Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2010, 01:42
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik zou er hoe dan ook 100% voor haar zijn maakt niet uit wat ze beslist.
Dat zie ik toch anders. Ik vind dat je zoiets met z'n tweeën moet bespreken, je maakt een kind immers ook met z'n tweeën. Als je er niet uitkomt (oftewel 1 van de 2 wil het niet) lijkt het mij verstandiger het niet te houden (lees: abortus) gezien je er naar mijn mening allebei volledig achter moet staan om het kind zo goed mogelijk te kunnen verzorgen. Mocht zij er dan toch voor kiezen het tegen mijn zin te houden zit ze naar mijn mening ernstig fout en hoeft ze echt niet te verwachten dat ik er 100% voor haar zal zijn laat staan met haar verder wil.
Oud 12-06-2010, 19:34
Sherlock
Sherlock is offline
Hoezo? Zei is degene die of een abortus moet ondergaan (met kans op onvruchtbaarheid) of van een kind moet bevallen. Allebei niet niet echt prettige dingen.
Daarnaast zit je ook nog eens allebei fout (lees geen anticonceptiemiddel gebruikt) Ik vind het meer dan eerlijk dat zei mag beslissen wat er met het kind gebeurd.
Oud 13-06-2010, 11:33
Verwijderd
Maar als zij besluit het te houden dan zit jij misschien met een kind waar je geen geld en tijd voor hebt en ook misschien geen zin in hebt. Wie gaat er dan voor zorgen en het onderhouden?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 15:06
ansjuh
ansjuh is offline
ik vind het persoonlijk niet echt een slimme keuze om voor je 18e zwanger te raken vooral omdat de meeste dan nog op school zitten. en omdat je nog niet echt een toekomst voor je kindje heb te bieden dus alles samen niet echt een slimme keuze maar wat er ook zou gebeuren alles beter dan abortus
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 19:43
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Hoezo? Zei is degene die of een abortus moet ondergaan (met kans op onvruchtbaarheid) of van een kind moet bevallen. Allebei niet niet echt prettige dingen.
Daarnaast zit je ook nog eens allebei fout (lees geen anticonceptiemiddel gebruikt) Ik vind het meer dan eerlijk dat zei mag beslissen wat er met het kind gebeurd.
Waarom vind je dat zij dat allemaal mag beslissen? Ik vind dat dat een keuze van beide ouders moet zijn en dat je er samen voor kiest om het te houden of samen voor een abortus kiest. Dat zij het dan moet ondergaan doet niets af aan het feit dat het kind natuurlijk ook van de vader is.
Oud 14-06-2010, 20:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Waarom vind je dat zij dat allemaal mag beslissen? Ik vind dat dat een keuze van beide ouders moet zijn en dat je er samen voor kiest om het te houden of samen voor een abortus kiest. Dat zij het dan moet ondergaan doet niets af aan het feit dat het kind natuurlijk ook van de vader is.
Ja, jullie hebben allebei dus verantwoordelijkheden. Maar dit is gewoon hoe ik er over denk hoor ik probeer hier niemand een mening op te leggen ofzo.

Zo zou ik het gewoon doen omdat ik vind dat het rechtvaardig is.
Oud 14-06-2010, 21:09
MiBe
MiBe is offline
Weet ik wel, was alleen benieuwd waarom je er precies zo over dacht
Reageren

Regels voor berichten