Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Kijk dp ik ben niet de enige die zeg kijkend naar de stemlijstjes dat het praktsich niet mogelijk is dat ik geliefde of wolf ben
edit op wie stem jij bretlow?
Jij kunt geen wolf zijn, true. Maar je kunt wel degelijk geliefde zijn. Er valt niet uit stemlijstjes op te maken wie de geliefden zijn, aangezien de geliefden in dit geval beiden een echte stem hebben.

Maar op dit moment weten we ook nog steeds niet wie de wolf is, want wat Bretlow zegt is wel waar. We kunnen er niet zeker van zijn of DP nou wel of niet heeft gestemd in de laatste ronde. Als hij echt niet heeft gestemd, kan DP automatisch geen wolf meer zijn. Als hij wel heeft gestemd kunnen DP, Hanneke en Bretlow nog wolf zijn, dus daar hebben we dan weer niet zoveel aan.

Zelf vind ik Queasy heel raar spelen. Het feit dat ze de verrader voor het gemak maar even vergat, steeds blijft hameren op het feit dat ze geen geliefde kan zijn, terwijl dat wel degelijk kan en dat ze maar blijft zeggen dat de wolf wél de geliefden wil eten (ja, dat wil de wolf ook, maar niet als er nog te veel goede spelers in zitten). En ze was er zo van overtuigd dat ik geliefde was, maar nu stemt ze nog DP. Ik vind het maar vreemd. Ik ben daarom geneigd om haar te stemmen.
Advertentie
Oud 07-06-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Jij kunt geen wolf zijn, true. Maar je kunt wel degelijk geliefde zijn. Er valt niet uit stemlijstjes op te maken wie de geliefden zijn, aangezien de geliefden in dit geval beiden een echte stem hebben.

Maar op dit moment weten we ook nog steeds niet wie de wolf is, want wat Bretlow zegt is wel waar. We kunnen er niet zeker van zijn of DP nou wel of niet heeft gestemd in de laatste ronde. Als hij echt niet heeft gestemd, kan DP automatisch geen wolf meer zijn. Als hij wel heeft gestemd kunnen DP, Hanneke en Bretlow nog wolf zijn, dus daar hebben we dan weer niet zoveel aan.

Zelf vind ik Queasy heel raar spelen. Het feit dat ze de verrader voor het gemak maar even vergat, steeds blijft hameren op het feit dat ze geen geliefde kan zijn, terwijl dat wel degelijk kan en dat ze maar blijft zeggen dat de wolf wél de geliefden wil eten (ja, dat wil de wolf ook, maar niet als er nog te veel goede spelers in zitten). En ze was er zo van overtuigd dat ik geliefde was, maar nu stemt ze nog DP. Ik vind het maar vreemd. Ik ben daarom geneigd om haar te stemmen.
Ja maar jullie gaan er steeds vanuit dat de verrader anders gestemd heeft dan door gegeven.
Oud 07-06-2010, 14:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja maar jullie gaan er steeds vanuit dat de verrader anders gestemd heeft dan door gegeven.
Het is een mogelijkheid, jij negeert die mogelijkheid compleet.
Oud 07-06-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Het is een mogelijkheid, jij negeert die mogelijkheid compleet.
neuh dat is niet waar, alleen jullie blijven maar hameren op die mogelijkheid alsof jullie er meteen vanuit gaan.
Oud 07-06-2010, 14:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
neuh dat is niet waar, alleen jullie blijven maar hameren op die mogelijkheid alsof jullie er meteen vanuit gaan.
Wij gaan er voor het gemak vanuit dat bad guys liegen, ja.

Jouw post echter was een stemlijstje van ronde 1 (ronde 1 notabene ) waarmee je stelt dat het wel zo moet zijn, ondanks dat het mogelijk onzin is. En daarmee kun je heel erg goed (ook onbewust) good guys ophangen, aangezien die verrader wel degelijk een realistische mogelijkheid is. Daarom hameren we er zo op bij je, als jij had gezegd 'nou dit zou kunnen, of de verrader zou x gedaan kunnen hebben en dan was het als volgt' was het een stuk betere / betrouwbaardere theorie.
Oud 07-06-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Wij gaan er voor het gemak vanuit dat bad guys liegen, ja.

