Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2010, 20:37
Verwijderd
Jeroen Wollaars heeft een dooie marmot op zijn hoofd.
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat ik me afvraag is wie er premier wordt als de 2 grootste partijen evenveel zetels hebben
dan wordt er een zwaardgevecht gehouden op leven en dood.
Verwijderd
kusjes voor iedereen
Verwijderd
Citaat:
Jullie kijken nu zeker allemaal tv? Is er ook op interwebz iets streamingerigs met actueel politiek geneuzel?
http://nos.nl/dossier/141463-nederla...t/tab/46/live/
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
dan wordt er een zwaardgevecht gehouden op leven en dood.
Spannend hoor
Oud 09-06-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Jeroen Wollaars heeft een dooie marmot op zijn hoofd.
Is dat die druif die de twitterberichten voorlas?
Verwijderd
Gaat ie op hyves kijken wat de reacties zijn
Verwijderd
Heb je geen tv dan Moz?
Verwijderd
Citaat:
Is dat die druif die de twitterberichten voorlas?
"Druif" Ja.
Verwijderd
Heel de tijd die aandacht voor Twitter en Haifs, tijdens dit soort uitzendingen.
Uice
Uice is offline
@Rivka: ik heb Job gestemd om teveel macht voor Mark te voorkomen. Ik zit inderdaad aan de linkerkant, maar dat is omdat ik graag in een land met een gezonde economie woon. Rechts heeft mij er nog nooit van kunnen overtuigen dat het goed is als het slecht gaat met de economie, en dat is toch iets waar je in moet geloven, wil je VVD stemmen.
Oud 09-06-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen tv dan Moz?
Jawel maar die staat beneden en ik weet ook niet hoe die werkt ik krijg hem alleen aan met heel veel sneeuw en ruis, en dat kan niet goed zijn
Oud 09-06-2010, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kusjes voor iedereen
*alle kusjes opeet*
Verwijderd
Kan iemand even twitteren dat ze die twitteronzin uit het programma moeten halen?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@Rivka: ik heb Job gestemd om teveel macht voor Mark te voorkomen. Ik zit inderdaad aan de linkerkant, maar dat is omdat ik graag in een land met een gezonde economie woon. Rechts heeft mij er nog nooit van kunnen overtuigen dat het goed is als het slecht gaat met de economie, en dat is toch iets waar je in moet geloven, wil je VVD stemmen.
haha
Oud 09-06-2010, 20:42
Verwijderd
Aargh, tot half 12 geen water in Tilburg en Goirle (ik kwam thuis en kon niet koken ) en nu moet ik eigenlijk plassen...
Oud 09-06-2010, 20:43
Verwijderd
Oeii, geen water is kut.
Oud 09-06-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Rationeel gezien heeft de VVD het beste economische programma. De enige kritiek die linkse partijen erop hebben is dat het ook de armen niet ontziet.
Oud 09-06-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Aargh, tot half 12 geen water in Tilburg en Goirle (ik kwam thuis en kon niet koken ) en nu moet ik eigenlijk plassen...
Nou daar is de oplossing voor je kookprobleem
Uice
Uice is offline
Bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen.
Verwijderd
Ik wil Balkenendes reactie zien! Ik wil hem zien toegeven dat hij verloren heeft! Gun me dat moment, na 8 jaar wachten!
Verwijderd
Ik zei het heel de tijd al hè, de PVV krijgt veel meer zetels dan we verwachten.
Oud 09-06-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Nou daar is de oplossing voor je kookprobleem
Bah.

Hm, er zit vast nog wel een beetje water in de stortbak...
Verwijderd
Citaat:
Rationeel gezien heeft de VVD het beste economische programma. De enige kritiek die linkse partijen erop hebben is dat het ook de armen niet ontziet.
Terechte kritiek.
Verwijderd
Citaat:
Bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen.
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik je net liet zien in het verkiezingsprogramma willen zij dat naar voren halen.
Juist, maar daar ging het om investeringen die kennelijk al gedaan of in ieder geval gepland zijn. Het ging daar ook om het omhoog halen van plannen die reeds gemaakt zijn. Dat betekent niet 'laten we alles bouwen wat daar staat', het betekent eerder 'laten we weer gaan kijken naar die plannen, ze betrekken op de huidige situatie en kijken of ze in deze economische tijden nog realiseerbaar of zelfs wenselijk zijn'. Bovendien gaat het daar ook niet om 55 miljard, maar om 120 miljoen.

Bovendien staat in jouw artikel niets over waar die 55 miljard vandaan komen. Ja, een verwijzing naar een optelsom van 'alle steun' die twee ministers aan de plannen geven. Maar wat voor steun is dat? Over welke termijn, precies? En van welk totaal? Hoe definitief zijn die plannen? Wat valt er precies onder 'steun', als in, welke kostenposten heeft Halbe meegerekend? Gaat het om puur en alleen het 'wind op zee'-plan van GroenLinks? Waarom wordt dat dan niet concreet benoemd? Ik wil de rekensom zien, niet alleen de conclusie. Anders kan ik ook wel opeens gaan roepen dat de VVD 180 miljard wil investeren in wollen sokken.

Dit nog los van dat die twee ministers niet van GroenLinks komen maar van CDA en PvdA.

En tevens los van de JSF die 5,7 miljard gaat kosten, over rare investeringen gesproken.

Citaat:
Het leververmogen kan berekend worden aan de hand van de hoeveelheid windmolens.
Ja, maar in het artikel dat jij linkt wordt helemaal niet gesproken over een hoeveelheid windmolens. Dus ik wil weten waar je dat vandaan hebt. En nu niet teruglinken naar het programma van GroenLinks, want daar wordt in 't artikel niet over gesproken én GroenLinks heeft 't dus over 120 miljoen in dit jaar.

