Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan prima zeggen Federer is een betere sporter dan Stijn Schaars, ondanks dat ze een andere sport beoefenen. |
![]() |
||
Citaat:
Ze snappen het wel, ze vinden het gewoon niet mooi ;-) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
What the hell echt ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een Besselfunctie komt een Gaussian tegen en zegt: Je partiële afgeleide kwam ik net nog tegen. Dan vind jij dat ook niet grappig, terwijl het op de faculteit wiskunde echt een dijenkletser is. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe geniaal is deze: http://www.youtube.com/watch?v=PHrYqbgYwis Ook al is ie ingestudeerd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje, ik ken weinig mensen die zich de laatste tijd zo kinderachtig gedragen als ons aller Minke. Mensen een muts noemen omdat ze het niet eens zijn met haar verheven smaak, mensen op de negeerlijst zetten omdat ze het niet altijd met je eens zijn?
Sorry hoor, maar kom op. ![]() Je kan op dit punt niet als feit aanvoeren dat Jantje of Pietje beter is, want WIm Helsen, Youp van 't Hek of wie dan ook zijn allemaal totaal anders in wat ze doen. Maar kom, we mogen elkaars smaak toch wel een beetje respecteren, dunkt mij! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nog niet te beginnen over jou ik kan wel een aantal weken terug herinneren hoe vaak je weer aandacht nodig had en hoe zielig je was en wanneer je jouw account ging verwijderen etc.. Wanneer ging je hem nou verwijderen trouwens? Want die deadline is allang verstreken ![]() |
![]() |
|
|