Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is soms zo moeilijk om het eens te worden over wie je in huis wil.... wij hebben ooit eens moeten loten omdat het gewoon twee tegen twee was. Onze keuze won, en dat is misschien wel de leukste huisgenoot die ik ooit heb gehad... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet eigenlijk ophouden met zeuren over het hele kamergedoe, maar ik kreeg net -in reactie op mijn ''jammer dat ik het niet werd'' mailtje- een heel lief mailtje terug van het meisje waarmee het zo goed klikte. Dat het tussen mij en nog een ander meisje ging en bla en dat het me heus zou lukken een even leuk huis te vinden etc. Gvd, nou vind ik het nog erger.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hou echt van Alex Agnew lekker grof en heel leuk om in de zaal te zitten. Hier in onze stad is hij 1 uur over tijd gegaan ![]()
|
Verwijderd
|
Het is een intelligent en behoorlijk absurdistisch soort cabaret, het zit briljant in elkaar. Hij lijkt een en al onzin uit te kramen (en daar haken, jammer genoeg, veel mensen al af) maar uiteindelijk gaan zijn shows echt ergens over, en dat is bizar goed gedaan iedere keer. Er is op het moment geen originelere cabaretier dan hij.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben verdomme mijn script kwijt. Niet dat ik mijn tekst niet ken, maar er zat een envelop met alle bonnetjes van reiskosten in van de afgelopen vier maanden (iets van 200 euro) die ik nog moest declareren. Godver de godver.
En m'n zusje belde me net. Ze had weer met m'n moeder gepraat, maar deze keer met minder succes... ![]() |
![]() |
|
|