Citaat:
Het plan is behoorlijk concreet het is namelijk af besproken.
Wederom: bron? En tevens wederom: het is niet één plan, maar alles wat met de windmolenindustrie te maken heeft, in de komende decennia. Dat staat letterlijk zo in je artikeltje. Dat lijkt me niet heel concreet. Lijkt me eerder een beetje koffiedik kijken, zelfs.

Citaat:
Sluit je ogen maar.
Als jij met zulke cijfers komt dan is het toch logisch dat ik meer bronmateriaal wil zien dan een mededeling van een VVD'er aan de Telegraaf?

Citaat:
Nee jij wil het gewoon niet horen.
Ik wil het best horen, maar zolang je geen fatsoenlijk bronmateriaal geeft kan ik er nogal weinig mee, he. Behalve er langzaam van overtuigd raken dat je foutieve informatie verstrekt om meer stemmen te winnen voor de VVD. Beetje vies.
Oud 09-06-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Terechte kritiek.
Dat mag je vinden, maar economisch gezien is het het beste programma.
Oud 09-06-2010, 20:48
Verwijderd
VIIEEEEESSSs!
Verwijderd
Morgen workshops geven aan ongemotiveerde vmbo'ers. Geen zin.
Maar het moet een workshop improvisatietheater zijn en aangezien ik ze in 1,5 uur toch niet kan leren wat toneelspelen is. ga ik gewoon fijn lamaspelletjes doen
Verwijderd
tl;dr
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als jij met zulke cijfers komt dan is het toch logisch dat ik meer bronmateriaal wil zien dan een mededeling van een VVD'er aan de Telegraaf?
Je mag best kritisch zijn, maar om te zeggen dat dit onbetrouwbaar is, is wel erg overdreven.
Verwijderd
Ik ga even fappen op Mark Rutte, brb
Oud 09-06-2010, 20:54
Verwijderd
Ik heb trouwens nog nooit van de partij Heel NL gehoord
Oud 09-06-2010, 20:54
Verwijderd
O hai, er is weer water. Sneller opgelost dan ze hadden verwacht
Oud 09-06-2010, 20:55
Verwijderd
Ik had toch op de Partij voor de Dieren moeten stemmen. Ze moeten minstens 3 zetels!

Marianne Thieme is wel stom.
Oud 09-06-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had toch op de Partij voor de Dieren moeten stemmen. Ze moeten minstens 3 zetels!

Marianne Thieme is wel stom.
Ik ga even een bio-industrie hammetje bakken, brb.
Oud 09-06-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even een bio-industrie hammetje bakken, brb.
Het gaat me niet alleen om de bio-industrie. Die is heel erg moeilijk op te heffen. Maar hoe meer diervriendelijke wetten erdoor komen hoe beter
Oud 09-06-2010, 21:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het gaat me niet alleen om de bio-industrie. Die is heel erg moeilijk op te heffen. Maar hoe meer diervriendelijke wetten erdoor komen hoe beter
Dat kan GL ook.
Oud 09-06-2010, 21:05
Verwijderd
Oja ik moet morgen even m'n uitkering regelen
Oud 09-06-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
tl;dr
Citaat:
jij wil het gewoon niet horen.
Oud 09-06-2010, 21:09
Verwijderd
Nouja als je zelf al niet de standpunten kent van de partij waarop je wil stemmen, geeft dat veel aan hoe open je staat voor kritiek op die standpunten. Bovendien was het verhaal echt te lang
Oud 09-06-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Je mag best kritisch zijn, maar om te zeggen dat dit onbetrouwbaar is, is wel erg overdreven.
Ik zeg niet dat hij onbetrouwbaar is, ik zeg dat het een onbetrouwbare bron is. Want 1) conflicterende belangen 2) sensatiekrant 3) te weinig diepgang en vooral ook heel erg 4) het artikel ondersteunt Lucky's woorden nauwelijks/niet. Een betrouwbare bron zou bijvoorbeeld zijn: 't gedeelte van een begroting waarin staat 'hoi, wij zijn GroenLinks, hier is ons plan: 55 miljard investeren in een windmolenpark'.
Oud 09-06-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Nouja als je zelf al niet de standpunten kent van de partij waarop je wil stemmen, geeft dat veel aan hoe open je staat voor kritiek op die standpunten. Bovendien was het verhaal echt te lang
Ik kan moeilijk standpunten kennen die jij verzint, he.
Oud 09-06-2010, 21:12
Sherlock
Sherlock is offline
Aaah mijn keel doet echt fucking pijn
Oud 09-06-2010, 21:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het gaat me niet alleen om de bio-industrie. Die is heel erg moeilijk op te heffen.
Nee hoor. Er gaan alleen een aantal mensen onder lijden als dat direct gebeurt, maar dat is irrelevant in vergelijking met de huidige situatie.
Oud 09-06-2010, 21:13
Rationeel
Rationeel is offline
zo, wel weer genoeg politiek voor vandaag.
Verwijderd
Roemer
Rationeel
Rationeel is offline
en wat een kutprognose, hier kun je echt niets mee
Verwijderd
Citaat:
Ik kan moeilijk standpunten kennen die jij verzint, he.
Tis goed met je, ontkennen dat GL pro-windparken is voelt Femke nu terwijl ze staat te praten
Oud 09-06-2010, 21:14
Uice
Uice is offline
Daar verdien je niets mee. Investeren!

Bovendien vind ik het onsmakelijk dat Mark nog steeds liegt dat hij een liberaal is (en dat ook gewoon door de pers wordt overgenomen!), terwijl zijn standpunten omtrent het downloaden van muziek compleet antiliberaal is.

Regels voor berichten