Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2010, 14:53
[-]
[-] is offline
Hallo ik ben 12 jaar en weet niet hoe het kan maar ben gewoon echt toe aan sex ik ruk mezelf soms ook af alleen voel ik dan niet echt wat en ik heb geen sperma soms als ik me afruk denk ik aan jongens en aan piemels ben ik nu homo?
En waneer krijg je sperma?
En is er andere vorm van Masturbatie voor jongens?

ALvast bedankt

Laatst gewijzigd op 15-06-2010 om 15:06. Reden: mastrubatie -> masturbatie...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 15:04
Braaf persoon
Braaf persoon is offline
Ik zou je maar ernstig zorgen maken of je hetero bent...

Braaf persoon.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 18:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je bent gewoon echt niet toe aan seks als je het nog niet goed kan schrijven en je nog niet eens sperma aanmaakt. Wacht nog maar een jaar of zes.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 18:13
Pluis
Pluis is offline
Denken aan piemels als jongen is geen teken dat je homo bent. Je bent pas homo als je verliefd wordt op een jongen, eerder niet.
Verder krijgt iedereen op een ander moment in zijn leven voor het eerst een zaadlozing, het ligt er maar net aan hoe ver je bent in je ontwikkeling. Het gemiddelde ligt op ongeveer 13 jaar. Op dat moment zijn als het goed is ook je ballen en penis al wat gegroeid en heb je ook het eerste schaamhaar.

sommige jongens vinden het lekker om met hun kruis ergens tegenaan te schuren, bijvoorbeeld een kussen, anderen houden het alleen bij aftrekken. probeer gewoon wat dingen, dan kom je er vanzelf achter wat jij het lekkerst vindt.
Oud 16-06-2010, 11:33
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Denken aan piemels als jongen is geen teken dat je homo bent. Je bent pas homo als je verliefd wordt op een jongen, eerder niet.
Zoals denken aan meisjes geen teken is dat je hetero bent? Ik ben het met je eens dat het bij voorbaat geen teken is dat iemand homo is, maar de meeste hetero jongens denken niet aan jongens of aan piemels.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 12:24
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Hallo ik ben 12 jaar en weet niet hoe het kan maar ben gewoon echt toe aan sex ik ruk mezelf soms ook af alleen voel ik dan niet echt wat en ik heb geen sperma soms als ik me afruk denk ik aan jongens en aan piemels ben ik nu homo?
En waneer krijg je sperma?
En is er andere vorm van Masturbatie voor jongens?

ALvast bedankt
Je bent nog veel te jong om te bedenken of je homo bent of niet.
je kan gerust een periode van onzekerheid of twijfel doormaken.
als je 12 ben ben je trouwen nog niet toe aan een bedpartner....

als je trouwens wel denkt homo te willen zijn kan je best je vingers in je kont steken
dat schijnt fijn te zijn als je homo bent....
Oud 16-06-2010, 12:30
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Zoals denken aan meisjes geen teken is dat je hetero bent? Ik ben het met je eens dat het bij voorbaat geen teken is dat iemand homo is, maar de meeste hetero jongens denken niet aan jongens of aan piemels.
ik denk als meisje ook wel eens aan borsten, en ik kan een mooie naakte vrouw zeker waarderen. Verder heb ik compleet geen gevoelens voor vrouwen, en daarmee ben ik niet gelijk homoseksueel.
Oud 16-06-2010, 12:48
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Je bent nog veel te jong om te bedenken of je homo bent of niet.
je kan gerust een periode van onzekerheid of twijfel doormaken.
als je 12 ben ben je trouwen nog niet toe aan een bedpartner....

als je trouwens wel denkt homo te willen zijn kan je best je vingers in je kont steken
dat schijnt fijn te zijn als je homo bent....
Voor iedere man kan dat fijn zijn hoor... Het is niet alsof een homoseksueel anders gebouwd is lichamelijk dan een hetero man. Opmerkingen zoals de jouwe helpen niet bepaald om het taboe weg te krijgen voor mannen. Waarom zou je niet mogen genieten van anale stimulatie als man? Waarom zouden alleen homo's dat mogen?
Oud 16-06-2010, 13:24
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Voor iedere man kan dat fijn zijn hoor... Het is niet alsof een homoseksueel anders gebouwd is lichamelijk dan een hetero man. Opmerkingen zoals de jouwe helpen niet bepaald om het taboe weg te krijgen voor mannen. Waarom zou je niet mogen genieten van anale stimulatie als man? Waarom zouden alleen homo's dat mogen?
Sorry,
No offence
Oud 16-06-2010, 20:58
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
ik denk als meisje ook wel eens aan borsten, en ik kan een mooie naakte vrouw zeker waarderen. Verder heb ik compleet geen gevoelens voor vrouwen, en daarmee ben ik niet gelijk homoseksueel.
maar het schijnt dan ook dat vrouwen andere (aantrekkelijke)vrouwen meer waarderen dan mannen andere (aantrekkelijke) mannen
en dat bijv. aatrekkelijke vrouwen in films voor het grootste publiek fijn zijn omdat zowel mannen als vrouwen dat waarderen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 15:16
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
maar het schijnt dan ook dat vrouwen andere (aantrekkelijke)vrouwen meer waarderen dan mannen andere (aantrekkelijke) mannen
en dat bijv. aatrekkelijke vrouwen in films voor het grootste publiek fijn zijn omdat zowel mannen als vrouwen dat waarderen
Tsja, ik denk ook niet dat wij hier de vraag hoeven te beantwoorden of TS nu homo is of niet.. daar komt hij (van)zelf wel achter.. maar mijn gevoel zegt ook dat het voor vrouwen anders ligt dan voor mannen.

@ TS: er zijn andere manieren van masturberen, maar voordat je die gaat proberen is het niet verkeerd om het zelf voorlopig nog ff te proberen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 15:56
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
maar dan heb je ook weer dat meisje + meisje gewoon geweldig is

maar ik bedoel, jij zal vast wel eens een meisje een complimentje geven ofzo... jongens zouden dat toch 99% van de keren niet doen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 15:28
pieceofshit
pieceofshit is offline
Als je aan jongens denkt, hoef je inderdaad niet gelijk homo te zijn.
ik kan ook soms behoorlijk geil worden van een mooie vrouw in mn gedachte, maar verder moet ik er niet aan denken. Ik ben 100% mannen-lover.
Dus maak je geen zorgen , en je bent nog jong !
wacht het rustig af.

liefs.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 13:02
henk65
henk65 is offline
Sperma krijg je over een (paar) jaar wel en als je aan een jongen en piemels denkt hoef je niet meteen homo te zijn, kan wel. Dat kun je op jouw leeftijd nog niet weten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten