Ik heb vanmiddag vet lang gekeken naar het afscheid van de Kamerleden die weggaan. Er zat een vrouw bij die zó overduidelijk pot was. Ik heb het niet zo op overduidelijk potten, erg hè.
Ohja, en Wesley Snijder gaat na z'n huwelijk met Yolanthe haar achternaam nemen. Wesley Snijder-Cabau.
:')________!
16-06-2010, 18:38
Verwijderd
Gefeliciteerd aan allen die gefeliciteerd dienen te worden.
ik zit met flyaway te chatten via Dropbox, door bestandsnamen te veranderen. Vet onoverzichtelijk want het staat op alfabet dus zodra je de naam verandert verplaatst het bestand
Gewoon klikken op dat schermpje dat zegt 'x heeft een bestand gewijzigd' dan staat dat bestand al geselecteerd
CM hier ben ik. Er zit alleen een foutje in mijn naam!
16-06-2010, 19:51
Verwijderd
Ik vind zeiken op anderen echt heeeeeel leuk. Helemaal als er drank in het spel is.
Als anderen op mij zeiken daarentegen, ben ik een huilie eersteklas. Dus daar zit, wat je noemt, een discrepantie. Archont, dit woord moet jij denk ik even opzoeken. Succes ermee.
Ik vind zeiken op anderen echt heeeeeel leuk. Helemaal als er drank in het spel is.
Als anderen op mij zeiken daarentegen, ben ik een huilie eersteklas. Dus daar zit, wat je noemt, een discrepantie. Archont, dit woord moet jij denk ik even opzoeken. Succes ermee.
Ik vind het vooral leuk om te lezen als er gezeken wordt op elkaar. Biertje erbij en genieten maar.
16-06-2010, 20:10
Verwijderd
De fransozen zijn boos omdat ze tot hun 62e moeten doorwerken, wat een verandering hé?