Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
arm konijn!
Ik vond het vroeger leuk om mijn kat op schoot te nemen en dan hard rondjes te draaien op de pianokruk. Als mijn kat dan van mijn schoot sprong liep hij een tijdje opzij.
aww arme kat
dat ga ik met de konijnen maar niet doen, de ene is al wagenziek. Als hij tien minuutjes in de auto moet dan zit hij daar met zijn voorpootjes plat naar voren, neusje op de grond en puntjes van de oortjes op de grond (en hij heeft dwergoortjes, die dus recht omhoog horen te staan). En dan kijkt hij zelfs pips, ik weet niet hoe een konijn dat kan maar hij doet het
Advertentie
Oud 15-06-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Nou zo sollicitatiegesprek, ik moest van de week 150 persoonlijkheidsvragen invullen en dat gaan we nu bespreken. Ik ben benieuwd.
Spannend! Succes
Oud 15-06-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Spannend! Succes
Ik vind dat soort testen altijd zo'n onzin, ik wilde al bijna terugmailen: laat maar zitten
Oud 15-06-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Arm konijn Arme kat
nah tien seconden op een gladde vloer glibberen is niet écht zielig, toch? Lijkt mij wel leuk om te doen Ze kwamen er vrij gauw achter dat het beter werkt om gewoon stil te staan en dan zette ik ze weer op gewone vloer
Oud 15-06-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
nah tien seconden op een gladde vloer glibberen is niet écht zielig, toch? Lijkt mij wel leuk om te doen Ze kwamen er vrij gauw achter dat het beter werkt om gewoon stil te staan en dan zette ik ze weer op gewone vloer
Ik zou er stiekem ook wel om moeten lachen, maar het is wel een beetje zielig.
Oud 15-06-2010, 12:50
Verwijderd
Ach ja. Ze krijgen er veel voor terug

Je zult toch maar een huisdier zijn. Activiteiten vandaag van Daan: Slapen. Eten. Naar het balkon. Slapen. Terug naar het hok. Eten. Rondje door de hal, wat keutels achterlaten want die worden toch wel weer opgeveegd. Terug in het hok, slapen. Activiteiten van Sam: Doezelen met z'n neus bij de voerbak. Bij elk ontwaken een hapje eten.
Oud 15-06-2010, 12:51
Macrador
Macrador is offline
dierbeulen
Oud 15-06-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
dierbeulen
Slaan ze met bijlen dan?
Oud 15-06-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ach ja. Ze krijgen er veel voor terug

Je zult toch maar een huisdier zijn. Activiteiten vandaag van Daan: Slapen. Eten. Naar het balkon. Slapen. Terug naar het hok. Eten. Rondje door de hal, wat keutels achterlaten want die worden toch wel weer opgeveegd. Terug in het hok, slapen. Activiteiten van Sam: Doezelen met z'n neus bij de voerbak. Bij elk ontwaken een hapje eten.
Dat denk ik ook altijd bij onze katten inderdaad. Beetje slapen, af en toe wakker worden en dan wordt het eten voor de dames geserveerd en af en toe even naar buiten om te poepen/plassen en dan weer naar binnen om verder te tukken op de bank. Precies op die plek waar de baasjes willen zitten, maar die passen zich wel aan & schuiven voor ze op.

<3.
Oud 15-06-2010, 12:59
Verwijderd
Katten zijn zo heerlijk ego en respectloos <3 Ik zit behoorlijk oncomfortabel as we speak omdat een zekere madame precies daar wenst te liggen waar mijn benen ook wel zouden willen zijn. En altijd met poezelige pootjes naar toetjesschaaltjes hengelen. En ik als poezendienaar laat volledig over me heen walsen omdat ze nou eenmaal zo lief zijn aaaww <3
Oud 15-06-2010, 12:59
Verwijderd
Godver wat zie ik er slecht uit vandaag
Oud 15-06-2010, 13:01
Macrador
Macrador is offline
katten > honden
Oud 15-06-2010, 13:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
aww arme kat
dat ga ik met de konijnen maar niet doen, de ene is al wagenziek. Als hij tien minuutjes in de auto moet dan zit hij daar met zijn voorpootjes plat naar voren, neusje op de grond en puntjes van de oortjes op de grond (en hij heeft dwergoortjes, die dus recht omhoog horen te staan). En dan kijkt hij zelfs pips, ik weet niet hoe een konijn dat kan maar hij doet het
ahw dat is zielig
Mijn kat vond autorijden ook helemaal niks. Treinrijden daarentegen vond hij heerlijk en de bus vond hij ook prima. Als ik de bus nam naar de stad moest ik altijd oppassen dat hij niet achter me aan de bus inkwam.
Oud 15-06-2010, 13:07
Verwijderd
Mweh ik heb een beetje last van een laat opkomende kater

Edit: of mss is het gewoon grote tegenzin om te werken
Oud 15-06-2010, 13:18
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mweh ik heb een beetje last van een laat opkomende kater

Edit: of mss is het gewoon grote tegenzin om te werken
of allebei
Oud 15-06-2010, 13:24
Verwijderd
Mjuh, ik ga er maar eens vandoor, fijne dag allemaal
Oud 15-06-2010, 13:28
Verwijderd
Werk ze
Oud 15-06-2010, 13:46
Lorelei
Lorelei is offline
o/` Oobidoo, I wanna be like you o/`
Oud 15-06-2010, 13:47
Verwijderd
Ik was oude wsz-topics aan het lezen, het was vroegah veel leuker man!

LL was toen ook al heel vervelend.

En men deed allemaal nog aardig tegen mij.
Oud 15-06-2010, 13:47
Verwijderd
Ik kijk Jamie Olivers kitchen. Dikke liefde is hij <3
Oud 15-06-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ik was oude wsz-topics aan het lezen, het was vroegah veel leuker man!

LL was toen ook al heel vervelend.

En men deed allemaal nog aardig tegen mij.
Men vergeleek mij toen nog niet met jou. Maar wassup dan nu niet meer?
Oud 15-06-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Katten zijn zo heerlijk ego en respectloos <3 Ik zit behoorlijk oncomfortabel as we speak omdat een zekere madame precies daar wenst te liggen waar mijn benen ook wel zouden willen zijn. En altijd met poezelige pootjes naar toetjesschaaltjes hengelen. En ik als poezendienaar laat volledig over me heen walsen omdat ze nou eenmaal zo lief zijn aaaww <3
Mijn kat pikte altijd zo heelijk de stoel in als je even opstond en dan nog met van die lieve oogjes kijken van lekker puh!
Wat zijn ze toch lief!
Oud 15-06-2010, 13:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Midas Dekkers schrijft zo mooi over poezen <3

Mijn opa en oma zeggen dat de vrouw van Midas Dekkers nooit een beha draagt en verder weten ze niks over haar te zeggen
Oud 15-06-2010, 14:25
Verwijderd
oh god, het hondenfluitje is weer begonnen
Oud 15-06-2010, 14:26
Lorelei
Lorelei is offline
Ze zijn hier in de buurt aan het verbouwen of zo. Het maakt in ieder geval een pokkeherrie
Oud 15-06-2010, 14:29
Carn
Carn is offline
waar?
Oud 15-06-2010, 14:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja jesus, zodra ik iets eet word ik weer misselijk. Maar ik kan niet niks blijven eten!
Oud 15-06-2010, 14:38
Verwijderd
Ik wou dat ik kaas lustte. Tosti's lijken me zo vreselijk lekker.
Oud 15-06-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ja jesus, zodra ik iets eet word ik weer misselijk. Maar ik kan niet niks blijven eten!
Dan eet je ziekemensendingen zoals bouillon, beschuitjes en slappe thee.
Oud 15-06-2010, 14:40
Verwijderd
GODVERDE$$$#$
Ik ben de hele stad zowat af voor een jurkje die de geen winkel heeft op misschien na.
Oud 15-06-2010, 14:42
Verwijderd
Over 24 uur is mijn mondeling net of net niet voorbij en weet ik waarschijnlijk gelijk of ik het gehaald heb
Oud 15-06-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Ben je zwanger?
Oud 15-06-2010, 14:45
Verwijderd
het lukt niet om een diplomatieke mail te sturen naar de zeurbuurvrouw, mijn irritatie ligt er telkens te dik bovenop en ik kan het ook niet laten om haar te beledigen. nog maar even niks sturen dan
Oud 15-06-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
het lukt niet om een diplomatieke mail te sturen naar de zeurbuurvrouw, mijn irritatie ligt er telkens te dik bovenop en ik kan het ook niet laten om haar te beledigen. nog maar even niks sturen dan
Kun je niet beter bij haar aan de deur gaan?
Oud 15-06-2010, 14:54
Verwijderd
ik heb het raam extra hard dichtgeknald, hopelijk begrijpt de hondenfluiter de hint en steekt ie het ding in zn reet ;passief-agressief:
Oud 15-06-2010, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Kun je niet beter bij haar aan de deur gaan?
liever niet ;x
we hebben al eerder mailtjes uitgewisseld over dit onderwerp.
Oud 15-06-2010, 15:09
Martiño
Martiño is offline
Nou! Ik heb mijn huuropzegging voor mijn huidige woning kunnen opzeggen, dus ik kan tenminste nog een tijdje hier zitten (helaas wel voor een veel te hoge huur...).
Oud 15-06-2010, 15:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan eet je ziekemensendingen zoals bouillon, beschuitjes en slappe thee.
Ik dacht al aan bouillon maar dat hebben we niet, en beschuit ook niet, wehebben alleen heel zwaar Deens roggebrood. En van slappe thee word ik nog misselijker. Ik heb net een gekookt ei gegeten
Citaat:
Ben je zwanger?
Ja en ik weet al wat het wordt: een virusje.

Waarom ben je verwijderd?
Oud 15-06-2010, 15:13
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ben toegelaten in Utrecht en daar blijf ik ook. Bij Charlotte Margiono

De schoonmaakster is hier en er ligt allemaal zwarte stroperige smurrie in de gang, woonkamer en op de trap. Die lag er nog niet toen ik twee uur geleden wegging en zij er nog niet was. Waarom sproeit de schoonmaakster met zwarte smurrie, hoort zij dat niet juist op te ruimen?
Nice.
Oud 15-06-2010, 15:16
Carn
Carn is offline
Hey! Mean is foetsie!
Oud 15-06-2010, 15:20
Missy
Missy is offline
Welke hutspot maakt titels van hoofdstukken roze.
Oud 15-06-2010, 15:24
Verwijderd
jongens, zeg nou even eerlijk, 3 eetkamer stoelen die er nog prima uitzien voor 30 euro bij elkaar is toch niet duur?
Oud 15-06-2010, 15:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Welke hutspot maakt titels van hoofdstukken roze.
huh waar gaat dit over?
Oud 15-06-2010, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
jongens, zeg nou even eerlijk, 3 eetkamer stoelen die er nog prima uitzien voor 30 euro bij elkaar is toch niet duur?
Nee hoor, koopje.
Oud 15-06-2010, 15:26
Missy
Missy is offline
Citaat:
huh waar gaat dit over?
Een meisje die de opmaak van ons adviesrapport zou doen, heeft alle hoofdstuktitels roze gemaakt.
Oud 15-06-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, koopje.
daar denkt dagobert duck dus anders over. zuuuuuuucht.
Oud 15-06-2010, 15:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een meisje die de opmaak van ons adviesrapport zou doen, heeft alle hoofdstuktitels roze gemaakt.
Is dat heel erg?
Oud 15-06-2010, 15:38
Verwijderd
Nou dat was m'n eerste echte sollicitatiegesprek. Het ging wel redelijk volgens mij
Oud 15-06-2010, 15:38
Missy
Missy is offline
Citaat:
Is dat heel erg?
Om een adviesrapport naar een professionele organisatie te sturen met roze letters vind ik wel erg, ja.
Oud 15-06-2010, 15:39
Missy
Missy is offline
En die Anjaline ofzo op Onzin.

Regels voor berichten