Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien staat in jouw artikel niets over waar die 55 miljard vandaan komen. Ja, een verwijzing naar een optelsom van 'alle steun' die twee ministers aan de plannen geven. Maar wat voor steun is dat? Over welke termijn, precies? En van welk totaal? Hoe definitief zijn die plannen? Wat valt er precies onder 'steun', als in, welke kostenposten heeft Halbe meegerekend? Gaat het om puur en alleen het 'wind op zee'-plan van GroenLinks? Waarom wordt dat dan niet concreet benoemd? Ik wil de rekensom zien, niet alleen de conclusie. Anders kan ik ook wel opeens gaan roepen dat de VVD 180 miljard wil investeren in wollen sokken. Dit nog los van dat die twee ministers niet van GroenLinks komen maar van CDA en PvdA. En tevens los van de JSF die 5,7 miljard gaat kosten, over rare investeringen gesproken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien vind ik het onsmakelijk dat Mark nog steeds liegt dat hij een liberaal is (en dat ook gewoon door de pers wordt overgenomen!), terwijl zijn standpunten omtrent het downloaden van muziek compleet antiliberaal is.
|
![]() |
|
|