Jouw post echter was een stemlijstje van ronde 1 (ronde 1 notabene ) waarmee je stelt dat het wel zo moet zijn, ondanks dat het mogelijk onzin is. En daarmee kun je heel erg goed (ook onbewust) good guys ophangen, aangezien die verrader wel degelijk een realistische mogelijkheid is. Daarom hameren we er zo op bij je, als jij had gezegd 'nou dit zou kunnen, of de verrader zou x gedaan kunnen hebben en dan was het als volgt' was het een stuk betere / betrouwbaardere theorie.
als jij er vanuit gaan dat bad guys liegen klopt van jouw theorie ook niks meer dusseuh.
Oud 07-06-2010, 14:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
als jij er vanuit gaan dat bad guys liegen klopt van jouw theorie ook niks meer dusseuh.
Oh werkelijk? Wil je een voorbeeld geven?
Oud 07-06-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat wat DP bedoelt, is dat we niet zomaar de verrader kunnen negeren. Wat nou als de verrader wel heeft gelogen? Dan is LP helemaal geen wolf en hangen we per ongeluk de echte wolf op.

Dan kunnen we beter BEIDE mogelijkheden openhouden.
Oud 07-06-2010, 14:20
Verwijderd
Wat is het voorlopige stemlijstje?
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dark Phoenix
Queasy

Queasy
Siorin --
Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Kijk dp ik ben niet de enige die zeg kijkend naar de stemlijstjes dat het praktsich niet mogelijk is dat ik geliefde of wolf ben
edit op wie stem jij bretlow?
Ik twijfel nog ontzettend.

De theorie dat minstens één van de geliefden een stille speler is vind ik erg aannemelijk, dus dat zou betekenen dat of jij en/of Toddish/Hanneke geliefde is/zijn. Toddish/Hanneke is voor mij het meest aannemelijk.

DP schiet opeens ontzettend in de verdediging nu ik naar de mogelijkheden voor geliefden wijs, dus dat zou er ook weer op kunnen wijzen dat hij één van de geliefden is, maar waarschijnlijk degene die net even wat meer kan maken dan zijn wederhelft waardoor het veiliger is om de 'zwakkere' geliefde op te hangen.

LP moet niet opgehangen worden aangezien óf geliefde óf wolf is en in het laatste geval pas na de geliefden opgehangen moet worden, de volgende hangronde dus, als we die halen. Als ze geliefde is, sterft ze wanneer we de andere geliefde gevonden hebben.

De combinatie LP en DP als geliefden is al weerlegd door middel van de stemmen in de vorige rondes, dus ze kunnen in ieder geval niet allebei geliefden zijn, dus blijft het zoeken naar de 'andere geliefde'.

Siorin lijkt me een gewone dorpeling, eventueel met ziener- of wolfsbanekrachten, al blijf ik lichte twijfels hebben bij haar. Alle theorieën lijken te kloppen, maar er staat zo veel informatie in alle posts dat makkelijk één klein maar heel belangrijk detail nét anders uitgelegd kan worden of 'per ongeluk' ontbreekt. Maar haar verdenk ik het minst van allen.
Oud 07-06-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Oh werkelijk? Wil je een voorbeeld geven?
Jij zegt dat Lp geen wolf kan zijn, maar dan ga je ervanuit dat de slechterikken anders gestemd hebben dan verteld.

Ja ik ga iig niet op lp of bretlow stemmen uit voorzorg zodat we niet een wolf pakken.
Oud 07-06-2010, 14:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik twijfel nog ontzettend.

De theorie dat minstens één van de geliefden een stille speler is vind ik erg aannemelijk, dus dat zou betekenen dat of jij en/of Toddish/Hanneke geliefde is/zijn. Toddish/Hanneke is voor mij het meest aannemelijk.
Of jij.

Citaat:
DP schiet opeens ontzettend in de verdediging nu ik naar de mogelijkheden voor geliefden wijs, dus dat zou er ook weer op kunnen wijzen dat hij één van de geliefden is, maar waarschijnlijk degene die net even wat meer kan maken dan zijn wederhelft waardoor het veiliger is om de 'zwakkere' geliefde op te hangen.
Eh, waar schiet ik in de verdediging dan?

Citaat:
LP moet niet opgehangen worden aangezien óf geliefde óf wolf is en in het laatste geval pas na de geliefden opgehangen moet worden, de volgende hangronde dus, als we die halen. Als ze geliefde is, sterft ze wanneer we de andere geliefde gevonden hebben.
Waarom is zij wolf (/geliefde)? Waar baseer je dat op?

Citaat:
De combinatie LP en DP als geliefden is al weerlegd door middel van de stemmen in de vorige rondes, dus ze kunnen in ieder geval niet allebei geliefden zijn, dus blijft het zoeken naar de 'andere geliefde'.
Ze kunnen het more or less allebei niet zijn, tenzij jij geliefde bent en gelogen hebt over je stem. Die theorie wil ik best open houden, hoor, maar in dat geval snap je wel dat mijn stem definitief naar jou gaat.

Citaat:
Alle theorieën lijken te kloppen, maar er staat zo veel informatie in alle posts dat makkelijk één klein maar heel belangrijk detail nét anders uitgelegd kan worden of 'per ongeluk' ontbreekt.
Kun je daar een voorbeeld van geven misschien?
Oud 07-06-2010, 14:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jij zegt dat Lp geen wolf kan zijn, maar dan ga je ervanuit dat de slechterikken anders gestemd hebben dan verteld.

Ja ik ga iig niet op lp of bretlow stemmen uit voorzorg zodat we niet een wolf pakken.
Dat heb ik gezegd n.a.v. een uitgebreide post, met stemlijstje, waarbij ik alle mogelijke opties met mensen die logen over hun stem of niet konden stemmen besprak. In alle gevallen zou er of iemand anders dood zijn gegaan, of het gelijkspel zijn geworden. Zoek maar terug, quote het en post waar ik dan een fout maak. Mocht je gelijk hebben zal ik het heroverwegen, tot die tijd zijn je posts volgens mij voornamelijk zwakke aanvallen op andere spelers.
Oud 07-06-2010, 14:41
Bretlow
Bretlow is offline
@DP:

Je verdedigt naar mijn gevoel je geliefde. Ik merk ontzettend hoe je stap voor stap mensen eruit probeert te werken. Je switcht van mij als wolf naar mij als geliefde. Een verklaring hiervoor kan zijn dat je er écht vanuit gaat dat ik de laatste wolf ben (die theorie had, moet ik eerlijk zeggen, beter onderbouwd, maar viel nog steeds in het water), mij nu stelselmatig eruit probeert te werken omdat jij een van de geliefden bent en daarmee juist zou winnen als ik echt die wolf zou zijn. Dat je zogenaamd een loze stem had vorige keer, komt je natuurlijk wel handig uit en dat zul je alleen maar misbruiken om stap voor stap naar de volgende te wijzen.

Je schiet in de verdediging in de vorm dat wanneer ik ze noem je opeens van koers verandert en de dorpelingen naar mij probeert te laten wijzen, maar het werkt niet echt.

En je kunt niet bij alles blijven terugwijzen en vragen. Lees dan zelf even terug. Ik heb het al uitgelegd. Dit voelt meer alsof je maar dingen blijft vragen om te gaan ergeren en probeert anderen fouten te laten maken.
Oud 07-06-2010, 14:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je verdedigt naar mijn gevoel je geliefde. Ik merk ontzettend hoe je stap voor stap mensen eruit probeert te werken. Je switcht van mij als wolf naar mij als geliefde. Een verklaring hiervoor kan zijn dat je er écht vanuit gaat dat ik de laatste wolf ben (die theorie had, moet ik eerlijk zeggen, beter onderbouwd, maar viel nog steeds in het water), mij nu stelselmatig eruit probeert te werken omdat jij een van de geliefden bent en daarmee juist zou winnen als ik echt die wolf zou zijn. Dat je zogenaamd een loze stem had vorige keer, komt je natuurlijk wel handig uit en dat zul je alleen maar misbruiken om stap voor stap naar de volgende te wijzen.
Goede theorie. Then again, dan geef je nu dus toe dat je een wolf bent, en waarom zou de wolf eerlijk mij van zoiets beschuldigen? De wolf wil waarschijnlijk liever een dorpeling eruit hebben, dat is veel beter voor zijn kansen, zoals al duizend keer uitgelegd is.

That being said, als ik echt dacht dat jij wolf was, waarom had ik je dan in de eerste plaats wolf genoemd? Nogal een ingewikkeld geheel aangezien ik als geliefde blijkbaar graag jou eruit wil hebben volgens jou, en je wolf noemen je pretty much immuun maakt voor stemmen.

En zou ik mogen weten wie ik precies verdedig dan? Want dat is een hot item in dit spel, men verdedigt iemand en is dus geliefde.

Citaat:
Dat je zogenaamd een loze stem had vorige keer, komt je natuurlijk wel handig uit en dat zul je alleen maar misbruiken om stap voor stap naar de volgende te wijzen.
Grappig genoeg heb ik niks gezegd over mijn stem, en was dat ook niet van plan. Abzg ging namelijk nog steeds gewoon dood, en als ik het had gefaked had ik beter een moment kunnen kiezen dat dat niet het geval was. Ik nam eigenlijk aan dat er een geliefde was die ook op Abzg stemde oid, maar blijkbaar weet jij er meer over? Please, do tell.

Citaat:
En je kunt niet bij alles blijven terugwijzen en vragen. Lees dan zelf even terug. Ik heb het al uitgelegd. Dit voelt meer alsof je maar dingen blijft vragen om te gaan ergeren en probeert anderen fouten te laten maken.
Van mij wordt ook gevraagd dat ik uitleg wat ik denk en waarom en ik heb ook al 10 keer aan Queasy uitgelegd hoe het spel werkt. Dat jij daartoe niet bereid bent kan natuurlijk zijn omdat ook je bang bent dat dat teveel opvalt.
Oud 07-06-2010, 16:34
Verwijderd
10 keer? neen hoor.
Maar he jullie willen denken dat ik geliefde ben, maar met wie in vredesnaam?
Pak de stemlijstjes erbij, met wie zou ik geliefde moeten zijn?
Oud 07-06-2010, 16:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zoals gezegd werd, geliefden kunnen van alles zeggen om ons op een verkeerd spoor te zetten, dus dan zouden ze ook liegen over op wie ze stemmen> Dus aan stemlijstjes hebben we over het algemeen weinig als je het over de geliefden hebt.
Oud 07-06-2010, 17:45
Verwijderd
Ik moet nu weg. Ik weet niet of ik voor half 9 weer thuis ben (al zou dat wel moeten lukken). Daarom heb ik mijn stem op Queasy vast verstuurd.
Oud 07-06-2010, 17:47
Verwijderd
even een vraag he als ik nou dorpeling ben zoals ik ook beweer, en ik word eruit gestemd, wat doen jullie dan?
Oud 07-06-2010, 17:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan worden we vast opgegeten hoezo?
Oud 07-06-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Dan worden we vast opgegeten hoezo?
Nee ik bedoel op wie jullie dan gaan stemmen
Oud 07-06-2010, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geen idee. De geliefde

Maar daar maak ik me niet zo druk om hoor, ik denk wel dat we de goede ophangen vandaag.
Oud 07-06-2010, 17:51
Verwijderd
Op wie stem je lp?
Oud 07-06-2010, 17:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jou. Of Siorin. Ik ben er nog niet uit. Maar ik denk dat ik vooral door mijn persoonlijke affectie jegens jou belemmerd word in het stemmen op jou dat moet ik even uitzetten.
Oud 07-06-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Jou. Of Siorin. Ik ben er nog niet uit. Maar ik denk dat ik vooral door mijn persoonlijke affectie jegens jou belemmerd word in het stemmen op jou dat moet ik even uitzetten.

Ik stem dp of siorin. Even kijken wat de rest stemt, wss moet ik stemmen uit lijfsbehoud.
Oud 07-06-2010, 17:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Meh, ik twijfel. Mijn gevoel zegt heel sterk dat Bretlow geliefde is, en zijn laatste post bevestigt dat voor mij des te meer. Daar staat tegenover dat er een kans is dat Bretlow wolf is, en dus dat het niet slim is op hem / haar te stemmen. Daar staat weer tegenover dat ook juist als verdediging gebruikt kan worden, want zo durft niemand hem meer aan te vallen. Áls het klopt dat er een tovenaar-geliefden duo is, en Bretlow is die tovenaar, dan zijn ze op die manier vreselijk goed ingedekt.

Hangronde 6:

Dark Phoenix
Queasy
Bretlow (achteraf gezegd)

Bretlow
Dingaantouwtje (dorpeling)
Abzg (dorpeling)

Dingaantouwtje
Siorin
Toddish
Dark Phoenix
Little Phoebe

Deze stemronde is belangrijk, want hier is iets gebeurd. Zoals ik al eerder heb uitgelegd moeten alle DaT stemmers haast wel dorpelingen zijn, aangezien DaT anders niet dood had kunnen gaan. Ik ging er daarbij vanuit dat er minimaal 1 geliefde onder het DP lijstje stond, en dat de geliefden blijkbaar niet dachten dat Bretlow wolf was. (anders hadden ze beiden wel op Bretlow gestemd en was die nu dood geweest)

Wat ik toen niet inzag (aangezien ik er vanuit ging dat Bretlow wolf moest zijn) was dat deze theorie niet op gaat als Bretlow zelf geliefde is. In dat geval bestaat de mogelijkheid dat Bretlow met iemand geliefden is, en die gaat natuurlijk niet zichzelf eruit proberen te krijgen. In dat geval zou het zelfs nog met wél iemand uit het DaT lijstje kunnen zijn, want dan werd het 3-2-1- en de 2 stemmen van de geliefden. Ze hadden dan hooguit gelijkspel uit kunnen lokken door beide op mij te stemmen, maar dat zou opvallen (waarom werd het ineens gelijkspel terwijl DaT zwaar voor stond) en bovendien snappen de geliefden echt wel dat ik geen wolf ben, en die willen ze er juist uit hebben.

Ze hebben in dit geval dus waarschijnlijk pech gehad dat Bretlow ineens die hele dag niet online was en zichzelf dus maar achteraf in een veilig lijstje zette, anders hadden ze vast geprobeerd iemand anders eruit te werken.

Ik denk dat Bretlow daarom ook ineens roept dat LP niet opgehangen moet worden, als hij wel ineens verdacht wordt dan moesten wij vast denken 'oh hij beschermde LP!' en dan was het veiliger geweest om haar op te hangen dan een mogelijke wolf, en de ronde erna hadden ze dan genoeg stemkracht om hoe dan ook te winnen.
Oud 07-06-2010, 18:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fuck, volgens mij is Queasy helemaal geen geliefde.
Oud 07-06-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Fuck, volgens mij is Queasy helemaal geen geliefde.
goh.
Oud 07-06-2010, 18:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kom je NU mee wat wil je nou?!
Oud 07-06-2010, 18:08
Verwijderd
Ja en hoezo kom je nu tot dat inzicht eigenlijk?
Oud 07-06-2010, 18:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kom je NU mee wat wil je nou?!
Ja fuck it, dit spel is compleet onlogisch. Maar ik had ineens het gevoel dat het niet kon kloppen allemaal, want dan speelt Queasy wel echt heel achterlijk (no offense ) en Bretlows reactie was gewoon heel raar en dan het stemlijstje..

Wat denk jij / jullie? Denk ik veel te diep door nu?
Oud 07-06-2010, 18:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja! Queasy speelt gewoon achterlijk (no offence liefje) en jij nu ook, moet ik zeggen.
Oud 07-06-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ja fuck it, dit spel is compleet onlogisch. Maar ik had ineens het gevoel dat het niet kon kloppen allemaal, want dan speelt Queasy wel echt heel achterlijk (no offense ) en Bretlows reactie was gewoon heel raar en dan het stemlijstje..

Wat denk jij / jullie? Denk ik veel te diep door nu?
Nou zo achterlijk speel ik niet want ik zit er nog steeds in
en trouwens misschien is het ook een tactiek

En als je soms zeker denkt te weten dat je gelijk hebt en niemand geloof je já dan kom je ook als achterlijk over..
Oud 07-06-2010, 18:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja en hoezo kom je nu tot dat inzicht eigenlijk?
Omdat ik vanmiddag alles ben gaan nalezen omdat Bretlows dingen niet klopten. Dus ben ik allerlei posts gaan teruglezen en ik zat net de stemlijstjes te bekijken toen me dit opeens opviel.

Maar ik weet zelf eigenlijk niet eens meer of het nog wel logisch is of dat ik overal complotten zie.
Oud 07-06-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik vanmiddag alles ben gaan nalezen omdat Bretlows dingen niet klopten. Dus ben ik allerlei posts gaan teruglezen en ik zat net de stemlijstjes te bekijken toen me dit opeens opviel.

