Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2010, 09:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Midden in de nacht over jezelf en de gang heenkotsen omdat je te slaperig bent om op tijd bij de WC te komen is niet leuk
Advertentie
Oud 15-06-2010, 09:15
Missy
Missy is offline
Niet echt, nee. Ben je ziek, Fizzle?

Is het de hele week mooi weer, wordt het zaterdag maar 19 graden.
Oud 15-06-2010, 09:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan meld je je ziek en ga je slapen tot je moet hospiteren.
Norit is ''geactiveerde kool'' en daar hechten zich dan de slechte dingen aan die voor buikpijn zorgen, als ik het goed heb. Maar het helpt lang niet tegen iedere buikpijn hoor, alleen als je iets verkeerds gegeten hebt of zo.
Lekker laat maar ik ga toch reageren
Maar mijn buikpijn was niet omdat ik iets verkeerds had gegeten want ik heb waarschijnlijk een buikgriep.
Citaat:
Ja pfff gewoon ik sliep weer eens verschrikkelijk en ging naar mn 'faalangstpraatgroepje/-training/-whatever'' en dat was zonde van mijn tijd en ik moet mijn hele scriptieplan gaan omgooien omdat men niet wil meewerken en ik heb gewrichtspijn en moet gaan hospiteren voor een kamer die ik eigenlijk te klein vind maar die ik niet bij voorbaat wil afwijzen want je kansen zijn al zo klein en bla. Gewoon. Kut.

But thanks for asking.

Zeg Fizzle, gaan wij bij hetzelfde huis hospiteren misschien?
Een huis met alleen maar vrouwen en geen gedeelde woonkamer?
Citaat:
norit is tegen diarree, niet tegen buikpijn

en @ fizzle: als je misselijk bent moet je eigenlijk juist géén zure dingen (zoals citroen) of scherpe dingen (zoals pepermunt) eten, dat irriteert je maagslijmvlies. Beter gewoon droge koolhydraatdingen zoals brood of rijst.
Oh! Ik dacht juist dat citroen hielp omdat er veel vitamine in zit en het bacteriën doodt omdat het zuur is! Tegen keelontsteking werkt het altijd heel goed. En mijn stiefmama neemt altijd pepermuntjes tegen brandend maagzuur. Oei.
Oud 15-06-2010, 09:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niet echt, nee. Ben je ziek, Fizzle?

Is het de hele week mooi weer, wordt het zaterdag maar 19 graden.
ja, ik heb een buikgriep ofzo. Heel stom.
Oud 15-06-2010, 09:20
Missy
Missy is offline
Ai! Beterschap. Buikgriep is stom.

Boehoe, geen zin in studiezooi. Alleen ik moet wel, anders wordt het avondwerk.
Oud 15-06-2010, 09:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjewel!
Het gaat gelukkig wel alweer beter dan gister, ben vooral moe en pijnerig omdat ik zo slecht heb geslapen enzo.

Is je studie nog niet afgelopen voor dit jaar?
Oud 15-06-2010, 09:32
Rationeel
Rationeel is offline
buikgriep is wel helemaal ana-proof
Oud 15-06-2010, 09:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nog 1 buikgriep en ik zit op m'n streefgewicht

Dit is echt het beste stukje uit die film:

Emily: Andrea, my God! You look so chic.
Andy Sachs: Oh, thanks. You look so thin.
Emily: Really? It's for Paris, I'm on this new diet. Well, I don't eat anything and when I feel like I'm about to faint I eat a cube of cheese. I'm just one stomach flu away from my goal weight.

<3
Oud 15-06-2010, 09:39
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dankjewel!
Het gaat gelukkig wel alweer beter dan gister, ben vooral moe en pijnerig omdat ik zo slecht heb geslapen enzo.

Is je studie nog niet afgelopen voor dit jaar?
Was het maar waar. Ik heb officieel tot half juli, maar begin juli peer ik hem al.
Oud 15-06-2010, 09:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jaman *vinger in keel stop*
Citaat:
Nog 1 buikgriep en ik zit op m'n streefgewicht

Dit is echt het beste stukje uit die film:

Emily: Andrea, my God! You look so chic.
Andy Sachs: Oh, thanks. You look so thin.
Emily: Really? It's for Paris, I'm on this new diet. Well, I don't eat anything and when I feel like I'm about to faint I eat a cube of cheese. I'm just one stomach flu away from my goal weight.

