![]() |
||
Citaat:
je kan gerust een periode van onzekerheid of twijfel doormaken. als je 12 ben ben je trouwen nog niet toe aan een bedpartner.... als je trouwens wel denkt homo te willen zijn kan je best je vingers in je kont steken ![]() dat schijnt fijn te zijn als je homo bent....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
No offence ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat bijv. aatrekkelijke vrouwen in films voor het grootste publiek fijn zijn omdat zowel mannen als vrouwen dat waarderen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ TS: er zijn andere manieren van masturberen, maar voordat je die gaat proberen is het niet verkeerd om het zelf voorlopig nog ff te proberen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik bedoel, jij zal vast wel eens een meisje een complimentje geven ofzo... jongens zouden dat toch 99% van de keren niet doen |
![]() |
|
Als je aan jongens denkt, hoef je inderdaad niet gelijk homo te zijn.
ik kan ook soms behoorlijk geil worden van een mooie vrouw in mn gedachte, maar verder moet ik er niet aan denken. Ik ben 100% mannen-lover. Dus maak je geen zorgen , en je bent nog jong ! ![]() wacht het rustig af. liefs. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Paar vraagjes Boutje13 | 3 | 11-05-2014 17:03 | |
Seksualiteit |
Is het normaal als ik op mijn 13e sperma heb? anomiemertje | 70 | 08-04-2013 18:16 | |
Seksualiteit |
(alleen voor jongens) Ik hb een paar vragen dezejongenn | 29 | 28-05-2009 23:16 | |
Seksualiteit |
Pijn na condoomloze sex Monchoutaart | 8 | 12-08-2006 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Seksualiteit |
Meiden!! :D blackcamel | 33 | 16-03-2003 15:32 |