Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2010, 07:45
Verwijderd
Microsoft kon natuurlijk niet achter blijven en dus is er sinds de E3 in Amerika een nieuwe X-box 360 Slim te verkrijgen.

Rond de 16e van de volgende maand wordt hij in Nederland verwacht. De prijs zal 250 euro zijn. De elite en gewone x-box zullen door de komst van de Slim natuurlijk goedkoper worden.

Zelf vind ik hem er best aardig uitzien en vooral het 'whisper quiet' staat mij aan. Maar een 250 gieg HD heb ik niet echt nodig en Wi-Fi ook niet. Ook het stroomverbruik zou veel minder zijn en minder warmte productie, dus ook minder oververhitte 360's. Nu is dat laatste wel fijn, maar zolang mijn oude doos niet sterft komt er ook geen nieuwe voor in de plaats denk ik. Daarvoor biedt de Slim mij niet genoeg extra's.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2010, 11:35
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
maar zolang mijn oude doos niet sterft komt er ook geen nieuwe voor in de plaats denk ik. Daarvoor biedt de Slim mij niet genoeg extra's.
Precies, heb nog geen jaar mijn Elite, dus komt voorlopig geen nieuwe. De ingebouwde Wifi is wél relaxt, zou een hoop gejannes met de internetkabel schelen.
Oud 21-06-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Precies, heb nog geen jaar mijn Elite, dus komt voorlopig geen nieuwe. De ingebouwde Wifi is wél relaxt, zou een hoop gejannes met de internetkabel schelen.
Ik ben een ouderwetse kabelfan, ik doe digitaal gezien zo goed als niets draadloos (behalve mobiel bellen dan ). Voor mij geen echte plus dus, maar snap dat het voor mesen die draadloos willen of al gebruiken wel een mooie uitkomst is.
Design vind ik overigens best mooi, maar nou ook niet echt wereldschokkend te noemen. Hopelijk komt er ook een witte versie, dat pas beter bij mijn controllers (ik lijk wel een vrouw die haar jurkjes uitzoekt op hoe goed ze bij een bpaald paar laarzen staan ).
Ik vraag me ook wel af hoeveel mensen die 130 extra gieg op de 250 t.o.v. de 120 echt kunnen waarderen. Ik kan nu al 10+ games op de HD installeren en dan heb ik nog zat ruimte voor arcade games en andere troep. En meer dan 10 games die ik frequent speel en daarom op de HD wil hebben heb ik toch niet.
Al met al is hij voor mij niet echt aanlokkelijk, maar het is wel een logische stap van Microsoft. Nu maar hopen dat de eerste Slim versies niet net zo fragiel blijken als bij de oude doos.

Verder zegt het promo filmpje 'Kinect ready'. Zou dat inhouden dat de oude X-dozen dat niet zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 16:02
jacobdb
jacobdb is offline
ik vindt het echt lelijk
Oud 22-06-2010, 16:39
Paperz
Paperz is offline
ik snap niet dat e er geen blu-ray in hebben gegooid... maar goed
Oud 22-06-2010, 18:53
liquidRain
liquidRain is offline
Consoles zijn sowieso een mix van epic fail en aids maar Xbox gaat wel een stapje verder! Ongeloofelijk lelijk design en lekker cheap om Playstation na te doen!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 20:07
Pimoes
Pimoes is offline
ben blij zat met me xbox pro
als die ooit sterft en deze een stuk goedkoper geworden is, zal ik er over nadenken
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 07:30
Stefun
Stefun is offline
Als mijn Playstation 3 ooit mogen komen te sterven... blijf ik bij Sony.
Oud 20-07-2010, 08:52
sonnyspek
sonnyspek is offline
het is ook wel grappig dat alle prijzen op bol.com staan van kinect (misschien niet heel veel met elkaar te maken )
http://www.bol.com/nl/p/games/kinect...951/index.html bijv.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 10:51
Verwijderd
Dit staat er bij de Kinect zelf:

Let op: Prijs is nog niet bekend
Hier is een fictieve verkoopprijs vermeld. De uiteindelijke verkoopprijs zal in rekening worden gebracht, je wordt hierin automatisch gecompenseerd.

Grote kans dus dat de prijzen nog gaan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 10:43
Paperz
Paperz is offline

De kromme vergelijkingen van Microsoft
Reageren

Regels voor berichten