<3
hihi nou ik ben wel flink aangekomen de laatste maanden (nouja, flink.. een klein beetje.) dus dat is wel een fijne bijkomstigheid
Oud 15-06-2010, 09:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Was het maar waar. Ik heb officieel tot half juli, maar begin juli peer ik hem al.
wow. Heb jij dan gewoon een korte vakantie of begin je half september pas weer?
Oud 15-06-2010, 09:41
Missy
Missy is offline
Citaat:
wow. Heb jij dan gewoon een korte vakantie of begin je half september pas weer?
Ik begin gewoon in september weer. Van de zes weken dat ik officieel vakantie heb, ben ik er vijf weg, dus dat komt wel goed.
Oud 15-06-2010, 09:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik begin gewoon in september weer. Van de zes weken dat ik officieel vakantie heb, ben ik er vijf weg, dus dat komt wel goed.
hm, zes weken vakantie is helemaal niet zo weinig he?
Oud 15-06-2010, 09:45
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb 24 dagen in een jaar
Oud 15-06-2010, 09:46
Missy
Missy is offline
Citaat:
hm, zes weken vakantie is helemaal niet zo weinig he?
Prima te doen. En begin juli wil ik mijn propedeuse al hebben, dus heb ik twee maanden vakantie.
Oud 15-06-2010, 09:52
Verwijderd
Citaat:
op DDB was er een presentatie en die man z;n belangrijkste punt om bij hun te komen werken was dat ze 39 vakantiedagen hadden (incl ATV)
Oud 15-06-2010, 09:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb er 365.
Citaat:
Prima te doen. En begin juli wil ik mijn propedeuse al hebben, dus heb ik twee maanden vakantie.
lekker
Oud 15-06-2010, 09:55
Missy
Missy is offline
Jij doet toch wel een opleiding, fizzle?
Oud 15-06-2010, 09:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou heb ik rijles. Eens zien hoe het zal gaan. Ajuu lieverds!
Oud 15-06-2010, 09:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij doet toch wel een opleiding, fizzle?
Jahoor! Nouja, ik heb nu vakantie, maar ik ben net toegelaten tot het eerste jaar van het conservatorium en afgelopen jaar deed ik vooropleiding.

Nou, vroem vroem!
Oud 15-06-2010, 09:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 15-06-2010, 09:59
Missy
Missy is offline
Ohja. Je deed toch zang? Welk conservatorium ga je doen?
Oud 15-06-2010, 10:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
op DDB was er een presentatie en die man z;n belangrijkste punt om bij hun te komen werken was dat ze 39 vakantiedagen hadden (incl ATV)
nice!
Oud 15-06-2010, 10:20
Verwijderd
Maar 24 zijn bij jou alleen je vakantiedagen neem ik aan? Er komen dan toch nog iets van 7 ATV dagen bij?
Oud 15-06-2010, 10:22
Carn
Carn is offline
ATV dagen zijn voor ambtenaren.
Oud 15-06-2010, 10:24
Carn
Carn is offline
Volgens mij bedoel je ADV trouwens, een wezenlijk verschil.
Oud 15-06-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
(alcohol!)
Noh!
Oud 15-06-2010, 10:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar 24 zijn bij jou alleen je vakantiedagen neem ik aan? Er komen dan toch nog iets van 7 ATV dagen bij?
wij doen niet aan atv/adv. je hebt natuurlijk wel nog die 5/6 feestdagen in een jaar, maar dit jaar valt kerst in een weekend
Oud 15-06-2010, 10:28
Rationeel
Rationeel is offline
maar ik heb er al weer 7 dagen bijgespaard dit jaar met overwerk en ik had er nog 4 over van vorig jaar, dus ik kom een heel eind
Oud 15-06-2010, 10:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Noh!
goeie cross-quote! Wanneer is je hospiteershizzle?

Citaat:
derpderp, ADV =! vakantiedagen
Oud 15-06-2010, 10:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
maar ik heb er al weer 7 dagen bijgespaard dit jaar met overwerk en ik had er nog 4 over van vorig jaar, dus ik kom een heel eind
juh idem, + ik kies voor tijd-voor-tijd dus zo nu en dan n paar uurtjes overwerken helpt ook. Ik heb er nog 19 staan, exclusief 10 dagen dat ik weg ga. Dikke prima .
Oud 15-06-2010, 10:32
Martiño
Martiño is offline
Nou, ik denk maar dat ik een maand langer in Helmond ga wonen, daarna eventueel terug naar mijn moeder, mijn studielening ga aanspreken en ga kijken of ik in aanmerking kom voor afstudeersteun en tegelijkertijd rap op zoek naar een nieuwe baan.
Oud 15-06-2010, 10:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
juh idem, + ik kies voor tijd-voor-tijd dus zo nu en dan n paar uurtjes overwerken helpt ook. Ik heb er nog 19 staan, exclusief 10 dagen dat ik weg ga. Dikke prima .
ik word heel vrij gelaten en ik mag het allemaal zelf uitzoeken. hier en daar een paar overuurtjes schrijf ik niet, maar als het halve dagen / weekend / feestdagen worden, dan schrijf ik 160% en wissel ik ze in voor vakantiedagen
Oud 15-06-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij bedoel je ADV trouwens, een wezenlijk verschil.
nee ik bedoel ArbeidsTijdVerkorting
Oud 15-06-2010, 10:35
Verwijderd
ik ben weer thuis aan het werken ivm zware verkoudheid, alleen komt er niet veel van werken want mijn hoofd zit vol met snot ipv hersenen!
Oud 15-06-2010, 10:37
Carn
Carn is offline
Dat mag! Maar ADV komt volgens mij wel wat vaker voor
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben weer thuis aan het werken ivm zware verkoudheid, alleen komt er niet veel van werken want mijn hoofd zit vol met snot ipv hersenen!
ook al een zieke!

:ziekboks:
Verwijderd
Citaat:
Dat mag! Maar ADV komt volgens mij wel wat vaker voor
Ik zie overal ATV staan anders
Verwijderd
Citaat:
ook al een zieke!

:ziekboks:
:boks:
Verwijderd
Morning
Oud 15-06-2010, 10:40
Verwijderd
Weet je wat ik gek vind. Theodoors vader is in januari overleden en hij heeft het huis geerfd en is dat aan het verkopen en er zijn nu dus kopers die het contract hebben getekend enzo, en die hadden haast met kopen omdat ze hun vorige huis al verkocht hadden. Tot zo ver het normale. Maar nu staat in het contract dat die mensen allebei 25 jaar zijn en die zijn dus nu hun twééde huis aan het kopen.
Oud 15-06-2010, 10:47
Carn
Carn is offline
huisje-boompje-beestje is erg belangrijk bij sommige sociale/religieuze kasten.
Oud 15-06-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat ik gek vind. Theodoors vader is in januari overleden en hij heeft het huis geerfd en is dat aan het verkopen en er zijn nu dus kopers die het contract hebben getekend enzo, en die hadden haast met kopen omdat ze hun vorige huis al verkocht hadden. Tot zo ver het normale. Maar nu staat in het contract dat die mensen allebei 25 jaar zijn en die zijn dus nu hun twééde huis aan het kopen.
Toen ik nog HBO deed in Zwolle zat ik bij een aantal mensen uit Staphorst/Genemuiden/Urk e.d. in de klas en die kochten op hun 19e/20e allemaal hun eerste huis omdat ze toen ook trouwden. Over het algemeen wel met een flink financieel steuntje in de rug van de ouders, maar toch. Die mensen worden nu allemaal ouders en gaan ook kijken voor hun 2e huis.
Oud 15-06-2010, 10:53
Rationeel
Rationeel is offline
alle aandelen verkocht, nu kan ik tenminste mijn vakantie betalen!
Oud 15-06-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Toen ik nog HBO deed in Zwolle zat ik bij een aantal mensen uit Staphorst/Genemuiden/Urk e.d. in de klas en die kochten op hun 19e/20e allemaal hun eerste huis omdat ze toen ook trouwden. Over het algemeen wel met een flink financieel steuntje in de rug van de ouders, maar toch. Die mensen worden nu allemaal ouders en gaan ook kijken voor hun 2e huis.
ik krijg echt heel veel jeuk van mensen die zo'n leven leiden (/lijden d;d;d;DD)
Oud 15-06-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
ik krijg echt heel veel jeuk van mensen die zo'n leven leiden (/lijden d;d;d;DD)
Ik weet het Vooral die meisjes die wel braaf 4 jaar hebben gestudeerd en nu niet werken maar thuis kinderen aan het baren zijn, op zondag 2x naar de kerk gaan & verder niet werken omdat ze te druk zijn met het huishouden en kinderen. *ril*
Oud 15-06-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
alle aandelen verkocht, nu kan ik tenminste mijn vakantie betalen!
Oud 15-06-2010, 10:59
Verwijderd
Maar dan nog, je kunt toch ook huisje-boompje-beesje te doen zonder een huis te kópen. En het is nou niet alsof ze heel rijk zijn, want dit is geen duur huis met twee fulltime minimumlonen kun je het al wel kopen denk ik (oh, en het is een 'opknappertje', dus alle potentiele kopers tot nu toe waren mensen met meer handigheid dan geld).
Oud 15-06-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Jezus, Q. Leer het nou eens, man!

Goeiemorgen schatjes, ik heb veel te weinig geslapen. En jullie?
Ik ben erg masochistisch ingesteld appearantly.

Geslapen als een roosje. Nu eventjes nog wat dingetjes regelen en dan kan ik weer lekker an die Arbeit. Jawohl.
Oud 15-06-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Dat zie ik toch anders.
Whehe het is natuurlijk niet zo dat 't een vrijbrief is voor abominabel Nederlands en na 06:00 is het ook weer afgelopen met het gedoogbeleid
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten