| Inloggen |
![]() |
||
Wat je zegt ben je saai #1008
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Wat je zegt ben je saai #1008 |
|
|
Citaat:
Waarom zou je nu al willen hokken?
Maar ik mis niemand, maar dat is omdat het me niet interesseert. Ik heb er over nagedacht, maar ik heb het hier nog prima naar me zin. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de mensen die opzich zelf wonen. Mijn vriend begint steeds meer over samenwonen. Ik heb het nog best naar mijn zin thuis. Mis je niet erg je familie/je oude omgeving?
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Ik ben het voorlopig niet van plan. Echter is meneer 22, heeft een tijdje op kamers gezeten, weer thuis gaan wonen. Volgens mij ziet ie samenwonen als een goede win-winsituatie voor hem. Zo is die het huis uit, minder kosten, een privéschoonmaakster en vindt ie het fijn om met me samen te wonen. '
Ik heb er over nagedacht, maar ik heb het hier nog prima naar me zin.
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Oh die vind ik leuk!
Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest en ze heeft m'n haar naar wens geknipt en highlights erin gedaan. Heerlijk, al dat gefriemel door je haar. ![]() ![]() over een uurtje kan ik ze al ophalen en het is maar 10-15 min lopen. |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het voorlopig niet van plan. Echter is meneer 22, heeft een tijdje op kamers gezeten, weer thuis gaan wonen. Volgens mij ziet ie samenwonen als een goede win-winsituatie voor hem. Zo is die het huis uit, minder kosten, een privéschoonmaakster en vindt ie het fijn om met me samen te wonen. '
Ik heb er over nagedacht, maar ik heb het hier nog prima naar me zin. |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Dit is toch wel de vreemdste titel die ik ooit op de NOS-website heb zien staan
:http://nos.nl/artikel/164695-bzzzzzz...zzzzzzzzz.html En goeienavond! |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Dit is toch wel de vreemdste titel die ik ooit op de NOS-website heb zien staan
:http://nos.nl/artikel/164695-bzzzzzz...zzzzzzzzz.html En goeienavond!
|
||||
|
|
|
Citaat:
Jij niet dan? Misschien een andere datum en die dag gewoon thuis blijven of naar een club?
|
||||
|
|
|
Citaat:
Mwa, nee. Ik heb er geen spijt van.
Jawel, ik hoefde nog maar 3 tentamens en nog wat aan m'n vaardigheden doen, dan was-ie binnen. Dus het klinkt wel dom, maar het is beter zo. |
||||
|
|
|
Citaat:
Ziezo, gelijk de 3 stoelen voor 30 euro gehosseld (ik krijg ze van mijn lieftallige zusje voor mijn verjaardag) en een buurman die helpt met sjouwen.
en dagobert duck mag er niet opzitten!!!!!!!!! En achteraf smsen dat het maar een grap was dat ie ze duur vond, uhuh. dit zijn ze : deze |
||||
|
|
|
|