoe het zit en hij wil wel gewoon praten. Nou ok, fijn Hopen dat het blijft duren.

Laatst gewijzigd op 29-07-2010 om 13:51. Reden: persoonlijke info weggehaald
Oud 05-06-2010, 09:58
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Word je niet gek met al de gegoochel met die kerels?
volgens mij heb ik daar echt al 1000 keer antwoord op gegeven

Ik weet gewoon nog niet wat ik wil. Ik ga hem wel steeds leuker vinden, maar heb ook nog het gevoel dat ik geen behoefte heb aan een relatie. Al kan dat natuurlijk nog veranderen, maar dat kan ik nu nog niet zeggen. Verder vind ik dat ik nu nog helemaal niet hoef te weten wat ik precies wil, ik ken die jongen pas net. Het serieuze gesprek komt vast wel, maar nu nog even niet. En als hij zo verliefd is als jullie denken kan hij natuurlijk zelf ook vragen hoe ik er over denk.
Oud 05-06-2010, 12:36
kita
kita is offline
Citaat:
ik ken het stadium waar je nu in zit, en soms lijkt het hopeloos en denk je dat je de rest van je leven iedere dag aan het huilen bent. Maar neem maar van mij aan: het neemt af. Ik heb ook eerst afleiding gezocht en daarmee een beetje mijn verdriet weggedrukt, maar het komt als je alleen bent toch weer naar boven. Je moet er even doorheen. En ja, het is pijnlijk om te beseffen dat die 3,5 jaar voor niets lijken te zijn, maar dat is niet zo, en dat weet je stiekem zelf ook wel. Je moet een relatie niet zien als een investering waar je de rest van je leven wat aan hebt, want feit is dat veel relaties stuklopen en de exen dan geen contact meer met elkaar hebben. It's part of life.

Probeer te beseffen dat ondanks je nu midden in het verdriet zit, het echt overgaat.
Sterkte!
Je hebt gelijk hoor, ik weet dat het verdriet steeds minder zal worden. Ik heb 0 contact meer met hem, en dat werkt. Ik weet wel dat ik heel veel heb geleerd van die 3,5 jaar, maar ik zag dat als iets samen opbouwen wat nu helemaal weg is: daarom lijkt het allemaal voor niets te zijn geweest.

Citaat:
Nou ja zelfs al gaat het uit en heb je geen contact meer, dan nog was het toch wel een investering waar je de rest van je leven aan hebt? Je gaatg mij niet vertellen dat je die 3,5 jaar niks leuks hebt meegemaakt. Of dat je niks geleerd hebt. Dan had je 'm zelf toch na 3,5 weken al gedumpt? Als het tijdens die 3,5 jaar de moeite waard was, dan is het nooit een verspilling geweest. Op dat moment was het goed en nu is het voorbij en dat is beter, want voor je toekomst wil je toch iets anders.
In die 3,5 jaar hebben we natuurlijk heel veel leuke momenten meegemaakt, maar mijn exvriend heeft zich toen het net uit was echt ontpopt als een enorme eikel. Hij heeft dingen gedaan en gezegd die ik nooit van hem had verwacht. Erg pijnlijk om te merken dat ik hem kennelijk toch niet zo goed kende als ik dacht. En ja ik heb heel veel geleerd van die 3,5 jaar, maar had deze leerschool toch liever overgeslagen.

Anyway, ik heb zowaar een andere erg leuke jongen ontmoet. Ik ken hem al een jaar, maar zag nu ineens pas hoe leuk hij eigenlijk is. Hebben eergisteren de hele dag samen doorgebracht en uiteindelijk gezoend en blijven slapen (niet met m naar bed geweest verder). Maarja, ik weet dat ik niet het enige meisje ben waar hij mee bezig is, dus daar baal ik een beetje van. Weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen..
Oud 05-06-2010, 12:51
Lente
Lente is offline
ik ben zooo verliefd!
Oud 05-06-2010, 21:20
Neko*
Neko* is offline
Ik ben geïrriteerd en gefrustreerd en het komt eigenlijk alleen maar door mijn eigen zooi. Wat het dubbel zo rot maakt omdat hij daar dus niets/weinig aan kan doen. maar het zou zo leuk zijn als hij in zou zien dat ik liever een knuffel en een arm om me heen heb dan gezever over dat ik het wel bij hem kwijt kan mocht ik dat willen
Oud 05-06-2010, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom snapt hij niet dat ik het niet leuk/stom vind dat hij twee weken op studiereis naar Maleisië en Singapore gaat maar het voor hem wel tof vind? Ik wil hem gewoon niet twee weken missen maar dat betekent niet dat ik me niet red zonder hem. Heb die twee weken al helemaal volgepland met andere dingen. *zucht*

Maar verder is hij lief en leuk enzo maar dit hangt een beetje als een donderwolk tussen ons in. Wat mij betreft mag hij nu wel weggaan, dan zie ik tenminste niet zo op tegen dat afscheid en kan ik er naar uit kijken dat hij weer terug komt.

Ow, en werken op zaterdagavond van 17.15 - 1.30 uur vind ik toch wel het meest ongezellige tijdstip Dit is een mooie avond om te barbecuen, wijntje te drinken in de tuin en lekker te kletsen, niet om alleen thuis te zijn.

En nu heb ik wel weer genoeg gezeurd. Ga lekker een baco inschenken en lekker beetje internetten, lezen en op tijd slapen en morgen weer naar hem toe.
Oud 05-06-2010, 21:46
Verwijderd
Bijna een hele dag gecamd (gewoon hoor, gewoon gepraat) met een leuke jongen die ik van bb ken. En hij komt over 2 weken op bezoek . Ben benieuwd. Hij woont ook een pokke-eind weg, maar niet zo ver als anderen. Het is vergelijkbaar met mijn exen in Zwolle en Amsterdam. HIj is lief en knap, maar (ALWEER) 3 jaar jonger . Maar het is een larper en hij vindt Bert Visscher goed, prioriteiten ^^.

Ik heb geen hoop en ook geen verwachtingen (wel op knuffels, want daar is ie blijkbaar ook gek op), we zien wel wat er van komt en of ik überhaupt verliefd zal worden en wil worden en of hij datzelfde dan heeft. Ik zal wel zenuwachtig zijn als hij komt en een hoop moeite doen, maar dat doe ik vaak sowieso .
Oud 05-06-2010, 22:11
WAT
WAT is offline
Succes Mutant!

@ Daantje, sterkte! Soms moet je het toch nog een keer maar dan iets anders brengen om het duidelijk te maken. Het koste mij ook een tijdje om mijn vriend duidelijk te maken dat ik erg veel zin heb om in Engeland te gaan studeren, maar dat ik af en toe absoluut geen zin er in heb omdat ik hem dan moet gaan missen.....

Ik zit te twijfelen of ik een soort van samen cadeautje zal gaan kopen ofzo..... Ik weet dat ik eigenlijk het geld niet kan missen maar ik wil het zo graag....
Gister avond nog gehad over wat hij laatst zei over verloven, toen kwam er heel droog uit "Ja dan blijven we de rest van ons leven verloofd want we willen toch niet trouwen."
Maar het voelt toch wel goed dat hij het ziet zitten ookal met dat hele Engeland gedoe....
Maarja, cadeautje dilemma. Ik zit te twijfelen over een ring ofzo, maar vind et nogal cliche :/
Oud 05-06-2010, 23:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die turk van de supermarkt is bezet. Ben trouwens ook steeds minder bezig met relatieliefdesekszoekgedoe.
Oud 06-06-2010, 11:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Af en toe ben ik het een beetje zat dat de interesse eigenlijk altijd van één kant komt. Als ik iemand leuk vind, vindt de ander mij niet leuk en andersom. Daar baal ik soms wel een beetje van
Oud 06-06-2010, 20:47
Kali
Kali is offline
Al voor tweede keer op rij zelfde man tegengekomen bij uitgaan, hij vraagt men nummer niet, maar wilt wel iets gaan drinken en als ik dan tracht te hinten dat hij maar nummer moet vragen dan zegt hij "ik ga u nummer niet vragen, gij moet mijne nummer maar vragen", moet ik daaruit nu afleiden dat koppig wilt doen en onconventioneel, of dat hij gewoon geen interesse heeft?

Ach het is zo ingewikkeld laatste weken...

En verder zit ik in dubio, op reis gaan volgende week met ouders, of gewoon thuisblijven, uitgaan en hopelijk die man van de voorbije weken tegenkomen, of gewoon meegaan, en ja iedereen wat laten sudderen?
Oud 06-06-2010, 21:07
Dott
Dott is offline
ik ben een beetje mijn weg in de liefde kwijt..
Zal wel komen door een vermoeiend weekend, en gebrek van zijn aanwezigheid..
Ik wil hem bij me.. hier, nu..
Nog 3 nachtjes slapen
Oud 06-06-2010, 21:20
Saerwen
Saerwen is offline
Tussen mij en me vriend gaat het super. Eindelijk iemand die me wel begrijpt... Ik ben iemand van de stille onzichtbare hints en hij heeft dat gewoon door. Hij kent elk lachje (blijkbaar heb ik er verschillende) en zo gaat dat met alles, zooo fijn!!!! We ziijn al zo hecht dat we allebei moeten huilen als we 1 dag niet samen zijn..... (L)

Laatst gewijzigd op 06-06-2010 om 21:21. Reden: iets vergeten
Oud 06-06-2010, 21:31
Verwijderd
Jeetje. Daar zul je vast emmers mee kunnen vullen dan.
Oud 06-06-2010, 21:32
Dott
Dott is offline
Oud 06-06-2010, 22:03
Optima
Optima is offline
Citaat:
Af en toe ben ik het een beetje zat dat de interesse eigenlijk altijd van één kant komt. Als ik iemand leuk vind, vindt de ander mij niet leuk en andersom. Daar baal ik soms wel een beetje van
heel herkenbaar! Hoewel ik het scenario "de ander vindt mij leuk en ik hem ietsje minder" een stuk minder pijnlijk vind dan andersom.
Maar andersom is weer meer een uitdaging.

Ik heb nu hetzelfde met mijn "vriendje". Hij is helemaal gek op me en dat vind ik schattig, maar ik heb zo'n idee dat mijn gevoelens ietsje minder zijn. Misschien omdat ik toch nog met een andere man in mijn hoofd zit die me wel als "friend with benefits" wil, maar niet verliefd op me is. Het onbereikbare lonkt nog steeds....
Oud 06-06-2010, 23:05
Verwijderd
Oef, hij zit toch wel een beetje in mijn hoofd . Op zich ook wel leuk, maar ik wil liever rustig afwachten.
Oud 07-06-2010, 00:03
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Vandaag lekker met een collega geflirt, blijkbaar krijg ik een verrassing (van haar) aangezien ik volgende week weg ga bij het werk.

ben benieuwd
Oud 07-06-2010, 01:14
Verwijderd
Pff wát een weekend Heb het twee avonden achter elkaar licht zien worden voor ik sliep. Gisteravond was zijn feestje, wat redelijk uit de hand liep door het fantastische idee om alle sterke drank ook nog even op te maken. Blijven slapen en elkaar zo belachelijk zitten plagen en uit zitten dagen, maar ons toch nog ingehouden. Was vandaag brak en werd daarbij een beetje chago toen hij niet op een smsje reageerde, maar hij vanavond belde hij zodra ie kon, tot grote hilariteit van m'n vrienden met wie ik zat te Fifa-en. Half afgesproken voor morgen, maar dat ligt aan hem of het wel of niet doorgaat. We shall see

Over minder dan 3 weken zitten we iig samen aan de andere kant van de wereld (hij vertrekt eind deze week), maar hoewel iedereen hier al wel voorspellingen over heeft gedaan, weet ik echtechtecht niet hoe en wat er dan gaat gebeuren...
Oud 07-06-2010, 02:07
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik heb dus nu voor morgen een date staan, ik ga koffiedrinken met een jongen die ik al vanaf mijn vijftiende ken van het uitgaan. Ik vind het een hele leuke jongen, weet niet of er ook daadwerkelijk meer achter zit dan alleen gezellig koffiedrinken, voor hem denk ik wel maar voor mij..? Het is wel fijn om gewoon wat afleiding te hebben, wat mannelijke aandacht zonder voorwaarden.
Ik word een beetje moe van mijn scharrel die onwijs verliefd dóet, altijd mijn hand vast wil houden en die me niet kan weerstaan maar toch wel om de drie/vier keer dat we 'elkaar zien' even terloops iets zegt als 'je moet echt niet verliefd op me worden'. Rot toch op, alsof het helpt als je zoiets zegt, verliefd word je of word je niet, daar kan je weinig aan veranderen. Maar ondertussen maakt het wel dat ik elke keer als hij zoiets zegt denk: 'ohja, ik ben het meisje waarop men niet verliefd wordt maar dat wel de leukste is voor seks' en ik wil dat niet denken. Ik ben beter dan dat..
Oud 07-06-2010, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Al voor tweede keer op rij zelfde man tegengekomen bij uitgaan, hij vraagt men nummer niet, maar wilt wel iets gaan drinken en als ik dan tracht te hinten dat hij maar nummer moet vragen dan zegt hij "ik ga u nummer niet vragen, gij moet mijne nummer maar vragen", moet ik daaruit nu afleiden dat koppig wilt doen en onconventioneel, of dat hij gewoon geen interesse heeft?

Ach het is zo ingewikkeld laatste weken...

En verder zit ik in dubio, op reis gaan volgende week met ouders, of gewoon thuisblijven, uitgaan en hopelijk die man van de voorbije weken tegenkomen, of gewoon meegaan, en ja iedereen wat laten sudderen?
Eh, je gaat toch serieus niet thuisblijven van vakantie voor een kerel met wie je twee keer in de rij hebt staan flirten

OT: Wah mijn vriendje is zo superlief en leuk!! <3 En Qimm+man ook!
Oud 07-06-2010, 07:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waarom snapt hij niet dat ik het niet leuk/stom vind dat hij twee weken op studiereis naar Maleisië en Singapore gaat maar het voor hem wel tof vind? Ik wil hem gewoon niet twee weken missen maar dat betekent niet dat ik me niet red zonder hem. Heb die twee weken al helemaal volgepland met andere dingen. *zucht*

Maar verder is hij lief en leuk enzo maar dit hangt een beetje als een donderwolk tussen ons in. Wat mij betreft mag hij nu wel weggaan, dan zie ik tenminste niet zo op tegen dat afscheid en kan ik er naar uit kijken dat hij weer terug komt.

Ow, en werken op zaterdagavond van 17.15 - 1.30 uur vind ik toch wel het meest ongezellige tijdstip Dit is een mooie avond om te barbecuen, wijntje te drinken in de tuin en lekker te kletsen, niet om alleen thuis te zijn.

En nu heb ik wel weer genoeg gezeurd. Ga lekker een baco inschenken en lekker beetje internetten, lezen en op tijd slapen en morgen weer naar hem toe.
Ik wil niet rot doen hoor maar: Het is maar twee weken

Dat je dat niet gezellig vindt snap ik wel maar tjemig.
Oud 07-06-2010, 07:51
Kali
Kali is offline
Citaat:
Eh, je gaat toch serieus niet thuisblijven van vakantie voor een kerel met wie je twee keer in de rij hebt staan flirten
Neen het is ook gewoon, vijf dagen constant bij men ouders, zelfs appartementje, slecht weer, en ik ben twee maand geleden geweest naar die plaats...

Maar heb al beslist, ik blijf thuis en laat hen alleen gaan
Zo is er een permanentie op bureau ook...
Oud 07-06-2010, 09:13
I C U
I C U is offline
@ Lorelei: dat zegt ze toch ook? Ze zal 'm missen en dat is vervelend, maar ze vindt het wel leuk voor hem en heeft d'r agenda vol staan. Alleen hij snapt dat dubbele niet, ofzo. Tja.

