Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat ook inderdaad. Mag je zaterdag raden welk plankje in de voorraadkast van mij is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben trouwens duizend dingen aan het wegdoen. Waaronder mijn serie boeken van Waanzinnig om te Weten. Ik heb er een heleboel, als iemand een leuk kind van 8 kent die een beetje slim en neuzig is en het daarmee blij kan maken, ik denk dat ik er 20 euro voor vraag. de meeste boeken zijn ongelezen.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Dat zou ik heel tof vinden. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Medeia: www.straffemadammenenmakkemannen.nl. Stadswandelpark dus. Daar is het festival.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar is het dan geen idee om let's say om 16:15 op Eindhoven centraal af te spreken? Ik weet niet hoe groot het terrein is namelijk, maar om daar nou rond te gaan dwalen op zoek naar een stel forumers... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het anders ook niet erg om om te reizen via het station hoor, maar ik ken Eindhoven niet & ik heb dus geen idee hoe erg om dat is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt er een beetje aan hoe groot het is of ik het echt veel vind. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ik vind de kamer dikke prima en ik vind het veel geld maar ik vind geld niet zo belangrijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik had even niet door dat de discrepantie zo groot was
![]() Maargoed, als jij vind dat de kamer het geld waard is moet je het gewoon doen toch? Dan kun je altijd nog verder zoeken, maar je hebt nu gewoon binnen twee maanden een kamer nodig. Tenzij de kamer een eigenschap heeft waar je heel ongelukkig van gaat worden, zoals stank. Of hospes die in scheiding liggen en depressief raken en medicijnverslaafd en daar met jou over willen praten ![]() |
![]() |
||
Jamaar en jongens, als ik nou me ziekmeld precies de periode dat ik vrij had gevraagd maar het niet ga krijgen, ben ik dan strafbaar? Ze gaan me dan ontslaan he?
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je gaat gewoon langs en je zegt "hoi ik wil werk" en de rest wijst zich vanzelf ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|