Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() of heb je het nu over de gewoonte van sommige Limburgers om het toetsenbord in de wasmachine te stoppen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zojuist iets heel productiefs gedaan. Ik heb namelijk heel ijverig opgeruimd, waarbij ik een grote hoeveelheid rondslingerende plastic tassen weggegooid heb. Toen ik tevreden naar mijn mooie, net opgeruimde bank aan het staren was herinnerde ik me echter dat ik in één van die tassen twee Wackenkaartjes aan het bewaren was. Dus toen heb ik alle plastic tassen weer tevoorschijn gehaald. Tevergeefs, bleek, want ik had kennelijk enige weken geleden precies zo'n opruimdrang voorzien, dus ik had de kaartjes veilig weggeborgen achter een LP. Maar daar kwam ik pas achter toen het al te laat was.
Dus recap: ik heb drie kwartier besteed aan het opruimen van plastic tasjes en daarna heb ik al die plastic tasjes weer rondgestrooid in mijn huis. Nice. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Over de toetsenborden. De kinderafdeling is hier helemaal nieuw en elk bed heeft een computer. De toetsenborden daarvan zijn helemaal waterdicht zodat ze ontsmet kunnen worden. Er wordt dan gewoon een scheut alcohol overheen gegoten. Dus het kan wel
![]() En ik heb alle HK's gedaan die ik gisteren moest doen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|