OT: Heerlijk rustig weekend, in A'dam wezen shoppen, hele gave dingen gekocht en lekker bijgepraat met beste vriendinnetje. Die zit nu op d'r helft van haar zwangerschap maar er is nog niets te zien. 't Vriendje is ook lief!
Oud 07-06-2010, 10:07
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Het onbereikbare lonkt nog steeds....
Wel grappig dit. :-) Je bent op zoek naar de mysterieuze man. :-P
Even een vraagje: krijg je veel aandacht van mannen (ooh wat ben je mooi, bla die bla)? En wat als een leuke vent niet echt naar je omkijkt? Denk je dan: hmm interessant...

Ot:
Gaat ze gangetje. Soms wat upjes en downs, maar ik weet zeker dat naar verloop van tijd alles weer een beetje op zijn plaats komt. Mijn verwachtingspatroon heb ik ook wat omlaag gesteld. :-)
Oud 07-06-2010, 11:44
kita
kita is offline
Pff die leuke jongen is wel erg leuk.. Vannacht weer bij hem blijven slapen en nu wel seks gehad, maar ben bang dat ik hem een beetje heb afgeschrokken omdat hij een stuk rustiger is in bed dan ik haha. Had dat eigenlijk niet van m verwacht. En nuuuu ja nu gaat 'hij me bellen' maarja dat moet je nog maar afwachten. Gatver ik kan hier echt niet meer mee omgaan, ben hier echt helemaal uit na zo'n lange relatie die net uit is.
Oud 07-06-2010, 12:41
Akhlys
Akhlys is offline
Het is maar goed dat ik niet tegen haar gezegd heb wat ik voor haar voel.. Ik had ergens al voorzien dat het voor mij alleen maar tot teleurstelling zou leiden en nu heb ze met iemand van haar oude school.
Oud 07-06-2010, 14:31
metallica
metallica is offline
Hehe, eindelijk vakantie geboekt, maar bah wat kan hij ingewikkelt doen (als het 70 euro kost om je auto te parkeren bij het vliegveld, vraag je toch of iemand je wil brengen, duh) Het worden 5 dagen Edinburgh, is iets korter geworden omdat we een geweldig hotel vonden dat iets duurder was dan eerst gepland. Maargoed, nu nog vanalles uitzoeken waar we sowieso naartoe moeten <3
Oud 07-06-2010, 14:59
Changshan
Changshan is offline
Zou zomaar kunnen dat ik&biatch eventjes heen en weer hopsen naar Parijs deze zomer. Komt er toch nog wat vulling in deze vakantie.
Oud 07-06-2010, 15:20
ST*R
ST*R is offline
Laatst na het uitgaan weer bij hem geslapen en hij was super dronken en dat was wel grappig en schattig. s ochtends was het weer gezellig met leuke dingen als ontbijten met pizza en bij het afscheid zo niet van elkaar af kunnen blijven dat we weer in bed beland zijn
over 2 dagen zie ik m weer!

Laatst gewijzigd op 07-06-2010 om 15:58.
Oud 07-06-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Zou zomaar kunnen dat ik&biatch eventjes heen en weer hopsen naar Parijs deze zomer. Komt er toch nog wat vulling in deze vakantie.
biatch?
Oud 07-06-2010, 15:46
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
biatch?
Woord overgenomen van huisstelletje hier, het spijt me.

Laatst gewijzigd op 08-06-2010 om 00:53.
Oud 07-06-2010, 16:06
metallica
metallica is offline
He damn, zijn er weer steentjes gevallen uit het kettinkje dat ik van hem heb gekregen. Dus weer voor de derde (of zelfs vierde ) keer terug naar de juwelier. Sukkels, "ja dat kan best bij dit soort sieraden" Zeg dat dan voordat iemand zo'n duur ding koopt Ik ben boos.
Oud 07-06-2010, 16:15
Optima
Optima is offline
Citaat:
Wel grappig dit. :-) Je bent op zoek naar de mysterieuze man. :-P
Even een vraagje: krijg je veel aandacht van mannen (ooh wat ben je mooi, bla die bla)? En wat als een leuke vent niet echt naar je omkijkt? Denk je dan: hmm interessant...

Wahaha, oke, voordat je een verkeerd beeld krijgt: ja ik krijg veel aandacht van mannen, niet omdat ik nou zo'n overweldigende schoonheid ben, maar meer omdat ik retelekker in mijn vel zit en open en spontaan ben en no nonsens (zeg waar het op staat).

Het probleem is dus niet de aandacht, de man die niet verliefd op me is wil ook telkens afspreken (helemaal nu hij weet dat ik een "vriendje" heb *zucht* wat zijn mannen toch voorspelbaar) maar bij mij rijst meer de vraag: waarom wordt de een wel verliefd op me en de ander niet? Als je dat mysterieus noemt, o.k. Maargoed, ik wordt ook niet altijd verliefd, terwijl ik soms wel denk "dit is nou echt een jongen om verliefd op te worden". Gek genoeg krijg ik dan eerder kriebels in mijn buik als de jongen met zwarte haren en blauwe ogen van de supermarkt naar me kijkt, dan wanneer ik naast 't vriendje in bed lig.
Oud 07-06-2010, 16:17
Optima
Optima is offline
Citaat:
Gatver ik kan hier echt niet meer mee omgaan, ben hier echt helemaal uit na zo'n lange relatie die net uit is.
Hoe lang is het uit dan? Ik kwam na ongeveer 2 maanden (na relatie van 4 jaar) weer in de single-routine.
Oud 07-06-2010, 16:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Woord overgenomen huisstelletje hier, het spijt me.
Dan is het toch op z'n minst biatch en ik

@ I C U: Nou ja.. "ik wil hem gewoon niet missen" "het hangt als een donderwolk tussen ons in" "ging hij maar zodat ik niet meer op hoef te zien tegen het afscheid" etc.
Oud 07-06-2010, 16:47
Dott
Dott is offline
Kwam ie langs als verrassing, lag ik slaap in te halen van het weekend..
Zucht.
Heb ik dat.
Oud 07-06-2010, 17:06
Verwijderd
Oh neeeeeee had ik je maar langer aan de praat gehouden!
Oud 07-06-2010, 17:28
Verwijderd
Maak me een beetje zorgen om beste vriendinnetje, want het gaat niet zo goed volgens mij. Zie haar donderdag, maar ga maar proberen nog wat eerder af te spreken.

En ik ga zo naar hem toe voor een avondje koken & bankhangen, altijd fijn Hoop dat ie nog niet te erg in de stress zit, maar hij klonk net best prima toen ie belde.
Oud 07-06-2010, 18:28
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oh neeeeeee had ik je maar langer aan de praat gehouden!
Dat was vanmiddag hoor
En nu zie ik hem vanavond alsnog
Oud 07-06-2010, 19:09
Verwijderd
Oh <3
Oud 07-06-2010, 22:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik wil niet rot doen hoor maar: Het is maar twee weken

Dat je dat niet gezellig vindt snap ik wel maar tjemig.
Citaat:
@ Lorelei: dat zegt ze toch ook? Ze zal 'm missen en dat is vervelend, maar ze vindt het wel leuk voor hem en heeft d'r agenda vol staan. Alleen hij snapt dat dubbele niet, ofzo. Tja.
Dat laatste bedoel ik idd. Heb het er overigens nog eens met hem over gehad en hij lijkt het nu wel meer te snappen. Op dit moment is hij het meer die er moeite mee heeft, hij wilde me vannacht maar niet loslaten
Oud 07-06-2010, 23:48
Optima
Optima is offline
heerlijk samen op zijn bank forrest gump gekeken....en ik heb 'm gemist
Oud 08-06-2010, 00:56
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dan is het toch op z'n minst biatch en ik
Ligt aan de cultuur, dat hoor jij te weten. En ik ben archaïsch opgevoed: nadruk op laatstgenoemde in een opsomming.

Regels voor berichten