Maar ik weet zelf eigenlijk niet eens meer of het nog wel logisch is of dat ik overal complotten zie.
joa och die complotten zie ik ook wel, en het spel is gewoon een beetje raar verlopen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sowieso doet dit spel rare dingen met je. Ik ga irl ook nadenken voor ik iets zeg, dat is zo niet mij

Daarom. Wie ga je nu stemmen dan?
Verwijderd
Citaat:
Ja! Queasy speelt gewoon achterlijk (no offence liefje) en jij nu ook, moet ik zeggen.
mag alleen jij zeggen
Oud 07-06-2010, 18:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mag alleen jij zeggen
Liefje of dat je achterlijk speelt
Oud 07-06-2010, 18:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sowieso doet dit spel rare dingen met je. Ik ga irl ook nadenken voor ik iets zeg, dat is zo niet mij

Daarom. Wie ga je nu stemmen dan?
Ja, echt he?

Mja, wat vind jij?
Oud 07-06-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Liefje of dat je achterlijk speelt
nee hoor, maar dat leg ik na het spel nog wel uit
Oud 07-06-2010, 18:18
Verwijderd
Even serieus wat stemt iedereen nu, want eeuh?
Er hebben er nog maar een paar een stem door gegeven.
Oud 07-06-2010, 18:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja nu Dp zo raar doet, leun ik weer naar hem. Siorin zat me ook al niet lekker en Queasy, tja, dat wisten we al. Ik weet niet waarom ze zo raar speelt, maar blijkbaar heeft ze daar een reden voor.
Oud 07-06-2010, 18:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ga denk ik voor Bretlow. Het zit me niet lekker met hem. Ik denk dat Queasy ophangen zelfmoord is, eigenlijk.

LP, ik snap dat je me verdacht vindt, maar doe me een plezier en kijk in ieder geval mijn post na of ik ergens een fout heb gemaakt of wat dan ook. Wat je ook denkt, ik wil niet per ongeluk de verkeerde ophangen.
Oud 07-06-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ja nu Dp zo raar doet, leun ik weer naar hem. Siorin zat me ook al niet lekker en Queasy, tja, dat wisten we al. Ik weet niet waarom ze zo raar speelt, maar blijkbaar heeft ze daar een reden voor.
vertrouw me maar
Kijk dp kan ook gedacht hebben niemand gaat mee met het feit dat ik denk dat Queasy nog wel eens geliefde kan zijn, dus moet ik het maar weer omgooien.
Oud 07-06-2010, 18:23
Verwijderd
Ik stem siorin. Althans denk ik. Tenzij iemand met goede bewijzen aankomt dat het geen verstandige keus is.
Oud 07-06-2010, 18:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga denk ik voor Bretlow. Het zit me niet lekker met hem. Ik denk dat Queasy ophangen zelfmoord is, eigenlijk.

LP, ik snap dat je me verdacht vindt, maar doe me een plezier en kijk in ieder geval mijn post na of ik ergens een fout heb gemaakt of wat dan ook. Wat je ook denkt, ik wil niet per ongeluk de verkeerde ophangen.
Ik snapte geen HOL van je post, het zal wel aan mij liggen.
Citaat:
vertrouw me maar
Kijk dp kan ook gedacht hebben niemand gaat mee met het feit dat ik denk dat Queasy nog wel eens geliefde kan zijn, dus moet ik het maar weer omgooien.
Hmm ik weet het niet.
Oud 07-06-2010, 18:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
vertrouw me maar
Schatje, Siorin stemde al op jou en LP wilde je ook zien hangen. Als ik je dood wilde hebben was dat geen enkel probleem geweest. Ik ben juist bang dat ik er naast zat en jij wel aan onze kant staat. En dan post ik liever nog iets wat misschien mijn dood wordt, dan dat ik niks zeg en we daardoor verliezen.
Oud 07-06-2010, 18:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik snapte geen HOL van je post, het zal wel aan mij liggen.

Hmm ik weet het niet.
Wat dan niet? Ik ben een kleeeein beetje chaotisch dus het zal vast niet de meest duidelijk post ooit zijn geweest maar volgens mij was ie redelijk duidelijk.
Oud 07-06-2010, 18:25
Verwijderd
Sta ik ook.
Ik stem op siorin! en als zij dorpeling blijkt te zijn of wolf, vergeef ik mezelf het nooit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten